linia

Różowo mi

Niektórzy noszą rożowe okulary, ja wolę trampki:)

Wypatrzyłam je kilka tygodni temu w TKMaxx...zastanawiałam chyba z 15 min stojąc przed lustem (jak wariatka) i w końcu nie wzięłam...Już w drodze do domu żałowałam:(( Następnego dnia już ich nie było:(( 
Ps. Rada mojej koleżanki: Jak zobaczysz coś ciekawego w TKMaxie to bierz! W domu myśl, czy na pewno potrzebujesz, zawsze możesz zwrocić. 
Jako, że wierzę w przeznaczenie wyprosiłam Gava o podwiezienie mnie do innej branży i co? 

Znalazłam!!! Jedna, jedyna para czekała na mnie na połce i do tego £5 taniej niż w pierwszym sklepie.
Bring it on baby:)) 
Oprócz cudnego pudrowego koloru, zauroczyła mnie wstążka zamiast klasycznych sznurowadeł.
 W zestawie jest jeszcze jej szara wersja. Uwielbiam połączenie różu i szarości:
 Złote detale cieszą oko Agusławy-sroki
Już się nie mogę doczekać, kiedy nie będzie padać i moje tenisóweczki ujrzą światło dzienne:)) Z tego wszytskiego nie powiedziałam Wam, że są od Teda Bakera i kosztowały £19.99.
Moja wiosenna szafa wygląda coraz lepiej:)) 
Ciekawa jestem czy już poczyniłyście wiosenne zakupy?

Ps. W TKMaxxsie na przecenie udało mi się znaleźć jeszcze kilka rzeczy, ale pokaże je Wam w filmiku z trendami na zbliżający się sezon...muszę go jeszcze tylko nakręcić:))
Pozdrawiam i do następnego

Agi x

79 komentarzy:

  1. niezwykłe, bardzo dobry pomysł z tymi wstążeczkami zamiast sznurówek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jako fanka trampek zazdroszczę Tobie każdym cm mojego ciała a jest ich 174 :) PIEKNE! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. sa przepiekne! tez bardzo lubie wstazki zamiast sznurowek :)


    mam turkusowe trampki z adidasa w bardzo podobnym kroku i mam ochote kupic do nich wstazke tylko nie wiem w jakim innym kolorze jak nie biala...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te butki, idealne na wiosnę.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wyglądają na wygodne i na pewno będą Ci służyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty!! szukam takich od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne trampki :) w takim razie czekam na ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne!!!! Ja generalnie mam butow cala szafe, a i tak bez wzgledu na pore roku nosze tylko jedne - Frye Harness 12R LOL
    Nawet ostatnio zastanawialam sie nad sprzedaniem wszystkich pozostalych na ibeju, bo mi tylko niepotrzebnie zajmuja miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  10. oj są piękne i te złote detale.. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają naprawdę słodko, czekamy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne trampki - ja wczoraj zaopatrzyłam się w soczysto-różowe rurki w H&M - mimo, że wszyscy mówią że pastele górą to ja nie tyle co na przekór a za tym co mnie zauroczy podążam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa boskie !! oddawaj :))

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam w tkk max raz, jak byłam ostatnio w domu, w PL no i ten Gdański baaardzo słaby jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te trampeczki ;)) uwielbiam pudrowy róż =)

    OdpowiedzUsuń
  16. trampki boskie - choruje na jakies fajne pastelowe - musze wiec zagladnac do TKmaxa:)
    PS kocham polaczenie pudrowego rozu i szarosci tej wiosny chce wyprobowac jeszcze roz i pomarancz no ale nie wiem czy mamie 2 dzieciakow pasuje:)pozdrawiam z polnocy uk pieknej ale wietrznej dzis:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma nie pasować??? pewnie, że pasuje:) Jak będziesz babcią, to się będziesz zastanawiać, czy takie kolory pasują:)

      Usuń
  17. U mnie w domu właśnie mówią, że jak ci sie coś podoba to bierz bo później może nie być i najczęściej nie ma:( Więc w sezonie wiosennym kupuje od razu jak przymierze i wiem, że to miłość od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nakręcaj szybko ten filmik :) a trampki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne :) Nie przepadam za trampkami, ale Twoje zdecydowanie mnie urzekły! może dlatego, że są bardziej eleganckie niż te klasyczne trampki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...do sukienki i spodni się nadają:)

      Usuń
  20. Uwielbiam trampki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trampki są super! Zazdroszczę :) Mi w tym sezonie najbardziej przypadły do gustu pastele, zaczynam więc (baaardzo mozolnie) kolekcjonować moją wiosenno-lenią garderobę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajowe i napewno wygodne .
    Bardzo mi sie podobaja !

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne trampeczki Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za różem, ale takie buty sama chętnie bym założyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne są te trampki ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga sliczne sa dobrze ze znalazlas je gdzie indziej;)Chyba sama sie przejde do tkmaxa sprawdzic czy nie ma przypadkiem mojego rozmiaru:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ze się podpinam , ale innych komentarzy blogger mi nie przyjmuje:/

      Trampki mają to "coś", kokardy zamiast sznurowadeł muszę zapamiętać i bezczelnie zgapić ;)
      co to znaczy "podwiózł mnie do innej branży"? tak z ciekawości pytam, bo w rożnych stronach różnie się mówi, ale tego jeszcze nie słyszałam :) a zawsze mnie zadziwia jak różny jest ten nasz język ojczysty.

      Usuń
    2. Powodzenia:))


      @tikaa Gav zabrał mnie autem do innego oddziału tego sklepu:))

      Usuń
  27. Super są te trampki :) ja ślinię się do czerwonych tenisówek z h&m, ale są cały czas dostępne, więc zdąże je zakupić.
    i oczywiście czekam na yt-tasiemca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam je w u nas:)) Do opalonej skóry będę miodzio:))

      Usuń
  28. Aga piękne buty, zazdroszczę! Sama niedługo się wybieram na zakupy mam nadzieję że znajdę coś fajnego.

    Lena
    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Są świetne ;D ten kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. o! kupiłaś sobie buty na kręgle?!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super są. Nie przepadam za różowym ale te naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Są super!!! Ciesze się że udało Ci się je znaleźć w innym oddziale. ja tez tak czasami mam, długo się zastanawiam, nie kupuje i żałuje. Aż wzięłam się na sposób ze kupuje nawet jak nie jestem pewna, a w TkMax zawsze można oddać, wystarczy powiedzieć ze "już mi się nie podoba" lub że "zmieniłam zdanie".

    OdpowiedzUsuń
  33. W pierwszej chwili myślałam, że to Melissy bo ostatnio widziałam prawie identyczne gumiaki właśnie w takim kolorze. Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele razy miałam tak, że przechodziłam obok jakiejś podobającej mi się rzeczy miliony razy zastanawiając się, czy mi jest potrzebna, a gdy stwierdziłam, że tak, to już jej nie było :( Trzeba kupować od razu jak wpadnie w oko ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hihi mam te same i tez z TkMaxx:) uwielbiam je, nosze namietnie od pol roku i jak narazie sprawuja sie swietnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zakupione w Irl za o ile pamietam 26euro:) wiec mniej wiecej tak samo:) nie ma to jak Tk Maxx :) :) :)

      Usuń
  36. awwwwwwwwwwww PRZEPIĘKNE! ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne.. u nas takich niewidziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze! Sama bym takie kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jejku, świetne te tenisówki! też uwielbiam połączenie różu i szarości - cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Cię oglądać, uwielbiam Cię czytać! Jesteś niesamowita i taka szczera, naturalna:). Podziwiam Cię za to jak ogarniasz te wszystkie kosmetyki, trendy, testujesz, próbujesz :) Ja nawet nie umiem dobrze dobrać spodni do bluzki:). Dzięki oglądaniu Twoich filmików, dużo dużo się u mnie zmieniło. W końcu wiem jak się malować, by wyglądać ładnie i naturalnie. Czego używać do mojej skóry, która męczy mnie raz na jakiś czas uczuleniem. Bałam się samoopolacza dopóki nie obejrzałam Twojego filmiku:D . W Twoim wieku też chciałabym mieć tak zgrane i poukładane życie.. jeszcze wiele, wiele się muszę nauczyć. Ogólnie wpadam tu i na youtube, zaglądam:) czytam. Nawet mój cudowny mężczyzna nie raz ze mną obejży:))! Dzięki, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  41. jest coś takiego w pudrowym różu, że zawsze czuję się w nim niezwykle :)
    super zakup !

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne buciki ;) Masz super styl , nie moge doczekać się filmiku.
    Uwielbiam Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. o jakie śłiczności ! Aż mam ochotę ci je ukraść .... ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. aaaaa oczy mi się zaświeciły i zamiast źrenic mam teraz te trampeczki ;D heh, muszę czegoś podobnego poszukać ;D ehhhh aż mam ochotę ukraść ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. butki są urocze jak ich posiadaczka :) chociaż zbyt sportowe jeśli chodzi o mnie

    zakupy wiosenne również stopniowo poczyniam, muszę zabrać się za pastele i kolory bo cały czas rządzi mną klasyka he he :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są cudne! Wspomniałaś tu o TKMaxsie... Jakoś nie mogę się odnaleźć w tym sklepie. W sumie nigdy tak naprawde nie przeglądałam ich oferty bo zawsze ten sklep skutecznie mnie odstraszał... pozdrawiam:) http://kasiakasprzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. juz mialam te buty w koszyku ostatnio, ale odlozylam, bo pomyslalam, ze przeciez wlasciwie w trampkach nie chodze... a teraz zaluje. swietne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aga, w którym TESCO jest taka bogata półka z vatikami? U mnie w ASDA jest tylko kilka rodzajów a poszukuję czegoś więcej :)

    Pozdrawiam,
    Fiolunka

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również uwielbiam trampki, najbardziej odjechane posiadam w kolorze neon-malina :D a te Twoje to istne cuda, szczęściaro!!! :)

    OdpowiedzUsuń