linia

Skusiłam się i mam

Od kilku tygodni szukam nowej mascary i wczoraj po obejrzeniu ulubieńców Marty z ThebreatOfFreshAir, w końcu skusiłam się na tusz do rzęs z No.7 Lash Adapt.
Maskara normalnie kosztuje £12.50, ale ja miałam specjalny kupon promocyjny, upoważniający do zniżki w wysokości £5.
Po zakupach dostałam kolejny kupon i jak powiedziała Pani w kasie, że może coś innego mnie skusi hehhh....
Główną rolą tuszu ma być pogrubianie, czyli coś co mnie interesuje najbardziej.
Szczoteczka jest duża i nabiera sporą ilość produktu. 
Producent zapewnia, że możemy nakladać do 8! warstw (dla dramatycznego efektu), bez wałkowania i grudkowania się tuszu na rzęsach. 
W składzie ma min olejek jojoba, który ma odżywić rzęsy, zapobiec ich kruszeniu, nadać im blasku i nawet pomimo tylu warstw, rzęsy mają być cały czas elastyczne i miękkie. Zobaczymy jak to będzie...
Ja skusiłam się na kolor czarny, do wyboru jest też czarno/brązowy.

Oprócz tuszu, który zapowiada się ciekawie, dostalam też prezent paletkę do smokey eye No.7
Nie miałam okazji testować kolorów...w opakowaniu wyglądają pięknie. Róże i delitakne fiolety. Nie mogłam prosić o lepszy zestaw:)
Marta przekonała mnie też do zakupu błyszczyka z Collection2000 Cream Puff Moistruising Lip Cream. 
Chodziłam obok nigo od tygodni. Do wyboru są 4 odcienie:
nude Powder Puff, 
brąz Angel Delight, 
koral Fairy Cake 
i mój odcień róż/fuksja Cotton Candy
 Klasyczny aplikator, piękny zapach i matowe wykończenie. Cena to £2.99.
Trochę obawiałam się, że może podkreślać suche skórki, ale testuje go od kilku godzin i wszystko jest ok.  Zrobiłam Wam zdjęcie jak wygląda na ustach, ale słabo wyszło...bardzo cieżko jest zrobić takie ujęcie samemu:(( wybaczycie?


Oczywiście dam Wam znać jak sprawuje się maskara:) Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo:) 
Agi
xoxo
Ps. Jeżeli Marta&Aga się zgodzi to dodam tu filmik z jej ulubieńcami..

13 komentarzy:

  1. Wiem, że takie szminki są u nas z firmy Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci się spodobał błyszczyk, to polecam matowe błyszczyki z NYXa, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój to Powder Puff. Piękny nude.
    Gdy nałoże go na balsam do ust - to wygląda fajnie, ale bez balsamu wygląda okropnie, wchodzi w "załamania" na ustach i podkreśla suche skórki.

    Pozdrawiam,
    blondix55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh, ta paletka wygląda cudownie!! :DD Mam ten "błyszczyk" z col. 2000 w 3 odcieniach i nawet zrobiłam o tym notkę na blogu :) Mi osobiście po jakiejś godzince zaczyna on usta przesuszać i muszę potraktować go jakimś balsamikiem, ale formułę i zapach mają bardzo przyjemną :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Trafiłam na twój filmik na youtube zupełnie przypadkiem. I mimo że nie używam zbyt wielu kosmetyków jak i nie specjalnie poświęcam czas na świat mody, z zaciekawieniem obejrzałam cały. Ostatnio pomyślałam że mogłabyś mi pomóc dlatego próbowałam znaleźć jakikolwiek kontakt do ciebie. Przeprowadziłam u siebie w szafie małą metamorfozę, chciałabym pójść trochę dalej i przydała by mi się profesjonalna rada:) Mam kilka pytań. Gdybyś znalazła wolną chwilę, to mój mail: pomysl101@gmail.com
    Pozdrawiam ! Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej maskary! A ta gratisowa paletka - bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja tez sie zastanawiam nad tym tuszem ? :D Zobaczymy ;) Chyba sie skusze ;D

    Zapraszma do siebie ;) http://beautyismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, ale Ty masz sliczne serduszkowe usteczka :))
    mnie taki kolor nie pasuje :( zreszta sama nie wiem jaki by pasowal. kupilam nude, ale to pomylka, bo jestem zbyt blada wtedy na twarzy. ale moge stwierdzic, ze ta pomadka jest dobra (ta moja, inglota), bo mam naturalnie ciemny kolor ust, z tym ze sa jakby nierowne... mam na mysli pigmentacje przy brzegach.

    OdpowiedzUsuń