linia

Ślubny podarek

Przypuszczam, że większość kobiet uwielbia świeczki. Ja nie jestem wyjątkiem. Mam ogromne szczęście, bo moi najbliźsi to wiedzą i z okazji ślubu otrzymaliśmy piękny prezent. 
Pąki róż...odrobina luksusu w każdej torebce

  
 Chyba w tym wypadku słowa są zbędne:)
 Świeczka jest zrobiona ze 100%naturalnych wosków i olejów.
 Mieszanka jaśminu, imbiru i drzewa sandałowego idealnie komponuje się w naszym mieszkanku i nadaje mu wyjątkowy klimat.

Piszcząc ten post siedzę właśnie przy naszej świeczce i mam skromną nadzieję, że choć na sekundę poczujecie jej aromat:))

Do zobaczenia:)

Agi 
xoxo

39 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zapachowe świeczki :) a Twoja napewno ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham świece zapachowe, a ta wygląda naprawdę pachnąco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalny prezent, a nie tylko kasa, kasa, kasa

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie, prawie poczułam jej zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prezent, a zapach musi być wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam świece zapachowe:-)Są właśnie fajnym prezentem na każdą okazję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapalona świeczka wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię palić świeczki i się nimi bawić, choć nie mam takiego bzika na razie jak ty ;) choć wszystko jest kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! A zapach musi być fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta świeczka..
    uwielbiam świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent, a jeszcze bardziej interesuje mnie mieszanka zapachowa tej świeczki...chciałabym dorwać coś podobnego, większość świeczek, które widuję w sklepach są jedno-zapachowe i nie zawsze naturalne ;/ może w TK Maxx'ie coś znajdę...

    Miłego relaksu Agi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki ! : )
    Ciekawie wygląda i pewnie zapach jest boski !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poczułam powiem szczerze, na krótką chwilę , ale poczułam.
    chyba świruje ♥
    PS Uwielbiam świeczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam bzika na punkcie świeczek, ale tylko jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna świeczucha! Już czuję jak by pięknie mogła pachnieć w mojej sypialni. Razem z moim chłopakiem uwielbiamy świeczki, a w szczególności jaśminowe, domniemywam, że w połączeniu z zapachem drzewa sandałowego wychodzi istna poezja. Ja ostatnio intensywnie się zastanawiam nad świeczkami z Bath&Body Works, szkoda tylko, że w UK są tak trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam świeczki :) Prezent dostaliście piękny :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świece! Mysle, ze sa swietnym prezentem! Jak opisywalas jej zapach to mialam wrazenie jakbym go przez chwile poczula:)

    OdpowiedzUsuń
  18. musi pięknie pachnieć :) świeczka wydaje się być sporych rozmiarów, więc oprócz zapachu wyglądem również oczarowuje pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://magdalenaesz.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny prezen kto nie uwielbia świeczek a w szczególności tych pięknie pachnących ; )

    ps. czym robisz zdj.?

    OdpowiedzUsuń
  21. z tymi różami też jest klimat :)
    nie przepadam za tzw. kurzołapkami z cyklu świeczki itd., ale ten prezent daje radę ;D

    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo elegancko prezentuje się ta świeczka, wierzę, że pachnie przecudnie! :)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem "efektów" zapachowych. Zawsze jak kupowałam świeczki pięknie pachniało w całym domu, ale na krótko. Świeczka przepiękna i bardzo stylowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam zapachowe świece
    smartnesspattern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem jak to pachnie. uwielbiam świeczki zapachowe:] Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny zestaw i pomysl z tymi mini rozyczkami. fajnie sie to razem prezentuje! moze wykorzystam na przyszlosc jako pomysl do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam świeczki :) ostatnio kupilam pare zapachowych w Home and you, polecam nie są duszace :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje :)

    jesteś przepiękną dziewczyną uwielbiam Cie :P

    zapraszam także na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Aga miałaś kiedyś świece Diptyque?

    OdpowiedzUsuń