linia

Dodatki do gazet w lutym, marcu czy kwietniu?

Cześć, od kilku dni podstępnie dobiera się do mnie choróbsko i trochę się rozleniwiłam tu i na moim kanale YT. 
Dziś szybki post informacyjny. 
Dodatki do gazet. 
Zawsze zadziwia mnie data wydania magazynów. Jeszcze dziś i juro, jak na rok przystępny przystało, mamy luty, a magazyn Cosmo jest z kwietnia:) Ahhh Mniejsza z tym
Skusiłam się na dwie pozycje: Cosmo i LOOK
Co jest w Cosmopolitanie?

Do wyboru są cztery produkty z firmy Clinique:
  • Błyszczyk Super Moisturising Lip Gloss w różowym kolorze (nigdy nie próbowałam, ale moja koleżanka ręczy za niego)
  • High Impact Mascara 3,5ml (ta sama, którą można było niedawno zamienić w Boots),
  • 7 Day Exfoliate Scrub Cream 30ml (delikatny peeling)
  • Krem nawilżający Moisture Surge 30ml
Nowością jest to, że w magazynie kosztującym £3.50, najdują się, aż dwa produkty!
Z tego co zauważyłam, dostępne są różne kominacje:

Ja wybrałam tusz i peeling (siostrze). 
W środku jeszcze mały bonus:
Na stoisku Clinique, obsługa pomoże Wam znaleźć odpowiedni rodzaj i odcień podkładu do waszej skóry. Dostaniecie też jego 5-cio dniową próbkę.

Look kupiłam ze względu na mój plan nakręcenia filmiku z trendami na nadchodzącą wiosnę i lato;) A w środku miła niespodzianka:
Coś Clinique szaleje ostatnio:))

Jeżeli macie ochotę i możliwość, to mam nadzieję, że mój post przyda się i załapiecie się na próbki (próbole, bo są gigantyczne).

Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia niedługo:)

Agi

105 komentarzy:

  1. Ja poproszę Cosmopolitan! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce można zapomnieć o takich dodatkach :D. Choć ostatnio Glamour się postarał i za dychę można było kupić z gazetą tusz wart 33 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne macie dodatki do gazet, u nas jest lipa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze szkoda, że u nas czegoś takiego nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!!
      Polska jest gdzieś daaaaaaaaleko w tyle,,,,,,

      Usuń
  5. przydałoby się żeby u nas w Polskich gazetach były tak fantastyczne produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że w Polsce nie dają takich dodatków do gazet

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie te Twoje posty z dodatkami do gazet!:) inne tez lubie oczywiscie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. "i do usłyszenia niedługo:)" Hurrra! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne dodatki! szkoda, że u nas takich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tutaj, oj ja to bym chciała ten błyszczyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że u nas takich dodatków nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  12. nieeee no, jaja sobie robisz z tym Clinique :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W Holandii też można pomarzyć o takich dodatkach do gazet:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, niecierpię angielskiego Cosmo, ale chyba dla tych próbek się pofatyguję po niego :)) Zwłaszcza po tusz! (toż tuszoholik musi mieć miniaturki ;)). Zdrówka Aga! Wiosna przyła do nas a Ty się rozkładasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gazety samej w sobie, też nie kupuje;)) Leczę się:))

      Usuń
  15. Agusława, i co teraz? Twoja wina! Muszę wykorzystać swoich "przemytników z UK" zbankrutuję, fcuk:P

    OdpowiedzUsuń
  16. "testowałam" ten podklad even better. jest cudowny. przynajmniej przez tydzien codziennego uzytkowania. jest wystarczająco kryjący, ale jednocześnie nie robi maski. skóra jest nawilżona.

    szkoda ze w polskich magazynach nie ma takich dodatków ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tyle próbek do testowania i w koncu się muszę za nie zabrać;)

      Usuń
  17. jak ja żałuję, że u nas gazety nie wychodzą z takimi dodatkami:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. no w Polsce takich dodatków to raczej nie ma;/ chociaż ostatnio w Glamour był pełnowymiarowy tusz z ORIFLAME:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś u kosmetyczki przeglądałam polskie Cosmo,... Myślę, że ciężko byłoby wymyślić gorszą gazetę, stad domniemam że wersja UK reprezentuje lepszy poziom. Gdyby w PL dali Clinique pewnie bym kupiła z założeniem że wyrzucam bez zaglądania do środka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosmo bez dodatkow raczej się w mojej torebce nie znajdzie:) Do tego zerknę, ale zazwyczaj nie kręcą mnie takie magazyny:)

      Usuń
  21. Juz drugi rok z rzędu to właśnie Ty mnie o tym informujesz, dzięki Aga!!!, oczywiści lecę do sklepu!Pozdrawiam , Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że polskie gazety są daleko w tyle z dodatkami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może napisać do jakiejść polskiej firmy np Bell (ich kosmetyki, nie są kosmicznie drogie, a na pewno dużo dziewczyn z przyjemnością by wypróbowało...nawet głupi lakier do paznokci)?

      Usuń
  23. Ale macie fajne dodatki do gazet. U nas jak już coś dają w bonusie to zazwyczaj jakieś badziewie... ;< Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że w Polsce nie ma takich dodatków do gazet. Nie licząc gazety Glamour do której był dodany tusz z Oriflame, z resztą z kolekcji starej z poprzedniego roku i wcale nie taki świetny. Ale nawet jakby były te fajne dodatki to większość byłaby wykradziona albo zniszczona lub powiedzmy delikatnie przetestowana. Niestety taka jest kultura u Nas, a jakby przez pocztę szły te gazetki to na pewno by były rozerwane albo by wcale nie doszły,a w najlepszym wypadku bez tych dodatków, jak dzisiaj moja rozdarta przesyłka!!! Tajemniczy ktoś nie mógł pohamować ciekawości. Buziaczki i zdrówka. Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi przykro jest czytać takie komentarze...ludzie są naprawdę smutni, że takie rzeczy robią;((

      Usuń
    2. A na rozweselenie mojego smutnego komentarza dodam, że nie zdążyli wyjąć z czasopism gazetki promocyjnej z Rossmanna. Hurra i jutro będzie w promocji nowość Garniera BB krem za 14,99. Ciekawa jestem tego kremu.Chyba spróbuje. Buziaczki i wyzdrowiej szybko i wstawiaj nowy filmik bo smutno się robi. Joanna

      Usuń
  25. U nas w gazetach są raczej dodatki pod tytułem "nikt mnie nie chce, to wepchniemy do gazety". A szkoda ;p

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nie marudzić! u nas Oriflame dodaje błyszczyki i maskary do Glamour, krok po kroczku i do nas dotrze moda na lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ehhh zeby u nas byly takie dodatli do gazet...

    bylam w wakacje 2,5 miesiaca w uk i pozbieralam tak fajne kosmetyki z gazet ze szok

    OdpowiedzUsuń
  28. W GLAMIE BYŁ DO WYBORU TEŻ BŁYSZCZYK ORIFLAME

    OdpowiedzUsuń
  29. To teraz w STYLIST dodaja probki podkładów, kremów. W poprzednim wydaniu Stylist był krem do twarzy z Estee Lauder a w dzisiejszym próbka podkładu z loreal.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam więc z niecierpliwością na filmik o trendach SS 2012 :) chętnie podpatrzę co piszczy w gazetach z UK, gdyż nie mam do nich teraz dostępu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Wam tych próbek :) Niektóre są naprawdę baaaardzo pokaźne, aż mi się oczy świecą =)
    Szkoda, że muszę się obejść smakiem :)
    Ostatnio u nas były dodatki z Oriflame, ale... Ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nasze Polskie gazety sa naprawde zalosne w porownaniu z brytyjskimi. Bardzo szkoda ze u nas takich prezentow nie daja. :) Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  33. A u nas taka kicha w tych gazetach :( Zazdroszczę. Od dawna chce wypróbować kosmetyki firmy Clinique, ale szkoda mi pieniędzy na pełnowymiarowe opakowanie ( a nóż okaże się bublem). Dlatego przydały by się takie próbki gazetowe. Co zrobić ...trza czekać, aż się obudzą ci producenci i redaktorzy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że u nas nie ma takich gratisów, dobry sposób na promocję firmy, bo ludzie po przetestowaniu mogliby wrócić do produktu pełnowymiarowego.
    Mnie też zawsze śmieszą te magazyny kwietniowe w lutym czy czerwcowe w marcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mówiłaś ze masz tylko brata. Wiec co to za siostra ? o.0

