linia

Dodatki do gazet ELLE, Red

Hej,
bardzo często wysyłacie mi wiadomości z zapytaniem, czy i w jakiej gazecie mamy jakieś ciekawe dodatki. 
Mam dobre wieści:)) 
W marcowym Elle £3,90 (wyszedł dziś, czyli 1-ego lutego) mamy:
Maskarę Soap&Glory "Thick&Fast", wartą £10:)
Ponieważ niedawną zakupiłam inną, ta musi poczekać na swoją kolej:)
Oprócz tego w środku możecie znaleźć próbkę podkładu Rimmel:
I jeszcze jedna bardzo ciekawa rzecz, coś od Diora!
Kupon na darmowy makijaż oczu i mini maskarę:)) Cool:)
W magazynie "Red":
 Organiczny żel do kąpieli:) Do wybory dwa zapachy. Ja się nie skusiłam, ale może Wam się przyda:))
Oprócz tego, z polecenia Gava (wypatrzył na półce) haha 
Oczywiście wiem, że post przyda się tylko osobom mieszkającym na terenie UK, ale może macie kogoś, kto tu obecnie przebywa i możecie ich pomęczyć:)) A co? Jesteście tego warte!!!!!
Całuje serdecznie
Agi x
Ps. Jeżeli podoba Wam się mój mani, to jest to mieszanka lakieru Virtual, Street Fashion in 102 Lilac wine i OPI Sparkleicious
Me likey, how about you?


Ciao

61 komentarzy:

  1. Skoda że naszych gazetach nie dodają gratisów :(


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze gazety są bardzo ubogie ;<Żadnych fajnych gratisów, a jak coś to po najniższej lini leci. ;) Według mnie topy OPI są słabej jakości i szybko odchodzą ;(

    Pozdrawiam
    heartchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaach, przedwczoraj przeglądałam gazety w UK i nic ciekawego nie widziałam, a tu jak tylko wracam do PL to mi takie coś przed nosem wrzucają - nie fair! ;/

    PS. Chciałam Ci Aga podziękować za cynk o maskarze Clinique w Bootsie, dałam im moją starą i wybrałam sobie pogrubiającą. Niezła jest. Wiem, że oferta była ważna tylko do końca miesiąca (stycznia), więc ledwo zdążyłam! :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski blog. Naprawdę podziwiam. Zapraszam do mnie. Piszę powieść. Będę zaszczycona.. Obserwujemy? Ja tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehhh... aż szkoda gadać, co "jest" w naszych gazetach :/
    A pazurki super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój mani jest rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego u nas nie ma takich dodatkow :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaa zazdroszczę tych dodatków do gazet :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pazurki a to połączenie lakierów przemawia do mnie na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  12. AGA! Dzięki za newsa, odpalam wrotki i lecę po Elle! :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że w Polsce nie ma takich dodatków w gazetach.

    http://makelifeslimmer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zazdroszczę produktów Benefit, które kiedyś były dodane do jakiejś gazety. Aga gdyby jeszcze kiedyś benefit gdzieś się pojawił to zamawiam jeden egzemplarz!:) P.S. Też dziś zrobiłam sobie manicure, ale Twój wygląda bosko ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny lakier do paznokci ,a właściwie dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. polskie gazety są ubogie w dodatki :( świetne gratisy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  17. poprosze wiecej takich postow o jakis okazjach w UK, gazetkach itd itp:*
    Jutro wysle meza do Asdy moze jakis magazyn Elle jeszcze bedzie bardzo bym chciala wyprobowac te mascare mimo, ze Clinique niedawno odebralam w boots:)
    Pozdrawiam z polnocy UK:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ze w Polsce nie ma takich dodatkow do gazet tylko zalosne torby, apaszki z poliestru i okulary z marnego plastiku...:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ni mniej ni więcej tylko pozazdrościć....u nas co najwyżej jakaś próbka kremu do twarzy czasem się znajdzie. ech jesteśmy sto lat za murzynami..;/ w tej kategorii

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa od czego zależy taka duża rozbierzność między polskimi a zagranicznymi gazetami. Polska prasa naszpikowana jest milionem reklam, ale zadna nawet pomysli zeby dac probke reklamowanego produktu, a ceny gazet wcale nie sa takie niskie. Niestety jak zwykle zostajemy w tyle za reszta Europy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się, pozazdrościć takich dodatków gazecianych, u nas tylko tandeta i kicz ;/

    mani piękny, bardzo podobny lakier do tego OPI ma Essence

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety w Pl możemy liczyć na dodatki w postaci kiczowatej kosmetyczki made in china :( a jeśli chodzi o próbki to nie wiem kiedy ostatnio były w jakiejś gazecie :( o mini mascarze z diora to można pomarzyć :( może zrobimy jakiś bojkot ?? zasypiemy tablice glamour albo elle na facebook'u! bo gazety coraz droższe, full reklam, mało treściwe artykuły i zero dodatków :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę ! :( :P

    Ja dziś w polskiej gazecie natrafiłam na biedną próbkę balsamu nivea :|

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja strasznie jestem ciekawa produktów Soap& Glory, moze znajdziesz czas i zrobisz krótka recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zel do kapieli wyglada super :D

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, to musze kupić to ELLE, ale mowimy o tym polskim wydaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooooo :) Skuszę się na Elle.. Żel też wygląda super, ale po ile jest Red?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę dodatków do gazet...

    OdpowiedzUsuń
  29. ehhh, że w Polsce nie dają takich dodatków do gazet... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bu, w USA nie daja takich fajnych gratisow :{

    ****

    Wiem, ze juz wiesz, ale postanowilam i tak oficjalnie zaprosic Cie do zabawy ;) Przepraszam, ze nie wyrobilam sie wczesniej, ale musialam leciec do roboty a post byl ustawiony na automatyczna publikacje ;)))

    Tym zamym, Agusławo droga - zapraszam do odpowiedzenia na taga: http://urbanstateofmind.blogspot.com/2012/02/urban-guten-tag-nigdy-nie-wychodze-z.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ben i Holly ulubieńcy moje córci;

    OdpowiedzUsuń
  32. wie ktoś może, gdzie w PL mogę dostać ten lakier OPI Sparkleicious? :(

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki za info, Elle już leży na biurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aguś chciałam tylko napisać,że popłakałam się ze śmiechu dzięki propozycji Gav'a. Uwielbiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że w Polsce nie mamy takich dodatków;/ Może kiedyś.... :D Kolor na paznokciach super.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dziś byłam w dwóch sklepach i Red był bez dodatków :/. Polecam stronę: deals.money.co.uk/ - tam dzień przed notatką widziałam informację o maskarze :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Edyta101281 - fajan stronka bede zagladala:)

    a magazynow ELLE pelno w ASDA takze mozna spokojnie kupic:)Ja kupilam 3 magazyny dzis - sobie i 2 przyjaciolki z PL dostana poczta, niedlugo wysle:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey ;) Oglądam Twoje filmiki na yt od chyba roku i z nich wiem,że mieszkasz w Anglii, a ja mam maly problem można powiedzieć,że związany z tym krajem :D Otóż będę w przyszłym tygodniu aplikować na studia przez UCAS i kompletnie nie wiem, jak mam zapłacić te £22. Nie wiesz może jak dokonywać przelewów z Polski do Anglii w jakiś w miarę prosty sposób? Czy muszę jakoś przewalutować pieniądze czy nie...?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  39. a wie ktos moze jak tego Diora odebrac?co jest to zaproszenie w srodku gazety??
    Ja jutro podejde do boots i zapytam jak nie to zadzwonie jutro na ten numer tam wskazany - ciekawa jestem jak to dziala:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czuje sie oszukana:( (nie przez Ciebie, ale cos tu definitywnie jest nie halo). Kupilam dzis Elle i jedyne, co sie zgadza z dodatkami, to tusz Soap&Glory.
    W srodku przy reklamie tuszu Dior ani widu ani slychu o zaproszeniu do odebrania darowej probki tuszu lub makijazu...
    Dalej na stronie z reklama Rimmel ani widu ani slychu po probce...
    Gazeta nie byla otwierana przez nikogo (bynajmniej nie widzialam sladow, no nawet jesli to ktos chyba bardziej skusilby sie na tusz niz na sampel podkladu?)- z reszta nie wymazalby zaproszenia Dior raczej;)
    Wiec ja sie pytam- o co kaman?? Na Londyn rzucaja ''lepsze'' egzemplarze niz na moja mala miescine i reszte uk???Chyba napisze do Elle! jestem...oburzona!!;)
    Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  41. Karoleena - Ja tez nie z Londynu a polnoc UK i z moja gazeta wszystko ok musze sprawdzic tamte dwie co kupilam przyjaciolkom.
    Ja kiedys jak kupowalam gazety z dodatkiem kremu l'occitane to tez w niektorych nie bylo podkladu max factor mini probki i l'real studio finish mini probki ale krem l'occitane byl wiec chyba czasem sie tak zdarza, ze nie ma w srodku nic mimo, ze glowny dodatek jest:/

