linia

In style & Cosmo z gratisami



Pozdrawiam:))

47 komentarzy:

  1. i dlaczego u nas w Polsce nie ma takich świetnych dodatków?:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ nasz kraj jest zacofany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej nie chodzi o kraj tylko o wydawców tych gazet, nasz kraj nie jest zacofany tylko niestety tak jest traktowany

      Usuń
    2. i finalnie prowadzi to do jego zacofania :(

      Usuń
  3. Zazdroszczę , szkoda ,że u nas nie ma takich dodatków ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ u nas byłaby od razu plaga ich kradzieży zapewne...
    Ostatnio będąc w Alpach trafiliśmy na mały domek dla turystów. Mała drewniana chatka przy chętnie uczęszczanym szlaku gdzie można awaryjnie zanocować, w środku jest piec, drewno, kawa, cukier, herbata, kubki itp. Wyobraźcie sobie jakby on wyglądał u nas? W środku nie byłoby już nic, byłby pewnie zasikany i zamalowany graffiti... Wiem że nijak się to nie ma do gazet i kosmetyków ale dlaczego tam sie da a u nas nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niska kultura społeczeństwa, brak poszanowania własności i niestety bieda w kraju, która przejawia się raczej zazdrością o to, co ma ktoś inny niż szacunkiem do tego, co się posiada.
      Jednak post nie o tym - ja jestem bardzo ciekawa tego Luxury Argan Oil, może uda się go dostać przez pośrednika w UK :D

      Usuń
    2. Jeśli to byłby taki domek gdzieś w Bieszczadach, na odludziu to może nie byłoby tak źle:) Dresy nie chodzą po górach;)

      Usuń
  5. Oo, fajne pisma. Ja czytam głownie elle ;) Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas większość tych gazet byłaby uszkodzona, bo pazerne dziewczyny wykradałyby dodatki bez zakupu gazety więc bez sensu wprowadzać takie coś na PL:) przykre, ale niestety prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zazdroszczę i żałuje że nas gazety tak nie rozpieszczają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt w UK sa swietne dodayki do gazet zarowno dla kobiey jak i dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy u nas też to zacznie funkcjonować..

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba zapisać na listę "before I die" wyjazd do Anglii, oj trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Marie Claire jest lakier do paznokci Ciate i miniaturka balsamu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?? Super!! Muszę zdobyć i Marie Claire :)

      Usuń
    2. ja wlasnie kupilam :) lakier super! balsam tez, musze sie za nim rozgladnac w bootsie :)

      Usuń
  12. super !
    tak, jak ktoś wyżej napisał - szkoda, że u nas nie ma takich dodatków..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieki za cynk, a w MArie Claire jets lakier Ciate, widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodatki czasem bardzo fajne, ale ja przestałam kupować tego typu gazety. Irytuje mnie ich poziom i masa reklam:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupilam to Cosmo. Nawet fajny ten olejek. W Marie Claire byly tez gratisy: lakier Ciate i balsam do ciala. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak w anglii ale w Irlandii do Red dodali kosmetyki z Aromatherapy Associates :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sie dolaczam do tlumu ktory zaluje ze takich dodatkow nie ma w Polandii.

    www.malachitt.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. A ja wybrałam w tym miesiącu gazetę RED ( w życiu o niej nie słyszalam :D) z fajnym, rózanym kremem do twarzy gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Holandii też kiepsko z gratisami w prasie...;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze no super w Polsce się nie doczekamy takich dodatków w gazetach, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cowshed - jeszcze nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Aga za cynk :*
    In Style mi się nie podoba, ale Cosmo już kupię ;)
    No i Marie Claire z lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez chcialam sprobowac tego lakieru ale jakos kolor mnie nie przekonal :P

      Usuń
    2. ale byly rozne kolory do wyboru, ja widzialam conajmniej 3, kupilam zloty :)

      Usuń
    3. a ja tylko jeden :( poszukam jeszcze , dziéki za cynk ;)

      Usuń
  23. Arganowy! Szkoda, że w Polsce nie ma takich gratisów :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę :) Szkoda, że u nas nie ma takich dodatków :(

    OdpowiedzUsuń
  25. super u nas takie dodatki to może za 100 lat będą dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nawet gdyby były u nas takie gratisy to zaraz pewnie by pokradli ;) niestety społeczeństwo jeszcze nie dorosło, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że u nas nie dodają takich rzeczy do gazet :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytanie za 100pkt. Sama mieszkam w anglii, od prawie 5 lat. Jak poznalalas swojego meza? Generalnie chodzi mi o to ze ty jestes polka, on anglikiem. Wiem ze mieszkasz w stolicy > wielkie miasto > wieksze mozliwosci. Ja mieszkam w malym miescie w north yorkshire, i tutaj cos takiego jak zwiazki polka-anglik nie maja miejsca :s dlatego zaczynam watpic w swoja przyszlosc pod tym wzgledem haha!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, Polskie realia nie uwzględniają takich gratisów do gazet ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe szkoda, że w Pl tak nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  31. w jakiej cenie te magazyny? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam dodatki w postaci gratisowych kosmetyków w gazetach, szkoda, że u nas w Polsce są tylko takie biedne, małe próbeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń