linia

Dizajnerzy w Prajmani

Po prostu musiałam Wam to pokazać:))
Chusty jak od Olka;) z tą rożnicą, że kosztują £2.50

 I mini portmonetka jak od Mulberry
Oczywiście jakość trochę inna, ale oko cieszą. 

Ostatnio jestem trochę zła na Primark, bo nie mogę znaleźć nic dla siebie:(( Podobały mi się koszule w różne ciekawe wzory, ale po przymierzeniu kołnieżyk wyglądał beznadziejnie, albo guziki były krzywo przyszyte...(chyba mam pecha, albo jakaś fussy zrobiłam...zaraz ktoś pewnie napisze, że damulka ze mnie;)) 
W tym momencie najwięcej rzeczy podoba mi się z UWAGA działu męskiego, ale po dłuższym zastanowieniu grzecznie wszystko odkładam na półkę...

Ja, sroka zwócilam uwagę na tę torbę:
 Ale nie wiem...nie ma zamka...ale w sumię mogę ją używać na zakupy, ale na zakupy już torbę mam...i weź to zdecyduj...o żywocie;))))

Przechodząć obok NewLooka spodobały mi się też te koturny:
Nie wiem, nie wiem...piękne kolory, ale sezon się dopiero zaczyna i może będzie coś ciekawszego? Przynam się też w sekrecie, że chyba nie umiem chodzć w koturnach (ostatnio wykręciłam nogę dwa razy podczas spaceru, pewnie to wina złych butów była).
Taki dziwny ten dzisiejszy post, kobiety niezdecydowanej, czy Wy też tak czasami macie? Zazdroszczę, że nie mam w sobie męskiej zdolnośći podejmowania decyzji. 
Pozdrawiam 
Agi x

63 komentarze:

  1. jejku cudowne te koturny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe myślałam, że tylko ja jestem taka niezdecydowana!! ;D Ostatnio spodobała mi się sukienka na Allegro, była w 2 kolorach i za Chiny nie mogłam się zdecydować którą mam wziąć i ... wzięłam obie :)) nie były drogie, więc nie zrujnowało mi to portfela ;)
    A koturny BOSKIE, kup koniecznie!! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak wroce to już ich nie będzie:)) muszę zmierzyć i zobaczyć jak leżą;)

      Usuń
  3. Te chusty są prześliczne :)
    Chyba muszę sobie taką sprawić.

    Haha, zdecydowanie należę do kobiet niezdecydowanych :]

    Pozdrawiam serdecznie =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny cudne. Jeśli chodzi o torbę to pierwsze na co zwracam uwagę to zapięcie bo nie chcę aby złodziej miał radość ze mnie... Super ale brak tego zapięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego myślalam o niej jako tobie na zakupy:)) niedługo pokazę Wam film z fajnymi rozwiązaniami i będzie coś do takiej torebki:)

      Usuń
  5. chusty najlepsze :P a co do butów to chyba są megawysokie. I portmonetkanajładniejsza w pudrowym różu :) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne te chusty i portmonetki;))))

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście bym zaczekała,bo na pewno sie coś trafi,tym bardziej,ze ty chyba czesto bywasz w sklepach :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie skusilam na ta chuste a dokladnie na dwie.zszylam razem i mam jedna oversized o kotej zawsze marzylam.I nie jestes jedyna niezdecydowana.Ja wczoraj wybralam sie na zakupy zeby oslodzis sobie dzien wolny a wrocilam praktycznie z niczym.A w planach mialam spodnie nowe koszule.ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że tylko ja taka niezdecydowana. Potrafię kilkakrotnie odłożyć daną rzecz na półkę i znowu po nią sięgać, a jak się nie zdecyduję na nią to tuż po wyjściu z galerii mam wyrzuty, że nie kupiłam. W sumie jak kupię to też mam:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusty!!!! Kolory - cuda! Szukam takiej ogromniastej, a najlepiej komina ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Po Twoim poście nie pozostaje nic innego jak tylko wybrać się do Primarka ;) Świetne chustki i koturny . Portmonetki też bym chętnie przygarnęła. Ja zawsze jestem nie zdecydowana zwłaszcza jeżeli chodzi o zakupy,nawet jak mam zapisane na kartce co chcę kupić to i tak zawsze coś wymyśle,albo upatrzę coś innego. Czasami sama mam siebie dosyć ;
    Pozdrawiam, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są z newlooka:))) oj ja też czasami to aż zla na siebie jestem, bo listy zapomnę:)) hahaha

      Usuń
  12. Na wakacje jade do Londynu i ruszam do tego sklepu ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem im, żeby byłi gotowi na Twój przyjazd;)

      Usuń
  13. Kolory piękne ! koturny super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga,a czarna w czachy jeszcze jest? Ciocia zalatwi ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia poszuka, ale nie pamięta czy były czarne???? może być beżowa w czarne?

      Usuń
  15. Jak ja bym chciała tą chustę.. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli lubisz kosmetyki naturalne to zapraszam do mnie z okazji jutrzejszego naszego święta dla moich czytelniczek 20%rabatu w sklepie internetowym Jadwiga ;)
    Pozdrawiam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeja, u mnie taka wiocha że nawet Prajmarka nie ma :// Muszę czym prędzej wracać pod/na Londyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów kiedy to Cię porwę na zakupy:)

      Usuń
    2. Hehehe, czuję się jak biedne dziecko z dalekiej syberii, które zaraz ma wrócić do cywilizacji ;) Aga, właśnie wróciłam z Londka-Zdroju, byłam tam 2 dni na przeszpiegach ale właściwa przeprowadzka będzie pewnie dopiero z początku czerwca :) Bo już ta północ mnie do szalenstwa doprowadza :D xx

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. ja tez juz napadlam w tym miesiacu na primark, ale jestem chyba bardziej zdecydowana niz ty ;P jakos nigdy ze sklepow nie potrafie wyjsc z pustymi rekami :( lubie kupic, w domu sie poprzegladam, poogladam i wtedy decyduje czy zostawiam! cale szczecie w anglii nie ma zadnego problemu ze zwrotami! ;)
    a koturn nie mam, choc bardzo mi sie takie marza! niestety jestem za wysoka :(
    ehh gdybym tak mila z 7cm mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też sroka jestem i to jaka! ;]]] dziś miałam podobnie, byłam w centrum, zwiedziłam wszystkie sklepy i co? wyszłam z pustymi rękoma! o dziwo! rzadkość! hehehe coś się podobało, ale za drogie, albo nie takie, lub niezdecydowana! o losie co jest? heh buziaki Agula

    OdpowiedzUsuń
  20. nie kupuj tej torby! ;-) straszna jest :D

    jezeli chodzi o primark to niesamowicie ubolewam ze nie mamy go w pl :( strasznie sie obkupilam w uk, mam zapas bizuterii chyba na kilka lat ;-) moj facet ma chyba 7 par spodni, kazde uwielbia i kazde zupelnie inne

    OdpowiedzUsuń
  21. super ta chusta niebiesko-różowa!!

    OdpowiedzUsuń
  22. chusty są rewelacyjne :) piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chusty są ładne, podobają mi się ;D oj tam , oj tam, każda z nas jest w którymś momencie swojego życia niezdecydowana :D a co do mnie- może poprawię Ci humor bo ja się potrafię nawet i na równej drodze wywalić :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wraz z początkiem wiosny czesto kusza nas kolory, ale ja mam jedna zasade : kupuje zamiast 10 - jedna oryginalna rzecz lub bardzo dobrej jakosci,np. oryginalna chuste A.Mc zamiast tej za 2,5,rwoniez 1 pare porządnych skorzanych sandałow zamiast kilku par kolorowych sredniej jakosci. Dzieki temu z biegiem czasu garderoba staje sie piekna i pelna niepowtarzalnych,oryginalnych rzeczy. Ta zasade polecam kazdemu :-) Jedna rzecz - porzadna,zamiast 10 kolorowych sredniej jakosci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się robic takie zakupy, ale czasami się skuszę na coś z basic...W swojej szafie mam rzeczy, które mają 10 lat i może nawet moje dzieci będą je nosić:) Rozumiem Cię jak najbardzeij. Planowałam nakręcić film o podstawowych elementach szafy w które warto zainwestować:)

      Usuń
    2. ojj nakręć taki filmik, bardzo się przyda:)

      Usuń
    3. Rozumiem :-) Oglądajac Twoje filmy - zauwazylam,ze masz swietny styl, bardzo fajne skorzane kurtki, torebka z Topshopu/worek, sukienka z zary czarna z trenem :-)i wiele innych swietnych rzeczym,a jesli chodzi o chusty to jak najbardziej,ale zamiast kopii wedlug mnie - mozna wybrac w Primarku, piekne koralowo- zlote w liscie ( na Twoim zdjeciu ) i inne wzory,kolory :-) Milego dnia.

      Usuń
  25. byłam z krótką wizytą w London, tydzień temu. nie omieszkałam wstapić do P. zakupiłam właśnie ta chustę-granatową w czerwone czaszunie - jest piękna i wszyscy mi jej zazdroszczą :P:P:P ahhh kobieca próżność :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty oraz torba świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koturny fantastyczne :) świetne kolory... jeśli o torbę chodzi, moim zdaniem odrobinę kiczowata, ale to oczywiście kwestia gustu. Fascynuje mnie, że wraz z wiosną wchodzą te żywe kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana czytam posta i sie smieje;) Mam to samo z primanim ostatnio namierzylam sie tyle ostatnio i kupilam sobie tylko meska koszulke i wlasnie ta chuste w czaszki. Nawet w moim ostatniom poscie wspomnialam ze primark dla facetow bardziej sie postaral. Torebke zlota tez mialam brac ale ..wlasnie brak zapiecia ja wyeliminowal.pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nie lubię koturnów. Może też zależy jakie. Ale dla mnie one odbierają lekkość kobiecej sylwetce i generalnie zaburzają smukłość nóg.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku ale bym sie wybrala do Primarka!! :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli chodzi o zakupy, to ja akurat jestem męska w tym względzie ;) Nie lubię chodzić na wielki shopping i strasznie mnie to męczy. Nie rozumiem dziewczyn, które aż piszczą ze szczęścia, bo akurat wybierają się na wielkie zakupy! Dla mnie, kobiety, jest to wielce nie zrozumiałe! Nawet będąc na zakupach z bratem usłyszałam później jak mówi, że nie wierzy w to, że tak szybko znudziłam się zakupami.

    Moje zakupy wyglądają tak:
    1. na zakupy wybieram się sama gdyż nie lubię wlec się za kimś i stać pod przymierzalniami jak ktoś, kto akurat jest ze mną, mierzy ubrania godzinami.
    2.wybieram się na zakupy sama, bo po pierwsze zaoszczędza mi to dużo czasu i nerwów, a po drugie decyzję o zakupie i tak podejmuję sama więc nie potrzebuje doradcy.
    3. robię szybkie zakupy - wchodzę do sklepu, przeglądam co jest na wieszakach (zazwyczaj zajmuje mi to ok.10min na sklep, czasem nawet krócej) wychodzę.
    4.nie zastanawiam się nad zakupem nie wiadomo jak długo. Jestem wybredna i jak już mi coś wpadnie w oko i po przymierzeniu wygląda dobrze to biorę to i koniec zakupów.
    5. nie wychodzę na zakupy bez potrzeby. Moja główna zasada zakupowa: nie potrzebuję niczego, to nie wychodzę do galerii, sklepów tylko po to, aby sobie połazić, pooglądać, powkurzać sprzedawców itp...

    Ale się rozpisałam ;) No ale ja nie rozumiem tego zakupowego szaleństwa mimo, że jestem kobietą! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. A u nas w Primarku w Dublinie nie ma nigdy tych rzeczy, ktore pokazujesz. Zawsze sie napale:) a potem nie moge znalezc. Chyba jakis asortyment okrojony dostajemy. A z tymi butkami to mysl szybko. Ja co roku mowie, poczekam, poczekam bo to dopiero poczatek a potem budze sie w sierpniu, zaraz przed holsami, ze just stock jesienny a ja nadal nic nie kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze tak robię, że jak się zastanawiam, to nie kupuję, tylko jak jestem pewna. Zyskuję na tym ja i mój portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A znajdź zdecydowaną kobietę :) zwłaszcza w trakcie zakupów :)butki cudowne, myślę weź, pochodź w nich w domu i najwyżej zwrócisz. btw podobają Ci się? to moze ich nie być później
    :D

    OdpowiedzUsuń
  35. z drugiej strony ja kupiłam wczesną wiosną rok temu i nie włożyłam ich nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzis jest nasz dzien :-) Polecam pat&rub, kremy do rak, masla,scruby sa genialne,jestem bardzo dumna z tego,ze mamy w Polsce taka marke, dzis z kodem promocyjnym KOBIETA az 15% znizki na wszystkie produkty :-) Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o tym produktach? Na facebooku mozna obejrzez video prezentacje Kingi Rusin :-) Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo post na czas - właśnie jutro wybieram się na zakupy do Birmingham, Primark to mój przystanek nr 1 :> Thanks! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. hehe,widzę,że mamy bardzo podobny problem,mianowicie podejmowanie decyzji zakupowych ! ojj,najgorzej !:P. Oglądam Cię od roku i co dzień czekam z niecierpliwością na nowe filmiki(zamiast uczyć się do matury ! ! :P ) ! Też prowadzę bloga, ale niestety nie cieszy się takim powodzeniem jak Twój ! Jakaś rada doświadczonej koleżanki?:) Pozdrawiam serdecznie. Buziak !

    OdpowiedzUsuń
  39. Agusławo, coż to za kolor gości na Twych paznokciach??

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że obowiązkowo w tym sezonie czaszki...:D ja się jednak nie skuszę na taki model:D
    A koturny prze fajne:D sama w sobotę jade po jedna pare dla siebie obowiązkowo granatowe bo ostatnio kocham ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w bucikach tez takie chcę:((( Cudo!

    OdpowiedzUsuń