linia

Beauty Balm Dr. Jart+

"Polubiłam" fejsbukową stronę DrJartUK. Po prostu czułam, że niedługo dowiem się z niej o specjalnej ofercie na całonocną maseczkę nawilżającą, która chodziła za mną po filmie Lisy Eldridge. O Water-Max Sleeping Mask będzie trochę póżniej, a tymczasem udało mi się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Koreańska firma bardzo często ogłasza mini rozdania ich kultowych Beauty Balm i mi też się poszczęściło.
Srebrna koperta przyszła po dwóch tygodniach i w środku znalazłam trzy próbki
Dr Jart+ Premium Beauty Balm Cream SPF40 link

 Już niedługo wielkie testowanie. 

Wracacją do maski i tego co mówią, że cierpliwość popłaca, właśnie z ich FB strony dowiedziałam się o 50% zniżce na produkty Dr.Jart+ w Bootsie. 
Za pół ceny żal było nie wziąć:)) Maska przyszła w Mikołajki i użyłam ją już dwa razy. Z konkretną recenzją muszę jeszcze poczekać, ale już się polubiłyśmy.

Jeżli lubicie kremy BB i mieszkcie na terenie UK, to zachęcam do polubienia ich strony. Rozdania są praktycznie każdego tygodnia i może akurat cudeńka doktora okażą się tym czego potrzebujecie (nie jestem w żaden sposób z tą firmą powiązana).

Całusy dla Was i do usłyszenia
Agi

35 komentarzy:

  1. Przez ostatnie dwa miesiące w Glossyboxie były dołączone ich produkty Beauty Balm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie dostalam :( a tak liczylam...

      Usuń
    2. używalaś? Co myślisz?

      Usuń
    3. Jeszcze go nie używałam jednak na dniach zacznę gdyż właśnie jestem w trakcie wykańczania innego produktu. Jeśli chcesz to dam.Ci znac co o nim sądzę i jak sie u mnie sprawdza.

      Usuń
  2. Fajnie ;) ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi bb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go od dwóch dni i jestem pozytwynie zaskoczona. Zuzyję jeszcze jedną próbkę i powiem coś więcej

      Usuń
  3. Ten BB jest cudowny. Uwielbiam go ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie daj znać jak ich krem bb bo kiedyś się nad nim zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch dniach, mogę powiedzieć, ze przy aplikacji wydaje się szary, ale kolor zmienia się na buzi i daje zdrowy dewy efekt. Dobrze kryje i ladnie się trzyma, ale testowalam go w dni wolne od pracy. Jutro test w stresujących warunkach:)

      Usuń
  5. nie wiedziałam, że dr.Jart jest w Bootsie, cudownie:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Twojej opinii o tej masce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo chciałabym mieszkać w Anglii... Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze, to bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. tez skozystalam z tej promocji :) kupilam bb cream i pianke do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie testowalam, musze wykonczyc inna pianke, ktora mam z missha, a bb cream czeka na jakis dzien, kiedy bede miec wiecej czasu dla siebie ;)

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm a jak polubie ich z polski to nue mozna brac uszialu w rozdaniach ?
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy jeszcze nie widziałam tej firmy przy okazji zakupów w Bootsie :( ale widać musiałam przeoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne tylko w dużych oddziałach i online

      Usuń
  13. Hej, ja pracuje w bootsie i wlasnie na dziale skincare. Kazdy sie zastanawia jaki jest ten produkt, bo malo o nim wszedzie. Mamy testery BB kremow,ale ludzie zniechecaja sie ich kolorem. Wyglada bardzo blado i z kazdego rodzaju(do roznego rodzaju cery) jest tylko jeden odcien. Do tej pory(jakies 4 m-ce od pojawienia sie tego produktu na polkach)tylko jedna klientka zachwalala ten bb. I zdziwilo mnie kiedy na pudelku napisane jest, boots nothingham. Czyli, ze chyba nie do konca koreanski produkt. Mieszane odczucia,ale strone polubie, bo nam niestety nic do testowania nie podarowano,a moz erzeczywiscie warto.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie dziwi, że jako pracownik Bootsa nie wiesz, że to właśnie w Nottingham jest Wasza głowna siedziba firmy i to właśnie boots importuje je do UK.

      Usuń
    2. Hej, no jak nie wiem jak wiem;), wlasnie w Nottingham przechodzimy szkolenia, niestety niezbyt czesto update'owane. Ale wracajac do tematu wlasnie dlatego myslalam, ze to jest po czesci jakis projekt bootsa i jakiejs innej firmy,wiec nie do konca wierzylam, ze to jest produkt z korei. Tylko, ze stworzony w laboratoriach w Nottingham. Niestety, szkolenia sa raz w roku,a cokolwiek nowego wejdzie na rynek w miedzyczasie, bardzo malo profesjonalnej wiedzy na temat produktow otrzymujemy :/

      Usuń
  14. Ja zamówiłam ten srebrny Whitening na ebay (10 funtów) i jestem ZACH-WY-CO-NA! Wgląda jak skóra, kryje świetnie i nie wiem jak on to robi ale matuje a zarazem zakrywa suche skórki (jestem na triacknealu więc każdy podkład je uwidacznia). Genialny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Świetny blog. Lubisz pisać lub dostawać listy czy pocztówki ? Tak ? to ZAPRASZAM NA http://is-charlie.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. w glossy boxie byla dolaczona duza probka w zeszlym miesiacu, zachwycilam sie dosc szybko, w czasie boots event (£12 points for £50 spent) stwierdzialam ze to dobra okazja i jak znalazl bedzie na lato. tera uzywam bb i bronzer chanell i twarz wyglada bosko. wszyscy sie mnie pytaja co robie ze skora:) jest naprawde swietny

    OdpowiedzUsuń
  17. ale te probki maja swietne ksztalty :D

    OdpowiedzUsuń