linia

Szoker, czyli paczka z kraju kangura

 Kilka tygodni temu, Kasia z kanału MrsButterfly25, napiała do mnie wiadomość z ofertą wymiany zakupowej UK vs AUS.
Obiecałam sobie i Wam, że nic nie potrzebuję, ale koleżance trzeba pomóc, prawda? 
Niby nic nie chce i potrzebuję (Kasią zawartość paczki wybrała sama), ale jak zobaczyłam pudełeczko i co jest w środku, to banana na twarzy mam do dziś.
Kto by nie miał??? 
Kasia wybrała:
Krem na dzień z SPF30 od Neutrogeny.

Pachnący kokosami krem do opalania. Wysmarowałam sobie przedramię i mam wakacje w marcu.

Olejek z drzewa herabacianego

Product od Australia: Nature's Care Paw Paw Balm
Kultowy Paw Paw to kosmetyk o kilkunastu zastosowaniach: 
Może być balsam do ust, kremem do rąk i całego ciała, łagodzi podrażnienia słoneczne, mogą stosować go bobasy na podrażnione pupy i mamy na obolałe sutki;)) Cudowny skład:
Krem do rąk:
Konturówka do ust Australis w kolorze Kiss me quick.
Modelsprefer corrector pen, do usuwania pomyłek makijażowych

Kasia wie, że pracuje w szkole i dostałam specjalną herbatę:)
To już wszystko. Prawda, że niesamowite rzeczy? Niespotykane na starym lądzie.
Teraz pozostaje mi się tylko wstydzić, bo ja nie mam takiego polotu z wysyłaniem paczek i ta którą dostanie Kasia, będzie poniej przeciętnej:(( Cienias ze mnie...
Pozdrawiam i dziękuję autorce paczki za wszystko...
W środku była jeszcze próbka peelingu z Clarins, ale nie zrobiłam jej zdjęcia.
Pozdrawiam Aga x

50 komentarzy:

  1. Kokosowy krem brzmi apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie kokosowego kremu do opalania super!! Aż pod palmę zachciało mi się iść:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i ta herbatka hahhha...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super, ale największy uśmiech na mej twarzy wywołała u mnie herbata dla nauczycieli :D. Ciekawe czym się różni od zwykłej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super!!!! czasem lepiej zaufac i dostac paczke niespodzianke. W koncu Ona tam zyje na codzien to wie co wybrac najlepsze
    Pozdrawiam:*
    PS ja wlasnie wyslalam przyjaciolce do PL paczke z produktami z UK i czekam na przesylke od niej. Tez nie wybieralam nic sama wiec bedzie niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczka :) Ta herbatka super!

    OdpowiedzUsuń
  7. A co powiesz na wymiane UK-....Tajlandia?:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paczka - szczegolnie ten krem do opalania i korektor do makijazu mnie zachwycily:) Podrawiamy kolezanke Australii:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetny pomysł z tą wymianą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak cudnie zapakowane:d prawie jak Blogbox prosto z Australii:d

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana!!!

    kiedy będzie obiecany filmik z wiosennymi zakupami ubraniowo-dodatkowymi???bo ja czekam i czekam i doczekac sie juz nie moge.:))


    eM

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba by mi się przydał Nature's Care Paw Paw Balm :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowności! Zachorowałam na ten kokosowy balsam do opalania :D A herbata - geniusz :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ten krem do opalania musi cudownie pachniec *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah kochana Aguslawo.... Strasznie sie ciesze ze paczka ci sie spodobala. Twoja byla nie mniej ekscytujaca!!:) buziole

    OdpowiedzUsuń
  16. Paka from Aussie! :) Miłych testów Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no całkiem słuszna ta kangurza paka :] czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka fajna paczuszka :)! chciałabym ten kremik różowy który ma różne zastosowania :)

    it-inspires-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak cudnie zapakowane! :) super przesyłka. Miło dostawać takie paczuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Agi Agi, a co z tym kremem pod oczy? znalazłaś skutecznego killera zmarszczek? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba musze sobie tez tak herbate sprawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna paczka! A pomysł z herbatką bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczy naprawdę extra, szczególnie ta herbata, pewnie uspokajająca skoro dla nauczycieli;)
    Ja też dostałam paczuszkę dzisiaj rano, z Glossyboxa, same naturalne rzeczy, chyba się coś poprawili:)

    OdpowiedzUsuń
  24. krem do opalania podbil moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny prezent, cudownie wygląda to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny pomysł na piekna paczuszke;)
    zazdroszcze;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwię się że paczka wywołała uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetna paczka i super w niej rzeczy :) A na dodatek jak starannie zapakowana by nic się nie uszkodziło :)
    Eeee tam nie wierzę , że twoja paczka wysłana do niej jest gorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna paczka:) teraz czekamy na jakieś opinie o produktach ;) serdecznie pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. samo opakowanie warte jest grzechu, przepiękne pudełeczko! :) mi osobiście najbardziej spodobał się krem Paw Paw:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. opakowania wyglądają bardzo apetycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna paczka, prześliczne pudełko. Oglądam Twoje filmiki na youtube są genialne, oddech od codzienności, uwielbiam je. Pozdrawiam serdecznie z najstarszego miasta w Polsce Kalisza :)
    Anika
    ps. jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. No nic nie znam nooo:D (tylko neutrogene,az wstyd:D)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna paczuszka. A opakowanie herbaty jest urocze :):):)
    Miłego dnia,
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tu odpędzić się od zakupów jak tak zachęcasz...

    OdpowiedzUsuń
  37. niezła paczka !
    Grafika na herbatce,świetna :D
    Pozdrawiam,Maagda

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten kokosowy olejek do opalania...aż się rozmarzyłam:) bo jak na razie u mnie w Rzeszowie naprzemiennie: deszcz, śnieg i słońce- byleby do lata ;)
      Pozdrawiam, Ewa

      Usuń
  39. Ty jesteś nauczycielką? Z tego co pamiętam to chyba w jakimś fitness kiedyś pracowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  40. No pozazdrościc ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń