linia

Tak na szybko...

Dziś dosłownie w biegu, spotkałam się z Agnieszką agnieleczką i wymieniłyśmy się na kilka rzeczy, które od jakiegoś czasu miałyśmy ochotę spróbować. 

Upsi, coś się wylało:)
W torebeczce:
  • Gigantyczna próbka Biodermy, Sebium H2O (Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu, do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej). Aga zawsze go zachwalała i narzekała na klasyk: Sensibio. Od widzek słyszałam, że podobno nie nadaje się do zmywania makijażu oczu...przekonam się niedługo. ps. moja butelka Sensibio się prawie kończy i szukam alternatywy
  • Caudalie - Beauty Elixir słyszałam o nim tyle dobrego, musiałam spróbować. Chcę go stosować do utrwalania makijażu...ps mój MAC Fix+ też się już prawie skończył ekhemmm
  • na koniec mała zmyłka: Te małe coś w cudaśnej buteleczce od MACa, to Podkład Guerlain Parure Extreme (Aga nalegała, żebym go przetestowała, a ja takim namowom się oprzeć nie mogę). Podkład mi się nie kończy, ale szukam ideału..wiecie jak to jest:P
Oczywiście, jeżeli skradną moje serce, to usłyszycie o nich więcej, wcześniej, czy później. Tym czasem, idę się konserwować na noc. 

Pozdrawiam Agi x
ps. Jeżeli używałyście produktów ze zdjęc, to z chęcią wysłucham Waszych opinii. Buziaki

47 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak Ci parurek podejdzie :) Sama mam i nie wiem do końca co z nim zrobić- niby fajny, ale na kolana nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba kiedyś go raz na buzi miałam, ale nie pamiętam jak z nami było:)) sama jesem ciekawa

      Usuń
    2. Mnie Parurek zapchał niemiłosiernie (te silikony w składzie..) a Sebium wysuszyło - zdecydowanie wolę sensibium ;)

      Usuń
  2. czekamy na potestową relację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhaah 'idę się konserwować' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywam biodermy Sebium a moja mama Sensibio i uwazam ze moje jest lepsza! zgadzam sie z Aga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyła mi makijaż oczu, ma przyjemny zapach...zobaczymy jak będzie za kilka dni:)

      Usuń
  5. Aga, oglądam cię od dłuższego czasu. mam 14 lat i jak cię oglądam, to czuję, że jesteś taką jakby moją przyjacióką. słuchanie takiej sympatycznej osoby jest takie przyjemne, że ja nie mogę. :) ja cię znam a ty mnie nie. śmieszne, ale cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam Biodermy Sebium i nie podrażnia mi oczu :)Dla mnie jest dużo fajniejsza niż Sensibio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po dzisiejszym użyciu, też nie zauważyłam podrażnienia:)), ale poczekam jescze trochę;)

      Usuń
  7. Ja też używam Biodermy Sebium i nie jest źle:) Bardziej mi pasuje chyba jako tonik do przemywania twarzy po umyciu żelem, nie wiem dlaczego....

    http://fifijka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tego jeszcze nie słyszalam:)

      Usuń
    2. ja tez tak uzywam tej Biodermy w wiekszosci przypadkow i podzielam opinie, ze do oczu sie nie nadaje bo poprostu nie zmywa dobrze tuszu do rzes.

      Usuń
  8. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama uzywala tego podkladu, on chyba jest dla troche starszych kobiet ale poodbno jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że jest dla starszyt koiet to nie wiem, ale jest do użytku w warunkach ekstremalnych:))

      Usuń
    2. Bo to jest ta linia gold ale jest tez jakas zwykla z tego co sie orientuje:)

      Usuń
  10. Ja kończę moją trzecią buteleczkę Sebium Biodermy i bardzo sobie chwalę. Używam też do demakijażu oczu i nie wiem skąd te głosy, że się do tego nie nadaje?? Hmm dziwne, ten płyn jest taki delikatny i do tego świetnie zmywa. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam tej Biodermy i tak na prawdę wolę ją od tamtej różowej ;)


    pozdrawiam Ola;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dużą butle Sebium - była bardzo ok ale dla mnie różowej nie pobiła. Szczypała lekko moją twarz i lekko oczy a różowa oprócz super zmywania pięknie koi moje naczynka i wycisza skórę. Wróciłam więc na stałe do różowej:)
    Tą francuską mgiełkę miałam. Uzywałam całe zeszłe lato. Bardzo fajna, ładnie utrwala makijaż ale droga. Miała super koić też twarz i likwidować zaczerwienienia ale jakoś tego specjalnie nie zauważyłam. Miałam lekki dysonas między ceną a działaniem. Jakoś też szybko mi zeszła - może za dużo jej aplikowałam. Jest ok ale nie powiedziałabym, że to rewelacja. Choć na lato może też ponownie się na nią skuszę, bo na lato to dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli porównam ją do Fix+ to jest droższa:(( ale jeżeli się lepiej sprawdzi, to kupię sobie mini buteleczkę;))

      Usuń
  13. zakonserwowana Agusława - a to Ci dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś a jaki podkład obecnie używasz( jemma kid?) i jaki podpadł Ci do gustu najbardziej jak do tej pory??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku dni używam różnych próbek. Z pełowymiarowych mam Jemmę Kidd i josie maran. Jednym z najlepszych jaki miałam to Estee Lauder double wear light. Skonczyl mi sie, ale na pewno kiedyś go jeszcze kupię;)

      Usuń
    2. Aga, wypróbuj podklad mineralny z MEOW. Jest dostępny w stanach. Ma rewelacyjne opinie na wizazu i makeupalley. No i jest naturalny bez zadnych silikonow, DHT, PEG itp.

      Usuń
  15. A co z podkladem z benefita?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę i trochę się po nim błyszczę:(((

      Usuń
  16. Ja używałam tej Biodermy, ale mi bardzo podrażniała oczy... Teraz używam Pharmaceris i jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję produktów ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe propozycje! ;-)
    http://live-style20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :) chciałabym napisać że często wchodzę na twoja stronę tu i na youtube i muszę napisać że jesteś przemiła osobą :) masz fajne notki i filmiki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Agus, jakis czas temu byla akcja reklamowa Lancôme Teint Idole Ultra 24H nowego podkladu i zalapalam sie na 2 probki i musze przyznac ze jest rewelacyjna musze przyznac ze chyba lepiej sie dla mnie sprawdza niz estee lauder double wear wiec moze zaopatrz sie w proble w debenhamsie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey Aga. Widzę że już trochę podkładów przetestowałaś szukając ideału. Może zrobisz filmik o wadach i zaletach poszczególnych podkładów ;) pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też wciąż szukam ideału podkładu, póki są nim podkłady Lancome, różne w zależności od rodzaju makijażu.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko bardzo potrzebuje twojej pomocy (o ile potrafisz mi jej udzielic) Wybielalas kiedys zeby paskami Crest pamietam, ja od wczoraj robie to paskami Blend-a-med 3D White LUXE i mam straszny problem i nie umiem znalezc pomocy w sieci :( Pierwsza aplikacje zrobilam wczoraj wieczorem, i po sciagnieciu paskow ani w trakcie nic mi nie bylo, nie bolalo...ale po ok 1,5-2 godzinach nastapil bol...taki przeszywajacy, ale byl delikatny i minal po ok godzinie, dzisiaj druga aplikacje zrobilam okolo poludnia i znowu ten sam problem sie powtorzyl ale nie minal do tej pory...jest duzo silniejszy i bardzo mnie on meczy, nie wiem co zrobic...zaznaczam ze nie mialam wczesniej nadwrazliwosci zebow i mam je wszystkie zdrowe. Rozumiem jak by to wystepowalo na reakcje zimno/cieplo albo tylko podczas aplikacji ale to boli caly czas i to uz po uplywie czasu od aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nabawiłaś się nadwrażliwości niestety. Jedyny ratunek to odstawić paski i więcej ich nie używać oraz zaopatrzyć się w dobrą pastę na nadwrażliwość np Sensodyne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tego sie obawialam :( Ale dzisiaj rano juz bol ustapil i nie ma po nim sladu, ale boje sie, ze po kolejnym nalozeniu znowu sie to powtorzy :( sprobuje dzisiaj wieczorem jeszcze raz i jak problem powroci to juz ich nie dotkne :/

      Usuń
    2. Uzywałam tych pasków wybielających z blend a med i po pierwszym uzyciu ok ,na natepny dzien kolejne użycie ..zaczeły juz boleć, a po trzecim uzyciu juz nie mogłam wytrzymać wiec je odstawiłam.Mam je jeszcze ..zakładam jednego dnia i robie przerwe znow z tydzien. Białą Perłę będe teraz testować,ponoć nie powoduje takiej wrażliwośći.

      Usuń
    3. Ale mnie wlasnie nic a nic nie boli podczas noszenia paskow...dziwne :P powinno wlasnie bolec podczas dzialania, a mnie boli dopiero po ok 2 godzinach :P

      Usuń
  25. Aga też używałam Biodermy ale stwierdziłam ze jest za droga Bourjois jest nastepca za 12-13 zl

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga które perfumy polecałabyś na ślub ?? Gucci Quality ? moze ck Beauty ,wąchałaś? czekam na filmik z Twoim make up em slubnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Hej:) Pytanko mam za sto punktów, a nawet 2. Przymierzam się do kupna pomadki moze balsamu lub błyszczyka d ust, i oprócz Twojej nowości ''lakieru do ust'' nie znalazłam żadnej recenzji o czymś koloryzującym usta. Może byś mi coś poleciła? I o zgrozo od popękanych i podkreślonych skórek! I pytanko numer 2, cienie w kremie ja na nie mowie ''glossy'' ale wrzucając frazę cienie w kremie w wujka googla niestety wyskakuje mi ''tak czy nie, cienie w kremie":-) a wiem że chcę i to kolorowe najlepiej, ale gdzie je dorwać?? kiedys mialam nie miłą przygodę z miss sporty i dlatego jestem taka nieufna dla cienie w kremie;) Pozdrawiam, i dziekuję za recenzję różu kobo, młodszego brata chanel, jest stałym bywalem mojego lica.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie chciałabym się przerzucić na płyn micelarny, ale niestety Bioderma jest nie na moje fundusze... :( Polecasz Bourjois?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo interesujące posty dodajesz, z przyjemnością czytałam Twojego bloga... zapraszam do siebie: www.byilo.pl


    Chciałam Was powiadomić, że u nas na blogu trwa konkurs, może ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html,
    Blogerki chętne do współpracy serdecznie zapraszamy: www.byilo.pl, szczegóły : ilo@byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog

    Zapraszam do nas

    out-love-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń