linia

Polish Jazz Cafe @Posk

Sobotni wieczór spędziliśmy na koncercie w Polish Jazz Cafe Posk.
Nie jestem jakimś wykwintnym melomanem i o samym koncercie dowiedzieliśmy się od znajomych. Nie oznacza to jednak, że się źle bawiliśmy...wręcz przeciwnie.
 
Kto grał? 
The Denmark Street Big Band to grupa muzyków, którzy prezentują muzykę najbardziej zbliżoną do złotej ery swingu.
Podczas ich pierwszego koncertu w tym roku wykonali ponadczasowe klasyczne utwory od Nat King Cole, Sammy Davis Juniora i wielu innych. Tej nocy zespół dodatkowo był "wyposażony" w jednego z najlepszych londyńskich wokalistów, Petera Savizon.
Show trwało ponad dwie godziny i przy każdym utworze, dzwięk saksofonu wywoływał gęsią skórkę.
Sami posłuchajcie;
Na koniec jeszcze mała ciekawostka. Polish Jazz Cafe znajdujące się w piwnicach POSKU jest jednym z najpopularniejszych tego typu miejsc w Londynie. Klub przyciąga gości z całgo świata i dumnie stoi w szeregach innych kultowych jazz maiejsc jak 606 Club, czy Pizza Express Jazz Club.
Jeżeli jesteście fanami dobrej muzyki, to koniecznie musicie odwiedzić "nasz londynski dom kultury".
trzymajcie się ciepło i do usłyszenia

Agi x

61 komentarzy:

  1. Lubię koncerty w takich małych klubach... u mnie w mieście był fajny pub, w którym byłam na kilku ciekawych koncertach, ale niestety zmienił się właściciel :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, niestety nie mam możliwości, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jazz to moja ukochana muzyka. Może kiedyś zawitam do tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie zajrze jak tylko uda mi sie byc w Londynie :))
    xx, http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno tam fajnie.:)
    Zapraszam do mnie
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dzidzia dobrze się bawiła w brzuszku u mamusi przy takiej muzyce:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pracowalam w Posku kiedys :) mile miejsce, wazne, ze dobrze sie bawiliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bylam tam kiedys na spotkaniu zwiazkow zawodowych :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam chodzic na koncerty. Mału klub, malo ludzi nie ma scisku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agi, mogłabyś podać stronę inetrnetową lub już dokładny adres jakiś bardzo tanich noclegów w Londynie? Będę bardzo wdzięczna! Pozdrawiam imienniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mowiac ja nie chodze do polskich klubów pubow itp, ale czesto chodze na polskie koncerty i kazdemu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie chodzę na koncerty, ani do pubów.

    Maluszek na pewno świetnie się bawił:)))

    Zapraszam Cię do zabawy:
    http://msiksigrekzet.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html


    Dużo zdrówka dla Ciebie i Maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko ja dobre się bawiłam w sobotni wieczór:) Ja akurat miałam swoją studniówkę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tak z innej beczki :)
    Jadąc dziś tramwajem do pracy czytałam magazyn estilo i aż się uśmiechnęłam, kiedy trafiłam tam na artykuł dotyczący kolekcjonowania kosmetyków i słynnego "10 Pan Project" oraz zdanie, że w Polsce jedną z pierwszych propagatorek "Projektu denko" była vlogerka nieesia25. Już nawet nie otwierając youtuba czy blogera można trafić na Twoich zdenkowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś, oni tam tak co sobotę jazzują, czy okazjonalnie i trzeba śledzić stronę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jedno- bilety kupiłaś przed koncertem na miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jazz, gdy chcę się zrelaksować wieczorem, wracając po ciężkim dniu w pracy...w ciągu dnia preferuję inną muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju jak tu fajnie *__*
    jak już tu jestem to chciałabym Cię o coś poprosić a mianowicie o polubienie mojej strony na fejsie i lajkowanie zdjęć gdy będą dodawane.
    mając dużo like wygrywam warsztaty fotograficzne a to moje marzenie, bardzo mi na tym zależy. http://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702 z góry dzięki ;*
    MIŁEGO DNIA :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzis w ITV NEWS mowili, ze jezyk polski jest drugim najbardziej uzywanym jezykiem w UK, zaraz po angielskim. to z takich ciekawostek :) zapraszam do mnie http://bmagglam.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybacz bezpośredniość ale sprawiasz wrażenie tak ciepłej i kochanej osoby, że jest to główny powód dla którego odwiedzam Twojego bloga :) Filmiki z Twoim udziałem to mistrzostwo- nie ważne o czym mówisz: o praniu butów emu czy o fryzurze "na cebulę" mnie po prostu nie schodzi uśmiech z buzi:) Życzę sobie i innym więcej tak pozytywnych osóbek jak Ty!

    Pozdrawiam ciepło i przesyłam moc dobrej energii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję Wam maleństwa!!:) Tak się cieszę, że bobo już jest na tym świecie:) Ściskam i życzę samych radosnych chwil spędzonych z dzieciaczkiem:) Buziaki dla Ciebie Agi, Gava i Bobaska:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Agi uwielbiam czytać Twojego bloga, codziennie sprawdzam czy jest już nowy post. Ja odważyłam się i założyłam też bloga może coś z tego wyjdzie :)


    zapraszam http://worldfarmerkawodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji powiększenia się waszej rodzinki. Pozdrów Waszego małego niedźwiadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje z okazji narodzin bobasa:) to chyba chłopiec:D:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A skąd wiadomo, że Bobas Agi jest już na świecie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiadomości od Agi z Twittera : "Dziekuje wszystkim którzy sie za nas modlili, trzymali kciuki i myśleli o nas. Środa okazała sie najszczęśliwszym dniem naszego życia!!!" , "Nasza małpka skutecznie budzi pól oddziału:)))" , "Chyba nie zdolam podziękować każdemu z was z osobna:) jesteście niesamowici, a ja głupia nie śpię tylko gapie sie na nasze szczęście:)" , "My i nasz niedźwiedź wracamy do domu:))" do ostatniej wiadomości dołączone zostało zdjęcie dzieciątka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Oglądam Cię od samego początku... Jesteś niesamowitą osobą. Dużo zdrowia dla Ciebie, Męża i Bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULACJE !!! ZDROWIA I JEZSZCE RAZ ZDROWIA DLA waszego malenstwa i dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :) Szczescia, zdrowka i milosci oraz sil na kazdy kolejny dzien :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!! miałam przeczucie że to już:) Pozdrowienia dla powiększonej rodziny i dużo zdrowia życzę :):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do gratulacji! :)) Uściski !M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna wiadomość! I te słowa Agi! Gratuluję, Agi & Gav, i bardzo się cieszę!!! Niech Waszą Rodzinkę strzegą Anioły i dobrzy ludzie wciąż otaczają sercem XXX

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz od tygodnia mysle sobie Kiedy masz termin? Nie powinnas juz rodzic? A tu masz jaka wiadomosc ;d gratulacje ;) !

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak czułam, że to już, nie było wpisu na blogu, więc czułam, że chyba dzidzia chciała poznać świat :) Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę :) Pozdrowienia z Polski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Agusławo !
    Jesteś najlepsza !
    Bardzo lubie cb oglądać na you tubie i przelądać twój blog :) Jestem pełna podziwu że mimo że byłaś w ciąży nie zaniedbałaś nas twoich wiernych widzów i blogerów i dodawałaś systematycznie posty i filmiki :) Z yt wiem że twoje bobo jest już z tobą i .. ( wybacz z tej radości zapomniałam jak twoj mąż ma na imię mam nadzieje że ty i on mi wybaczycie ;* ) Teraz zapewne siedzisz z nim i maleństwem i cieszycie się swoim szcęściem nie dziwię się ! Może uznasz że to dziwne ale mimo tego że ja cb nie znam nie jesteśmy spokrewnione nigdy cb nie widziałam na żywo ani nawet nie wymieniałyśmy ze sobą wiadomości a ja jestem od cb trochę młodsza to ..... to właśnie cały czas od twojego filmiku moje sekrety w którym przekazałaś nam tą wesołą nowinę dzień w dzień sprawdzałam twojego bloga i kanał yt aby zobaczyć jak się czujesz jak maleńtswo. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam czytając twoją wiadomośc pod komentarzem że jesteście całe i zdrowe ty i bobo . ( cały czas się zastanwiałam dlaczego wszyscy ci gratulują naszczęście był komentarz spójrz na opis spojrzałam i moja mina zmieniała się momentalnie w śmiech .... ta wiadomośc sprawiła ze przestałam się smucić bo (w polsce smutno szaro rostopy ) i zapomnniałam o swych problemach

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. O mój boziu tak się rozpisałam że skończyło się miejsce xd
    A więc wszystkiego najlepszego dla cb bobo i szczęśliwego tatusia ( przypomniaąłm sobie ma na imię Gav ... efff ... skleroza )
    Nie mogę się doczekać twojego nowego filmika lub posta na bloga teraz będziesz zajmmować się bobo ale mam nadzieję że znajdziesz chociaż sekundkę dla nas .
    Jesczce raz wszytskigo najlepszego dla maleństwa cb i Gav'a . Pozdrowienia z Wa-wy . :* <3
    Ps. Jak ma na imię bobo i czy to chłoapk czy dziewczynka bo jakos ta informacja mi umkneła :)
    (jeżeli oczywiście można wiedzieć ? )
    Jesczce raz wszystkigo naj :* :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje ! :D jeny jaka ze mnie masakra- Ja nigdy dzieci nie lubilam i generalnie taka any-rodzinna jestem a tu nagle mi sie az lezka ze szczescia zakrecila w oku! haha my kobitki jednak dziwne jestesmy. Bardzo sie ciesze ze wszystko z Wami ok i czekam z niecierpliwoscia na nastepne filmiki/posty/tweety :) buziaki dla Waszej trójki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też taka anty dzieciowa zawsze byłam a tak się wzruszam na wieści od Agi o maleństwie....ehhhh

      Usuń
    2. Haha ja w szoku jestem bo normalnie jak slyszalam ze ktos w ciazy jest to jedyne co mi przychodzilo na mysl to 'o jeny,biedna ma przesrane' .ale chyba to sie nazywa 'spowaznianiem' :S

      Usuń
  40. Gratulacje !!! Wydawało mi się nie wiem czemu, że będziesz rodzić wcześniej i, że będzie grudniowe jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje :)

    younglonelysoul.blogspot.com <- zapraszam :) x.

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie się dowiedziałam, że to już... Nawet nie wiesz, Agi, jaki mam teraz zaciesz na mordce! Jestem szczęśliwa razem z Waszą trójką! Niestety nie mam jak zobaczyć Twoich wpisów na Twitterze ani zdjęcia Waszej Małpki, ale to nieważne. Gratuluję Wam z całego serca! To jest niesamowite, że choć Was nie znam, to po ponad dwóch latach z Twoimi filmikami, wydajesz się nam wszystkim taka bliska. Jak rodzina niemalże :) Agi, dużo zdrówka, miłości i szczęścia dla całej Waszej Trójki i niech Maleństwo dobrze się chowa :)
    Całuski :*:*:* I jeszcze raz WIELKIE gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  43. Agi dużo DUŻO zdrówka dla Was i Wszej Pociechy które jest już na tym świecie :) oraz szybkiego powrotu do formy :) GRATULACJE!!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje dla rodziców,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. takie koncerty mają w sobie "to coś" :)
    gratuluję i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje dla rodzicow i duzo duzo zdrowka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rodzicom i życzę abyście zawsze byli szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm ciekawie.. A no i gratuluję dzidziusia ;) Dużo zdrówka.
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://like-a-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Czesc!!!
    Bardzo mi siępodoba twoj blog jak i również twoje kanał :)
    Czy mozesz mi podac swojego maila bo nie ma,albo ja nie widzę go.
    Proszę odpisz.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  50. W jakiej cenie sa kosmetyki chanel w Anglii?? Drogie są??I w jakiej cenie byl zegarek Kors??

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo klimatycznie i nastrojowo.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń