linia

Mroźny spacer po Syon Park

Maż przygotował mi niespodziankę i zaprosił na dość wyjątkową i oryginalną randkę:) 
Wieczorny, długi spacer po jednym z najpiękniej oświetlonych parków w Londynie:
Enchanted Wood Syon Park link
Mięliśmy szczęście, bo okazało się, że wczorajszy wieczór był jednym z ostatnich i na dodatek byliśmy dosłownie the last one in the queue...za nami zatrzasnęła się brama.
Zapraszam na ponad milową wycieczkę. 
Zabierzcie ze sobą grzane wino, bo mróz szaleje na całego:)




Sowa się paczy




W oddali widać tanczącego elfa:)
Kuń
I mini filmik z pokazu laserów
 
Prawda, że to wyjątkowe miejsce? najbardziej urzekły mnie odbicia drzew w wodzie i aranżacje wykorzystujące naturlane kształty konarów i gałęźi.
Ponad godzinny, mroźny spacer zakończyliśmy gorącą czekoladą i spałam jak zabita:)
Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia
Agi
PS. W większości zdjęcia wykonane są przez naszych znajomych. Zdolniachy z nich na całego. Dziękujemy za wyborowe towarzystwo.

51 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Faktycznie klimatyczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo miałam napisać:) pięknie jak w innym świecie:)

      Usuń
  3. Zgadzam się - drzewka najlepsze! Chociaż te sowy i klatki również bardzo fajne :)))
    I jaki duży brzuszek!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąż sprawił Ci przepiękną niespodziankę ;) Magiczne miejsce! Zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki. U mnie w mieście są taki dni w styczniu jak Karkonoski festiwal światła i można zobaczyć oświetlenia budynków, maping i pokazy laserów i różne figury ze świateł :) Coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  6. jak w bajce :-) cudowne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki:))))) masz bardzo pomysłowego męża, potrafi Cię mile zaskoczyc a to w związku jest ważne :)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale klimatyczne miejsce...a Twoje zdjecie z bombelkiem ekstrasnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super miejsce, chciałabym tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Agnieszko:) My również chcielibyśmy zrobić niespodziankę nie tylko Tobie i Gavin'owi, ale przede wszystkim Waszemu maleństwu które pojawi się niedługo na świecie. Zajmujemy się tworzeniem ozdób do pokoików maluchów i chcielibyśmy przesłać Wam dekoracje do pokoju "małpiątka";) Wszystkie dekoracje robione są ręcznie, z wysokiej jakości materiałów. Zapraszam Cię na naszą stronę internetową, mam nadzieję że spodobają Cię nasze personalizowane ozdoby, że będziesz chciała mieć je w Waszym domu. Jeśli będziesz mieć pytania mój mail to judyta@happino.pl;)

    Trzymajcie się zdrowo i czekamy na wiadomość od Was:)
    Pozdrawiam,
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczne miejsce. Spacer musiał być super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czadowo! marzę o posiadaniu faceta, który nawet jako małżeństwo będzie uznawał pojęcie "randki" - mój po 3 latach związku uważa, że to takie dziecinne... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś wspaniałego i piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jak żywcem wyjęte z bajki :)
    Chyba tylko dotkliwe zimno może człowieka wypędzić z tak uroczego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam pięknie! ;)
    ja wczoraj z narzeczonym wybraliśmy się na spacer po Białymstoku, może widoki nie były tak powalające jak u Ciebie, ale na rynku są już ozdoby świąteczne i choinka i do tego prószył śnieg ;) czuć już świąteczną atmosferę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam :) Moja siostra tam była i wysyłała mi zdjęcia. Ja będę miała okazję być tam za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe miejsce! Kolejne na liście do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę jak magicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo nie wiedziałam, że coś takiego jest w Londynie! Jak będę w Londynie to koniecznie się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ani mi to magiczne, ani piękne. :P Strasznie tam jak nie wiem!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieekne!

    Agunka, brzunio rosnie z foty na fote :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że mąż robi Ci takie niespodzianki :) Zgadzam się z całą resztą MAGICZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie ;) Chciałabym kiedyś odwiedzić to miejsce, by choć przez chwilę poczuć się jak w bajce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pomysłowości mężowi :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne miejsce! kiedys tam pojade :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią sama bym się przeszła po takim w parku : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wygląda, sama bym się z chęcią wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy pomysł, lekko psychodelicznie wyglądają niektóre elementy parku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze żałuję że nie wiedziałam:( uwielbiam takie miejsca:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorowo oświetlone drzewa nad wodą wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie to wyglada... chetnie bym odwiedzila :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Heej. Czytam Cię i oglądam już od dłuugieego czasu, ale dopiero zdecydowałam się sama założyć bloga ;)
    Dla mnie ten park wygląda nastrojowo i bardzo magicznie :) super pomysł na spacer :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow coś pięknego, tyle kolorów... bosko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW uwielbiam takie magiczne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow to wyglada przepieknie te oswietlenia naprawde stwarzaja magiczna atmosfere :D

    OdpowiedzUsuń