linia

Adwentowego kalendarza część dalsza

Nie przedłużamy, tylko pokazujemy:)
Dzień jedenasty 
Jo Hansford Intensive Masque 
maska intensywnie nawilzająca włosy, zwierająca naturlane składniki, które obiecują natychmiastową naprawę naszych loków.
Dzień dwunasty 
Balance Me Radiance Face Oil
100% naturalny olej karmiący skórę, której brakuje blasku. Bogata mieszanka pobudza i wygładza skórę. Nie obciąża jej.
 Dzień trzynasty
ST.TROPEZ Instant Glow Body Lotion 
Expresowo brązujący balsam do ciała.
Dzień czternasty 
BelláPierre Eye shadow Shimmer Powder  
Może być stosowany samodzielnie jako cień do powiek lub mieszany z ulubionym balsamem, a nawet kroplą wody, aby utworzyć swój własny eyeliner, tusz do rzęs, szminkę, lakier do paznokci lub bronzer. 
Dzień piętnasty 
Mirenesse Lip Lift Moisture Shine 
Błyszczyk "wypełniający" usta. Ekskluzywna formuła 3 w 1 (kolor, MICROCOLLAGEN natychmiastowo uwydatnia wargi i działa przeciwstarzeniowo). Kolagenowe mikrokulki pęcznieją w kontakcie z usta w 5 minut.
 Dzień szesnasty 
Aromatherapy Associates Revive Morning Bath & Shower Oil
Wielokrotnie nagradzana mieszanka olejów naturalnych: słodka pomarańcza - energetyzuje i orzeźwieża, różowy grejpfrut - pobudza, oczyszcza i eliminuje toksyny, rozmaryn - skupia myśli i wspiera skuteczne trawienie, jałowiec - ożywia ciało - czyszcza, sosna - oczyszcza, olej kokosowy - zmiękcza skórę.
Użyj jako poranne pick-me-up lub jako część detoxu lub programu odchudzania. Dodaj nakrętkę do wanny lub masuj ciało przed myciem.
Jak zwykle moja lista chciejstw się powiększyła. Wchodząc na stronę link zauważyłam też zmianę ceny na £29.99. Poważnie się zastanawiam nas zakupem:)) 
Co radzicie?

Całusy Aga
xxx

33 komentarze:

  1. za 29.90 to ja bym się chyba skusiła, żeby móc wypróbować 24 ciekawostki kosmetyczne ;) szkoda, że wysyłają tylko do UK.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam się na mocy nabywczej brytyjskiego pieniądza, ale myślę, że również bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk wydaje się być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedzialam ze bedzie przecena na ten kalendarz :)
    i teraz sie na niego skusze :)
    fa la la la la la la la la :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moze razem będzie tanej przeyłka(hm ciekawe czy wysyłają do pl?)

      Usuń
    2. a doczytałam że nie DLACZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!może jakaś dobra dusza zrobi to dla nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Jeżeli nadarza się okazja, warto się skusić. Także wpadłam na podobną stronę w Polsce, gdzie można skusić się na małe przyjemności. Podaję link: http://www.glossybox.pl/, szczerze polecam. Ja jeszcze zastanawiam się nad grudniowym prezentem dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako jeszcze studentka muszę pozostać przy kalendarzu z czekoladkami, ale kiedyś na pewno się skuszę na taką wersję. Moim zdaniem warta swojej ceny, bo wszystkie kosmetyki są z górnej półki więc można dodać sobie w szare grudniowe dni szczyptę luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2420835 wyprzedaz szafy! tanio!

    OdpowiedzUsuń
  8. nomomomomomom :3 zazdrość mnie zżera... ^^
    przecena rzeczywiście spora, go for it ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że warto zainwestować :) do tej pory produkty były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarz jest bez wątpienia wart swojej ceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak! kup kup kup Agnieszko! ja się ślinię na sam widok, a jeśli Ty będziesz go miała to patrząc na to, jak Cię on cieszy, będę się czuła jakbym ja też mogła trochę się nim cieszyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę...pewnie że kupuj :) Jestem ciekawa tej maski do włosów, mam nadzieję, że napiszesz jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym sie nie zastanawiala ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeliczajac wychodzi ok. 1.25£ za produkt... Chyba nie ma sie nad czym zastanawiac ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. za taką cenę na pewno bym się skusiła, gdybym tylko mieszkała w UK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja także bym się skusiła, co pisałam już pod innymi postami z tej serii. Bardzo mi się podoba idea tego kalendarza. :) Szkoda, że takie rzeczy tylko w UK.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna sprawa ;)

    mnie to najbardziej ciekawi czy ten puder(?) z BelláPierre ma naprawdę takie wszechstronny ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym brała;) zgadzam się z dziewczynami - aż ślinka cieknie! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze to wymyśliłyście z tymi kalendarzami adwentowymi! :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena kusi, nawet baaaardzo :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skusiłabym się oj skusiła :) Aguś chciałam zapytać czy u was są dostępne zabawki air swimmers? podobno w USA i Anglii jest to znane, ja kupiłam to swoim dzieciakom, ale w zestawie jedna płetwa była lekko naderwana i zastanawiam się, czy istnieje możliwość dokupienia części do tej zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym kupila po takiej przecenie, bo te produkty są raczej wiecej warte obliczajac cene za miniaturki niz kalendarz, choc slabo sie orientuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. większość z tych kosmetyków widzę po raz pierwszy i firm też nie znam :P
    sama idea kalendarza fajna, ale na ten konkretny bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  24. ahhhh mniam! chcę mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kalendarze są w Polsce w TK Maxx. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kalendarze są w Polsce w TK Maxx. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sprawa taki kalendarz, jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kupuj ! ja tez mam ochote na kilka tych produktow :D

    OdpowiedzUsuń