linia

Pidżamowo

Dobra pidżama to połowa sukcesu wygodnego i zdrowego snu. Pod koniec tygodnia zajrzałam do Primarka i pozytywnie zaskoczyłam się prawie całą kolekcją do spania. 
Wybór jest tak ogromny. Każdy znajdzie coś dla siebie. 
Uwaga nie umieszczam zdjęć koronek, żeby nie było za sexi:))
Ja na zimę wolę pluszowe wdzianka, które może może nie podkreślają kształtów, ale w sumie noce są do spania:) 
Wracając do tematu, możecie kupić gotowe zestawy, bądz na wzór A&F indywidualne dobrać dół i górę.
 
Kwiaty, szkocka krata, kropeczki, serducha to tylko część proponowanych wzorów. Możecie też przebierać w materiałach...dla typowych zmarźlaków mięciuchny misiek, flanela, czy też klasyczna bawełna;)
Podobają mi się detale i wykonanie:
Wsód nas są też i tacy, którzy zimna nie czują i dla nich powinna spodobać się kolekcja szortów (sama mam parę kupioną rok temu i latem sprawdzały się jak najbardziej)
Są też i tacy, którzy preferują opcję all in one 
Pingwinowe stopy rządzą, ale ja nie wyobrażam siebie w śpiochach:))

Kolejny styl, który zaprezentuję to koszula nocna ala "podomka"...
na dodatek sowiasta
Do kompletu możecie znaleźć skarpety, kapciuchy i cały sztab dobroci:
Prawda, że słodzianki? 
Ceny wahają się od £3-12 w zależności od modelu. Ja nie kupiłam nic, bo cały czas rosnę i w sumie nie wiedziałabym na co się zdecydować. Mam też swoje kochane pidżamy z Oysho i VS. 

Przykładacie uwagę do sypialnianej garderowy? 
Czy zadowala was zwyczajny podkoszulek i spodenki?
Pozdrawiam Was w ten sobotni wieczór i życzę spokojnej nocy
Agi
xxx

103 komentarze:

  1. Jeeej! Ale cudowne. Nie mogę się doczekać aż święta "przyjadą" na polskie wystawy. Uwielbiam ten klimacik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z przerażeniem swierdzam, że już prawie w każdym sklepie są świąteczne dekoaracje...

      Usuń
    2. oj tak, miesiąc temu (po 20.09!) w house of fraser były choinki :/ gruba przesada. jak dla mnie "sezon" bożonarodzeniowy powinien zaczynać się pod koniec listopada a nie wraz z końcem kalendarzowego lata.

      Usuń
  2. o tak! w ładnej piżamie lepszy sen:) najbardziej lubię długie piżamowe spodnie, jak na pierwszych zdjęciach + bluzkę z krótkim rękawem. najlepiej komplet :)

    Gorąco pozdrawiam Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialne, najchętniej kupiłabym wszystkie ;-) a zwłaszcza te z reniferami. chyba będę musiała zmolestować moją kuzynkę, że jak będzie zjeżdżać z UK na święta, żeby mi przywiozła :-)

    pozdrawiam,
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zazwyczaj spie w jakiejs koszulce i spodenkach lub boserkach :) ale po obejzeniu tych zdjec nabralam ochote na pizamke i na pewno w tym roku sobie sprawie :P sa przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami pożyczam coś od mojego męża...niby marudzi, ale skrycie wiem, że mu się podoba:)

      Usuń
    2. Kochana każdy facet marudzi :D a jak już założymy :) ich mina bezcenna hihi :) taka już ich natura :P marudzą gorzej niż my hihi
      buziaki dla Ciebie i dzidzi :)

      Usuń
  5. ale fajne :) na zimę zdecydowanie wolę ciepłe bawełniane piżamy, po prostu nie potrafię spać w niczym innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pidzam :O :) Oj przebierała bym i przebierała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pół godziny oglądałam i na nic się nie zdecydowałam:)

      Usuń
  7. Mam podobną jak te z 1. zdjęcia. Mega wygodna. Bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zestawy, jednak oferta naszych sklepów wciąż uboga; u mnie długie koszule, na krótki rękaw z czystej bawełny

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te rzeczy z Primarka, czemu w PL ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te piżamy! Zawsze można znaleźć u Ciebie coś ciekawego!
    To mój pierwszy komentarz, ale zaglądam tu od dawna. Coraz częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz:)

      Usuń
  11. ja uwielbiam kolorowe i milutkie piżamki :) :) te z Primarka to całkiem dobra alternatywa dla Oysho, które u nas jest jednak drogawe a z primarka nawet na allegro można kupić fajny set za ok. 50zł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo nie ma to jak dobry risercz tuż przed wyjazdem do Londynu :) Dziękować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj kupiłam sobie nową piżamę.
    Wybrałam właśnie model typowo na sezon jesienno-zimowy :)
    Czerwono-szara ze śmiesznym reniferem na T-shircie :)
    Co prawda nie w Primarku, tylko w Carry.
    Trafiłam na świetną promocję - zapłaciłam 69.99 zł.
    Wcześniej ta piżamka kosztowała stówkę, bez grosza.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pidżamy,mam prawie całą kolekcje z h&m,jak trafi mi się dzień wolny potrafię w niej spędzić cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie wiedzialam że H&M mają pidzamki...poważnie

      Usuń
  15. Uwielbiam piżamki:)A w sklepie Oysho mogłabym zamieszkać:)Już na Cypryjską "zimę" zakupiłam mega milusi szlafroczek:D:)(nie wiem kiedy go założę,bo na razie jest 30stopni);/ Koszulki i bokserki zostawiam na lato:)


    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęcie, bo oysho w UK nie ma i zazwyczaj siosta z PL kupuje mi je na różne okazje;) żyć nie umierać;)

      Usuń
  16. Cudne te piżamki, ale ciężko byłoby się zdecydować na jeden model.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupuję takie kolorowiaste, flanelowe i bawełniane piżamy (zazwyczaj nie w komplecie) na wyprzedażach i potem używam ich jako stroje domowe:) Są wygodne, a przecież gości w nich nie przyjmuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Moi goście nawet jak przyjdą, to już wiedzą, że pidzama to moje drugie ja:) nie spodziewają się niczego innego:)

      Usuń
  18. Ja na zimę muszę mieć koniecznie cieplutką piżamkę - jakiś czas temu dostałam od męża przesłodką piżamę z długimi spodniami w serduszka i górą z Bambi ;) Jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudaśne wszystkie. Ja jestem raczej zmarźluchem więc wszystkie co cieplutkie dla mnie. Lubię piżamki i nigdy ich nie jest za dużo :)
    Jednak podobnie jak ty nie wyobrażam sobie siebie w śpiochach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze się zastanawiam jak w tym iść do ubikacji...trzeba eksponować górę, żeby się wysiusiać:)

      Usuń
    2. ja bym w nocy zwariowała, bo zawsze jak się kładę to zakładam ciepłe skarpety, bo mi zimno w stopy i nie mogę zasnąć, ale potem w nocy je zrzucam, bo mi za ciepło, a w takich śpiochach nie da się zrzucić 'części nastopnej' haha.
      z siusianiem na-wpół-śpiąco też byłby problem ;)

      Usuń
    3. Ja man spiochy hello kitty z primarka I raczej w nich nie spie, ale w chlodniejsze dni swietnie sie je po domu nosi zamiast dresu :) zdecydowanie polecam, tylko z podkoszulka zeby zimno nie bylo w toalecie ! Pozdrowienia dla mamusi I bobasa x

      Usuń
  20. Uwielbiam kupować piżamki jesienią :D Sama mam jedną w reniferki ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ciepłe, flanelowe spodnie od piżamy. Od razu poprawia mi się humor jak takie ubiorę i wskoczę do łóżka z laptopem i popijając kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale bym chaial zeby Primark byl w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zauroczyły mnie te śpiochy hehehe

    OdpowiedzUsuń
  24. "Noce są do spania" powiedziała niewiarygodna Agusława z maleństwem w brzuszku ;) Specem od piżam jest moja mama, która co rusz mi jakąs kupuje w prezencie i mimo że mam 23 lata i mieszkam z chłopakiem wg mojej mamy królują motywy zwierzaczków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wybór piżam. Gdybym miała dostęp do Primarka na pewno bym coś zakupiła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej! Jakie one są cudowne :) Zakochałam się w piżamach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. a mi się marzą takie śpiochy, ale nigdzie nie mogę w PL znaleźć:( super sprawa na zimowe noce w moim zimnym mieszkaniu :) zawsze mi zimno w nerki dlatego byłaby to super opcja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja od września tylko śpię w długiej :) chciałabym w PL tak obszerny dział pidżam i innych akcesoriów w przynajmniej jednym sklepie w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam all in one z new looka, niby moze byc tez pizamka ale jednak dla mnie za cieply do spania, za to fajnie sie sprawdza jako taki dresik na wieczory ;)
    Bardzo lubie piżamy z primarka, mam kilka par ale ostatio udalo mi sie kupić bardzo fajne szorty z gilly hicks na przecenie i sa przeslodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do niedawna zadowalał mnie zwykły podkoszulek, jakieś spodenki... czy wieeelka koszula :)Ale teraz zaczynam na to zwracać uwagę. I mam zamiar kupić sobie jakieś ciepłe, ładne a zarazem słodkie wdzianko :)
    Jak inne koleżanki już pisały wyżej, że Primarka nie ma w PL i też mi z tego powodu jest smutno, bo zakupy przez internet nie zawsze są trafione :(

    A Twojego bloga obserwuje już od ok. 1,5 roku :)) I postanowiłam założyć jakiegoś swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja koniecznie musze sobie kupic na zime ciepla piżamke;) a te sa sliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio dostałam w prezencie świetne spodnie od piżamy z H&M - możesz zobaczyć ich zdjęcie na moim blogu jakieś 3 notki temu. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Raj dla mnie! W zeszłym roku podobne pizamki były w peacocks w wawie, kupiłam 2 cieplutkie , idealne na zimę :) ale gdyby primark był w Polsce to myśle, ze nie odmowilabym sobie kolejnej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięne te spodnie w renifery! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w piżamce z reniferkami! Zawsze marzyła mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam koszule nocne, ale ostatnio śpię w koszulkach is szortach, póki jest jeszcze ciepło. Zimą przestawię się na cieplejsze wdzianka:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ohh... te z reniferami sa fantastyczne napewno bedzie to mój nastepny zakup bo lubie takie nosic po domu :) Jesli chodzi o spanie to mój narzeczony jest jak kaloryferek wiec u mnie zdecydowanie pizamy odpadaja :P Koszulka i jakies slodkie majtaski wystarcza :P Buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak mieszkałam w Irlandii często do primarka zaglądałam,głównie ze względu na bieliznę i piżamy:-) wybór mają przeogromny:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spiochy dla dorosłych to niezłe przegięcie ;)
    Ja kupuje pizamki w Oysho.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku ale wybór! W Polsce piżdżamy są bardzo drogie :p Ja zaopatruje się w primarkowe piżdżamy ( z metką, nie śmigane)w jednym z ciuchlandów ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też uwielbiam wygodne piżamy!! najlepiej takie flanelowe, mam teraz w miśki polarne bo się zimno zrobiło ;p;p, ale jest mięciutka i nie podrażnia skóry. Aga te piżamy śpiochy!!!! mega chcem takie;p;p;p...a te kapućki mam w podobnym stylu bo wiecznie mi zimno i stopy jak sople są ;p Kupiłaś tam jakąś??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam Primark! A do spania to zależy od pory roku w zimę lubię się opatulać (puchate skarpety są moim numerem 1) , a latem wystarczy mi koszulka i bokserki. Chociaż czasem lubię odziać koronki (jak każda z nas) ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. widze ze primarki w Irlandii sa zblizone do tych w UK- choc u was jest wiekszy/fajniejszy asortyment. Ja osobiscie skusilam sie na te wielkie spiochy ( z wersja z "wszytymi stopkami) czyli od stop do glow :D spac w tym nie spie- bo bym sie umeczyla w tym pod koldra- ale to dobra alternatywa na szlafrok i cieple skarpetki po kapieli. Zawsze fajnie jeszcze w tym pokicac (mam krolika) troche po mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam kilka fajnych i ciepłych piżam, które siostra kupiła mi w Primarku w Irlandii ;) Jestem zmarzluchem, ale latem nie przykładam takiej uwagi do ubrania na noc i zazwyczaj wtedy używam szortów i podkoszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. w nosie mam seksowne koronki w czasie jesienno-zimowym! Poluję na pajacyka dla dorosłych i nigdzie nie mogę znaleźć :( Póki co mój zestaw to różowa góra z długim rękawem, spodnie do kostek brązowe w różowo-białe serducha i mega ciepłe skarpety - inaczej nie zasnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mi wystarczy zwykła koszulka i spodenki ale te propozycje super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostatnio kupiłam mojemu mężczyźnie cieplutką piżamkę na zimę właśnie w Primarku. Strasznie ciepłolubny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham ten sklep! Tylko jeszcze trochę pomieszkam w Polsce a potem welcome Uk ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale słodkie! Mnie sie podobają w serduszka i groszki, raj! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj :]
    Wiem, że to trochę nie w temacie, ale kiedyś na youtube w jednym z filmików wspominałaś o czepu termicznym "Heat Wrap". Mogłabyś mi powiedzieć czy jeszcze go używasz i czy się sprawdza? Bo od pewnego czasu myślę nad kupnem takiego wynalazku, ale nie wiem czy warto
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. wow :D wybór jest ogromy! :) ja też nie wybrałabym śpiochów he ale kapcie są słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  52. Agi, śledzę Twój blog od dawna. Bardzo lubię czytać Twoje posty i wpisy. A wszystko zaczęło się od filmików z YT, na które trafiłam przypadkiem (tych o pielęgnacji włosów). No i wciągnęło mnie do tgo stopnia,że sama założyłam swojego bloga. Serdecznie zapraszam do siebie: http://megiandi.blogspot.com

    Zostałaś otagowana w zabawie "Moje włosy w pigułce". Zapraszam: http://megiandi.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  53. bamboszki reniferki słodkie ! :D
    aha i dodaję do obserwowanych ;) świetny blog
    Pozdrawiam ;*

    Zapraszam na mojego bloga z biżuterią handmade ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi się marzy flanelowa pidżama, która będzie w kratkę, ale jeszcze nie trafiłam na ładną, w rozsądnej cenie :( Te śpioszki dla dorosłych mnie powaliły ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Aga Oysho w Uk? Błagam powiedz gdzie albo podaj link!
    Pozdrawiam Ciebie, męża i dzidziusia. Wypoczywajcie w leniwa niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Aga Oysho w Uk? Błagam powiedz gdzie albo podaj link!
    Pozdrawiam Ciebie, męża i dzidziusia. Wypoczywajcie w leniwa niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko świetne poza tymi śpiochami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Primark to zagłębie spodni i koszulek do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam takie kolorowe piżamki <3 Chciałabym sobie gdzieś w polskim sklepie w takim dużym 'nocnym' dziale pobuszować ale niestety nie ma tak dobrze;) Pocieszam się Oysho i Reserved. Zawsze śpię w tych dwuczęściowych...ale te śpioszki są przefajne! Idę zobaczyć na allegro jakie piżamki z Primarka są dostępne bo po tych zdjęciach chcę jakąś :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mam piżamę z pluszowego miśka z Target i pantalony z Old Navy i strasznie tęsknię za sklepami gdzie można znaleźć fajne piżamki, w Polsce nie wiem gdzie szukać, bo albo dziwny materiał, albo mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wielka szkoda, że w Białymstoku nie ma Primarka, po którym mogłabym sobie pochodzić i powzdychać do tych pięknych piżamek :)

    Pozdrawiam, miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja uwielbiam ciepłe piżamki na chłodne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  63. http://dwa-trudne-do-zrozumienia-slowa.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam te polarowe pidżamy z Primarka, a Primarka nie lubię ze względu na jakość. Jednak pidżamy wymiatają, na zimę 2012/2013 już mam :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja obecnie preferuje piżamy najgrubsze jak się da, ale oczywiście milusie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Królewstwo, ja bym tam mogła buszować godzinę i obawiam się, że bym nie wybrała :) Na zimę jednak też obstawiam zestaw długa góra + długi dół, najlepiej z flaneli lub ciepłej, grubej bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Od 15 lat śpie bez niczego. Już ciężko mi zasnąć pidżamie. Mam 2-3 kupione na jakieś wyjazdy kiedy muszę spać w większej grupie albo z kimś w pokoju, ale zwykle ciężko to znoszę. Pidżama jest dla mnie zbyteczna, dlatego często zdarza się, że jak jadę gdzieś to zapominam ją zabrać i potem szukam sklepu z za dużymi t-shirtami:)

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam ładne piżamki i koszulki nocne :) latem preferuję zwiewne, lekkie jak mgiełka koszulki a zimą ciepluchne piżamki :) jutro może jakąś zakupię :) coraz zimniej to trzeba sie czymś opatulić, w primarku kupiłam 2 tyg temu gruby szlafrok, piekny i mięciutki :)

    Duzo zdrówka dla Was! :) ciekawa jestem płci i jakie imie wybierzecie :) pamiętam jak kiedyś pisałam Ci o moim śnie, że śniłaś mi się Ty i Twoja coreczka, którą nazwaliście Sophie :) jeszcze wtedy nie wiedziałam o Twojej ciązy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. super, że zamieszczasz tak regularnie posty. Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga http://redhotchilitrawbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. primark to świetne rozwiązanie dla piżamek , mnóstwo kolorów i fasonów aż Ciężko wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam piżamki z Primarka, zwłaszcza te polarowe:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Są świetne! Czemu nie ma takich w Polsce?! :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. spodnie z reniferami i w serduszka bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zakupiłam taką, jak ta na 9 zdjęciu - nibykombinezonik z krótkim dołem i długą górą :) Trochę toto niepraktyczne, bo rano jak chce się siku, trzeba odpinać górę... Brrr. Ale oko cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne, ale te na styl śpiochów wolę kupować na www.patilati.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń