linia

Święta, święta i po świętach

Rok czekania, tygodnie przygotwań, godziny przemyśleń i już po? Niestety tak. 
Zostały wspomnienia, tego nikt nam nie odbierze;)

Kolorowa choinka
 Uroczyście zastawiony stół z Jezusem na sianku, opłatkiem i kompotem (w tym roku nie było aż tak źle i poprosiłam o dokładkę!)
 Ciekawe i błyszczące ozdoby...
Żywe bombki
i zabawa z tymi sztucznymi
Śmieszne prezenty
Wspólne śpiewanie kolęd i półnoncy toast (ja oczywiście bezalkoholowy)
Następnego dnia kontynuacja wyborowego towarzystwa 
Dziś przyszedł czas na relaks. 
Jak Wam minęły święta?
Już tylko 364 dni do następnych;))
Buziaki 
Agi xxx

67 komentarzy:

  1. haha kocia bombka wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój maleńki Dolce, którym zajmowaliśmy się dwa lata temu:) teraz kocisko z niego;))

      Usuń
    2. To już 2 lata?! Jak ten czas leci..

      Usuń
  2. Kotki są super :))) Widać, że Święta udane i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "żywe bombki" ale mnie to rozbawiło haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile prezentów :D

    http://herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam święta <3 ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna choinka , a ile prezentów hoho :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka nie moja i większość prezentów też hahah ale i tak było pięknie

      Usuń
  7. Piękna choinka, całe mnóstwo prezentów :) I piękny króliczek na brzuszku :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiciuś w choince wygląda zupełnie jak ozdoba świąteczna ;) Aga pomyśl sobie, że już następne święta rodzinka będzie w komplecie z Malutkim Tuptusiem :))
    Buziole wypoczywaj Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kocica wygląda zupełnie jak kociak czarno-biały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku, mam kotkę do złudzenia przypominającą kotka na zdjęciu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie tez poleniuchuwałam ale nie mogłam sobie odpuścić małych zakupów:) Wkoncu boxing day jest także raz do roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie tez poleniuchuwałam ale nie mogłam sobie odpuścić małych zakupów:) Wkoncu boxing day jest także raz do roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej bluzie z króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety święta mijają zdecydowanie za szybko... jutro już trzeba wstać do pracy. No ale cóż.... już za rok kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie te święta były najpiękniesze, gdyż mój chłopak mi się oświadczył:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie zastawiony stół! Cudownie wyglądasz, aż promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki kociak słodki. :) Ile prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczną piżamkę :)) Śliczna choinka, nigdy wcześniej takich ozdób nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny ptaszek na choince!
    Przecudny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta minęły cudownie, szkoda tylko, że już po ;) A żywa choinka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, nie miałam na myśli choinki, choć te żywe też faworyzuję, ale żywą bombkę - kota :)

      Usuń
  21. śliczny sweterek i ładnie wyglądasz oglądam twój kanał na youtube już od dłuższego czasu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Agunia piżamka jest przesłodka:) a Ty wyglądasz naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka bluza swietna ;)) i kocio jest rewelacyjny ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Najwiekszym minusem Świąt jest to, że starsznie szybko mijają :( Ale dzięki temu doceniamy chwile, kiedy trwają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnie zdjęcie, po prostu cudo :)
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  26. You look great!
    Love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fakt już po :) I co roku obiecywanie, że nie będzie się tyle jadło, tyle jedzenia przygotowywać albo że ost. raz robiło się Wigilię ;) Mikołaj w tym roku bardzo się spisał :) Teraz trzeba stracić zbędne kilogramy, zrobić noworoczną listę i zacząć coś robić aby ta lista miała wszystkie odhaczone pkt za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne koty, a Nieesia jeszcze piękniejsza niż zawsze

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta mijają zdecydowanie za szybko :( Ta bluza z królikiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale sie kocisko wpakowało w choinke ;)) szkoda,ze to juz PO świętach :(

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz świetnego kociaka!


    Twój blog jest cudowny, dodaję do obserwowanych!

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Droga Agnieszko cieszę się, że święta wywołały uśmiech na Twojej twarzy. Mam nadzieję, że bobo czuje się wyśmienicie jak i cała reszta rodziny. Piszę do Ciebie w pewnej kwestii, mianowicie chciałabym Cię zapytać o szczotkę Tangle Teezer - oglądałam twoją recenzję na YT i mam pytanie - Twoja szczotka u dołu ma wygrawerowne nazwisko jej autora - ja znalazłam taką szczotkę: http://allegro.pl/tangle-teezer-salon-elite-new-uk-oryg-szczotka-i2891373192.html - mam pytanie czy jest to zwykła podróbka, ponieważ nie ma wygrawerowanego podpisu twórcy, czy jest to po porostu inny model, któy należy do orginalnego produktu. Bardzo byłabym wdzięczna za odpowiedź - to mój e-mail: barbarahohensee@wp.pl lub mój blog: http://basiho.blogspot.com/ . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, wierzę, że mi pomożesz. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. model ELITE nie ma wygrawerowanych inicjałów

      Usuń
    2. Ale jest jak najbardziej oryginalny rozumiem? Pytam, ponieważ dopiero niedawno zaczęłam się interesować kosmetykami oraz pielęgnacją moich włosów i szkoda byłby wydać pieniądze na podróbkę.

      Usuń
  34. Agusławo :) Oglądam Twoje filmiki na YT od samego początku i od dawna śledzę Twoj blog, jednak nigdy nie komentowalam... Uwazam, ze jestes osoba, ktorej internet potrzebuje! :) Stalas sie dla mnie pewnego rodzaju inspiracja :) Sama zdecydowalam sie na prowadzenie bloga, dlatego mam nadzieje, ze czegos sie od Ciebie naucze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna choinka no i ten kubeczek :))) Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz prześlicznie :-) ciąża Ci baaardzo służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie w tym roku też zywe, kocie bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aga już dawno chciałam to napisać - ciąża Ci służy, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo eleganckie swieta Aga :) a ja zapraszam do walki na zdjecia uk versus au :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jedne z najważniejszych i z najprzyjemniejszych świąt to właśnie świeta w mojej pierwszej ciąży :)
    kubek kapitalny

    OdpowiedzUsuń
  41. ale sliczna choinka :) i te ozdoby sa przesliczne ;)

    OdpowiedzUsuń