linia

♡ Tajemnica torebki Chanel ♡

Dla wszystkich ciekawskich: Co kryje papierowa torebka?
Nie będę już trzymać Was dłużej w niepewności (HAHA jakby to był koniec świata:))
W środku spełnienie marzeń (jak niewiele kobiecie potrzeba do szczęścia?)
 O pefumach już pewnie słyszałyście, wąchałyście? Chanel Chance Eau Fraiche, to klasyk, który jest na rynku od 5 lat:)
Miałam je kiedyś i będą idelane na zbliżającą się wiosnę i lato (w mojej kolekcji perfum, brakuje jeszcze tylko jednego zapachu:)

Drugi drobiazg to pomadka, o której śniłam od kilku miesięcy. Juhuuuuu 
Miłością do szminek Chanel zaraziłam się od Kasi KatOsu. Ona ma ich pokaźną kolekcję (jako makijażystka) i pozwoliła mi je podotykać.
Jendą z nich w kolorze Chintz nawet nałożyła na usta i wtedy już wiedziałam, że pewnego dnia będzie moja. 
35 Chintz to szminka z serii Rouge Coco. Standardowa wielkość i przepiękne klasyczne opakowanie. 
Cudowny zapach i konsystencja sprawiają, że aplikacja to prawdziwa przyjemność. Wygrawerowane logo Chanel łechce moje ego. Jeżeli chcecie zobaczyć swatch albo jak wygląda na ustach, to jeszcze nie dziś. Wiem jestem wartiatka, ale szkoda mi jej użyc:)) Silly me, I know...

Gav kupując mi niespodzianki (o których mu wspomniałam kilkanaście razy "zupełnie przypadkiem"... czasami trzeba szczęściu pomóc:) dostał w prezencie dwie próbki nowego podkładu:
Nie wiążę z nim specjalnych oczekiwań, bo KAŻDY z podkładów Chanel okazał się pomyłką w moim przypadku.
Jeszcze jedna rzecz:) pocztówka przypominająca mi linijki z dziecinstwa:
 
 Przepraszam, że tak się chwalę, ale sami pytaliście. Za kilka tygodni pojawi się pewnie post, czy warto takową pomadę w swojej kolekcji posiadać? Do tego czasu powinnam się już namyślić, żeby ją użyć:)
 Jeżeli takowe cudo już posiadacie, to z chęcią wysłucham opinii:))

Pozdrawiam Agi

Ps. Na koniec muszę Wam pokazać jaką kartkę wypatrzylam, mojemu męzowi. Idealna:)
W środku wypełniłam (z Waszego polecenia) kupony i już się boje kiedy zacznie je wykorzystywać;))

59 komentarzy:

  1. Aaaa, piękna jest ta pomadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, cudo, ach wiesz... że to też marzenie wielu nas. Konieczny swatch.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Gav zareagowal na kartke?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. @xbebe18 podoba mu się;) szczególnie kupony:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną pomadkę i jest świetna!

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii pomadkę Chanela - ale w innym kolorze. Uwielbiam ją. Choruje też jeszcze na inne, ale jak na razie muszę odpuścić

    OdpowiedzUsuń
  7. szminka jest piękna! kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę!!!!!!





    vzapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka jak się patrzy :)
    dla mnie ten zapach okazał się za ciężki długo próbowałam się do niego przekonać, aż doszło do tego że teraz to jest ulubiony zapach mojej mamy :) i chociaż ona może się nimi cieszyć

    a pomadka to istna rozpusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh zakochałam się w Twoich filmikach na youtube i tych wszystkich kosmetykach:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szminka ... o boże! nazbieram na nią nazbieram na nią! musze musze musze ! CUDO !
    a o perfumach nie spomnę bo moje skronme kieszonkowe nie da rady...
    nawet po kilku miesiącach....

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się mąż postarał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te perfumy to moje ulubione! Kocham je! I jak tylko te co mam zużyję wrócę do nich, bo tęsknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAA! :) mam ten sam kolor, kupiony także w tej torebecze :D hahaha, gratuluję ! Chintz jest boskim kolorem, na 100% będzie Ci pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadka świetna!!! a jaki kolor ♥♥♥ mam nadzieje również, że długo nie każesz nam czekać na efekt na ustach ;) super, że zdradziłaś co kryła magiczna torebeczka, sama byłam bardzo ciekawa :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś wydaje mi się że szminka ma idealny kolor na Panią Młodą.. ciekawe jak z trwałością.. Tak poza marginesem to czekam na filmik o Twoim ślubnym makijażu ..Sama nie bede sie malować,ale szukam dobrej trwałej szminki, podkładu..

    OdpowiedzUsuń
  17. badź trwały błyszczyk .

    OdpowiedzUsuń
  18. woow... spelnienie marzen <3 moze i mnie pewnego dnia bedzie stac na takie rarytasy od CHANEL <3 cudnie Agniesiu ;)
    zapraszam na swojego bloga!
    http://moj-lifestyle.blogspot.com/
    xoxo!~;*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna ta pomadka narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny prezent, jest piękna! Aż miło się na nią patrz :) a Karteczka dla męża bombowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chanel chance - mam i zakochana ejstem po uszy!!
    ostatnio zakupilma bronzer z chanel i poprosilam o probke podkladu chanel tego nowego - po pierwszym uzyciu b fajny, trwaly i lzejszy niz Estee Lauder double wear takze moze Ci podpasuje:)daj mu szanse
    A szminka kusisz - chyba sie przejde na stoisko chanel oblukac te szminki:)
    Pozdrawiam
    PS fajnie, ze kupony zrobilas:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje fantastycznego Mężczyzny ;) i cudownego prezentu ;)A pomysł z kuponami Osobiście wykonałam i wręczyłam mojemu Lubemu. Radość na jego twarzy z odkrywaniem każdego kolejnego biletu - niezapomniana ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor ma ta pomadka :)
    Powiem ci że super rzeczy dostałaś !
    Masz racje ta kartka przypomina te linijki takie 3d :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałego masz męża, a Gav ma cudowną żonę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę! Pomadka ma przepiękny kolor, będę teraz śniła o niej po nocach. Perfumy też od zawsze były moim marzeniem. :)
    Mam nadzieję, że walentynki były udane! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny kolor, wcale się nie dziwię, że szkoda ci jej użyć :P Sama bym pewnie ołtarzyk zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Ago ,zdradziłaś się w filmiku nissiax83
    :) :D :P C:

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "Lilianaa blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. mam najbardziej suche usta jakie widział świat, non stop suche skórki, mialam Mac Angel i wygladala beznadziejnie, skusilam sie wiec na chanel ( moj kolor to krwistoczerwona czerwien - Gabrielle). ta szminka to OBJAWIENIE!! trzyma sie ok 6 godzin ( po jedzeniu kawie czy 3 50siatkach czystej ;p) schodzi tak ładnie ze nie trzeba sie zastanawiac czy nie zrobily sie plamy, no i przede wszystkim nie widac pod nią żadnych suchych skórek, usta mam w niej jak z reklamy, także jak widze ze ktos kupuje ta szminke to aż mi sie paszcza cieszy bo wiem ze to genialna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  30. oj jak pięknie :)
    kolorek szminki jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojoj, co prawda ja od swojego mężczyzny też dostałam luksusowy prezent, co prawda elektroniczny, a nie kosmetyczny ;p ale w końcu Walentynki są na szczęście co roku i już mam pomysł na prezent w przyszłym roku :) też torebka Chanel, ale w środku z tuszem i różem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne kolory tych pomadek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No pomadka, że klękajcie narody. Mam kupony z Douglassa urodzinowe i nie wiem teraz co kupić. Chciałam tusz z Lancome ten nowy Doll albo lakier chanel w kolorze June ale jak zobaczyłam tą pomadkę to już teraz nie wiem. O matko za mało tych kuponów .... Teraz mam dylemat. Idę poprasować bo przy prasowaniu najlepiej mi się myśli i może podejmę decyzję bo w sklepie to będzie ciężko. Wszystkie te produkty będą do mnie przemawiały... Buziaki. Pa

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj zazdroszcze ;)) piekna ta pomadka! ;)
    Pozdrawiam
    x

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfumy mialam, niestety juz mi sie skonczyly, ale pozostaja w moich absolutnych perfumowych ulubiencach, na pewno do nich wroce, a tymczasem Ci zazdroszcze. :)
    No a szminka - jeszcze nie mam, ale chce, teraz jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj Gav się postarał :), aż pozazdrościć :)
    Niestety ja nie wiem co z moim węchem ale żadne perfumy Chanel mi się nie podobają ehh, lepiej chyba da mojego portfela :).


    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszka, szczęściaro:) Trafił Ci się fajny mąż z dobrą pamięcią:) Ja mojemu chłopcu mogę mówić o czymś codziennie, opowiadać, czasem nawet wspomnę gdzie co kupić:P a jak przychodzi co do czego, to tydzień przed urodzinami i tak do mnie przychodzi z pytaniem co chciałabym dostać, heh;)

    OdpowiedzUsuń
  38. piekny prezent. Fajnie miec takiego meza, ktory wie jak zrobic swojej kobiecie najwieksza frajde. Ja na swojego nie moge narzekac. Mielismy nie robic sobie prezentow na walentyki a jednak dostalam piekna zlota zawieszke w ksztalcie serduszka dwoma diamencikami. so sweeeeet...co do pomadki ja swoja chanelkowa kocham i nie zamienilabym na zadna inna. Mam kolor 117. Twoj kolor zrobil na mnie mega wrazenie. Musze ja obadac w realu :P Probowalam juz kilka firm i porownujac chanelkowa np z diorem, dior wypada bardzo slabo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor szminki jest cudowny, aż chcę się ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się szminka ;p
    A i ma pytanie odchodzące od tematu, za co przepraszam, chciałam się zapytać jakim aparatem wykonujesz zdjęcie na bloga?( Gdzieś już chyba pisałaś lub mówiłaś ale nie pamiętam;p)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny prezent dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też czasem sugeruje mojemu mężczyźnie co chciałabym dostać! Szminka przepiękna, mam chyba dość podobny kolor z Bell no ale na pewno nie umywa się do Chanel:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna pomadka, mam podobna z Estee Lauder (vanilla trufle) ale jest troche za kremowa dla mnie i nakladam na to blyszczyk Bourjois 3D w tym samym kolorze i wyglada to swietnie do tego optycznie powieksza usta co w moim przypadku jest zaleta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. prawdziwe perełki ;) i wspaniały mąż ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. awwww uwielbiam szminki w takich kolorach! masz niesamowitego męża Aga! pozdrosy dla Ciebie i Gava! ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor pomadki rewelacyjny, chętnie zobaczę ją na usteczkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny kolor tej szminki! Musze jej u nas poszukac!
    Gratuluje super prezentu;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chanel Chance Eau Fraiche wg mnie najpiękniejsze na świecie :) Będę musiała rozejrzeć się za nią po kryjomu nie ryzykując rozwodu :D Wymarzona zawartość torebki Chanel...zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach ta szminka. Jest boska. Pokaż ją koniecznie. Chyba się na nią skuszę :) Super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  50. czy moglabys przedstawic blizej ta szmineczke:)

    OdpowiedzUsuń