linia

Mini zakupy w organicznym sklepie

Ten post miałam napisać już kilka tygodni temu, ale zupełnie zapomniałam o zdjęciach. Dzisiejsza wizyta w asnatureintended przypomniała mi. Sklep "Naturalny sposób' ma w asortymencie żywność ekologiczną (świeże mięsa, ryby, nabiał, piwo i wino). Oferują także suplementy diety, mają szeroki wybór kosmetyków naturalnych/organicznych (chyba największy jaki widziałam w UK). Zawsze pomocna obsługa, z chęcią odpowie na Wasze pytania. 

Spoko loko, ale co kupiłam w styczniu?
Zacznę od słodkości: dwie przekąski. NAKD to batoniki wykonane wylącznie ze "ściśniętych" surowych owoców i orzechów.
 Zjadłam je z koleżanką w drodze na spotkanie po IMATS. Bananowy był lepszy:) Wiem, że są dostępne też w innych supermarketach. Zdrowa alternatywa dla klasycznego batona.

Kolejna bardzo przyziemna rzecz...Organiczny koncentrat pomidorowy w tubce, kupiłam bo akurat miałam ochotę na pomidorówkę.
Dość intensywny w smaku, ale pychota.
Idelany jako naturlany poskramiacz promieni UV...kiedyś Lisa Eldridge wspominała o tym, że jedzenie łyżki koncentratu dziennie ma zbawienne działanie na skórę i chroni ją między innymi przed szkodliwymi promieniami. Dlatego Włoszki jedzące dużą ilość tych czerownych owoców, mogą się smażyć na słoncu bez większego problemu (powiedzmy, że mogą:)) 
Oczywicie pomidory pomagają, wtedy, kiedy nie mamy na nie uczulenia. 

Na sam koniec z polecenia widzek sok z jagód Acai (żebym nie chorowała i odpukać w niemalowane, nie choruję).
Cytat: Owoce Acai pochodzą z niczym nieskażonych amazońskich lasów deszczowych. Mieszkańcy tamtych terenów używają owoców do napojów oraz jako element śniadania. To potężna dawka składników odżywczych niezbędnych w każdej diecie. 
Coś po angielsku, a co?

Właściwości:
  • skoncentrowana dawka najważniejszych dla człowieka witamin,
  • zawiera beta karoten, przeciwutleniacze, minerały takie jak fosfor, potas, wapń, białka, miedź, cynk i aminokwasy, zdrowe kwasy tłuszczowe,
  • oczyszcza organizm i przyspieszają metabolizm co przyczynia się
    do redukcji masy ciała 
Po otwarciu powinno się go trzymać w lodówce i dziennie pijemy sobie z Gavsterem po kielonku:))
Na zdrowie przy sobocie:))
W smaku jest dość cierpki, ale mi to zupełnie nie przeszkadza.
To już wszystko:) 

Dziś wybrałam sie tam w poszukiwaniu jakiegoś kremu pod oczy. Pani poleciła mi te dwa:
Pai's Echium Anti-Ageing eye cream
Zdjęcie ze strony: link


 Albo REN Active 7 Radiant Eye Gel

Zdjęcie ze strony: link
Jestem na etapie poszukiwania kremu pod oczy, który zmniejszy moje zmarszczki...te niemiłe linie pojwiły sie dosłownie kilka miesięcy temu:(( (po filmiku Agabil1 o pięlęgnacji okolic oczu link) uwierzylam, że może jest jeszcze dla mnie jakaś szansa? Macie jakieś polecenia?
Pozdrawiam i do usłyszenia:)
Agi

PS. Właśnie przyszła do mnie szalona myśl...wiem, że pani kierownik jest Polką i może porozmawiam z nią i wyproszę o możliwośc zrobienia Wam zdjęć? Lubię tam chodzić, bo w każdym zakamarku jest pełno skarbów i może Wam też coś wpadnie w oko.

77 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam koncentrat! nie wiedziałam, że tak dobrze działa ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba uważać, bo nie wszytscy powinni jeść pomidory:)

      Usuń
    2. wow, wczesnie wstajesz ;p hehe

      Usuń
  2. A miałam się tam dzisiaj wybrać ...i czasu mi już zabrakło:( poszukuje szamponu który złagodzi mój problem ze skórą:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zakupilam sobie krem pod oczy ktory kiedys polacała Katosu z Soap and Glory, zobaczymy jak sie sprawi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta napiszesz mi jak się sprawuje? jestem ciekawa Twojego zdania

      Usuń
  4. Bylam tam kilka razy i zawsze wybieralam cos innego... Wszystko jest calkiem "jadalne":D ale te batoniki, o ktorych pisalas cos mi sie podchodza:/ chyba brak w nich dla mnie czekolady:D Pozdrawiam x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bylam tam kilka razy i zawsze wybieralam cos innego... Wszystko jest calkiem "jadalne":D ale te batoniki, o ktorych pisalas cos mi sie podchodza:/ chyba brak w nich dla mnie czekolady:D Pozdrawiam x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kremów pod oczy polecam Eucerin Hialuron Filler- bardzo fajny krem i zawiera filtr SPF15.

    OdpowiedzUsuń
  7. Batoniki NAKD mnie kuszą, ale mają zbyt dużo kalorii :D Wolę Belvitę i Natur Valley ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swojego czasu miałam zajawkę na te batony, ale jakoś mi teraz przeszło:)

      Usuń
    2. A ten NAKD Coco to taki gorzkawy jest czy bardziej słodki? Widziałam, że mają smak gingerbread, kusi mnie jak cholera.. :))

      Usuń
  8. O Ren słyszałam duzo fajnych opinii:) Ej nie wierzę,że nic dobrego pod oczy nie znalazłaś, skąd to czranowidztwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie moje oczy stresują oststnio i nie wiem jaka jest tego przyczyna, chyba za cieŻich korektorwo używałam:((

      Usuń
  9. Ja i moje 23 wiosenki nie potrzebują jeszcze kremu pod oczy,bo zmarszczek nie mam, ale może polecisz coś, żeby się nie pojawiły ?:)NEVER :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś delikarny krem nawilzający w tym wiku powinien byc ok__ u mnie wiosen już więcej:((

      Usuń
  10. A próbowałaś może Estee Lauder Advanced Night Repair pod oczy? Ja co prawda nie mam z nim dowiadczeń, ale moja koleżanka owszem - po 3 tygodniach stosowania, powiedziała, że wszystkie kurze łapki zniknęły + skóra jest dobrze nawilżona i rozświetlona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go wlaśnie teraz i nic:(( ale fakt ze nie każdej nocy aplikowałam

      Usuń
  11. daj znac koniecznie na blogu albo zrob filmik o Twojej pielegnacji przeciwzmarszczkowej! prosze!ciekawa jestem jaki krem wybierzesz i czy bedzie dzialal;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. studiuję biotechnologię kosmetyków i powiem tak, w typowych kremach pod oczy zazwyczaj są te same składniki co w kremach do twarzy tylko w mniejszym stężeniu i słabszym działaniu, dlatego ja swoim klientkom zawsze mówię żeby stosowały pod oczy ten sam krem przeciwzmarszczkowy co do twarzy, lub inny ale też do twarzy (bez jakiś złuszczających oczywiście), krem pod oczy dopiero wtedy kiedy nie mogą dobrać kremu do twarzy który nie podrażnia okolic oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tym do końca nie zgodzę:)) Studiwałam składy większości kremów i są zupełnie inne niż te do całej twarzy..wiem, że jest kilka szkół i każdy ma inne zdanie. Przekonamy się za kilkanaście lat:))

      Usuń
    2. teraz jak patrzę na to co napisałam i jak to zrozumiałaś to stwierdzam, że trochę źle ujęłam to, o co mi chodziło ;P whatever... fakt faktem, że kremy do oczu są nieco słabsze niż do twarzy, co wynika z różnych wymogów stawianych różnym kosmetykom (przynajmniej tak nas obecnie uczą)
      bądź co bądź życzę zakupu takiego kremu, który spełni wszystkie Twoje wymagania :)) buźka

      Usuń
  13. w polsce brakuje sklepow tego typu z bogatym wyposazeniem. mam szczescie bo w moim rodzinnym miescie jest takowy sklepik i bardzo lubie go odwiedzac. jednak we wroclawiu gdzie studiuje trudno o porzadny sklep z eologicznymi kosmetykami i zywnoscia... na razie zaden mnie nie zadowolil

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie bym poczytała/pooglądała/posłuchała o Twoich doświadczeniach z pola walki ze zmarszczkami. Sama mam podobny problem i chętnie dowiedziałabym się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę lekarstwo, to z chęcią się nim z Wami podzielę:)

      Usuń
  15. dobrze wiedziać o tych pomidorach:d hehe ja uwielboam zupe pomidorowa, moge ją jeść codziennie, a ketchup tak samo:) bardzo fajny sklep mam nadzieję że uda Ci sie zrobić zdjęcia powodzenia!")

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez uzywam kremów pod oczy tych samych co do twarzy. Oczywiscie trzeba znalezc taki krem który nie podraznia.
    Polecam recenzje naturalnych masek do twarzy na moim blogu http://apetycznapannapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam i oglądam już tyle lat a dopiero teraz zdecydowałam się założyć swój zakątek :) serdecznie zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałabym Active 7 Radiant Eye Gel,ponieważ ma dużo lepszy skład. Nawet wody nie ma na 1 miejscu i nie zawiera alcocholu jak ten 2.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tego typu batoniki i zgłodniałam teraz :p nie mogłabym codziennie jeść łyżki koncentratu pomidorowego. mogę tylko rozcieńczony - w zupie albo w sosie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak smakują te batoniki ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo bardzo dobry pomysł // hihi twoja główka pracuje :)
    A te batoniki to chyba niezbyt smaczne z tego co wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cool blog, unfortunelly don't understand text(

    OdpowiedzUsuń
  23. Same zdrowotności :)
    Ja piję codziennie tran od listopada i to jedyna zima podczas której nie chorowałam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:)) ja do dzis pamiętam smak tranu z dziecinistwa;))

      Usuń
  24. też czaje się na Pai ! O Renie nie słyszałam akurat nic dobrego, wszystko raczej średnie.
    O Pai nie dawno mówiła A Model Recommends, ale to pewnie już widziałaś ;) daj znac, na co postawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię i szanuję Ruth, ale często mówi o kilkunastu rzeczach na raz. Jako modelka ma doświadczenie, ale pokazując 5 rzeczy które robią to samo, nie wiem, czy tylko jeden będzie działał

      Usuń
    2. zgadzam się, raz kiedyś ją nawet o to zapytałam, ale jakoś wybrnęła z odpowiedzi, trudno czasem ocenić który tak naprawdę działa cuda wtedy...

      Usuń
  25. http://color-face-aleks.blogspot.com/

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej a można wiedzieć po ile ten syrop z jagód Acai?

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie sklepy. niestety ceny produktów powalają i czasem chociaż chciałabym zrobić większe zakupy mój portfel podnosi alarm i muszę się ograniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów:(( mnie tez nie stać na codzienne zakupy w takim miejscu, ale raz na jakiś czas sobie pozwalam:)

      Usuń
  28. po przeczytaniu postu mam ochotę na pomidorówkę! ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że w Polsce jest tak mało sklepów typu Eco, mam nadzieje że z czasem się to zmieni:)



    Dopiero zaczynam zabawę z blogiem jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam, Monia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szalone zakupy, niestety takie produkty sa zazwyczaj drogie wiec mimo wszytko wybieram ich 'mniej zdrowe' odpowiedniki

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze, mi tez ostatnio zmarszczki wyrosly jak grzyby po deszczu :). Kupilam Clinique All About Eyes ale jakos zmian na razie nie widze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś go używałam i bylo ok a poźniej mnie uczulil:((

      Usuń
  32. Hej a ja mam Pytanko, czy stosowałas może odzywki do wlosow firmy Cowsheed? Bo podobno dostepne sa tylko w Anglii

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. I zapomniałabym o jeszcze jednym kremie AA ECO Krem pod oczy i na powieki z dziką różą, działa on bardziej nawilżająco i wzmacniająco,ale jest rewelacyjny. Jutro będzie recenzja tych produktów u mnie na blogu, jak jesteś zainteresowana to zapraszam.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie!
    Agnieszko czy używałaś już próbki podkładu Josie Maran? Jeśli tak to czy mogłabyś cokolwiek o nim napisać (np w komentarzu). Nie znalazłam wielu opinii o nim i jestem ciekawa Twojej.
    Pozdrawiam!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZeść Ula, dostałam jego próbkę od koleżanki i zamówiłam sobie, ale idzie już od 2 miesięcy...w przyszłym tyg powonien przyjechac

      Usuń
    2. Ja też już nie wytrzymałam i wczoraj zamówiłam na ebayu :) Dzięki 3 blogom kosmetycznym (w tym Twoim :) kupiłam w tym miesiącu tyyyle rzeczy, wszystkie cudne, ale mój wąż kieszonkowy chyba miał atak :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie i dobrego dnia życzę :)
      Ula

      Usuń
  36. Cześć! Od jakichś dwóch dni oglądam Twoje filmiki na youtube i jestem zachwycona! Jestem koleżanką 'po fachu' dlatego myślę że komplementy które powiem liczą się podwójnie ;) Jesteś bardzo szczera, lubię Twoje poczucie humoru, Twoje spostrzeżenia i rady są rzetelne i trafne, no po prostu miło się Ciebie słucha :) Dziwią mnie jedynie niektóre komentarze pod Twoimi filmami - albo banalne pytania, albo bezpodstawna krytyka. Sama za jakiś czas zamierzam się zająć filmikami (na razie nie mogę z przyczyn czysto technicznych), muszę się przygotować na niektóre komentarze, bo one zawsze są i będą ;) Tak już jest - wszystkim nie dogodzisz (dlatego w żadnym wypadku nie bierz do siebie tych złych opinii). Pozdrawiam Cię serdecznie! I jeżeli będziesz miała chwilę, to zapraszam na mojego (dopiero raczkującego, ale myślę że ciekawego) bloga http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/
    Napisz mi też proszę jak u Ciebie się sprawdził olej kokosowy na włosy! Ja kupiłam go w zeszłym tygodniu przez przypadek - chciałam hydrolat z kwiatu róży, a pani wcisnęła mi olej kokosowy. Stosuję go co jakiś czas, ale używam tak wielu rzeczy do włosów, że nie jestem w stanie powiedzieć który działa, a który nie (mam niestety bardzo zniszczone włosy przez błąd fryzjerski...). Ściskam! Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZeść, efekty pojawią się ale po jakims czasie. Polecam też vatikę:)) ma trochę więcej wlaściwości:))

      Usuń
  37. Bardzo ciekawe zakupy, szalenie żałuję, że niektórych produktów nie można u nas dostać. Przyznam, że najbardziej zainteresował mnie ten syrop z owoców Acai. Muszę się za nim rozejrzeć albo na allegro, albo w sklepie ze zdrową żywnością. Jedno jest pewne: u nas w Polsce będzie kosztował sporo. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapłaciłam 5 funtów i była promocja kup jeden a drugo gratis, wiec cena okazyjna;))

      Usuń
  38. Bardzo podoba mi sie Twoj kolorek włosów( oglądam Twoje filimi na youtube) mogłabys mi napisać co to za odcień? :) bardzo proszę o odpisanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kolor jest pomiesznaniem naturanego i fary, która się zmywa:))) nie mam pojęcia co doradzic:(

      Usuń
    2. bardzo mi się podoba śliczny:) tutaj widać taki odcień orzechu,ale niestety nie wiem nic więcej, ale dziękuję bardzo za odpisanie:)

      Usuń
  39. Kosmetyki Pai sa super na ich stronce możesz zamówić darmowe probki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tego nie wieziałam, może się skuszę;)) dziękuję za radę;)

      Usuń
  40. Aga, mogłabyś powiedzieć ile zapłaciłaś za syrop z jagód acai? ja byłam dziś w 2 sklepach ze zdrową żywnością i w obu nie mieli. Nie wiem czy wiesz, ale w Polsce obecnie działa dystrybucja soku z tych jagód na zasadzie - ja polecam, Ty kupujesz, ja mam z tego zysk, wciągasz znajomych, zarabiamy na nich oboje, tzw. piramida, wielu osobom znana. Gdyby nie to i nie koszmarna cena (ok 120zł za karton 4 soków o pojemności 0,33, wychodzi taniej jak się kupuje więcej i wciąga znajomych w sieć. ale fakt - pije się kieliszek dziennie) to bym kupiła, dlatego szukam z innego źródła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie pamiętam dokładnie, ale wiem że byla promocja kup jeden, drugi gratis i ten sok kosztuje ok £5, albo £10, ale nie więcej:)) ja nie mam z tą firmą żadnego połączenia. Kupiłam go w sklepie

      Usuń
    2. Nie sugeruję, żebyś miała, chodziło mi raczej o mały dostęp do syropu z jagód acai i jeśli już udało mi się dotrzeć, to jest w koszmarnej cenie :( Ale będę szukać dalej, bo ostatnio jakoś mnie prześladują - a zaczęło się od pokochania zapachu żelu pod prysznic, potem filtr przeciwsłoneczny z wyciągiem z acai, więc czas na syrop :)

      Usuń
    3. mozna tez kupic sproszkowane jagody

      Usuń
  41. Właśnie niedawno natknęłam się na artykuł o soku z jagód acai, ale nadal nie mogę się zdecydować. Słyszałam dużo dobrych opinii, także jestem ciekawa. Chyba będę musiała się zdecydować na zakup:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię wchodzić na Twój blog, zawsze coś w nim podpatrzę. Dzięki Twoim sugestiom nabyłam miód manuka, a teraz chyba zakupię sok z jagód Acai.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://ekstrawagancka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba jagódki Acai nie działają, bo w świeższym poście czytam, że choróbsko Cię bierze... Trzymaj się ;-*

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja lubie te batoniki i gingerbread jes bardzo smaczny.... moj ulubiony!

    OdpowiedzUsuń