linia

Kolejne dodatki

Hej, dziś kolejna porcja "gratisów" z magazynów. Przepraszam, bo wiem, że nie są dostępne w Polsce. Część z moich widzów/czytelników mieszka tam gdzie ja i dlatego o tym piszę. Jeżeli nie zainteresuje Was ten temat to po prostu zignorujcie go. Jeszcze raz przepraszam:)

W MarieClaire (na okładce filigranowa Christina Ricci)
 45ml tubka kremu Yard Remedies Rehydrating Rose Daily Moisture, wartego £12

W Glamour kosztującym £2:
 Do wyboru jeden z produktów do włosów Percy & Reed (dla ciekawskich jest to linia z salonu fryzjerskiego, mieszczącego się w centrum Londynu, którego właścicielem jest stylista celebritów Adam Reed i Paul Percival).
Razem warte podobno £43. Do wypobru są aż cztery produkty:
Szamon
Odżywka
Nawilżająca maska
Coś do wykończenia fryzury 
Ja nie skusiłam się na żandą z powyższych pozycji, bo kiedyś po kremie z Yard Remedies dostałam uczulenia, a i produktów do włosów nie potrzebubję (mam nową rutynę i pragnę pozostać jej wierna, przynajmniej na jakiś czas).

Na koniec chcę tylko powiedzieć, iż gorąco wierzę w to, że już niedługo takie dodatki będą gościły w polskiej prasie. Może nie od razu, te z firm zagranicznych, ale czy nie uważacie, że nasze polskie, poczćiwe firmy mogą się w ten sposób promować?

Ja jestem za i wcale nie miałabym nic przeciwko otrzymania fajnego lakieru do paznokci, nawiązującego do obecnych trendów... 
Dajcie mi znać co myślicie?

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu:)
Ja po cięzkim tygodniu, mam ochotę na relax i wlaśnie to robię:)

54 komentarze:

  1. jakie Wy tam macie gratisy, zazdroszcze:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiem publikowac komentarza..tylko umiem odpowiedzieć na inne,dziwne to. Christina jakąs anorektyczna i na twarzy mocno zmieniona..Sonia to zupełnie straciła w moich oczach po tych niby NIE upiększeniach:(
      a ostatnie dwa dni jak używam FOR HER przypomina mi się,że się ciagle zastanawiasz nad konwalią;)

      Usuń
    2. Oj żebyś wiedziała ze myślę o tych perfumach, ale teraz mam inne wydatki...szukałam na ebay, ale cena podobna..chyba dam sobie z nimi spokój...

      Usuń
    3. ja tak od kilku lat (od 10!!!) myśle o Angel:) ,ale to własnie cenowo półka blisko Narciso ...ale kiedyś sobie kupie:)

      Usuń
  2. Zdecydowanie bardziej podobały mi się dodatki, które pokazywałaś ostatnio :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o ceny i marki, to macie świetne gratisy, aczkolwiek produktów fryzjerskich nie preferuję, ponieważ dają jedynie iluzję poprawy kondycji włosów, a w rzeczywistości są one nadal zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się unikac tych składników sztucznie upiększających...ale czasami cięzko jest cieżko

      Usuń
  4. zazdroszcze tych dodatkow...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co prawda mieszkam w Polsce i nie mam dostępu do tych magazynów, ale zawsze chętnie popatrzę co ciekawego do nich dołączono :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też czytałam dzisiaj Urodę z marca, a już podobno kwietniową można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Phi żeby u nas takie gratisy dawali, a nie kalendarze czy reklamy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:) ja napewno skusze sie na wlosowe dodatki, pewnie odzywka, zawiodlam sie na olejku Amla, wiec ciagle szukam swietego gralla;) zapraszam na moj nowy blog eatloveandmakeup.blogspot.com, pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ze zastanawialam sie wlasnie pomiedzy vatika a amla i ostatecznie, skuszona jeszcze namowami sprzedawcy ze to TEN olej jest lepszy wzielam z polki amle...i zaluje:)dzieki za przypomnienie o vatice:)

      Usuń
  9. Fajny dodatek w Glamour, jak za taką cenę :)
    szkoda, że u nas jest mało ciekawych gratisów, ale może to się kiedyś zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio u nas było coś całkiem interesującego - Glamour dawało błyszczyk lub tusz do rzęs Oriflame (podobno warty 32zł, gazeta kosztowała 10zł). Schodziłam kilka kiosków, w we wszystkich oprócz jednego były same egzemplarze bez dodatku, tylko w tym jednym znalazłam samotny numer z błyszczykiem, ale szukałam tuszu, więc nawet nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny mi o tym pisały...szkoda, że nie znalazlaś tuszu:((

      Usuń
  11. w grecji do marie claire dwa razy dawali masła do ciala the body shop :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki Tobie kochana udało mi sie zakupic 2 produkty z Clinigue :* bo dałas znac w poprzednich postach :)
    bardzo mi sie przydał Twoj post, dawaj znac co w trawie piszczy :)
    dzis juz Cie wyprzedziłam mam tą odżywke do włosów
    krem do twarzy tak jakos nie bardzo mnie skusił
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj właśnie patrzyłam co się znajduje w gazetach, fajny post. U ciebie Uroda jest bardzo tania ja u siebie w polskim sklepie płacę za nią £2,79.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj kupiłam Marie Claire z kremem i nie poznałam Christiny Ricci na okładce - i prawdę mówiąc dalej jej nie mogę rozpoznać :0, jestem w cieżkim szoku!

    OdpowiedzUsuń
  15. awwww ponownie zazdrość! Aguśka nie rób nam tego! wiesz że w PL brak takich dobroci! ;[ / ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się wydaje, że takie fajne dodatki w PL to już tylko kwestia czasu:) blogi i vlogi na youtube sprowokowały powstanie Kissboxów i Glamboxów, więc myślę, że wydawcy czasopim już niedługo pójdą po rozum do głowy! 3mam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie tak wydaje... Jak widac na przykladzie boxow vloggerki z yt i bloggerki moga wieele zdzialac :) teraz to kwestia czasu..

      Usuń
  17. fajne dodatki :)
    też musze zakupić Urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany rany, produkty do włosów to zdecydowanie to, co chciałabym nabyć jako dodatek do gazety:)) kosmetyków włosomaniakowych mam chyba w domu najwięcej ...ale projekt denko jest realizowany! haha:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę i nadal wierzę, że w Pl kiedyś też będziemy miały jakieś fajne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam serdecznia do obejrzenia oferty pędzli na sprzedaż :

    http://allegro.pl/profesjonalny-zestaw-pedzli-do-makijazu-pedzle-x16-i2168250874.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje posty. Nigdy nie interesowalam sie blogami, ale Twoj blog i kanal na YT naprawde mnie wciagnal:) Mieszkam w USA i u nas tez nie ma dodatkow do gazet. Wczesniej ich zabardzo niekupowalam, bo tutejsze gazety sa troche drogie, ale po jednym z Twoich postow postanowilam sie przekonac co maja do zaoferowania tutejsze magazyny. Jak sie okazlo, nic. Ani jeden nie mial dodatku:((( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje Aguslawo, ze pokazujesz nam te dodatki sama mieszkam w UK i czasem cos przegapie w sklepach a Ciebie sledze na bierzaco wiec moge sie dowiedziec co i jak.
    Ostatnio szukajac scrubu z clinique(ktorego juz nie znalazlam)to widzialam te dodatki co potrzebujesz ale tez sie nei skusilam choc teraz mysle, ze moze cos z tego do wlosow wezme:)
    Pozdrawiam z zamglonej polnocnej UK:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co pokazujesz mialo byc a nie co potrzebujesz ahha:)

      Usuń
  23. Agi nie wspomnialas jeszcze o cosmopolitan! gratisami sa minaturki clinique. Widzialam blyszczyk i maskare, podobno jest jeszcze peeling do twarzy i krem (?) ja osobiscie wybralam maskare ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekamy na takie dodatki w PL :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie ma u nas takich dodatków

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma za co przepraszać:) ale faktycznie gigantyczne sa te dodatki u was :D jestem w mocnym szoku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko pozazdrościć takich dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poraz kolejny zazdroszczę prasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja sie bardzo ciesze, ze piszesz notki do dziewczyn mieszkajacych w UK. Przynajmniej nic mnie nie ominie:)

    Pozdrawiam z Leicester:)
    TheN4ti

    OdpowiedzUsuń
  30. a ile kosztuje ta MARIE CLAIRE z kremem:)?

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda, że u nas takich gratisów nie dodają.. bo u nas dają zwykle badziewie, albo nic hahaha







    zapraszamy do nas;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Aguś bardzo dziękuje za ten post jesteś wspaniała. Moja mama jest teraz w Anglii to poprzegląda, moje siostry też są i zawsze przekazuje, gdybyś mogła to rób jak najwięcej takich wątków jak np z tuszami clinic. Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie moge sie nadziwic jakie cuda u was daja:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochan, super, że o tym piszesz! Zaraz wyśle tatę po magazyny :) Dla mnie (i pewnie nie tylko) te post o dodatkach w prasie są baaaardzo pomocne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile bym dała za to, żeby takie dodatki do gazet w Polsce dawali!;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. a w cosmopolitan sa miniaturki Clinique

    OdpowiedzUsuń
  38. Aguś a zdradz prosze jak wyglada Twoja 'wlosowa rutyna' bo chyba przegapiłam a chetnie skorzystalabym z Twoich porad..

    OdpowiedzUsuń