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym chociaż raz taką gazetę z takimi dodatkami :(

    OdpowiedzUsuń
  37. My w Polsce możemy pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze wczoraj patrzyłam i nic nowego nie było :/ Jutro ide szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. a w Polsce jedyne "dodatki" jakie dostajemy to stosy reklam. o kosmetykach możemy tylko pomarzyć. a jak już coś dadzą to jakiś beznadziejny (moim zdaniem) błyszczyk z oriflame i wtedy gazeta kosztuje 10 zł:/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czemu w Polsce nie ma tak fajnie? :( Jestem wielką fanką kosmetyków Clinique, bardzo chętnie bym się skusiła na wszystkie kombinacje z gazet! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten błyszczyk 02 Raspberry i jestem zadowolona - jakikolwiek kolor to i tak nadają tylko subtelną barwę, więc nie ma się co bać różu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No i teraz przez Ciebie/dzięki Tobie (?) ;P muszę lecieć do sklepu :D Dzięki za cynka, nigdy nie interesowałam się gazetkami w UK, chyba muszę zacząć :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Otrzymałam takie próbki na szkoleniu clinique, preparat nawilżający ma niezwykle lekką konsystencję, na zimę odpada, fajny jako baza pod makijaż latem. Peeling nie dla mnie - mam cerę nacyznkową i podrażniał. Wykorzystałam do dekoltu i mojej szyjki, o którą dbam, bo wiek kobiety po szyjce i dłoniach widać najprędzej:D pozdrawiam i zapraszam do mnie - zachęcam do organizacji Złotówa Party (opisana dziś), którą zorganizowałyśmy z przyjaciółkami i od razu polecam WSZYSTKIM!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję, że się załapie bo niedługo lecę do UK :) fajnie, że zrobiłaś takiego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  45. próbole :) Podejrzewam że Clinique po prostu spadła sprzedaż zwłaszcza po akcji z tym tuszem... muszą się jakoś rozreklamować.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem, że nie na temat, ale pod koniec przedłużyłam rzęsy metodą 1:1 trzymały się do dzisiaj i szzerze pomogłam im troszkę wypaść płynem dwufazowym do demakijazu i przeżyłam szok !! Moje naturalne rzęsy mocno się przerzedziły i są dwa razy krótsze :( Mam w związku z tym pytanie czy olejek rycynowy pomoże im wrócić do pierwotnego stanu? Czy polecasz może jakąś dżywkę do rzęs? Troszkę jestem załamana bo moje naturalne rzęsy nie były wcale takie złe :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolejny raz Aga dzięki za info xxx Napiszę, że u mnie na południu Anglii dodawany był tylko jeden produkt do gazety - czyli albo błyszczyk albo tusz albo scrub albo krem. Byłam w kilku kioskach i sklepach sprawdzając. Najważniejsze, że zdobyłam krem, bo właśnie chciałam go przetestować :) Scrabu z kolei nie było nigdzie - uważam że jest bardzo dobry, bo miałam ze 2 lata temu pełną wersję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. W tamtym roku Cosmo też miało wydanie dokładnie z takimi samymi próbkami produktów Clinique, tylko w tedy był jeden produkt do wyboru ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  49. witaj Agnieszko,pracuję w firmie która wysyła gazety do sklepów i wczoraj w nocy pakowaliśmy właśnie glamour i jestem pewna na 100%,ze w każdej z gazet (a było ich kilka tysięcy) było tylko po jednym z dodatków dlatego jestem w szoku,że kupiłaś z podwójnym i tak sie zastanawiam czy aby Londyn nie dostawał lepszych gazet od takiego Bristolu :):) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie! Mieszkam w Birmingham. Pojechalam dzis do Asdy po Cosmo i... 1!!!!! dodatek tylko. Jeszcze przed chwila wyciagnelam foliowe opakowanie ze smietnika by sie upewnic czy ja dobrze widzialam.... U Ciebie jest napisane, ze 2 produkty w srodku, a u mnie, ze produkty wszstkie razem sa warte £37! A gazeta w tej samej cenie £3.50! Niefajnie.... :@ wzielam tusz i blyszczy i kosztowaly mnie £7, a nie £3.50 :/

      Usuń
    2. U mnie tak samo:( 1 za £3.50

      Usuń
    3. U mnie dokladnie taka sama sytuacja.. Poszlam do newsagent nieopodal a w cosmo tylko jeden produkt.. Pomyslalam ze ktos zrobil psikusa i po prostu wyciagnal drugi produkt.. Pojechalam jeszcze do tesco express :P zastalam to samo.. Mysle sobie ze Ci z Londynu to chyba jakos lepiej sa traktowani od nas w Bristolu LOL..
      Pozdrawiam cieplutko i dziekuje mimo wszystko za informacje Aga, bo gdyby nie ty nie mialabym 30ml kremu z Clinique za £3.50 :D

      Usuń
    4. U mnie to samo, przeszlam 6-8 sklepow, i tez wyciagalam folie ze smietnika;p

      Usuń
    5. Glamour ma po 1 dodatku :-) za 2 funty otrzymujemy jeden produkt firmy "Percy&Reed London" jest to szampon, odżywka, maska lub polish o pojemności 100ml. Wszystkie te produkty w normalnej cenie sklepowej są warte 43 funty :-) Niestety co do Cosmo w Birmingham niestety dodają tylko jeden produkt :-( To niesprawiedliwe.

      Usuń
  50. No to lecę do sklepu. Oby jeszcze coś było na półkach:). pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. kurka bylam w naszym sparze wlasnie i sa tylko same tusze do rzes i tylko po 1 w srodku produkcie - dziwne i na okladce nie pisze zeby byly 2 produkty:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak samo u mnie w Asdzie, widocznie wyszli z dwoma roznymi wersjami, albo jeden produkt, albo 2. Dziwwwneeee :/ Choc i tak nie jestem fanka Clinique

      Usuń
  52. Z tego co widać u ciebie dodatki do gazet są super :) A w Polsce ? Szkoda gadać ... ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. ale super szkoda że w Polsce fajny dodatek do gazety to rzadkość teraz w Glamurze jest tusz albo błyszczyk z Oriflame jak by ktoś nie wiedział :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda, że u na nie ma takich fajnych dodatków do gazet, chociaż ja osttnio jk kupowałam Świat Kobiet za 2.20zł to była tam próbka balsamu Neutrogeny 6ml i podpaska :DDD

    OdpowiedzUsuń
  55. jest szansa na cosmopolitana? kurcze szkoda że w Polsce nie da rady ich kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  56. Hmmm, u mnie w miescie jest tylko jeden produkt, a nie dwa i wszystkie sklepy obeszlam :( cosmopolitan niezle sciemnia :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Aga dzieki;-) wlasnie wrocialm ze sklepiku z dwoma Cosmo (w Londynie faktyczne po 2 próbki). Do tego dorzucilam Marie Claire - dodali kremik Neil's Yard (45ml) a ja od dawna chacialm sprobowac cos tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Agi, mam ten peeling z clinique i jak dla mnie jest dość mocny do codziennego użytku, ale co dwa dni + kropelka wody, super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używam tego peelingu codziennie, ale raczej ze skąpstwa. Zapłaciłam za niego w Sephorze 109zł, a opakowanie wcale nie jest za duże. Tak czy inaczej uwielbiam go! skóra jest niesamowicie gładka :)

      Usuń
  59. ehhhh kiedy do Polszy dotrą takie dodatki do gazet? chyba nigdy ;[[ SAD FACE!

    OdpowiedzUsuń
  60. w Polsce nie ma tak dobrze...ciekawe kiedy to się zmieni?

    OdpowiedzUsuń
  61. u nas jest albo jakaś polska komedia lub torba na zakupy :)



