linia

Jesienne dodatki w prasie

Hej,na dziale z prasą znalazłam:)



Muszę się Was przeprosić za ponad miesięczną ciszę. Nie moge się przełamać do dodawania notek na blogu (choć mam przygotowanych wiele zdjęc i tematów). Nie wiem jak określić to uczucie, ale kiedy przychodzi wieczór (czyli jedyny czas, kiedy mam wolną chwilę), inne obowiązki biorą górę, wdarło się trochę lenistwa i tak po prostu dni mijały i nadal mijają. 
Nie wiem kiedy nadrobię zaległości na blogspocie, bo tam też nie byłam od miesięcy. Przynajmniej mój portfel się cieszy, bo nie napada mnie "chęc posiadania" tego co pokazują dziewczyny:)) Ostatnio więcej mnie na instagramie i jeżeli macie chęc to zajrzyjcie (znajdziecie mnie pod niesia25).
Nie będę się rozpisywać, bo mój synek wyrywa mi klawiaturę:) Dziękuję, że ze mną jesteście mimo wszystko:)
Całusy Aga

11 komentarzy:

  1. Rozumiem to, bo miałam tak samo jeszcze 3 tygodnie temu. Teraz staram się jedną notkę tygodniowo dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Orly to bym przytuliła. Świetne dodatki :)) Skusiłaś się na coś?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle macie jakieś fajne dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, żeby tak w polskim Cosmo były takie dodatki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że polskie gazety nie mają takich dodatków ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, gdyby takie dodatki w Holandii były :( Chyba muszę dorwać którąś z koleżanek w UK i wymusić na nich prenumeratę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooch skusiłabym się na ten lakier z Orly!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te lakiery! ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupilam najnowsze wydanie Cosmopolitan i mam ten lakier Orly w kolorze rozowym. Nie dosc, ze kolor jest swietny to lakier schnie blyskawicznie!

    OdpowiedzUsuń