linia

Zakupy od cioci z Hameryki

Po dłuuuuugich oczekiwaniach, przyszła..paczula od Pauliny, a w niej:
Dobrocie!!!!!
Na pewno, na pierwszym miejscu muszę wspomnieć o słynnych LipButtersach z firmy Revlon...na nie czekałam najdłużej (i jak na ironię dziś w gazecie wypatrzyłam to:
Never mind:)))
Moja kolekcja:
 Wybierając kolory, sugerowałam się opiniami dziewczyn na YT i oczywiście blogerek. Swatche niedługo...

 Nie mogło obejść się bez bling bling:
Milani Nail lacquer Jewel FX
 Żałuję, że nie zamówiłam całej trójki:((Jest jeszcze srebrny i wielokolorowy)

Zamówiłam grubaksa z EcoTools, bo swój oddałam siostrze (jaka ze mnie dobra dusza):

 Podkład Josie Maran 
Ostatnio Paulina zaopatrzyła mnie w jego próbkę i pomimo zawartość sylikonów w składzie, ładnie się na buzi prezentował i trzymał, więc skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie:

Dostałam też kilka próbeczek, będzie testing:
MUFE Mat Velvet
I jeszcze kilka:
Dla dociekliwych pod magicznymi numerkami kryją się:
Dla bardziej dociekliwych mam swatche:
Wczoraj odbyła się próba genralna podkładu Tarte i Paintpotów z MAC (Paulina próbuje mnie do nich przekonać, bo ja po zakupie dwóch, żałowałam i w końcu się ich pozbyłam). Podkład jest ok, ale MAC Painterly jest świetny;))

Na koniec rzecz bardzo przyziemna i kupiona pod wpływem złej dziewczny z tej dzielni...uważajcie na nią, bo uzależania:

Pasta wybielająca Crest 3D White:
 Przyjmena w smaku i genialne połączenie tubki i korka-stojaka:)) Czemu tego nikt wcześniej nie wymyślił? (a mogłabym to być ja i teraz być milionerem...)
 Oczywiśćie recenzję poszczególnych produktów znajdą się tu 
 ↓↓↓
na Waszą prośbę, więc czekam na zaptania. 
Oczywiśćie muszę podziekować Paulnie za zakupy, jej mamie za wysłanie mi kartonika. 
Większość rzeczy zamówiłam z jej sklepu:


Przez najbliższe tygodnie będę oglądać,dotykac i próbować nowe rzeczy. Mam nadzieję, że znajdę podkład idelany. Cieszę się jak dziecko. 

Zamieniam się w maszynę testującą→→jak to mówi Keith Lemon z mojego ulubionego programu rozrywkowego "CELEBRITY JUCICE" 
OOOOOSSSSSHHHHH

"If I don't see you through week, I'll see you through window"
 
Much love Yours Agusława

PS. Pragę wspomnieć, że za jakiekolwiek recenzje nikt mi nie zapłacił i nie zapłaci. Wszystkie podukty kupiłam sama (Paulinie nie zapłaciłam tylko za próbki, ale w naturze jej oddam, sama chciała:)

94 komentarze:

  1. nie ma to jak paczka z hameryki ;) no ja zazdroszczę LipButters'ów ;) miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę ich próbować i może nie ma czego zazdrościć, dam znać;)

      Usuń
  2. ja też chcę lipButtersy od teraz są na mojej liście must have ale na razie czekam na baze dax i krem BB ...

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten złoty lakier to jakieś cudo!!!!!! koniecznie pokaż jak się prezentuje na paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier widziałam na paznokciu i Katosu i się zakochałam:) wygląda jak zbroja;)

      Usuń
  4. Swietne zakupy, najbardziej nie moge sie doczeac zeby zobaczyc ten lakier na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to napisz jeszcze jak długo miałaś ten wielki pędzel i czy widzisz różnice że ten jest nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ile go miałam, ale rożnicy nie ma wielkiej, one są świetnej jakości

      Usuń
  6. Ja chce recenzje szczegolnie podkladu!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POjawi się, ale pewnie za jakiś czas:)) Mogę już teraz powiedzieć, że najlepiej rozprwadzało mi się go palcami:)

      Usuń
  7. kurde intrygują mnie te revlony :)

    a ja muszę sobie sprawić nowy pedzel wkońcu do pudru i chyba się skuszę na jakiś z ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na lip butters z revlonu czekam az pojawia sie w bootsie mam nadzieje, ze juz za tydzien beda i nie zejda jak swieze buleczki tylko cos mi sie dostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wy mnie wszystkie strasznie uzależniacie tutaj! :D
    Ja za to mam chrapkę przede wszystkim na na kilka Colour Richie Balm Loreala :)
    Swoją drogą zapytałam Loreala dlaczego tylko w USA są te sztyfty. Dostałam odpowiedź, że wprowadzili właśnie coś podobnego pod nazwą Rouge Caresse w UK (w PL może też już są, nie wiem). Pytanie tylko brzmi: why? ;P
    Jestem ciekawa Twoich odczuć o Revlonach, bo różne opinie krążą które balmy są lepsze :) No i ta pasta jest intrygująca (też czytałam o niej u Urban) :D
    Dzięki za link do sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa tego cudeńka;)) niedługo będę się z nimi bawić:)) Cieszę się, że link się przydał

      Usuń
  10. te szmineczki wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna paka :D Ja sie z REvlonami akurat nie lubie - zrazil mnie odcien Creamsicle (czy jakos tak) i mam uraz do ich masel. A gdzie Loreal Lip Balm? Heee? Chyba Urbanowa bedzie musiala interweniowac :D

    Mam nadzieje, ze pasta przypadnie Ci do zebow ;) Koniecznie daj znac! Ja sobie wlasnie sprawilam najnowsze paski, ale kurcze - 7 dni po 2 godziny (!!!) ... te 2h mnie przerazaja, juz sobie wyobrazam te potoki sliny i inne atrakcje... ale jak kupilam to chyba wypadaloby sprobowac?! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina chciała mi wsadzić coś z LOreal, ale się wzbroniłam bo sumienie mnie gryzie, ze tego nie pokończe:(( atak sliny pamiętam jak sama wybielałam crestem, ale o dwugodzinnych nie słyszałam...chyba bym nie wytrzymała...nic nie mowić przez dwie godziny????? to nie ja:)

      Usuń
  12. Kurczę, te szminki z Revlon strasznie kuszą;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, Urbi uzależnia mocno :))
    a lakier Milani Gold... o mamuniu, jestem w raju i proszę szybko o zdjęcia jak się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kuszące!:) Same piękności;) JA też szukam podkładu idealnego, ale coś mi sie wydaje, że chodzi o to aby króliczka gonić a nie złapać:D pozdrawiam http://kasiakasprzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. haha :D Aga "P.S." mnie rozwalił :D :)
    Paula ma super smakołyki :) lakier jest cudownyyyyyyyyyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kosmetyki a ciekawa jestem szminek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm .. Revlon ;))

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lip buttersy najbardziej mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie interesuje ta pasta do zębów..:-) napisz kiedys jak się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma przyjemny, mnie za mocny smak...ciekawe kiedy pojawią się efekty:))

      Usuń
  20. A ja na swojego grubaska z Ecotools muszę czekać do kwietnia :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Na bogato :))) Jestem ciekawa tych pomadek! Tyle dobrych opinii słyszałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, nie wiem w jakie pasty do zębów sie zaopatrywalaś ale ja od dawna kupuję blend-a-med i od kiedy pamiętam ma szeroki koreczek i elegancko na nim stoi ;)
    czekamy na swatche revlonów, opakówki mają ciekawe :)

    Pozdrowienia ze słonecznego Białegostoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w PL też używałam blendamed z tym koreczkiem, ale jest odkręcany a nie taki jak ten...mały szczegół a istotny:))

      Usuń
  23. Ale zakupyyyy :) Ciotki z Ameryki nas rozpieszczają :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. W PL blend-a-med jest od dawna na takim koreczku więc kokosów byś nie zbiła ;]

    Lakier kapitalny. Szukam czegoś takiego u nas, w przystępnej cenie. Zna może ktoś podobny w Polsce?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blendamed ma zupełnie inne zamknięcie-jest to niewygodna nakrętka, a tu jest cos zupełnie innego...

      Usuń
  25. Zapomniałam napisać żebyś pokazała koniecznie ten lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że dostałaś wyczekiwaną paczkę :) Jak już wszystko przetestujesz, to pisz koniecznie jak się te kosmetyki sprawują ;) A tymczasem: Pragnę Cię Agusławo (oraz wszystkie chętne osoby) zaprosić na pierwsze (ale na pewno nie ostatnie!) rozdanie u mnie: http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna paczuszka. Nie wiesz czy balsamy Revlon będą dostępne w innych krajach? Bardzo chcę je sobie sprawić,bo delikatnie maluję usta.Jak ją pierwszy raz widziałam, to od razu rozpoznałam pędzel EcoTools:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestetey nie znam odpowiedzi na te pytanie:((( nawet nie wiem kogo można zapytać:((

      Usuń
  28. ja czekam na recenzje pasty! bo szukam jakiejs dobrej wybielajacej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny polecały mi tez Opalescence Whitening Toothpaste

      Usuń
  29. Agnieszko mam do Ciebie pytanie, ze wzgleduna to, ze od jakiegos dluzszego czasu mieszkasz w Wielkiej Brytanii i jestes pierwsza osoba, ktora mi przychodzi do glowy aby skierowac to pytanie do Ciebie :) A wiec czy wiesz gdzie mozna zakupic ( o ile ogole jest dostepny) spirytus salicylowy (oprocz polskich sklepow) lug jakikoliek inny alkohol kosmetyczny? Potrzebuje go do naprawy cieni :( A nie moge go znalezc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jacie, ale mnie zagięlaś...nie nie wiem...ale może w boots tylko musisz zapytać u farmaceuty?

      Usuń
    2. o super mysl :) Dziekuje Ci slicznie za odpowiedz:) Buziaki:*

      Usuń
  30. Świetne produkty :) Zazdroszczę :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobitek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sie z Toba calowac nie bede za te probki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale placki ziemniaczane mozesz zrobic :P
      albo zabrac mnie do baru mlecznego ;)

      Usuń
    2. placki może i zrobie:)) pomyślę:)

      Usuń
    3. To ja pomysle czy te probki sie sprawdza na Tobie :P
      Zaczaruje je:D

      Usuń
  32. Najpierw napaliłam się na paski, ale może na początek spróbuję pastę? W sumie moja dentystka mówi, że nie mam żółtych zębów i że kolor jest mleczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydeje mi się, że pasta jest mniej inwazyjna, a może okazaac sie wystarczająca;)

      Usuń
    2. A ja już niedługo wypróbuję paski - ciekawa jestem efektów :)

      Usuń
  33. bardzo ciekawa jestem tych "szmineczek" z Revlon:) czekam zatem na jakieś wieści w tej sprawie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Aga, jak długo czekałaś na paczkę od cioci Pauliny, bo jak napisałaś, że dłuuuuuugo to zaczęłam mieć nadzieję, że może moja w końcu dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cześć rzeczy zamówiłam już w listopadzie, ale paczka była wysłana w styczniu i po 6 tyg błądzenia wróciła do Pauliny i wtedy jeszcze raz wysłała:))

      Usuń
  35. pasta do zebow w moim przypadku okazala sie niewypalem. natomiast podklad josie maran jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się nie spodobało w paście, z chęcią wysłucham Twojej opinii. Próbki podkładu miałam i byłam zadowlona;)

      Usuń
  36. O NIE lip butters! SO JEALOUS! aaaaaaaaa! wszystko to cudeńka! mega cudeńka! Ty to masz dobrze! ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  37. p.s w sklepie u Pauliny jedynie lipbuttersy są dostępne? lakierów i podkładu nie ma? ja nie widzę! ;[[[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier i podkład zamówiłam dodatkowo...jezeli chcesz to Paulina ci tez zamówi:))

      Usuń
    2. napiszę na priv do Ciebie! ;]

      Usuń
  38. Od kiedy masz siostre? Mowilas ze masz tylko brata.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ponoc revolonowe lipbutery maja do naszych sklepow w UK juz w tym miesiacu dotrzec- z checia wyproboje!

    OdpowiedzUsuń
  40. lakier do paznokci mnie powalił... Cuuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chce ja chce pokaz lakieru na paznokciach, bo prezentuje sie nieziemsko ! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. faktycznie dobrocie
    pokaz lakier, pokaz pokaz :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. zamawiam recenzje podkldu i szmineczek ^^

    ps. wybacz ze tak bezposrednio ale tez zastanawiam sie nad zakupami w sklepiku i szczegolnie jesli chodzi o podklad interesuje mnie twoje zdanie :)

    pozdrawiam
    i.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pedzle Eco Tools sa w Boots.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bym chętnie przeczytała recenzję Lip Butters z Revlon bo zdania są mieszane, a ja nigdy się na twoich recenzjach nie zawiodłam, a lakier cuuuuuudny:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam Cię ;) Mam pytanie,chociaż wiem że kobiet nie pyta się o takie rzeczy jak i o wiek ;) Otóż jestem aktualnie na diecie i chciałam się Ciebie spytać ile ważysz przy jakim wzroście? Ja mam 169 wzrostu i jak myślisz ile powinnam ważyć zeby być zgrabną kobietą? Strasznie marzy mi się twoja figura! I czy stosujesz jakieś diety ? Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Lakier rzeczywiście cudny.Czekam na Twoją recenzję pomadki z Revlonu. A mam już swój odcień lakieru do ust YSL. Taki bladziutki róż nr.18. Boski !!! Dzięki za podpowiedź. A byłam na super szkoleniu ze świetnymi specjalistkami od pielęgnacji skóry. Poruszyłam temat suchej skóry pod oczami. Od kilku miesiecy walczę z tym problemem. W którymś filmiku Ty o tym też wspomniałaś. Nie przybyło mi zmarszczek tylko właśnie skóra stała sie bardzo sucha. A Pani ( naprawdę znawczyni tematu doskonała ) od razu zadała mi pytanie czy dużo czasu spędzam przy komputerze i czy często korzystam z wynalazków typu Tablet, iphone itp. Oczywiście przyznałam się ale wcześniej też korzystałam. Na to ona mi powiedziała, że tak własnie się dzieje bo te urządzenia emituję jony dodatnie i mocno oddziaływują na skórę ( to był cały wykład ). Trzeba po prostu częściej użyć kremu pod oczy a na noc mocniejszego. Oczywiście inne czynniki też się dokładają ale o tym głownie była mowa. Nawet 15 latki , które częściej korzystają z takich urządzeń mają bardzo suchą skórę m.in. wokół oczu.Widoczne to jest po jakimś czasie nie od razu, także może dopiero teraz Twoja skóra pokazała różki...Buziaki i pozdrawiam. P.S. Dam znać jak uda mi się zwalczyć ten problem. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  48. A jeszcze bardzo ważne jest wietrzenia mieszkania, a szczególnie sypialni. Wykład był bardzo ciekawy i wyczerpujący temat. Takie informacje, których wcześniej nie skojarzyłabym nawet z tematem suchej skóry. Uff ale dzisiaj się napisałam. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  49. cześć czy możesz napisać w jakiej gazecie były te Lip Butters z Revlona szukałam w gazetach nie mogłam znaleźć dzięki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Aga, ile orientacyjnie wyniosła Cię przesyłka? nie mogę nigdzie znalezc na stronie przybliżonych wartości, bo mam chrapke na pare rzeczy :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna masz ciocię. Pozdrowienia dla was.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja właśnie niedawno dostałam srebrny milani, na razie wymalowałam jeden palec, ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja czekam az lipbuttersy zawitaja do polski:) kupie wtedy chyba wszystkie:P pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej Aga :) Masz przepiękny charakter pisma - o ile to Ty pisałaś ;) Lakier miodzio - do schrupania, rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog :)
    Twoje filmiki są rewelacyjne i już nie raz bardzo ułatwiły nam życie :)

    Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do nas <3

    http://motive-and-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. http://www.liberty.co.uk/fcp/product/Liberty/Hourglass/Immaculate-Liquid-Powder-Foundation-in-Porcelain-Hourglass/72400

    OdpowiedzUsuń
  57. hej Agi :) Chcialam Cie zapytac czy testowalas juz Clarinsa Everlastinf Foundation?? Co o nim myslisz? I czy kolor 107 nie jest za ciemny? Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć testowałam i bardzo lubię, ja mialam kolor 108, Paulina się pomyliła...

      Usuń