linia

Micele

W końcu po dwóch miesiącach użytkowania udało mi się wykończyć płyn micelarny z LaRochePosay. Kupiłam go w promocji 3za2 w Boots. Normalnie 200ml kosztuje ok £11.50.
Zalety:
➙nie podrażniał oczu
➙nie ma zapachu
➙wygodny dozownik
➙w miarę ekonomiczny


Wady:
➙ciężko mu było zmyć makijaż oczu, czasami musiałam potwarzać ten zabieg 2-3 razy. Bardzo często, po umyciu buzi żelem, resztki tuszu cały czas zostawały przy oku. Nie raz obudziałam się z efektem "panda eyes"
➙musiałam trochę "trzeć", co powodowało, że okolica oka była zaczerwieniona
➙cena

Reasumująć:
Nie kupię go ponownie, nie sprawdził się w swojej głównej roli, dla której go zakupiłam. 

Kolejny na odstrzał jest płyn z Bourjois, Eau Micellaire Demaquillante, Micellar Cleansing Water, Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu.
Zakupiłam go w promocji w Rossmanie w grudniu zeszłgo roku za ok 11zł. Pojemność to 250ml
 Byłam bardzo podekscytowana, bo słyszałam o nim tyle pozytywnych opinii.
Zalety:
➙urzekło mnie opakowanie
➙niska cena
➙dobrze zmywał makijaż 
➙fajnie odświeżał skórę

Wady:
➙niestety podrażniał mi oczy:(( Nie wiem co się stało, ale próbowałam parę razy i zawsze to samo:((  
➙w moim przypadku brak dostępu w UK
Naprawdę  chciałam, żeby mi się sprawdził:((
Dziubek z nakrętki to mój ulubiony gadżet:)
Na zdjęciu jeszcze widać bąbla,jakiego sobie zrobiłam po cukrowym wosku:(( Nie mam blizny na szczęście.

Ostatnim płynem jest uwielbiana Bioderma Sensibio H2O, Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu, do cery wrażliwej. 

To już moja 4 i ostatnia butelka:(( Ja swoje kupiłam z francuskiej apteki internetowej link.
Nigdy nie miałam problemów z zamówieniem z tej strony, ale wiem z wiadomości i komentarzy od dziewczyn, że część z Was nigdy paczki nie otrzymało.  

Zalety:
➙nie podrażnia
➙przepięknie zmywa makijaż, nawet trwały
➙nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, co sprawia, że idelanie się nadaje do poprawek makijażu.
➙cena, ale w promocji
➙wydajność
➙nie ma zapachu

Wady:
➙słaba dostępność w UK
➙zawsze posiadałam opakowania 500ml i zauważyłam, że pod koniec jakość produktu niestety się pogorszyła:( Butelka starcza mi na 4 miesiące codziennego użytkowania (zmywam nią makijaż oczu i przemywam lekko buzię). 

Muszę się poskarżyć, bo dostępność płynów micelarnych w UK jest naprawdę uboga:(( Z tych aptecznych firm jest jeszcze Avene. 

Czy, wy znacie jeszcze jakieś inne warte uwagi, najlepiej dostępne w UK?

Ps. kiedyś próbowałam jeszcze Ziaja Sopot Spa, ale było to najgorsze rozczarowanie w moim życiu.

68 komentarzy:

  1. Mam z Bourjois tą wodę i też mi podrażniła strasznie oczy. Ale tylko pod brwiami tak na kości, czyli w zewnętrznym kąciku. Ale od czasu jak stosuję żel z flosleka to przestałam na to zwracać uwagę bo i skóra mnie już nie ciągnie :) Ogólnie ten produkt jest dla mnie dobry, zmywa liner z essence, którego naprawdę jest się ciężko pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. musze wypróbować płyn Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam Vichy http://www.vichy.net.pl/p/825/VICHY-Purete-Thermale-do-demakijazu-skory-wrazliwej-twarz-i-oczy-plyn-micelarny.html
    zapraszam do nas http://jusimag.blogspot.com/
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  4. mi osobiście Bourjois się najlepiej sprawował miałam biodermę i prócz ceny nie widziałam między nimi żadnej różnicy obecnie katuję vichy kupiony na promocji i nie jestem zbytnio z niego zadowolona niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również testowałam kilka miceli tych tańszych drogeryjnych. Najbardziej jestem zadowolona z perfecty http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=25277&next=1 ale wydaje mi się że nie jest dostępny w UK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie sprawdził Ci się ten z Bourjois. Dla mnie jest rewelacyjny. Skończył mi się i kupiłam Ziaja sopot spa. Masz rację- najgorsze rozczarowanie. Wracam do Bourjois ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. @moniaaa moja mama pewnie go jeszcze ma i może jak będę w PL następnym razem to spróbuje jeszcze raz

    @antiii kup sobie może mniejsze opakowanie i nawet jak ci się nie spodoba, to nie będziesz żałować

    @Jus i Mag ja jakoś mam awesję do Vichy:((

    @kosmetoZakupocholiczka ja pewnie też byłaym z niego zadowlona, ale porażnia mi oczęta((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się ostatnio przerzuciłam na Pharmaceris, jestem zadowolona, choć chyba przede wszystkim dlatego, że zmieniłam metodę zmywania na taką oto: http://www.youtube.com/user/lisaeldridgedotcom#p/u/43/lxU4jiIMguM , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no porażka z tymi micelami w UK, sama szukam już od dwóch miesięcy i albo jestem ślepa albo coś przeoczyłam, w rezultacie nie znalazłam niczego. Teraz skończył mi się płyn micelarny z AA- jestem z niego zadowolona, nie podrażnia i dobrze zmywa, cena ok. 12 zł, ale opakowanie badziew, bo produkt przy każdym przechyleniu się wylewa. Poddałam się i za niedługo przyjdzie do mnie paczka z Polski, w której m.in. będzie mam nadzieje Bourjois;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie ten Bourjois się sprawdza świetnie, nic nie podrażnia, chociaż czasami nie domywa tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam twój ostatni filmik na YT i jak zamierzasz używać metody OCM to możesz tym również zmywać makijaż, mi to świetnie idzie plus zero podrażnień :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @bewoman tego nie próowałam, ale pewnie w UK nie znajdę:((

    @Misha ja tak zmywam oczy od zawsze:)) może bez tego wacika pod okiem

    @Iv Ten a AA też mnie kusi:)

    @Gohs to tylko udowadnia, że każda z nas jest inna:))

    OdpowiedzUsuń
  13. @SpiritusMovens nie wiem dlaczego, ale oczy wolę zmywać odzielnie, nie lubię jak coś mi się po buzi marze

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ten wacik pod okiem to cały trick ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Misha próbowałam i mam inne zdanie:)) nie dochodził mi do dolnej powieki dobrze;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz testuję mleczko do demakijażu z Pat&Rub i jestem bardzo zadowolona. Jak skończę to skuszę się na tą Biodermę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam płynu z Bourjois i Biodermy, generalnie ten pierwszy na mnie dobrze działa, więc nie chce mi się przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do oczu używam płynu dwufazowego do zmywania make upu z ziaji. Kiedyś oczy też przemywałam żelem którym oczyszczalam buzię. Jest on z la roche posay- effaclar. Jednak wzruszał mi oczy i już staram się robić to sporadycznie jak nie mogę domyc oczu. Jednak na całą buzię jest naprawdę fajny. Jednak cena taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  19. A dlaczego tylko lekko buzię przemywasz tą biodermą????

    OdpowiedzUsuń
  20. Używała wiele miceli, vichy, la roche, ziaja,bourjois i juz nie pamietam....
    ale najlepszy dla mnie jest AA ULTRA NAWILZENIE.. płyn micelarny do demakijazu twarzy i oczu...
    super oczyszcza do tego pieknie nawilza... Ogromny plus za cene cos ok 16 zl standardowo, aktualnie w Super Pharm jest za 10.90zl :)))

    Bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sprawdzałam i bourjois i biodermę, ogólnie testowałam je na setki sposobów i działają identycznie. Może miałaś trefne opakowanie, że Cię tak podrażniło?
    LRP nie tykałam, bo testowane na zwierzętach, ale mam perełkę, którą mogę Ci polecić, niedługo będę ją właśnie recenzować. Pianka do demakijażu twarzy z Yves Rocher - to obłęd co jedna pompka tej pianki robi, zmywa wszystko - tusz, eyeliner, fluid - wsio! niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście bardzo lubie płyn micelarny z lrp

    OdpowiedzUsuń
  23. może spróbuj vichy normaderm? choć w sumie próbowałam wszystkich, które wymieniłaś i moim zdaniem LRP i Bioderma są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubionym płynem micelarnym jest Bioderma, ale ostatnio używałam też tego płynu z Vichy. Też jest w miarę dobry, ale wydaje mi się że Bioderma jest dużo wydajniejsza niż ten z Vichy.

    Za to kompletnie u mnie się nie sprawdził płyn miceralny z AA. Strasznie piekły mnie po nim oczy :/

    Pozdrawiam
    Aga

    http://ileftmyheartinsfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko, próbowałam się dowiedzieć(ale z marnymi skutkami) czy ten płyn miceralny jest do każdego wieku? Mleczka do demakijażu zawsze mi do oka wchodzą i niewiem jakbym próbowała, żeby nie wchodziły to i tak wejdą ;/ tak samo z tym takim olejem co jest w 2-fazowej ziaji...grrr...może to będzie jakaś alternatywa? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja polecam Avene :) Używam od 2 lat.
    Teraz skusiłam się na AA seria wrażliwa. Używałm 2 razy, póki co OK :) Ale do Avene na 100% wrócę, jak tylko dorwę go w promocji 400ml.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uzywalam do tej pory Vichy i "AA wrazliwa natura" / w 99% pordukt naturalny/ dzialanie obu plynow jest podobne, za to cena rozni sie diamtralnie. AA kosztuje 12,99 PLN , zielona butelka, dla skroy i oczu wrazliwych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga, zarowno w Boots i Superdrug sa produkty firmy UNE. Ja wlasnie tam kupilam plyn micelarny. £7.99 za 200 lub 250 ml ( nie pamietam). Uzywam go codziennie. Niestety nie mam powornania do tych ktore pokazalas na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja używam micela z Yves Rocher ;] Naprawdę godny uwagi ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Obecnie używam micela z Plante System (ta sama półka co Bioderma) i jest rewelacyjny. Podejrzewam niestety, że w UK może być niedostępny.Inny, rewelacyjny i bardzo tani (ale niedostępny w Polsce) jest micel z Maybelline (http://majtkirambo.blogspot.com/2011/06/mia-byc-megabubel-jest-hit.html). Może w UK łatwiej go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorąco polecam płyn micelarny Bielendy z serii ''In Vitro'', doskonale zmywa makijaż, nie podrażnia, jest bardzo tani - 18,50zł, a równie dobry jak ten z Biodermy (sama używam Sensibio od lat:-)). Jestem także oczarowana płynem micelarnym z Nuxe na bazie trzech róż. Fantastycznie pachnie, błyskawicznie zmywa makijaż (skuteczniej jak Bioderma), tylko trzeba uważać aby nie przesadzić z ilością na waciku, bo jak dostanie się go zbyt dużo do oczu to może podrażnić.
    Nie polecam natomiast płynu z firmy Plante System, niestety ten płyn zamiast zmywać / chłonąć w wacik to rozmazuje makijaż po skórze, przynajmniej tak się stało w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  32. poza biodermą mam takie same przeżycia jak Ty:) teraz zacznę po skończeniu butelki biodermy używać wodę micelarną do demakijażu twarzy z SVR więc jak skończe to napewno coś o niej napisze moze to oan stanie się moim nastęcą biodermy:) zapraszam do nas http://jusimag.blogspot.com/2011/10/nowe-nabytki.html

    Mag

    OdpowiedzUsuń
  33. Używałam AA; niezły, ale - przy oczach trzeba było trzeć.
    Raz zrobiłam próbę i po żelu do twarzy i płynie micelarnym AA przetarłam twarz tonikiem i okazało się, że są jakieś resztki o_O

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. teraz jest promocja w super pharm 49.90zl za 500ml butelkę z pompką biodermy !! jeśli ktoś może ci kupić w PL to to się opłaca. znam też jedną z najtańszych aptek internetowych http://www.apteka-melissa.pl/ nie wiem jak jest z wysyłką za granice ale myślę że można się dogadać. Ja mam to szczęście ze mój kolega pracuje w biodermie mam ten płyn zawsze for free :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ileż to ja miceli przetestowałam... i wiem jedno: micele nie dla mnie ;/ jakoś żaden nie przypadł mi do gustu. taka wybredna jestem ;p teraz stosuję mleczko z AA z serii "help" to już moje drugie opakowanie i jestem zaaaaaachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja polecam mice z DaxCosmetics, ten z bławatkiem, mój faworyt, wolę go od biodermy jak dla mnie efekty porównywalne do biodermy, ale zaznaczam że do zmywania oczu używam 2-fazy z bielendy avokado, również mój ulubieniec.

    Ziaja Sopot to tragedia również jak dla mnie.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę głupio mi to pisać, ale jesteś cudna! Oglądam już dłuuuugo Twój kanał na YT i czytam regularnie Twojego bloga i jesteś skarbnicą kobiecej wiedzy i mądrości :) dzięki Tobie odkryłam masę genialnych kosmetyków i gadżetów :) zainspirowana Twoją osobą postanowiłam także stworzyć kobiecego bloga, mam nadzieję że wytrwam w tym i będę miała czytelników których zaciekawię. Pozdrawiam! I zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie wiem co jest z moim Bourjois, ale nie tylko wypala mi oczy, ale podrażnia całą skórę twarzy. Kupiłam go jako tańszy odpowiednik Biodermy, nie mając jej wcześniej. Pomyślałam a co tam będę przepłacać jak to przecież to samo. I po doświadczeniach z tym micelem zastanawiałam się jak ludzie mogą za Bioderme płacić ponad 50 zł (wciąż myśląc, że to to samo). Ostatnio skończył mi się płyn do demakijażu, a że w Superpharmie była właśnie promocja na Bioderme z pompką to zakupiłam. Koleżanka obiecała, że jak mi nie przypasuje to ode mnie odkupi. I to jest niebo a ziemia. Bioderma nie dość, że zmywa wszystko, nie budzę się z ranną pandą pod oczami to jeszcze jest bardziej neutralna od wody. Czy mam wrażliwą skórę? Jestem w stanie nałożyć Triacneal na lekko jeszcze wilgotną skórę, więc chyba nie. Ogólnie Burżuj skończył jako płyn do czyszczenia pędzli i Beauty Blendera :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi Bourjois odpowiada najbardziej, micel jak i tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze - testowałam wszystkie trzy i na mnie najlepiej sprawdziła się wersja najtańsza, tj Bourjois, a muszę dodać że mam naprawdę bardzo, bardzo wrażliwe oczy i do tego noszę soczewki.

    Jak widać u każdego ten sam kosmetyk może inaczej zareagować.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja tez polecam AA ultra nawilzanie -niestety pewnie nie dostepny w UK chyba ze w polskich sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  43. Też polecam AA ale serię ECO dostępną tylko w aptekach (płyn micelarny ma 100% składników naturalnych, ekologiczne opakowanie). Cena chyba koło 30zł ale mogę się mylić, butelka 150ml (stosuję już 2 miesiące i jeszcze została mi 1/4 buteleczki). Dosyć niewygodny aplikator (pompka, niezbyt precyzyjnie się nakłada, czasem kapie :/), ale jak przeczytałam na opakowaniu:

    0%: olejków eterycznych
    parabenów i innych konserwantów
    oleju mineralnego i pochodnych ropy naftowej
    silikonów
    alkoholu
    glikolu propylenowego
    etanoloaminy
    ftalanów
    karminu
    glutenu
    syntetycznej kompozycji zapachowej
    substancji modyfikowanych genetycznie
    PEG
    SLES
    barwników syntetycznych

    To bardzo mnie zachęcili (zwłaszcza, że podłapałam Twojego eco bakcyla ;) ), do tego jest promocja w aptekach, że w cenie chyba 40zł masz płyn + krem do twarzy.

    Czy działa? Działa! Tusz zmywam zginając mokry (2 naciśnięcia pompki) płatek na rzęsach, przyciskam chwilę i delikatnie zdejmuję. Schodzi od razu wszystko. Zmywa bardzo dobrze, nie podrażnia oczu ani twarzy, nie uczula. Nawet jeśli zbyt mocno potrzesz twarz to koi skórę i zaczerwienienie znika w kilka sekund. Jestem bardzo zadowolona i polecam polecam polecam! Niech żyją produkty naturalne! :D

    http://aaeco.pl/article/7800_Plyn_miceralny_do_demakijazu_oczu_i_twarzy_150ml.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam płyn micelarny AA wrażliwa natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja uwielbiam bioderme
    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/2011/10/autumn-part-1.html

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam serdecznie. ;)
    Mam male pytanie Agnieszko. Czy moglabys mi przeslac nazwe tego sprzedawcy od ktorego kupilas kalosze na ebay?
    Moj email: mika890@hotmail.co.uk
    Dziekuje z gory ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niessiu, tęsknię za nową notką!<3.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mówię wczoraj do mojego Sąsiada- NIESSIA DODAŁA FILMIK DWA DNI TEMU, A JA CZUJĘ SIĘ JAKBY DODAŁA GO TYDZIEŃ TEMU! DO TEGO PATRZ, NA BLOGU TEŻ NIC NIE MA, a on zaczął się śmiać z mojej miny przybitego szczeniaka(bo ja tak na serio do Niego mówiłam) i powiedział, że skoro moim największym problemem jest to, że Agusława nie dodała notki to mi zazdrości problemów. :)
    Sam ogląda Twoje filmiki. :P
    Niessiu, jesteś uzależniająca. :)**
    Czekam na newsiki i pozdrawiam serdecznie!:)**

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja oczy zmywam woda micelarna do oczu wrazliwych z Zrob sobie krem, niestety trzeba zamiawiac z Polski ale bardzo ją polecam, zmywa makijaż bez problemu i do tego nie podrażnia Mam pytanie odnośnie twojego filmu z UGG. Mowilas , ze planujesz w tym roku zakup nowych i stad moje pytanie czy wybralabys ten sam model i kolor bo bylas z niego zadowolona czy moze jakis inny ? Wlasnie przymierzam sie do zakupu i dostaje juz powoli oczoplasu od nadmiaru fasonow i kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej :) od dluzszego czasu przegladam twoje nagrania na youtube, czasami takze zagladam tutaj. Masz swietne filmiki.:) Ja takze stworzylam ostatnio bloga w tematyce uroda itp itd. Pozdrawiam x
    http://emilys-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Aga, spróbuj wodę micelarną SVR Provegol do cery wrażliwej. bioderma się przy nim chowa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Czesc Aga ;) Swietny blog i kanal na YT ;) Czy moglabys powiedziec jakiej firmy jest twoja szczotka do tapirowania (film pt. Fryzura z wkrętkami, czyli spin pins)? Czy to moze jest
    Marylin Teasing Brush? Gdzie ja kupilas?? odp. prosze buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, to znowu ja ;p Wlasnie ogladam Twoje filmiki na YT. Jestem troche w plecy bo sledze Twoj kanal od niedawna. W jednym z filmikow powiedzialas sie w UK nie ma kaszy jeczmiennej. Tez tak myslam przez pare lat szczerze powiem ;) Otoz kasza jest! Nazywa sie bulgar wheat. Mozna ja znalezc w kazym supermarkecie (ja kupuje w Tesco) i robia tez dobra paczkowana z dodatkami: Wild mushroom bulgar wheat by Ainsley Harriott (czarne pudelko). Wybacz ze pisze ten komentarz pod postem ktory z kasza nie ma nic wspolnego ale powiedzials ze bardzo lubisz kasze i nie mozesz jej znalezc w UK. Pozdriawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  54. Aga, dziękuję za Twoją opinię o micelu Bourjois. Wreszcie znalazłam odpowiedź na pytanie, który kosmetyk podrażnia mi skórę wokół oczu. Miałam symetryczne zaczerwienienia w zewnętrznych kącikach + przy zakończeniu brwi. To moje 4 opakowanie, do tej pory byłam tym micelem zachwycona, dopiero przy ostatnim zaobserwowałam taką reakcję :( W kolejce czeka Vichy dla wrażliwców, mam nadzieję, że będzie delikatniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja w tej chwili odpoczywam od Biodermy i w moje ręce dostał się płyn Vichy Purete Thermale do skóry wrażliwej 3w1 (Cleansing Micellaire Demaquiillante)i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  56. I use La Roche Posay for taking make up off, it's fantastic, one of my fave products ever :-) I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  57. jeżeli chodzi o tę Biodermę Sensibio H2O, to ja mam akurat 125ml, także malutka buteleczka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Aga, a czemu uważasz Ziaję Sopot SPA za zły? Ja go kiedyś używałam, ale zapomniałam już jak toto się sprawowało i nie wiem czy zakupić jeszcze raz na spróbowanie. Kusi mnie ta Bioderma, ale to wyżulę od kogoś pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam do mnie :) Nowa notka na temat ozdabiania paznokci. Może Ci się spodoba :)
    http://patkawariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. przy twoim blogu i ilości odwiedzin czuję się malutka :D Też prowadzę bloga i aktutalnie notka umnie o firmie ZIAJA, byłabym szczęśliwa gdyby Cię zainteresowała ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziewczyny z YT na InternetBeta 2011 w Rzeszowie, który odbył się 16 września 2011 byly pokazane jako przykłady YTubowej działalności. Min. Ty :) 13:47 http://www.youtube.com/watch?v=ufV-6_UaA70

    OdpowiedzUsuń
  62. a ja nie widzę żadnej różnicy między Ziają, Vichy czy la Roche- wszystkie są takie same. Jedyny płyn micelarny, który się wyróżnia, to Bioderma, ale jest straaasznie droga. Ostatnio płyny zostawiam sobie na wyjazdy, a do demakijażu używam Cleansing Oil z Bobbi Brown- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też kupiłam płyn micelarny z ziaji z serii sopot spa, w celu demakijażu oczu, ale jak chiałam to zrobić, to wszystko zostało wokół oczu, a nie na waciku i ciężko generalnie było przy jego użyciu cokolwiek zmyć:/ a teraz wykańczam go do przemywania twarzy rano i wieczorem. Jak skończę dwufazowy płyn do demakijażu oczu z nieva (a jest bardzo dobry), to będę chciała spróbować mieszanki z olejkiem rycynowym, który jest ostatnio dosyć popularnym sposobem do demakijażu całej twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja polecam naturale sposoby - tzn. moczymy platek kosmetyczny w goracej wodzie, polewamy go mieszanka olejowa -- powstaje biala, mleczna ciecz(TO SA TE SLYNNE MICELE ! - info z Biochemii Urody)i tym zmywamy oczka. To jest moja uproszczona metoda OCM- i trwa 30 sek. :)
    Ja miałam tylko LRP i jak dla mnie był ok.
    A o micelach w UK kiedyś filmik robiła nasza angielska modeleczka
    http://www.youtube.com/watch?v=cv6_OYKzEVU

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej! Ja od ponad roku używam do demakijażu oczu i całej twarzy tylko jednego produktu, a jest nim olejek Dermalogica Precleanse. Dla mnie jest fantastyczny, świetnie usuwa nawet najcięższy podkład i najodporniejszą maskarę czy eyeliner. Prosty w użyciu, zamienia się w emulsję w kontakcie z wodą i nie pozostawia tłustego filmu na twarzy. A najbardziej lubię go za to, że mogę wejść od razu pod prysznic i wykonać demakijaż bez potrzeby używania wacików i spoglądania co raz w lustro w celu sprawdzenia czy wszystko usunął.Jeszcze do tego ten cudowny zapach olejków eterycznych, również bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej Aga,
    postanowiłam, że zasięgnę rady na temat płynów micelarnych od Ciebie, i wygląda na to, że Ty również nie polecasz płynu z Bourjois. Zamierzałam ją kupić po tym jakim niewypałem okazał się Sopot Spa :/
    Cały czas próbuję znaleźć jakiś tańszy zamiennik do Biodermy, ale chyba się nie uda ;)
    Pozdrawiam cieplutko... AnnHeli

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi! Loving your blog, Aga! (YouTube as well, you remind me of my Polish teacher, Barbara, she also had bubbling personality:) ). I also don't think much of Bourjois Micellar Cleansing Water. Irritates my eyes and skin around, tingles, but you are right, removes make-up thoroughly. Love Bioderma, happy I can buy it in every drug store here. You can try Garnier Skin Naturals 2 in 1 Cleanser, should be available in UK and pretty cheap. Caudalie Cleansing Water is also lovely though it might take a few goes to remove everything. Love from Russia!

    OdpowiedzUsuń