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie moje szczescie widocznie;(

    OdpowiedzUsuń
  43. @Weronika K cieszę się, że skorzystałaś z promocji i szkoda, że na tę z elle się nie zalapalaś;(

    @Aliss koniecznie:))

    @Florence produkty z Benefit pojawiają się raz do roku, dwa lata temu były kredki, a w zeszłym te rozświtlacze:)

    @Pati daj znać się jak się później sprawuje;)

    @hello stranger wydaje mi się, że kobiety w UK wydają znacznie więcej na kosmetyki i producenci to wiedzą. Robione są badania i babeczki często zamieniją próbki na pełnowymiarowe opakowania, więc im się to opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  44. @BRAIN FOR SALE niestety nie:(

    @The Blonde Biochemist pewnie tyle, co i elle

    @Urban Warrior taga postaram się jutro zrobić;)

    @oliiwiki ja nie znam tej bajki:))

    @marinacasss super

    @Piratka niestetey nie wiem jak to można zrobic:((

    OdpowiedzUsuń
  45. @Karoleena a kupilaś większe, czy mniejsze opakowanie? nie wiem co się stało:((

    OdpowiedzUsuń
  46. Little Kingdom? ja przyklejam do tego zabawki!! właśnie w grudniu kleliśmy te telefony :) tak samo jak do sparky,friends,favourites i oczywiscie peppe pig :) w sumie to moglabym dalej wymieniac :) hehe bardzo mi milo,ze moja ciezka praca zostala doceniona przez Twojego męza ;D

    pozdrawiam z northamtonn

    OdpowiedzUsuń
  47. Agus - dam znac jak sie sprawuje choc b lubie high impact clinique :)

    Jesli co roku cos ejst z Benefita to moze tego roku na wiosne tez cos rzuca?:)fajnie by bylo:)

    Jagoda - super my ejstesmy stalymi czytaczami in the night garden - w podwojnej wersji co 2 tyg bo blizniaki mamy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Kupilam maly egzemplarz.. No ale cena £3.90..rozmiar gazety chyba nie powinien miec znaczenia?:) Ja tez nie wiem, co sie stalo...

    OdpowiedzUsuń
  49. Z samego rana spakowałam dziecko do wózka i popędziłam po gazetke :) heh

    OdpowiedzUsuń
  50. hmm a co z tym free benefit cosmetic w elle byla broszurka ...chyba się opłaca ???

    OdpowiedzUsuń
  51. indianka - te kosmetyki sa mini wersje i trzeba zamowic prenumerate ELLE:)

    OdpowiedzUsuń
  52. super blog! widzę że dodatki jakieś konkretne:) zapraszam do mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Łałałiła uwielbiam dodatki w gazetach <3
    P.s Masz przesliczne paznokcie, ten kolor jest piekny :*
    Zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. a w naszych gazetach nic ;/


    zapraszam do mnie-jeszcze do 5.02 rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  55. Wczoraj kupilam ta gazete .. tusz jest naprawde dobry , tylko trzeba kilka warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super Kochana, że pokazujesz dodatki do gazet. Dzięki temu mogę zlecić komuś w UK ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę dołącz do mojego bloga confessionofmysoul.blogspot.com i zostań jego obserwatorem ;) Będzie mi bardzo miło ;)
    Pozdrawiam,
    Basia♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. te prezenty od Elle :) zazdroszczę!!!

    obserwuję i zapraszam do mnie :)!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń