linia

Go fetish

Moda na skórzane dodatki przewija się już od kilku sezonów. Przedsawiam Wam moje propozyjcę jak nosić styl fetysz na co dzień:)) 
 Spodnie, rurki z H&M £14.99
Rudy kolor jak kita lisa...
 wrraauuuu
Elastyczna wstawka sprawia, że są bardzo wygodne...
 Druga propozycja: 
spódnia H&M £19.99

 Lubię ją nosić z grubymi swetrami włożonymi do środka;)
Planuje nagranie filmiku z inna stylizacją...
Sweter: Primark
Torebka: Topshop
Buty: Topshop
Rajsotpy: Primark
Spodnie: H&M
Spódnica: H&M

Elementy skórzane moim zdaniem są bardzo sexi...koniecznie dajcie mi znać, czy zaopatrzyłyście się w coś ciekawego tego sezonu:))

Agi
xoxo


46 komentarzy:

  1. Rewelacyjne stylizacje! Obydwie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są cudowne! Pięknie leżą i idealny kolor na jesień;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbyś miała już włosy po prostowaniu?! Wspaniałe stylizacje, szczególnie ta z ciemną spódnicą - ma świetny fason.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są super:) Aga ale Ty masz figurę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz
    Ja ostatnio bardzo często noszę skóropodobną kurtkę, to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące są te stylizacje - naprawdę wspaniale wyglądasz. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, wyglądasz przepięknie!
    ja skórę noszę tylko w wydaniu skórzanej kurtki :) ostatnią moją zdobyczą jest skórzana kurtka, ale ocieplana od spodu, także śmigam w niej i teraz i jest mi cieplutko :) kurtka jest ciut krótka, ale dłuższy sweter i nerkom też ciepło i nic nie wieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mierzylam te spodnie 2 tygodnie temu ale na mnie nie wygladaly dobrze
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNIE ! Przepiękne nogi. Sama nie wiem, który zestaw podoba mi się bardziej, oba świetne !

    OdpowiedzUsuń
  11. I spodnie i spódnica strasznie mi się podobają! Muszę przeczesać h&m w Białymstoku w ich poszukiwaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacje! Foty w stylu Retro bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. W spódnicy świetnie wyglądasz! Ja bym chciała czarne legginsy ze skórzanymi wstawkami, ale coś w tym sezonie ich nie widzę nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawy, 100 razy lepsza jest jednak Twoja figura. Naprawde super. Pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga, komplementow nigdy zbyt wiele, Twoje nogi to cud swiata! nigdy, przenigdy ich nie zakrywaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie są po prostu MEGA, piękny kolor, a wstawki dodają codziennego miejskiego stylu. Spódnica również jest świetnia, myślę, że taki styl dodaje dziewczęcego uroku :) z przejemnością zobaczę oodt z tymi ubrankami. Poza tym Aga masz świetne, szczuplutkie nogi, idealne do leginsów!

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacje, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit

    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ ty masz zgrabne nogi:) spódnica naprawdę mnie urzekła:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  20. te outfity z wszystkich Twoich, jakie widziałam chyba najbardziej przypadły mi do gustu <3 są cudowne :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aha wygladasz super ja tez ostatnio sie zaopatrzyłam w skorzana spodknice z river island

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne outfity! mega mi się podoba, chodzę ubrana bardzo podobnie! i udało mi się kupić taki sweterek w Primarku a nawet trzy bo nie mogłam się zdecydować na kolor ;)))))))))buźka Aguśka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu rude spodnie!!! marza mi sie,ale na moje klocki trudno znalezc:(

    OdpowiedzUsuń
  24. wlosy wlosy wlosy! widac ze sa cudne! pochwal sie nam efektem! :) a mnie urzekla ta kiecka- wybieram sie na poszukiwania, tylko moze ciut dluzszej, tak do kolana

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie się prezentujesz i w jednym i w drugim, ale dlaczego ja jeszcze w swoim h&m nie widziałam nic skórzanego? może oślepłam :D a jeszcze dziś jak bum cyk cyk byłam w jednym :D Ja skórzane rzeczy uwielbiam już od dwóch lat i w skórzanych spodniach mogłabym chodzić non stop ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne te ubrania! A na Tobie wyglądają wspaniale! ♥

    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie genialne, rewelacyjnie podkreślają jak zgrabne masz nogi:) Uwielbiam Twój taki, casualowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica 100% w moim stylu, a spodnie wyglądają dużo lepiej niż te czarne, które miały już swoje 5 minut.
    Pozdrawiam Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja poluje na czarne, skorzane szorty :)
    Spodniczke juz mam z zeszlego roku. W ogle bardzo lubie takie skorzane rzeczy. Uwazam, ze dodaja pazura.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym miała takie nogi na pewno tak bym się ubierała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta stylizacja z rudymi rurkami jest po prostu boska! och! ach! <3 no nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki zabójcze! :) tylko figury mi trochę Twojej brak :( Ale widzę włoski śliczne, prościutkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo udane ciuszki, obie stylizacje bardzo mi się podobają, ale ja ze skórzany ubrankami mam jakoś tak, że na kimś mi się bardzo podobają, a sama chyba czułabym się zbyt agresywnie, zbyt opięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakimi aparatami były robione te zdjęcia?? :))

    OdpowiedzUsuń
  35. witam Agniesiu mam pytanko co do rozmiaru tych leginsikow ja w polsce kupiłam sobie rozm 38 US8 i chce czarne tylko u nas nie ma ale ze mam chłopaka to on by mi kupił tylko nie wiem jaki jest angielski odpowiednik polskiego 38 proszę odpisz jeśli wiesz pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam Age :) Chciałam się zapytać czy z tymi spodniami Ci się nic nie stało bo jak kupiłam sobie identyczne brązowe a koleżanka czarne i w obu pękł ten materiał pod skórą... Wymieniłyśmy je w sklepie i boje się ,że może się to stać znowu.
    Stało ci się coś ze swoimi ? :) jakoś szczególnie o nie dbasz? :) proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  37. w picassa można odznaczyć robienie z zdjęć panoramicznych gdy używa się opcji cinema scope :D

    OdpowiedzUsuń
  38. niezbyt to fetyszowe :)
    ale ogólnie w porządku

    OdpowiedzUsuń