    Zapraszam do mnie na wiosenny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  62. No no, ktoś tu narzekał, że w Polsce by zaraz ukradli dodatki, a ja dzisiaj wybrałam sie do Bootsa i kilka Cosmo było porozdzieranych i dodatki poznikały :((
    dopiero niedawno trafiłam na Twojego bloga Agusławo i wiedz, że zdobyłaś kolejną fankę :D
    w weekend pędzę na Ealing (tam chyba jest ten organic sklep?) po sok z jagód Acai :)
    Jeśli mogę zapytać - jestem ciekawa Twojej opinii na temat komsmetyków 'Simple'. Zawsze patrzyłam na nie podejrzliwym okiem bo takie tanie :P ale jak porównuję składy np szamponu (w oczekiwaniu na dostawę mojego supernaturalnego z Polski ;)) z np. Tresemme (tona chemii) to Simple wydaje sie naprawdę OK.
    pozdrawiam i nie daj się choróbsku! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Co ja bym dała za to aby u nas w PL robili takie dodatki :). Ehh.
    PS. Uwielbiam Cię !:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja ostatnio kupilam Elle i Marie Clarie. W Elle mialam za 3,50 euro mialam lakier do paznokci z Astora(mozna bylo wybrac kolor ja wybralam ciemny hm granat taki az czarny prawie), w srodku probka podkladu Chanel(nie sprawdzila sie u mnie..) i dodatkowe 2 gazety. Zas w Marie Clarie byla torba duza na lato kolor jasny braz,bardzo swietnie sie u mnie sprawdzi na lato:) , i ksiega z nadchodzacymi trendami na ten sezon,och pardon i jeszcze probka podkladu z Astora(trzeba wyprobwac) ; cena 4 euro.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. a ja kupilam 2 gazetki (cosmo) i u nas sa z dwoma produktami, a mieszkam w Luton a nie w Londynie - wiec to nie jest tak, ze w Londynie 2 a reszta kraju 1!

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zazdroszczę tych dodatków. Eh

    OdpowiedzUsuń
  68. Tak Ci zazdroszczę! Pokazywałam koleżankom Twoje dodatki z ostatniego miesiąca i był w szoku. Ja jakiś czas temu zapłaciłam za 200 ml tego zielonego peelingu Clinique 109zł w Sephorze, a wy dostajecie taką ogromną próbkę za darmo. :(

    OdpowiedzUsuń
  69. Dołączam się do osób ubolewających nad tym że u nas w Polsce brak takich promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiataj Agusłąwo:) mam ciekawy link który może się przydać tobie jak i twoim czytelniczkom :) to cos dla dziewczyn ktore nie maja dostepu do glossyboxa. trzeba sie zarejestrowac i zaprosić 20 osób do rejesrtacji i otrzymamy pudełeczko z kosmetykami :) to link do strony: http://shinybox.pl/?ref=fe9bf75 to jakas nowa firma ktora dopiero rusza ze swoimi pudełeczkami i w ten sposob chce sie wypromowac :)mam nadzieje ze mnie wspomożecie i same a tym skorzystacie :P to bedzie moje pierwsze pudełko tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  71. Wlasnie ja mieszkam w Dorset i tez jest jeden dodatek,specjalnie polecialam do sklepu i az sie zdziwilam :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Błyszczyk z Clinique jest bardzo dobry :) Fajne te dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  73. szkoda, że w Polsce nie ma takich dodatków:(



    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. Do wygrania super nagrody:

    http://modneszpilki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  74. Do Marie Claire jest dolaczony krem nawilzajacy Neal's Yard oraz probka kremu Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mieszkam w Irlandii i u nas niestety daja 1 dodatek do gazety ale dobre i to zwlaszcza ze clinique moisture surge 50ml kosztuje 50 euro a tu za 5.20 euro mamy 30 ml produktu super:) mam 2 i maskare ktora uwielbiam byc moze zaopatrze sie jeszcze w jeden kremik co do blyszczykow bardzo fajne ale z ostatniego Clinique Bonus time mam jeszce 3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Szkoda że u nas w Polsce nie załączają do gazet takich dodatków. Z pewnością skusiłabym się na Cosmopolitan z kosmetykiem Clinique :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. No wlasnie, w Irl tylko jeden dodatek...

    OdpowiedzUsuń
  78. dziękuję kochana za ten post już piszę do siostry żeby mi kupiłam cosmopolitan :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Iza pisze ze w Irlandlii tylko jeden dodatek, mieszkam w Anglii na poludniowym zachodzie mniej wiecej i tez mam do wyboru tylko jeden dodatek, zarowno jak w mniejszej wersji gazety jak i w wiekszej...:(

    OdpowiedzUsuń
  80. Czy uważasz,że opłaca się zabawa w zapraszanie dziewczyn i rejestrowanie sie na stronach,by otrzymać darmowe kosmetyki?:)

    OdpowiedzUsuń