linia

Batiste Dry shampoo/suchy szampon

O tym, że jestem fanką suchych szamponów już wiecie. Dziś chce wam tylko powiedzieć o moim najnowszym zakupie i o mini promocji z jednej z drogerii w UK. 
Zacznę od "okazji":
W Superdugach wszystkie suche szampony kosztują pół ceny:)) Macię też okazję zobaczyć inne rodzaje: Fresh, Brit, Boho, Diva, Light&blonde, Medium&brunette, Dark&deep brown, Orginal...na zdjęciu nie widać Gold Shimmer, XXL Volume i nowego Wild.
 Od kilku miesięcy, można też zaopatrzyć się w większe opakowanie:))
Ja korzystając z okazji kupiłam swój ulubiony Tropical i nowość dla mnie Diva (pachnie jak perfumy):))
Z polecenia koleżanki w pracy w zeszłym roku, skusiłam się na Ojon Rub-Out Dry Cleanser. Cieszę się, że kupiłam tylko małe opakowanie, bo nie do końca jestem z niego zadowlona. Odświeża włosy w widoczny sposób, ale w dotyku są cały czas nieprzyjemne.
Brunetkom może przypaść do gustu fakt, że nie wydziela zbyt dużo białego nalotu...jest bardziej "mokry" i może dlatego moja koleżanka, hinduska się tak nim zachwycała.  Plusem też jest przyjemne ochłodzenie skóry:) Przy "wyczesywaniu" go z włosów osypuje się jak łupież. Sposób użycia. Klasyk. Film niedługo:)) Obiecuję:))
Wiem, że część z Was nigdy z takowego wynalazku nie korzystała, ale jeżeli macie okazję, to polecam. 
W PL asortyment nie jest tak bogaty, ale hejjj nie jest tragicznie:)) Klorane does good stuff. I don't know the rest but I'm sure there are some (If you know, let me know girlies:))
Speak to you soon:))
Agi x 

60 komentarzy:

  1. Zgodnie z Twym poleceniem, jak tylko będę miała okazję to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, to w UK mamy ojona?? żyłam w nieświadomości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. agi u nas całkiem dobry jest suchy szampon Syoss (jakaś nowość podobno)ja za swój zapłaciłam w Rossmannie 13zł bo Klorane w aptece ok 32zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam w UK w wakacje to kupiłam sobie miniaturkę tego szamponu, w wersji tropical i faktycznie ten szampon jest genialny. Szkoda, że nie ma go w Polsce. Zapach cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suche szampony Batiste .. Szkoda, że w Polsce ich nie ma.
    Podoba mi się Twój blog. Będę częściej wpadać.
    Obserwuję. Zapraszam do mnie.
    rousseroulette.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle kolejna fajna rzecz i jak zwykle u nas tego nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie można tego dostać nigdzie w polsce? a moglabys chociaz podac strone angielska, gdzie moge to zakupic?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem w stanie przekonać się do takich produktów. Być może dlatego, że mam bardzo suche włosy i myję je co 3-4 dni. Mogłabym rzadziej, ale lubię mieć je świeżo umyte i pachnące. Używając tego szamponu po kilku dniach od mycia, wciąż czułabym, że mam brudne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wersję tropicalną - szkoda, że w Polsce ich nie ma :((((

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam suchego szamponu, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zatem biegnę do superdrug! dzięki za info Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem od 2 dni w UK. Co warto teraz kupić w Superdrugu albo Boot-sie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszczę dostępu do tych produktów. Suche szampony to kategoria w której zaliczyłam najwięcej nieudanych zakupów... Sensowny okazał się jedynie Klorane, a reszta drogeryjnych dostępnych w PL to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej dziewczyny Batiste jest bez problemu dostępny na Allegro (i to różne rodzaje), podobnie jak Klorane, który przez net jest tańszy niż w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  15. Grrr....2 dni temu przeplacilam w bootsie ;( a nakupilam ich moze z 6 ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga z Polski jakie szampony polecasz o ile miałaś takie czy tam testowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie: czy Twoje suche szampony też są tak wydajne, że 4 użycia = pół pustej butelki? ja mam jakąś masakrę jeśli o to chodzi. jeśli możesz odpisz u nie na blogu, nie chciałabym przegapić odpowiedzi na moje pytanie wśród tylu komentarzy jakie piszą inne osoby, z góry dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze ten xxl volume bylby super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Batiste nie raz ratował mi życie. W domu mam zawsze duży i mały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a jak z uzywaniem dla włosów ciemnych-czarnych..bo jak narazie nie znalazłam dobrego szamponu który nie pozostawia białych śladów

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś mnie te szampony ne pociągają ale może warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boziuuu kiedy u nas będzie taka różnorodność produktów w cenach adekwatnych do polskich reali :| :D

    OdpowiedzUsuń
  23. planuję zakup batiste w najbliższym czasie i chyba skusze się na tropikalny ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Otagowałam Twój blog. TAG jest bardzo fajny: "TAG nasze ulubione seriale - czyli wyznania serialomaniaczki". Mam nadzieję, że się przyłączysz :-), bo fajne jest dowiedzieć się, co lubią inni. Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Aga, jestem z UK i mam batiste volume xxl (nie uzywalam nigdy innych). Mam takie zapytanie, czy po uzyciu suchego szamponu twoje wlosy tez sa takie hmm.... suche/twarde/sklejone/skorupa (moze nie dokonca skorupa, ale niemilych sztywny efekt)... do tego stopnia ze mam problem z rozczesaniem ich pozniej! wiec tak sie mecze szczotka, ze wkoncu wlosy (tam gdzie nie uzywalam szamponu) elektryzuja sie na potege i musze zwilzyc szczotke woda.. dodam, ze nie mam problemow z elektrzywaniem sie wlosow na codzien.
    owszem, sa swieze, nie zostawia bialego pylku/efektu siwych wlosow, ale sa tez bardzo matowe i twarde, suche...
    moze to efekt tego ze mam XXL volume? zapewne jest tam dodatek lakieru...

    sorki ze tak sie rozpisalam,
    pozdrawiam, Aga z hrabstwa Kent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Aliss mamy w House of Fraser i taniej można znaleźć w outletach (bicester village np)

    @GosiaDe Jak będę w PL to może się skuszę:))

    @beaaatka21 wlaśnie fajne są te wersję mini, do torebki idelane;))

    @ksenka poszukaj na allegro

    @BRAIN FOR SALE allegro?

    @Fresh Linen (FreshLinenBlog.blogspot.com) w twoim przypadku, to chyba taki szampon jest zbędny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam Dive - jak dla mnie rewelacja ale ciekawa jestem tego XXL bo jak już pisałam świetnie Twoje włosy po nim wyglądały w filmiku! ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. @mosia a nie wiem co potrzebujesz:)))

    @Ania ojej;(((

    @xComplicatedLifex kolrane i bardzo lubię

    @setare moja butelka staracza na ok 2 miesiące...ja psikam tylko na odrosty na czubku głowy:))

    @tylkokasia girls best friend

    @Pat jeżeli lubisz kokoski, to polecam:))

    @agnieszka oj Aga chyba wybralaś ten najgorszy na co dzień:(( on się nadaje na wyjścia moim zdniem tylko. Z tymi klasycznymi bez, dodatku lakieru jest o wiele lepiej:)) włosy są suche i na pewno nie będą się błyszczeć, ale przynajmniej ędziesz mogal je ez problemu rozczesać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie suche szampony tylko jakos od ostatniego czasu zaczelam od nich miec łupiez:(

    OdpowiedzUsuń
  30. U nas w Polsce najłatwiej dostępny jest Schwarzkopf, który jest tragiczny, dlatego pewnie odstrasza od tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja swój kupiłam na Allegro, Batiste Blush, ogólnie jestem zadowolona, tylko ten biały nalot...:(

    OdpowiedzUsuń
  32. ja swój kupiłam na allegro

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację w PL jest dość ubogi zakres tego typu kosmetyków. Ja w tamtym roku okryłam firmę Frotte, któej suche szampony możemy znaleść w Rossmannie. Moim zdaniem taki produkt powinien byc okrzyknięty produktem stulecia. Każdej zdarzają się kryzysowe sytuacje i ten produkt przychodzi do Nas z ogromną pomocą:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jutro ide do Douglas i go kupuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czekam na filmik, coraz bardziej się skłaniam do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Musze isc chyba tych szamponów szukac u siebie a moze znajde ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zapachy mają te szampony : ) :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Użyłam raz syossa. "Umyłam" nim sobie włosy rano, jak po czterech godzinach poszłam do łazienki na uczelni to myślałam, że dostane ZAWAŁU!! Włosy wyglądały okropnie. Muszę dodać, że moje włosy tego dnia nie zmokły ani nic w tym stylu bo jechałam na uczelnię samochodem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Z niecierpliwością czekam na filmik o suchych szmponach. Wykańcza mnie codzienne poranne mycie włosów (szcególnie w taką pogdę jak mamy teraz z PL)a że nidługo jadę do Londynu to chciałabym wiedzieć co warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, mogłabyś podać nazwę i numer koloru bronzera - tego odpowiednika NARS laguna, o którym wspominałaś w filmiku z ulubieńcami stycznia? Mój mi się właśnie skończył i chciałabym zaopatrzyć się w ten odpowiednik słynnej laguny, a nie wiem kiedy pojawi się Twoja opinia na ten temat i nie wiem ile miałabym czekać, a mi zależy na czasie, bo nie wyobrażam sobie makijażu bez wykończenia go bronzerem. :) Mam nadzieję, że odpiszesz :)
    Pozdrawiam cieplutko w te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aga jak patrze na te ceny to mnie aż szlag trafia..w wakacje na duże zakupy do UK, postanowione:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie używałam suchego szamponu.
    Muszę kiedyś spróbować ;p.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używam suchego szamponu z Gosh'a. Kosztuje coś koło 30 zł. a efekt naprawdę fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. niestety nie miałam do czynienia z suchym szamponem ;) muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  45. Aga, mam małą prośbę do Ciebie, wiem, że stosowałaś do włosów kosmetyki kerastase cement, ja właśnie, jestem przy stosowaniu cementu termicznego, wcześniej stosowałam odżywkę z cementem i... chlapa:(( Kosmetyki kerastase w Polsce są dość drogie, ale po tych wszystkich chwalebnych opiniach na ich temat skusiłam się wypróbować serię z cementem, ponieważ przez ciągłe farbowanie, i dekoloryzacje moje włosy zrobiły się suche i zniszczone, byłam w stanie już wypróbowach wszystkiego co im pomoże wrócić do zdrowia, ale niestety kerastase nie działa na mnie... Chciałabym usłyszeć Twoją opinie na temat tych kosmetyków, może powinnam dać im jeszcze szanse? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zostałaś otagowana :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzis przypadkiem znalazlam szampon Batista w ... Lidlu ! 150ml za ok. 1.50F (chyba tylko jeden rodzaj) Osobiscie nie probowalam tego typu szamponu i raczej chyba nie sprobuje jak na razie... Chyba juz wole umyc wlosy i wysuszyc suszarka :-) (Bo mniemam ze tego szamponu uzywa sie wlasnie wtedy gdy nie ma sie czasu/checi na mycie wlosow? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. oo musze sie wybrac do superdrug'a jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Z suchych szamponów, to widziałam u nas w PL jeszcze, że Syoss ma takowy w swojej ofercie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem wielką zwolenniczką suchych szamponów Batiste! mój ulubiony to Tropikalny mmmmm, nawet ostatnio qmpel powiedział ze pachne tak... TROPIKALNIE:D(czyt. ładnie), (no ale przeciez nie powiem że to suchy szampon, którego użyłam na moje już nieświeże włosy :D ). Nie jestem jednak przekonana do tych wielkich opakowań, jakoś nie moge utrzymać ich w dłoni;/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurde,a u nas po 8 dolcow!:(

    OdpowiedzUsuń
  53. ja używam szampon z Beauty Formulas, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wczoraj tak sobie kminiłam na ten temat. Nie mam suchego szamponu, nie wiem czy jestem do niego przekonana i to oczywiście nie przez Twoje (pochlebne zresztą) opinie a przez sposób użycia. Z tego co mi wiadomo to nie masz filmiku z prezentacją użytkowania takiego szamponu a przynajmniej ja nie znalazłam. Mam wyobrażenie, że użycie go wygląda jak użycie lakieru - psikam niby na nasadę włosów a lakier mam wszędzie. Ostatnio jednak wyczaiłam metodę fryzjera-sylisty znanej firmy kosmetycznej, że wszelkie odżywki w spray'u czy lakiery nakłada dwiema metodami: Sposób nr 1 - rozpryskuje produkt na opuszkach palców, rozciera lekko i nakłada tylko na nasadę głowy ten produkt (czyli omija pozostałą długość włosów w bardzo dużym stopniu) albo Sposób nr 2 - spryskuje szczotkę danym produktem i tak nakłada go an włosy czy bardziej nasadę włosów rozczesując oddzielone pasemka. I teraz prośba, wyzwanie (nie wiem jak to określić): byłabyś w stanie wypróbować te sposoby nakładania i podzielić się z nami na blogu czy to działa? Albo po prostu dać mi znać nawet jakąś wiadomością prywatną (mi zależy na tym dość mocno a ja nie kupię tego szamponu jeśli nie wiem co z nim zrobić dokładnie, jaki efekt może wywołać i jak najprościej i najskuteczniej go używać). Oczywiście możesz zbyć tą prośbę (na pewno się nie pogniewam(: )albo być może już o tym pisałaś/nakręciłaś filmik a ja jestem ślepa - wtedy byłabym wdzięczna za skierowanie mnie na właściwą treść/filmik:)
    Ale się rozpisałam heh:P

    OdpowiedzUsuń
  55. @Agi's Boutique, masz rację, chyba nie potrzebuję tego szamponu, ale właśnie obejrzałam Twój filmik na YT o tych szamponach i muszę przyznać, że byłam zaskoczona, jaki efekt udało Ci się osiągnąć w kilka minut!!!! W sytuacjach krytycznych to chyba rzeczywiście dobry produkt. A przyznam, ze nie dowierzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cięzko jest znaleźć w Polsce dobry szampon tego rodzaju. W aptece ceny są zabójczo wysokie jak na nasze zarobki, natomiast w sklepach szampony nie są odpowiednio dobre dla moich włosów.
    Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  57. ja dostalam w zestawie suchy szampin Tigi Catwalk i nie wiem co z nim poczac. moje wlosy zeby sie przetluscily musialyby wody chyba z 2tyg nie widziec ;(

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej Dziewczyny. Jestem fanką AGI od dłuższego czasu ale pierwszy raz moge sie wypowiedzieć. otoz szampony Batiste w prawie pelnej gami sa dostepne na allegro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. również jestem fanką suchych szamponów. zapraszam na mojego bloga z pierwszym postem właśnie o szamponie batiste http://blogpodlupa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej, gdzie w Polsce można dostać ten szampon? Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń