linia

Krótka historia naszego pobytu w Polsce

Ja i mój mężczyzna życia na mini wakacjach w Polsce.
"Anielski" sen


Mamo, a daleko jeszcze?
Warszawskie selfie
Przywitało nas piękne słonko i gigantyczne psiaki
Najlepsza smażalnia ryb w mieście przy dworcowej ciuchci.
Rysujemy pisanki na zajęciach w bebe klik
Hej maleńka, masz ochotę na przejażdzkę?
Człwowiek jeśc musi, burgery w RoxyBurgers
Zawstydzone króliczki
Zabawa w piłkach
Widna? Lustro? Musi być zdjęcie!
Opera Podlaska "Upiór w operze" z siostrą
Ja zjadłem, a Ty wyliż kubeczek i będzie posprzątane

Ahoj kapitanie
Może coś upichcę przed odlotem?
Myslisz, że spakowałem wszystko?
Tak właśnie pokrótce wyglądał nasz pobyt w Polsce. Zleciało szybko i jak zwykle dopadła mnie nostalgia. Oby szybko przeszło.

pozdrawiam
Aga&James

57 komentarzy:

  1. James jest taki słodki :3 widzę że pobyt w Polsce udany, a nostalgia niech szybko mija. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak on juz duzy! wygladasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac ze bawiliscie sie super!A teraz swieta ...i brak....Twoich i Twojej mamy porad dekoracyjnych Swiateczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. w Polsce prezentujecie się równie trendy i świetnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha królik kompletnie rozwalił mnie na łopatki :) James jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. James rośnie jak na drożdżach:)
    To Wasz pies?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale James przesłodki, widać że pobyt bardzo się udał :) Zdjęcie z kapitanem przefantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze burgery w Białymstoku - u Miłego na Wesołej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, na pewno wspaniale spędziliście czas :) ! A James jaki już duuuuży chłopczyk :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, sliczny ten Wasz synek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd ta śliczna torebka z windy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja cera wygląda idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie zdjecia obejrzalam z usmiechem na twarzy :) ladny bystrzak z tego Jamesa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwoje uroczy :) Syn rośnie jak na drożdżach, a Ty Aga wyglądasz pięknie, świeżo i naturalnie :)
    Królik zawstydzony, a tu Wielkanoc za rogiem! :D Pozdrawiam i całuję ;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna fotorelacja i wyglądacie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urósł :)
    Fajnie, że wizyta w Polsce Wam się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jest Twoj synek :) ma wspanialy usmiech :D czekam z niecierpliwoscia az moja kluseczka bedzie taka duza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnego masz synka, dzieci tak szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. James rośnie w oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga ryba w ciuchci przy naszym białostockim dworu??

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, Aga gdzie taką walizeczkę można dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Super relacja ;) James jest przeslodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten twój syn to słodziaczek :D Nieśmiałe króliczki najlepsze! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno James to był cały Ty, a teraz chyba się podobny do Gavina robi :) Dzieci bardzo szybko się zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciu "Może coś upichcę przed odlotem?" James jest bardzo podobny do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Synkowi ewidentnie się Polska podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na operze. Chyba będę musiała to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  28. uroczego masz synka :) a Ty świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Upior w operze ! Takkk ! Swietny spektakl :)) jak ci sie podobalo ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki, ze Ci się chce być tez dla nas, choćby na fotkach :-) pozdrawiam i wesolych świat!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna fotorelacja az sie wzruszylam :) Masz wspanialego synka.

    OdpowiedzUsuń
  32. boże jaki on kochany i słodki!!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki on slodki:) Ba wszystko co dobre szybko sie konczy:/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Panią i Pani synka . :)

    pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki synuś James jest po prostu przeuroczy, te jego piękne oczka i ten uśmiech.
    moja siostra też ma babasa w wieku Jamesa i też robi takie super miny na zdjęciach- do schrupania są takie dzieciaczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasem lądowanie bywa twarde, szczególnie wtedy, kiedy wraca się od mamusi do domu :) :* wspaniałości samych

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle filmików Twoich obejrzałam, a dopiero dziś całkiem przypadkiem natrafiłam na Twojego bloga! I na pewno będę stałym czytelnikiem! Moje dwa króliczki też robią takie minki ale teraz są na etapie wskakiwania i zeskakiwania z domku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. płaszczyk z Matalana? ;) Mierzyłam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  39. Aga gdzie kupiłaś ten super plecak na kółkach dla Jamesa? chętnie bym taki mojemu synkowi zakupiła :) pozdrawiamy z Wolverhampton xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Moi rodzice mieszkają niedaleko białegostoku a ja w malborku a mimo to tez zawsze mi smutno jak odjeżdżam, więc współczuję, ale po jakimś czasie mija :) i to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Toż to "człowiek renesansu" ma tyle talentów i zainteresowań ;p.

    OdpowiedzUsuń