linia

Breakfast at TiffaAgi's

Uwielbiam niedziele, szczególnie za wspólne śniadania. W naszym domu nie zdarza się to często, bo oboje pracujemy w innych godzinach i dniach. Raz na dwa tygodnie razem zasiadamy do stołu i wtedy to jest tylko nasz czas.
W naszym jadłospisie królują naturlane płatki z Dorset Ceraal z dodatkiem świeżych owoców albo owsianka. Moja ulubiona mieszanka to truskawki, jagody i banany:))
Ale od kilku dni mam ochotę na coś innego....może mniej zdrowego, ale smakuje jak marzenie. 
British Crumpets
Wyglądają trochę jak naleśniki, i są zrobione z mąki i drożdży. Te okrągłe ciastko jest najczęściej serwowane z masłem. W tradycji podawane do popołudniowej herbatki. 
 Mój ulubiony dżem (nie taki jak od babci, ale też pychota)
Check this out;))
Mistrzowski zestaw. Miałam magiczny plan zrezygonawnia z kawy, ale nic nie jest w stanie zastąpić tego smaku i raz na jakiś czas sobie pozwalam.
Smacznego i miłego tygodnia:))

Agi x

61 komentarzy:

  1. Jest 2 w nocy, a Ty serwujesz takie pyszności :(
    No cóż, lecę do lodówki. (3

    OdpowiedzUsuń
  2. Agi, a Sconesy Ci smakują? :) miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. raz spróbowałam tych gąbek i nie podeszły mi ;) w każdym razie życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez za nimi nie przepadam ;/

      Usuń
    2. Ja pierwszy raz sprobowalam tego jakies 2 lata temu i tez mi nie podeszly, ale po 2 latach odkrylam, ze trzeba je zapiec hahahaha Od tamtego dnia staly sie moimi ulubionymi :)

      Usuń
  4. Witaj, Twój blog znalazł się na liście blogów na naszej stronie.
    Na stronie znajdują się też listy aktualnych konkursów, gdybyśmy przegapili kiedyś Twój konkurs daj nam znać mailowo lub w komentarzu. Było by nam miło gdybyś umieściła link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. British Crumpets-hmmmm nie jadlam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nigdy nie jadłam :) dobrze, że jest Aga i nam serwuje nowości ze świata :) dużo można się dowiedzieć!

      Pozdrawiam,
      A.
      2bigcitylifes.blogspot.com

      Usuń
  6. Smaczne śniadanko na początek dnia :)
    Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agi ale narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. truskawki, jagody, banany - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne śniadanko :)

      Ja nigdy z porannej kawy bym nie zrezygnowała,to jest mój jedyny nałóg ;)

      Usuń
  9. pysznie wyglądające śniadanko :] mjami

    OdpowiedzUsuń
  10. kawa jest zdrowa i wcale nie uzależnia, więc po co z niej rezygnować? Wiadomo, rozpuszczalna nie jest najlepsza, ale ta w ziarnach 100% arabika... zmielona tuż przed zaparzeniem jest najlepsza i najzdrowsza.

    Jeśli chodzi o uzależnienie to ludzi po prostu przyzwyczajają się do smaku kawy i chcą jeszcze i jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo rany, a ja od rana na ostrej diecie, a tu takie kuszenie ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszące posty Agi - Powinni tego zabronić! :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo sama będąc ostatnio w supermarkecie,zastanawiałam się nad wyborem musli i oczywiście wzięlam inne...ale pamiętam,że polecalas je juz w jakims ze swoich filmików(??),więc następnym razem musze je wyprobowac:):) A cała reszta wygląda kusząco....:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne śniadanie:)
    Muszę przyznać, że jesteś moją inspiracją do zmiany diety:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubię. Toasted crumpets with butter and jam...Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bez kawy nie przeżyję dnia :) nie pytaj co się dzieje, jak nie wypiję jednej z rana.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądają te British Crumpets :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w ogole nie pije kawy bo jej nie lubie za to ciesze sie ze natrfilam na tgeo posta z rana, w nocy zaraz pobieglabym do lodowki cos palaszowac:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostanie zdjęcie mnie zniszczyło! Narobiłaś smaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi narobilas smaka! :) Niedobra kobieto !

    OdpowiedzUsuń
  21. aga wez przestan, ja tu zjadlam jogurcik z biedronki na sniadanie a Ty sie takimi pysznosciami chwalisz :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że właśnie jem śniadanie, bo inaczej już pewnie leciała bym do lodówki!
    A na płatki Dorset Cereals czaje się od dawna, ale w Polsce niestety ich ceny nie są zachęcające. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego zrezygnowalaś z kawy? Ja za bardzo lubie kawke z mleczkiem nie da rady zrezygnować, pić codziennie nie muszę ale uwielbiam szczególnie z Mukki buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Też miałam ambitny plan zrezygnowania kawy z mlekiem. Kawa sama w sobie w rozsądnych ilościach nie jest zła, wręcz przeciwnie ma wiele dobrych działań na organizm. Najgorsze jest krowie mleko. Ja miałam po nim wypryski i źle się czułam :( teraz przerzuciłam się na kawę z mlekiem sojowym ;) To nie jest ten sam smak,ale da się przyzwyczaić ;)

    Pozdrowienia z zamglonej Warszawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha świetny tutuł;) śniadanko pierwsza klasa;). Crumpetsami też się ostatnio zajadałam-oczywiście z dżemikiem:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, może podałabyś nam przepis na te British Crumpets? :))

    OdpowiedzUsuń
  27. MMMM pyszności warte grzechu :) a mój "mąż" właśnie smaży amerykańskie pankeksy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniami pyszności!!:)
    Zainspirowana Twoim Blogiem Agusławo:) rozpoczęłam i ja przygode blogową:)
    zapraszam dziś otwarcie:)

    http://fifijka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam crumpets, ale nigdy nie probowalam ich na slodko, z dzemem. Nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm... wygląda bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem glodna !

      Jestes sadystka, ze chcesz zrezygnowac z kawy ¿
      Dla mnie bylby to koniec swiata brrrr....

      Pozatym uwielbiam Twoje filmiki !! :)

      Usuń
  31. ja uwielbiam tylko z maslem - lurpak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja od tego tyg przerzucam się na zdrowe śniadanka czytaj sałatki ;] dziś już takową spożyłam ;] mniam! pozdrosy Aguśka! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  33. też uwielbiam te dżemy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pysznie wygląda!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam mniam. Jak to wszystko przepysznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak kawa jest zdrowa do 3-filizanek i z mlekiem. Rozpuszczalna niestety nie , ale z ekspresu cisnieniowego najzdrowsza i zaparzana :) wiec pijmy kawe . Ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się zachciało zjeść ciasto drożdżowe !! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. odchudzać się miałam ... :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Po co rezygnować z takich pyszności jak kawa? Bez przesady, na coś trzeba umrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda przepysznie ;D

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moglabys nagrac filmik jak sie robia British Crumpets?

    OdpowiedzUsuń
  42. Banany,jagody,truskawki.........:-) genialne :-) U nas rowniez sniadanie w niedzielny poranek nalezy do najwspanialszych chwil w tygodniu :-) Ostatnio mnie osobiscie bardzo smakują maliny z platkami migdalow,jogurtem naturalnym z odrobina cukru :-) Skusilam sie rowniez w weekend na tiramisu, prosty przepis,a deser jakze rozkoszny :-) Polecam przepis video :-)


    http://www.kwestiasmaku.com/desery/tiramisu/tiramisu/przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda przepysznie i chętnie poznam przepis na British Crumpets :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam British Crumpets :), mieszkając w U.K kupowałam gotowe. Masz rację Agnieszko kawy nie da się zastąpić, a szczególnie jej zapachu :)mmmm

    OdpowiedzUsuń
  45. A probowalas crumetsy z clottted Devon cream I dzemusim... Niebo w gebie,dorset cereals tez kupilam ostatnio w tesco jest promocja

    OdpowiedzUsuń
  46. Narobiłaś mi ochoty na banana :P

    Fajne są te musli, widziałam je w delikatesach w Polsce, ale niestety cena była przerażająca.
    Chociaż ostatnio robiłam domowej roboty mieszankę, to w takim tempie nie zjadłam chyba jeszcze żadnych musli jak takich własnej roboty ;) robi się na prawdę szybko, jest zdrowe i smakuje fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pycha :) wszystko bym zjadła co pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mmmm ale mam smaka:/ z checia sprobowalabym.. British Crumpets. Wyglada apetycznie :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. zajdź w ciąże to się kawy oduczysz :) ja już urodziłam i dalej muszę unikać kofeiny skoro jestem mamuśką karmiącą piersią ! Jest dzidziuś - jest miłość!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale mi smaka narobiłaś na te British Crumpets :D więc zarobiłam ciasto i czekam aż mi kolacja wyrośnie ;D

    OdpowiedzUsuń