linia

Odebrane: Dior Diorshow Multi-dimensional Volume & Treatment Mascara

O promocjach z magazynu Elle, pisałam Wam kilka dni temu klik.
Jedną z nich była próbka Dior Diorshow Multi-dimensional Volume & Treatment Mascara, którą można odebrać w najbliższym stoisku Dior (na terenie UK).
Doszły mnie słuchy, że podobno już ich nigdzie nie ma i w umiarkowanej panice wybrałam się do sklepu w poszukiwaniu tuszu.
Znalazłam
Pani z House of Fraser po otrzymaniu kuponu, wręczyła mi 1,5ml próbkę (niestety nie udało mi się znaleźć informacji o pełnowymiarowym rozmiarze, wiem, że kosztuje £23).
Kolor to 090 Noir New Look, czyli czarny:) Producent oprócz wydłużenia i pięknego rozdzielenia rzęs jedna po drugiej, zapewnia, że zawarte w tuszu serum Lash Multiplier™ma reperować i odżywiać rzęsy...podobno
Ponieważ niedawno kupiłam Volume Lashes i mam jeszczę mini z Clinique, Dior będzie musiał poczekać. A tak bym chciała!!!!! Ale będę twarda:))
Ps. Maskarę udało mi się znaleźć w Richmond i przy okazji spaceru nad Tamizą...Znacie mnie, nie mogłam się powstrzymać...ja 9-cio miesięczna Daisy:)) Uroczy Pug
Wycałowła mnie w szyję i pogryzła pompony z szalika:) Gav nie dał rady zrobić 'ostrego' zdjęcia, bo tak się wierciła.
Loved her:) 
To tyle:) 
Chciałam Wam tylko powiedzieć, że jeżeli nie odebrałyście jeszcze mascary, to spieszcie się, bo promocja nie potrwa długo:) 
Wasza Agi 
Buziaki



28 komentarzy:

  1. ale słodziak z tego psiaka. Moja sunia na okrągło by tylko spała ale za to jak się bawi to wszystkie zabawki w powietrzu latają ;D. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah jak bym chciała takie promocje w PL :) to ostatnie zdjęcie z psiakiem słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja liczę, że może jakimś cudem na Allegro się trafi :)
    bo zamierzam kupić próbki Chanel Inimitable, a słyszałam opinie, że wersja próbkowa jest dużo lepsza niż pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich akcji promocyjnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz. Ma olbrzymią szczoteczkę.Mam krótkie rzęsy dlatego się nim troszkę brudzę.Trwałość jest fajna,na pewno fajnie pogrubia.

    Aga proszę Cie napisz o swoim weselnym makijażu. Musze pomału testować kosmetyki !! najbardziej zalezy mi na trwałej pomadce,kredce.. double wear EL podklad chyba na ten sie zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne macie te akcje promocyjne, szkoda, że u nas takich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam kiedys oryginalna Diorshow maskare i powiem Ci, ze jak dotad osobiscie nie trafilam na lepsza, wiec zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już testowałam Diorka i jestem całkiem zadowolona :)) Chyba się skuszę na pełnowymiarowego. Jutro wrzucam jego swatche jak coś.xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Agi!! Mam nadzieje ze czytasz te komentarze, bo mam do Ciebie wielką prośbę filmikową ..wiem ze niektorych pomyslow nie realizujesz bo sa oklepane itd. ale wydaje mi sie ze ten nie do konca mianowicie pielęgnacja naturalna.. głownie wlosy ale oczywiscie cialo twarz rowniez . chodzi o naturalne kosmetyki + kosmetyki wykonywane w domu(maseczki, maski na wlosy itd itd itd) . wiem ze w Twoich filmikach od czasu do czasu wspominasz o poszczególnych naturalnych metodach, ale jesli masz wiecej informacji + zebralabys je w jedną całość , byłoby super :D zreszta chyba nie masz jeszcze filmu stricte o naturalnej pielegnacji.. mam nadzieje ze jakkolwiek uwzglednisz moja prosbe
    pozdrawiam gorrrąco
    wierna widzka :* Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz takiego samego bzika na punkcie psów jak ja :) Fajne jest to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Stylelikeyou właściciel mówił, że Daisy cały dzień mogłaby się bawić:)

    @patson29 kurcze chyba mam jego próbkę...nie pamiętam, musze sprawdzić, ale nie otwierałam jeszcze

    @:) planuję nakręcić coś jak najszybciej:) Może mi się uda

    @Jo ja też miałam oryginalny i to był jeden z nalepszych tuszy jaki posiadałam:))

    @Aliss już się nie mogę doczekać zdjęc:) widziałam kilka na innych blogach i wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja chora ....musze sie spieszyc!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agus a wiesz do kiedy jest wazne to zaproszenie? Bo nigdzie nie moge znalezc jakis dat.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. hi hi :D ale te zdjecie to rewelacja a my czekamy na recenzję. ale tak PROJEKT DENKO i koniec! trzymaj się tego Aga! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. maskara jest swietna ! cudownie podkresla wszystkie rzesy ja ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcie, uwielbiam takie zwierzaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dostałam diora w prezencie i rzęsy faktycznie wyglądały diabelnie czarne, ale bardzo mocno je sklejał oraz (dlatego że naturalne mam dosć dlugie) wyglądałam jak Bambi z odciśniętymi czarnymi paskami od rzęs pod powieką;/ mój dość szybko wysechł, trzeba też uważać ze szczoteczką bo jest duuża :):)
    jestem ciekawa Twojej opinii. w Polsce kosztuje ok 120zł- kupiony w Douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny z UK - u mnie w pobliżu nie ma Dior beauty counter, a mam ten kupon na mascarę, szkoda aby się zmarnował ;) Chętnie wyślę komuś, kto ma Diora w pobliżu, szczególnie komuś kto kupił mały format Elle i nie dostał kuponu. Proszę o kontakt, kto chętny

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga mam ten sam szal-chuste z H&M nie wspomne co mi zrobil z moim czarnym kubraczkie nawet po praniu zostalo pelno dziadostwa ,ale pies mojego brata tylko czycha na te pompony...zostawilam szal na barierce i cisza byla podejrzana okazalo sie ,ze Biszkopt "wymemlał " pompon,ze wygladal jak York po kapieli:)i caly czas ma slabosc do pomponika

    OdpowiedzUsuń
  21. hej ostatnia fotka mnie powaliła :) jest cudowna jestem po uszy zakochana w mopsach sama mam takiego słodziaka Maksiulka :);) to są przeurocze psiaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aguś, widziałam że wrzucałaś posta o nowym BeautyBoxie. Nie wiem czy dostałaś od nich maila, pewnie tak .. :) ale - to nasz ostatni beauty box, wycofują się z oferty. Właśnie wrzuciłam info na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Agi, chciałam do Ciebie napisać maila, ale nigdzie nie mogłam znaleźć adresu, please help!

    OdpowiedzUsuń
  24. a czy wykonali ci makijaz na tym stoisku z diora??szczerze nie lubie jak mnie ktos maluje ale tusz z checia bym odebrala :) heh

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim Elle nie było kuponu na tusz Dior - widocznie są losowo umieszczane w niektórych gazetach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Posiadam tą maskarę i polecam serdecznie! Świetna szczoteczka i pięknie wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak Mopsy są przekochane;D sam miałem kiedyś sunie;)

    OdpowiedzUsuń