linia

Z ciekawości, zapytam

Mój olejek Vatika jest na wykończeniu i podczas ostatnich tygodniowych zakupów, na dłużej zatrzymałam się przy półce z kosmetykami firmy Dabur. 
Moje pytanie do Was: Czy kiedykowiek używałyście któryś z niżej wymienionych produktów do włosów? I oczywiście co o nich myślicie?

Vatika odżywki do włosów:
  • Nawilżająca i ochronna z henną, olejkiem migdałowym i aloesem
  • Przeciwłupieżowa z cytryną, olejkiem heracianym i migdałowym
  • Zapobiegająca wypadaniu włosów z oliwą z oliwek i wyciągiem z kaktusa
  • Odżywka na noc z jajkiem, olejem rycynowym, miodem i olejekiem migdałowym
 I skład...wcale nie taki naturlany...
Szampony:
  • Do włosów łamliwych z wyciągiem z soku dzikiego kaktusa, czosnku
  • Przeciwłupieżowy z cyntryną, miętą, jogurtem i olejkiem z drzewa herbacianego
  • Do włosów normalnych z olejem z oliwek, henną, olejkiem migdałowym i aloesem
  • Do włosów zniszczonych i łamliwych z jajkiem i miodem
  • Do włosów suchych, szorstkich i puszczących się z miodem, henną, olejkiem migdałowymi jogutem
 Skład (nie pamiętam który:(()
Olejki do włosów:
  • Z oliwą z oliwek, olejkiem migdałowym, kaktusem i cytryną
  • Migdałowy z olejek kokosowym i sezamowym
  • Kokosowy z henną i olejkiem rycynowym
 Skład...
Maski do włosów głęboko odżywiające:
  • Z jajkiem i miodem
  • Z oliwą z oliwek i migdałami

Ceny produktów wahają się od £2.50-6.50. 
Naprawdę jestem bardzo ciekawa, czy spotkałyście się z nimi? Napiszcie mi dobre kobiety:)) Pozdrawiam i do usłyszenia niedługo 
Agi x

PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je z ukrycia haha...jestem przestępcą supermaketowym:))
PS2. Wczoraj też nałożyłam maskę z żółtka i nafty kosmetycznej...efekty za jakiś czas

90 komentarzy:

  1. Niestety, nigdy ich nie używałam, choć słyszałam kilka opinii. Ten kokosowy olejek mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kilku produktów i o firmie mam bardzo dobrą opinię. Z wyżej opisanych jedynie olej migdałowy z kokosowym i sezamowym - uwielbiam go. Kończę butelkę i na bank kupię następną. Ślicznie pachnie i dobrze działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie nic nie potrzebuję, ale jak się skonczą moje obecne oleje, może się skuszę;)

      Usuń
  3. Moja mama przywiozła mi tą maskę z fioletową nakrętką z Egiptu i muszę przyznać, że nic specjalnego Jak ją tuninguje gliceryną i hydrolizatorem
    z jedwabiu to jakoś daje radę ale sama to nic specjalnego Maska Alterra sprawuje się o niebo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam szamponu kilka lat temu w Maroko. Kupiłam ten z cyntryną, mimo że nie mam łupieżu, ale on jest bardzo odświeżający. Mieszkając tam jest to przydatne (gorąca pogoda). Bardzo fajnie się sprawdzał.


    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z tej firmy ale jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. w Polsce nie spotkałam się w sklepach z tymi produktami- ale sama mam olejek do włosów i maskę, którą dostałam w prezencie od mamy....byłam bardzo zadowolona tzn. z olejku jeszcze jestem ;)

    Pozdrawiam
    ~~Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam szampon z kaktusem i bardzo mi odpowiadal, teraz mam ten z jajkiem ale nie sluzy mi tak dobrze jak kaktusowy i do tego na pewno kiedys wroce. Mam tez ta maske z oliwka ale ja ja uzywam tylko po tym jak myje wlosy szamponem gleboko oczyszczajacym. W tej roli jako nawilzacz sie sprawdza ale mam obawy, ze jakbym ja czesciej uzywala to mogla by obciazac moje cienkie wlosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten szampon i na moich włosach nie robił nic+ obciążał je :/

      Usuń
    2. ten kaktusowy ?? Mi odpowiadal bo nie uczulil i na szczescie nie obciazal ale w sumie wiecej sie po nim nie spodziewalam, tym bardzie tylko po jednej butelce. Szampon ma u mnie myc wlosy i nie robic mi kuku ;)

      Usuń
    3. Ja sumie szamponu nie szukam teraz, ale chcialam znać Waszą opinię:) Dziękuję

      Usuń
  8. Używałam szamponu, tego w zielonej butelce z migdałami :) Zaskoczył mnie zapach - typowy dla drogerii, a'la Herbal Essences. No i nie jest już taki super naturalny, jak olejek. Tam gdzie kupowałam, sprzedawca był...z Nepalu? :) i tłumaczył mi słodką, lekko łamaną polszczyzną, że "sls musi być w szampon, bo nie będzie piany!". Szampon przeciętniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam tę historię o SLS:)) W sumie używam teraz szamponu z nim i jestem zadowlona, ale ciężko znaleźć coś co się dobrze pieni bez tego:(

      Usuń
  9. UUU, maska z parafiną na 2 miejscu, a szampon z SLS i silikonami. Ja bym nie kupiła bo wole naturalne polskie szampony i odzywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sęk, że nie większość kosmetyków w PL ma podobne składy...osoiście znam tylko kilka opzycji bez tych składników...

      Usuń
    2. np jakie można dostać w PL naturalne szampony ? chciałabym takie sprawdzić.. [i w jakich sklepach]??

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ja używam taki z natury xd Często jest wykupiony.. Mój jest z limonką i nie ma SLS, ale dobrze się pieni;p może warto spróbować? http://naturvital.pl/produkty
      Jeszcze dodam, że po większości szamponach swędzi mnie skóra głowy i mam na 2 dzień lekki łupież, przy tym tak nie jest.. Kosztuje ok 12 zł

      Usuń
  10. Z Vatiki kaktusowy używam, do włosów wypadających i cienkich. Nie widzę go w Twoich zdjęciach, on w takich butelkach jak te oliwka/migdał/kokos. Pachnie obłędnie, działa zgodnie z założeniami, zmywa się bezproblemowo szamponem bez slsów - ja polecam.
    W sklepie u Hindusa chyba 1.72 kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym momencie nie potrzebuję olejków, ale jak mi się moje skonczą, to im się bliżej przyjrzę:)

      Usuń
  11. Niestety nie używałam... ale maskę z żółtka i nafty sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za sklep? zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie niestety nie sprawdza się żadna maseczka z dodatkiem jajka ;/ włosy mam po nim okropne eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ostatnio robiłam sobie właśnie domowe..
      żółtko+miód+jojo nat.+olej rycynowy albo żółtko+olej rycynowy
      i moje włosy są sztywne i szorstkie po nim.. no i śmierdzące :(
      no chyba że od środka fajnie działa to bym się przemęczyła ale tego nie widać ;/

      Usuń
  14. Ja posiadam tą maskę na noc, użyłam już chyba z 6 razy i efektów nie widzę żadnych! Jak dla mnie to jedna wielka ściema...niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywalam nic oprocz klasycznej vatiki.


    strasznie drazni mnie ta parafina w skladach odzywek i olejow !! moze i nie wyrzadza wlosom krzywdy ale sztucznie je wygladza, nie sa na prawde odzywione... moze przeciazyc nasze wloski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak przeczytałam skład, to byłam zawiedziona:((( aż dziwne, że klasyczna Vatika nie ma chemii

      Usuń
  16. Niestety nic nie poradze na ten temat:) nie spotkałam sie jeszcze z tymi produktami:)
    Pozdrawiam!!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Ale napewno nie skorzystałabym z ani jednego produktu, a już całkiem odstraszył mnie ten olej - skoro parafina jest na pierwszym miejscu to niestety, ale moim zdaniem kosmetyk może narobić tylko szkód...

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam ten olejek migdałowo kokosowy, ale moim zdaniem lepsza jest tradycyjna vatika kokosowa.Ten migdałowy jest gorszy w aplikacji, duża dziura w butelce i trudno go zaaplikować na końcówki, aby nie ubrudzić wszystkiego dookoła. Jeśli chodzi o zapach - migdałów tam nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam Migdałowy z olejkiem kokosowym i sezamowym. Odradzam. I trzeba zacząć od tego, że jest na parafinie , a migdał, kokos i sezam gdzieś tam dalej w składzie. Już bardziej się opłaca kupić trzy opakowania każdego z nich i samemu stworzyć taki olejek;). Poza tym przetłuszczał mi włosy (a nie jest to kwestia złego mycia/nieodpowiedniego szamponu, bo jestem w stanie naftę z rycyną zmyć Babydreamem), w ogóle nie widziałam po nim poprawy. Do tego według mnie ma strasznie nieprzyjemny zapach - jak super tania tandetna oliwka. I ku mojej rozpaczy zapach utrzymuje się na włosach kilka godzin.

    Czyli podsumowując - nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam olej z czosnkiem i kaktusem i czyms co sie garger nazywa. ładnie pachnie (intensywinie) i sie sprawdza. na helfach kupiłam, bo byl tanszy niz te wszystkie amle itp. lubie go w sumie

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska do włosów przeciw wypadaniu - ta malutka - ładnie pachnie i .... tyle. Nie kupiłabym ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  22. uzywam olejek kokosowy z henna i olejkiem rycynowym i kocham go

    OdpowiedzUsuń
  23. używałam migdałowy olejek (używam nadal, na zmianę z tym podstawowym olejem kokosowym Vatiki, działanie obu jest bardzo podobne) i jestem bardzo zadowolona! Ładna butelka, zapach w porządku, widać ile produktu zostało... Co prawda brak "dozownika" czy takiej nasadki z dziurką, jakby to nie nazwać :D trochę czasem przeszkadza. Ma dobre opinie na KWC (co prawda tylko 5; http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45751):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam przyjemności używać ,sama jestem ciekawa efektów!!! Aga ,mam pytanie ,na czym polega ta akcja w Bootsie zużytymi maskarami do oczu,bo ja mam kilka opakowac juz pustych???? Czy to prawda ,ze wrzucamy je do tego pudełka ,a dostajemy coś w zamian ?? Prosze Cię o odpowiedz,pozdrawiam bardzo serdecznie !!! I love you !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ta akcja już jest nie ważna...trwała tylko przez dwa tyg od kiedy ją ogłosili, czyli ponad miesiąc temu:(( muszisz czekac na następną:) Teraz clinique mascara była w magazynie glamour

      Usuń
    2. dziękuje bardzooooo..... :)))) za poświęcony czas !!!! xxxxxx

      Usuń
  25. fajne masz sklepy
    ja bym kupiła i przetestowała na twoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynam, że nie chce mi się eksperymentować za bardzo z moimi włosami:)))

      Usuń
  26. Nie używałam, ale mam na nie ochotę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja używałam tej maski kaktusowej ze zdjęcia 1 i szamponu jajecznego. maska jest o ile pamietam na porost włosów. byłam zadowolona i bardzo ładnie pachnie:) ma konsystencje kremu na moich włosach działała bardzo dobrze ...były miękkie i nawet dało się je rozczesać ;DDD szampon też miał (wbrew pozorom) znośny zapach :) natomiast nie zauważyłam aby robił coś z włosami. pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. fotki robione w tesco?tak te ceny tzn to jak wygladaja jak sa wydrukowane przypomina mi tesco. Ja nigdy nie uzywalam nic z vatica ale moze sprobuje gdzie je dostane?w tesco wlasnie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Aktualnie na paatalu jest duzy wybur produktow DABUR... wybralam szampon jajeczny(chociaz marzyl mi sie kaktusowy - ale tego brak) i olejek kokosowy - zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja systematycznie używam produktów z tej firmy. Używam maski głęboko odżywiającej z oliwą z oliwek i migdałami i z tej jestem najbardziej zadowolona. Bardzo fajnie działa na moje włosy. Moje włosy są po niej gładkie, lśniące i miłe w dotyku. Łatwiej się rozczesują. Do tego cały czas używam szamponów, które na moich włosach dość dobrze się pienią ale szczerze mówiąc mogłyby bardziej. Poza tym szampony nie są w ogóle wydajne. Taka butelka przy myciu włosów raz na 2-3 dni wystarcza mi na około mniej niż miesiąc(ok. 2 tygodnie). Wczoraj mi się właśnie skończyła, ale na pewno kupię ponownie, bo stan moich włosów bardzo się polepszył. Nie widzę złamanych końcówek a od ostatniego ścięcia minęło już 5 miesięcy - co przy moich włosach wcześniej nie było możliwe. Poza tym mam jeszcze tą mniejszą odżywkę do włosów (wersja z kaktusem przeciw łamaniu się włosów) ale tą użyłam tylko raz i na razie czeka, bo zniechęca mnie to, że trzeba nałożyć ją i trzymać 15 min przed umyciem włosów i po umyciu znowu nałożyć cienką warstwę, czego ja osobiście nie lubię. Do tego używam tego małego olejku (nie te które są na zdjęciach) Ogólnie, podsumowując - jestem fanką tej firmy! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. zapomniałam dodać, że zapach też nie jest zły. Te których używałam nie śmierdziały tak jak te typowe hinduskie olejki itp :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie w Tesco ich nie ma :( sa jeszcze gdzies indziej dostepne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w dużych supermarketach i u "Hindusa":))

      Usuń
  33. Nawet nie wiedziałam, że Dabur ma tyle kosmetyków w ofercie :O

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę polecić olejek migdałowy- włosy są po nim błyszczące i miękkie jak nigdy! Ja używam jeszcze Conditioning Cream z rycyną i miodem, nie masz go na zdjęciach a też jest fajny. używam po myciu na ok 30 minut- super. daj znać na co się zdecydujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. tego kokosowego z niebieską nakrętką nie polecam ;/ ma dziwny, mało kokosowy, jakby chemiczny zapach i spektakularnych efektów nie widać, jak dla mnie bardziej przypomina suchy olejek, lepszy jest ten standardowy olej kokosowy w zielonej butelce :)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. używałam tej odżywki kaktusowej i była średnia, olej na parafinie z kokosem to mój 1. olej do włosów i bardzo miło go wspominam, wygładzał włosy i pomógł mi w rezygnacji z prostownicy, a maski z jajkiem i miodem używam do teraz, lecz już widać dno(recenzja u mnie na blogu). Zazdroszczę Ci dostępu do dabura;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aktualnie kończę obie maski nawilżające i powiem szczerze, że specjalnych rezultatów po nich nie zauważyłam.. Niestety choć pokładałam ogromne nadzieje w tych masakch. Używałam też tego olejku do włosów, w pomarańczowej butelce i wszystko fajnie tylko drazni mnie w składzie to, że jest on na bazie parafiny a ona raczej nie ma właściwości uzdrawiających ...
    Troszkę mnie rozczarował ten Dabur, właśnie gdybam nad innymi naturalnymi maskami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam maskę Egg Protein (chyba miód też tam jest) jest świetna. Fajnie nawilża i nie obciąża mi włosów. :)
    Mam jeszcze ten olejek kaktusowy - mówię Ci kup go sobie, bo jest zajebisty. Bije vatikę kokosową na głowę pod wieloma względami. łądniejszy zapach, krucej ją rzeba trzymać na głowie, a efekty są 2 razy lepsze, nie obciąża włosów, ani ich nie osłaba - jak robiłą mi to kokosowa. Polecam Ci

    OdpowiedzUsuń
  39. wow ciekawe! pierwszy raz słyszę o tej marce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Aga ten szampon do którego zamieściłaś zdjęcie składników jest do włosów suchych, szorstkich i puszczących się z miodem, henną, olejkiem migdałowym i jogurtem. Nawilżający Szampon Vatika - Słodkie Migdały.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale asortyment, szkoda że u nas nie ma takiego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  43. a gdzie je kupilas w UK? ja ich nigdzie nie widzialam....na ebay za to cos mi sie miglo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Od 2 tygodni uzywam oleju Vatika i Sesa. Raz na 2 dni nakladam na noc. Przed nalozeniem rozgrzewam butelke pod goraca woda, wlosy zawijam w cieply recznik i do lozka. Jak narazie nie widze zadnych efektow. Moje wlosy sa potwornie suche i strasznie wypadaja mi. Zawdzieczam to mieszkaniu w pustynnym klimacie. Probowalam juz wielu produktow, z roznych przedzialow cenowychn i nic. Szampony, maski, oleje, spray z filtrem uv...
    Pomocy! Jesli ktos ma jakis pomysl co powinnam zaczac uzywac to bardzo prosze o podpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo.. byłam u dermatolog kilka dni temu i przy okazji zapytałam o to.. na wypadanie przepisała mi witaminy i minerały, ale co do pielęgnacji...
      moje na to wszystko się jeszcze przetłuszczają i nie można codziennie używać szamponów do włosów przetłuszczających się - bo te bardzo wysuszają (raczej 2 razy w tyg.) przerzuciłam się na szampon do włosów zniszczonych i łamiących się, a na noc olej kokosowy [na końce albo na cała głowę] i po jakiś 2 tyg już widać a raczej czuć różnicę, w dotyku są przyjemniejsze ;)
      więc może nie za dużo ale raczej wybierz szampon i odżywkę/maskę/olej które Ci najbardziej odpowiadają i używaj max 3 kosmetyków przez dłuższy okres ;). pozdrawiam

      Usuń
    2. 2 tygodnie to jednak trochę za krótko, żeby stwierdzić czy są efekty. jeśli masz proste włosy, spróbuj może oleju kokosowego (ale nie z Vatiki, tylko takiego naturalnego 100%)... Powodzenia!

      Usuń
    3. Ttak sie ludze ze 2 tygodnie to za krotko, zeby stwierdzic czy sa efekty :) Bo jak ten olejek mi nie pomoze to juz sama nie wiem co robic dalej. Witaminy tez biore. Jak mieszkalam w Polsce to wszystko bylo ok. Wyjazd na stale do Californi zabil mi moje wlosy kompletnie.

      Usuń
    4. tzn na te dogłębne działania to tak -za krótko ale hmm czasami już po 2 użyciach wiecie czy jakiś szampon robi wam siano czy jakoś 'ujarzmia' nasze kłaczki ;) i bardziej to miałam na myśli.. a wtedy można stwierdzić czy iść w tym kierunku bo jest Ok czy jednak szukać czegoś innego..
      to może też kwestia twardości wody jak i ogólnego klimatu
      ja używam naturalnego czystego oleju kokosowego - bez dodatków

      Usuń
  46. osobiście nie spotkałam się nigdy z tą firmą..
    a co do maseczek to ja ostatnio najbardziej lubię sam czysty olej kokosowy na końcówki jak i całe włosy, robiłam też maskę z żółtka i oleju rycynowego, ale włosy są po niej sztywne i nie pachną za ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  47. hmmm Aga Ty zawsze cos wynajdziesz pierwszy raz widze te opakowania, jak skoncze swoje produkty skusze sie na te :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Uzywam olejku kokosowego z vatiki , mam cieknie wlosy ktore szybko sie przetluszczaja a ten olejek sprawia ze super sie ukladaja i nie obciaza mi ich.Nie wyobrazam sobie juz zycia bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Migdałowy z olejkiem kokosowym i sezamowym jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Używałam szamponu i odżywki cytrynowej, olejku kokosowego z cytryną i amlą, a teraz stosuję olejek migdałowy i amlę. Cóż... znam lepsze produkty: szampon ślicznie pachniał i mył, czyli robił co do niego należy. Odżywka przeciętna, właściwie nic specjalnego nie robiła z włosami. Co do olejków - kokosowy oddałam Teściowej, bardzo zadowolonej z jego działania. A te dwa ostatnie olejki mają w składzie olej parafinowy i właściwie nie wiem sama, co sądzić...

    OdpowiedzUsuń
  51. moge sie zapytac w ktorym tesco znalazlas taka szeroka game vatkia? (mieszkamy niedaleko siebie), ja zawsze widze tylko ta papke kokosowa

    OdpowiedzUsuń
  52. czego w sumie nie powinny zawierac odzywki i szampony w swoim skladzie? to e parafiny, to juz wiem.. ale czy czegos jeszcze? dziekuje i pozdrawiam x x

    OdpowiedzUsuń
  53. czego w sumie nie powinny zawierac odzywki i szampony w swoim skladzie? to e parafiny, to juz wiem.. ale czy czegos jeszcze? dziekuje i pozdrawiam x x

    OdpowiedzUsuń
  54. Czesc:)

    otoz jesli moje skromne zdanie Ci pomoze to polecam szampony z vatiki:) "Od paru butelek" jestem zakochana w wersji z cytryna, mieta (...). Wielkim plusem tych szamponów jest to ze naprawde dobrze działaja na skore glowy ( ja mam skore bardzo problemowa i ten szampon mi bardzo pomoga). Jedynem mineusem jakim u siebie zauwazylam to ze troche plącze wlosy, dlatego po zastosowaniu radze uzyc (raz na jakis czas) bogatszej odzywki do wlosow.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. mieszkam w irlandii i w tesco tej marki nie widzialam ale chyba przejde sie do hinduskich sklepikow ;pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. hmm a używałas odzywki do włosow firmy Cowsheed ?:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Właśnie mam nałożony olejek migdałowy na włosy :)
    Ja zawsze przywożę parę butelek olejku z Jordanii..właśnie kończy mi się ostatnia butelka,a w Polskich sklepach nie ma tej marki,ale na szczęście znalazłam w sprzedaży internetowej,oczywiście drożej niż w Jordanii,ale trudno.
    Efekty jakie zauważyłam po użyciu to przede wszystkim to że włosy są cięższe i bardziej hmm..sypkie? :) generalnie chodzi o to że jeśli ktoś ma cienkie niesforne włosy które lubią się wywijać w każdą stronę to może być zadowolony z efektu tego produktu.Po wyprostowaniu włosów prostownicą efekt jest o niebo lepszy po użyciu olejku i utrzymuje się dłużej.

    czasem nakładam też trochę na włosy mojej córki,ale ona ma takie włosy że trudno je czymkolwiek ujarzmić :) zresztą w poszukiwaniu dla niej szczotki "tangle teezer" natknęłam się na Twoją opinie na ten temat na youtube :)i stąd Cię "znam" :)

    http://arabellamix.blogspot.com/2011/08/tangle-teezer.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja używam szamponów wcześniej miałam z proteinami jajecznymi i migdałowy i u mnie się sprawdziły, są wydajne, dobrze się pienią i ładnie pachą, nie dostałam po nich łupieżu ani nic w tym stylu, działają ok, włosy są błyszczące i świerze. Teraz dokupiłam sobie jeszcze kaktusowy i kokosowy i też jestem zadowolona, zwłaszcza z tego ostatniego ponieważ nadaje faktycznie objętość włosom. Ja nie używam odżywki po nich i nie narzekam na swoje włosy. Mam też olejki do włosów. Migdałowy nadaje połysk włosom i znośny ma zapach ale nie polecam jaśminowego bo wali strasznie szaletem publicznym;/. Najlepsza z olejów jest Vatika kokosowa i zwykły olej kokosowy. Moim zdaniem warto spróbować:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja używam szamponów wcześniej miałam z proteinami jajecznymi i migdałowy i u mnie się sprawdziły, są wydajne, dobrze się pienią i ładnie pachą, nie dostałam po nich łupieżu ani nic w tym stylu, działają ok, włosy są błyszczące i świerze. Teraz dokupiłam sobie jeszcze kaktusowy i kokosowy i też jestem zadowolona, zwłaszcza z tego ostatniego ponieważ nadaje faktycznie objętość włosom. Ja nie używam odżywki po nich i nie narzekam na swoje włosy. Mam też olejki do włosów. Migdałowy nadaje połysk włosom i znośny ma zapach ale nie polecam jaśminowego bo wali strasznie szaletem publicznym;/. Najlepsza z olejów jest Vatika kokosowa i zwykły olej kokosowy. Moim zdaniem warto spróbować:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow!! Ile cudowności!! Niestety nie miałam z niczym do czynienia :(

    OdpowiedzUsuń