linia

Za oknami kalendarza...

Na Waszą prośbę kolejna porcja bezkalorycznych adwentowych niespodzianek z kalendarza You o którym pisalam tu.
Dzień czwary:
10ml Shea Butter Hand Cream
Wzbogacony 20% masłem shea, to super-kremowy krem do rąk. Chroni, odżywia i nawilża dłonie.
Dzień piąty
Richard Ward Volumiser Root Booster
Rewolucyjny, wielozadaniowy spray chroniący przed ciepłem, utratą wilgotności i jednocześnie zapewniający ochronę przed promieniowaniem UV
 Dzień szósty
ESPA Lift & Firm Intensive Eye Serum i Lift & Firm Moisturiser
Superactive eye lifting serum - Skoncentrowane serum intensywnie nawilżające i zmniejszające widoczność zmarszczek w delikatnej okolicy oczu.  
Superactive ujędrniający krem do twarzy - Krem do twarzy zmniejszający drobne linie i zmarszczki.
Dzień siódmy 
Perricone MD No Foundation Foundation SPF 30.
Podkład stworzony, aby utrzymać skórę bez zarzutu, jego unikalna formuła zapewnia wiele korzyści tradycyjnego podkładu bez ciężkiego matowego wykończenia. No Foundation Fundacja koryguje przebarwienia, błyskawicznie wygładza zmarszczki i poprawia naturalne nawilżenie skóry przez cały dzieńma właściwości antyoksydacyjne.
Dzień ósmy 
philosophy purity made simple
3-w-1 żel do mycia twarzy i oczu 
Żel usuwa makijaż oczu, delikatnie oczyszcza skórę, tonizuje i lekko nawilża. Szybko rozpuszcza brud, olej i makijaż, a jednocześnie pomaga zachować skórze właściwy poziom nawilżenia.
 Dzień dziewiąty
BIOEFFECT EGF Serum
BIOEFFECT EGF serum jest nowym, rewolucyjnym przeciwzmarszczkowym produktem do pielęgnacji skóry, w oparciu o najnowsze osiągnięcia w dziedzinie biologii molekularnej, w tym EGF (czynnik wzrostu naskórka).
Wystarczy niewielka ilość serum, aby zobaczyć poprawę kondycji cery, zmniejsza zmarszczki, pory,  poprawia pigmentację, przyspiesza naturalną odnowę skóry. Zaawansowana formuła zawiera tylko dziewięć składników.
Dzień dziesiąty
Dermalogica 
Zestaw Special Cleansing Gel; Daily Microfoliant®, Skin Smoothing Cream and MultiVitamin Power Firm

Nie wiem jak Wy, ale ja z chęcią wypróbowałabym wszystko. 
Chyba najbardziej podkład, żel do mycia buzi i serum...ahhh
Całusy 
Wasza Agusława i dobra dusza
xxx

42 komentarze:

  1. to taki wypasiony ten kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz na wypasie :) Też chciałabym go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. eh co się człowiek naślini przy takich cudach;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakich rozmiarów jest ten kalendarz? Pewnie niezlych skoro mieści tyle wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam na żywo, ale wydaje się być duży:)

      Usuń
  5. :-O zbieram szczękę, super kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym miała taki kalenadarzyk to grudzien byłby moiom ukochanym miesiącem w roku :))

    http://www.megansath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne skarby ukrywał kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł :D BIOEFFECT EGF serum chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekoladki z adwentowych kalendarzy.... z takiego, kosmetycznego też bym z chęcią wszystko wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, masakra jakie rzeczy są w tym kalendarzu :D powinni robić takie kalendarze na cały rok, 365 okienek do otwarcia, to by dopiero było coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kazda by chciała taki kalendarz dostać:) ja RÓWNIEŻ POZDROWIENKA

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaa jakie cuda!!!
    i pomyslec ze w PL tylko jakieś świąteczne douglas boxy z żelem pod prysznic :(((
    Ach jak ja bym chciała taki kalendarz!!!
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka! Też najbardziej cieszyłabym się z podkładu. Idealne podsumowanie- ahhh. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, fantastyczna sprawa! Chyba muszę napisać list do mikołaja. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny jest ten adwentowy kalendarz, chociaż z drugiej strony milo by było gdyby w któryms okienku kryło się coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa, najchętniej wszystko bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeeejku :) wypchany po brzegi :D to serum też mnie bardzo ciekawi, a sam kalendarz - to świetna inwestycja (chętnie bym sama sobie zrobiła taki prezent) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie to jakby nie patrzeć (dermalogica ,perricone) to warto kupić ten kalendarz, w przyszłym roku może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie wymiary ma ten kalendarz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam na żywo, ale domyślam się, że jest dośc duży

      Usuń
  20. ile skarbów!
    chyba zacznę być grzeczna, by w przyszłym roku dostać taki kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja! Taki kalendarz mógłby zastąpić mi wszystkie inne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł na prawdę genialny :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Cię Agulku, uwielbiam ten krem do rąk. Pozdrawiam Waszą Trójkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe ...co będzie 24 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kalendarz, szkoda, że nie jestem jego szczęśliwą posiadaczką:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie wykańczam tę multivitaminową maskę z dermalogiki i powiem wam, że szału nie robi. Po nałożeniu mam wrażenie, że trochę szczypie, pierwsze minuty nie są zbyt przyjemne, zapach... zapach też. jak dla mnie po prostu śmierdzi. Efekt też nie jest powalający. Może po prostu, nie jest dla mnie. Czy któraś z Was ją testowała? Jestem ciekawa Waszych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  27. A i zaciekawił mnie ten podkład... Co to jest i jak działa? Próbował ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  28. O rety z takim kalendarzem wyczekiwania na święta, byłoby milsze... Bardzo bym chciała być szczęśliwą posiadaczką takiego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki kalendarz to ja też chcę ! :D

    Wpadłabyś może do mnie na bloga ?
    http://agi-blog-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny kalendarz ! chyba przegapłam a nie ma czasu szukać , kto wie skąd to cudo i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś sobie sprawie takie cudo :) Szkoda, że nie ma jakiegoś polskiego odpowiednika!

    OdpowiedzUsuń
  32. za rok koniecznie musze sobie kupic taki kalendarz :D ta wersja jest zdecydowanie lepsza od czekoladowej :D

    OdpowiedzUsuń