linia

Za jeden uśmiech: Benefit Hello Flawless Oxygen Wow!

Przechodząc obok Boots'a i pamiętając o recenzjach Urbi i xbebe, pomyślałam...a zajdę i sprawdzę stoisko Benefit, a nóż widelec, mają nowy podkład 
Hello Flawless Oxygen Wow Brightening Makeup SPF25 PA+++
Jak myślicie,
 był?
Oczywiście!!!
Ponieważ oficjalna premiera odbędzie się 23 marca (przynajmniej ja tak zrozumiałam przesympatyczną panią na stoisku Benefit) nie można go jeszcze nabyć osobiście (ale online już tak). Serina (imię sprzedawczyni) dobrała mi odcień i wręczyła 5ml próbkę:

Szczerze myślałam, że będę w szampanskim odcieniu, a tu: I'm so money, honey:)) I LOVE IT
Mini buteleczka wystarczy mi na tydzień:)) Już się nie mogę doczekać kiedy wyląduje na mojej twarzy...Marzy mi się właśnie lekki podkład na lato z dobrym filtrem. Rozważam jeszcze zakup 
miałyście używałyście, co myślicie?

Wracając do mojego hello, skład:
Z Seriną spędzilam ok. godzinę rozmawiając o pielęgnacji skóry itp...pożalilam się na skórę pod oczami i dała mi próbeczkę ichnego kremu pod oczy It's potent!, za którego działanie ręczy (no w sumie co ma innego robić:P)
Pozytywnie zaskoczyła mnie informacją, że na wszytskie kosmetyki do pielęgnacji buzi, obowiązuje 28-dniowy okres zwrotny w razie niezadowolenia. Tego jeszcze nie słyszałam u konkurecji (oczywiście wyjątkiem są przypadki uczuleń na kosmetyk).
Reasumując jestem bardzo zadowlona i podekscytowana, z niczego wyszło coś. 
Dziewczyny mieszkające w UK, też mogą wybrać się do stoiska Benefit z prośbą o darmową próbkę...dostępnych jest 9 odcieni podkładu, ale wybór próbek był znacznie mniejszy (happy days, bo akurat Agusławie podpasował).
Całuje i może niektóre z Was skorzystają z oferty:))

Wasza Agi x

54 komentarze:

  1. Ale fajnie ! :)) kurcze, chyba też pofatyguję się po próbkę, bo Ciotki z Ameryki mnie skusiły tym beneficiakiem :)) Oby okazał się fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, żeby u nas były takie próbki.. :<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Benefit jak zwykle ma sympatyczną szatę graficzną produktów.
    Skład podkładu nie taki zły, nie ma od razu silikonów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślę że 5ml starczy Ci spokojnie do premiery bo 30 się zużywa 3-4 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak sie zastanawiam, bo teraz podkład mi na długo wystarcza;)

      Usuń
  5. świetna nazwa odcienia;). Szkoda, że nie mam w mieście stoiska Benefit, bo już bym tam była;). x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz 2 (pelny) dzien testuje go i powoli zbieram sie do recenzji. Jeszcze poczekam na cieplejsze dni(leje od wczoraj) i dluzszy dzien stresujacy:D
    Wczesniej tylko w domu z probki aplikowalam-ah nie moge sie doczekac Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kolorem to jestem mocno zdziwiona- jak na Tobie "dobrze lezy" 108 z Clarinsa (mi tez pasuje),a ten jest 3m kolorem od najjaniejszego to dziwna sprawa:D

      Usuń
    2. Kochana, Ty wyglądasz bosko w tym podkładzie, przenajmniej z tego co widziałam na filmiku. Gały aż mi wyszły na wierzch;) x

      Usuń
    3. No co Ty:P to tylko HD :D

      Usuń
    4. ja też jestem zdziwiona...ale tak jak mówilam, rozważałyśmy też jaśniejszy odcień:)

      Usuń
  7. Jestem zainteresowana i tym i tym, Shiseido polecala ostatnio Fleur (z Fleur De Force), chyba wlasnie na ten bym sie zdecydowala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze..może w naszych rodzinnych stronach sephora też udostępni takie próbki?? przydałoby się...

    OdpowiedzUsuń
  9. super:) czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Urbi i Bebe zaczynają kusić to ciężko się oprzeć oj znam to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem pod oczy, ale czeka w kolejce, aż Eucerin się wykończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślalam, że mi coś powiesz na jego temat)

      Usuń
  12. Ohhh gdyby u nas takie próbki rozdawali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać w UK prawdziwie profesjonalna obsługa :) Wszystko sobie przetestujesz i zadecydujesz :) U nas próbki są, ale w większości dane z małą łaską lub co gorsza fochem ekspedientki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pczątku nie było tak idelanie...rozmowa nam ciężko szła, ale potem się poprawiło:)

      Usuń
  14. hehe w polsce na pewn uslyszalabym w sephorze" ale jakie darmowe probki...?" ;-)))


    intrygujecie tym podkladem. ma swietny filtr i palam do benefita miloscia ze ich opakowania i trwale kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Shisedo ma lepszy filtr, ale muszę go wypróbować

      Usuń
  15. W Polsce w Sephorze go widziałam, ale jest mały wybór odcieni niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest wiele to potem dziewczyny maja pretensje,ze trudno z undertone trafic :D
      Aga-a probowalas matte velvet?

      Usuń
    2. Jeszcze nie, życia mi brakuje na te wszytskie podklady...jutro może nałożę:)

      Usuń
    3. Dobry krem naloz przed:)

      Usuń
    4. źle mnie zrozumiałaś Aga :) ale ja też nie do końca sprecyzowałam - u nas w Polsce widziałam może z 5 odcieni, 9 na pewno nie było...jakby było 9 to by była bajka! :)

      @xbebe18 - co prawda to prawda z tym wyborem :) ale ja na widok większej ilości odcieni zawsze się cieszę, bo liczę na jakieś bledziuchy :)

      Usuń
    5. W sumie te ciemniejsze odcienie z kolekcji mogłyby być za ciemne dla większość Polek, bo są przeznaczone dla ciemnoskórych dziewczyn i może dlatego nie pojawila się cala gama kolorystyczna. Ważne żeby znaleźć swój odcień;))

      Usuń
  16. Super ta probka, ciekawa jestem recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nad shiseio sie zastanawiam po recenzji fleur de force:) nawet juz prawie go kupilam na allegro ale ktos mnie przelicytowal - mysle ze wyprobuje. A ten tez mnie kusi, ale najpierw poczekam na Twoja recenzje:) najwazniejsza jest dla mnie konsystencja, nie lubie tlustych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ci się sprawdza Jemma Kidd??
    Ja teraz testuję lingerie od Guerlain i efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Agi tak kusicie, zmówiłyście się z Urbi? Ja przy Was zbankrutuję, nie pierwszy raz...
    Pozdrawiam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak kusisz! a mam do skończenia 3 podkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe próbka na tydzień to jak prawie wymiarowy kosmetyk :P cieszą takie rzeczy, cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A powiedzcie mi kobitki do jakiej cery jest ten podkład kierowany?? do tłustej będzie odpowiedni???

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj.Polecam Ci smashbox sheer focus na bazie miodu, rozprowadza sie jak marzenie,dlugo szukalam lekkiego, rozswietlajacego podkladu i wkoncu znalazlam :-) Uwielbiam kolor Light:-) Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego ja nigdy nigdzie nie dostaję próbek :/, choćbym się popłakała. No w sumie raz dostałam, obsługiwał mnie wtedy jakiś miły Pan, wyszłam z drogerii z siateczkę składającą się z samych próbeczek - ale to tylko raz mi się zdarzyło :(

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeciez oni testuja na zwierzetach:(:( sa inne podklady i kremy:) nie moge sie doczekac nowego podkladu z Bourjois :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem tego podkładu, baaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widze nadal poszukujesz idealnego podkładu:D hehe daj znać czy psuje

    OdpowiedzUsuń
  28. przesliczne te probeczki :] Super, ze mozesz go wyprobowac w tak ladnym wydaniu, milo sie na to patrzy :] Jestem ciekawa Twojej opinii o podkladzie... mi pielegnacja Benefitu nie podeszla kompletnie :/

    A co do Shiseido - moja mama uzywa go od lat i jest to jej ulubiony podklad. Ja go uzywalam swojego czasu i na poczatku bylo super, potem juz mniej - nie wiem, czy zmienili formule, czy jaki pies :/ No i odcienie - ich wybor jest mocno ograniczony - najjasniejszy w gamie jest szalenczo rozowy, kolejny - duzo dla mnie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Aga! czy robiłaś recenzję kremu BB SkinFood? tego grzybowego? nie mogę niestety znaleźć. Nawet google zawiodło. Zastanawiam się nad kremem BB i jestem ciekawa twoich opinii.

    pozzdrawiam

    aliki

    OdpowiedzUsuń
  30. Cos ciemny sie wydaje Twoj kolor :) Ja ten podklad dostane na urodziny lub imieniny i juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo :) Ja teraz używam Rimmela i jestem z niego zadowolona i narazie nie zamierzam zmieniać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super tam macie obsługę :) nie sądzę, że tutaj możemy na to liczyć... a podkład jest interesujący :) jak ja widzę wyższe i wysokie filtry to mi się oczka świecą :))) czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  33. oj kusi kusi a w dodatku szukam nowego podkladu, zastanawiam sie tez nad nowym Rimmelem.

    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. A u mnie we Francji już go można kupić od jakiegoś czasu. Mnie pani ze stoiska pomalowała Ivory - niestety za pomarańczowy na moje blade lica. Ale się całkiem fajnie trzymał całe 12 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wzięłam ostatnio próbkę Honey w Sephorze. Nakłada się bardzo fajnie.. ale największym minusem jest to że jest strasznie pomarańczowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zakupilam wlasnie Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF 42 PA+++ w rewelacyjnej cenie drogeria sie zamykala i wszystkie produkty byly 50% off wiec zamiast 30 zaplacilam 15 EURO:)

    OdpowiedzUsuń