linia

The Baby Show, Earls Court, czyli targi dla mam i ich pociech

Pewnie część z Was już wie, że wczoraj w mężem wybraliśmy się na jedne z największych w Wielkiej Brytanii targów dla dzieci (jeszcze kilka miesięcy temu odwiedzałam takowe miejsca w celach makijażowo-kosmetycznych, a teraz...ehhh jak się życie zmienia:))
Następne tego typu przedsięwzięcie na Earls Court za rok, ale na stronie link możecie wybrać inne miejsca i daty...
Miesiąc temu w podobnym celu odwiedzilśmy też centrum handlowe Bluewater, ale muszę przynać, że baby show z wczoraj było zdecydowanie zoganizowane na większą skalę, znacznie większą skalę...Co tu dużo mówić, nasz plan był prosty...wchodzimy, ogladamy, kupujemy co jest na naszej liście (oczywicie z nadzieją na niższe ceny i okazje) i wychodzimy...czy plan się powiódł??? hmmm poniekąd na pewno...z tym, że zwiedzenie calego miejsca zajęło nam ponad 5 godzin!!! 

Dla nowicjuszy w kwestii macierzyństwa, wszystko jest fascynujące i chcieliśmy zobaczyć i dotknąć każdej rzeczy...zresztą, co ja będę Wam tu pisać...sami zobaczcie:))


Konik na biegunach:)) My love

 
 
Myślimy o krzesełku Stokke, ktoś z Was może ma?
 Opcja dla bardziej zamożnych...so cute



Organizatorzy pomyśleli o wszystkim...
 Bo wiadomo, że głodny człowiek, to zły człowiek
Ciekawe rozwiązania

Materac z dziurką:)) 
Idelane na zimę rękwice (też mam podobne)
Personalizowanie kocyków itp...
Nie ma jak walizkonocnik:)))
Oryginalne pamiątki
Polski akcent

Oprócz zakupów czekały też na nas ciekawe wykłady:
Pierwsza pomoc:

No i na koniec trochę szaleństw Agusławy:
 z małpką
 Niczym Calineczka

Uff dotarliście do końca? Możecie mi uwierzyć na słowo, że zdjęć mogłabym tu dodać znacznie więcej...
Dzień spędzony intensywnie, ale pozytywnie:)
Jedyne "ale", które mi przychodzi do głowy, to niestety cena biletów. Polecam polowanie na promocje i ich zakup na kilka tygodni przed wydarzeniem. 
Jeżeli chodzi o oszczedności zakupowe już w środku, to oczywiście są...ale czasami można na podobne oferty trafić w sklepach lub sieci. Niewątpliwą zaletą takiego miejsca jest jego kompaktowość. Wszystko mamy w jednym miejscu i przy okazji możemy się dowiedzieć o gadżetach, o których nie mieliśmy wcześniej zielonego pojęcia...
Przygotowałam Wam film z zakupami. To już drugi...bo pierwszy nakręciłam cztery tyg temu...
Filmy pojawią się za kilka miesięcy i dla tych, którzy chcieliby zobaczyć co kupiłam wcześniej...może napiszę notkę tu...dajcie mi znać co myślicie:)

Pozdrawiam Was gorąco i powiedzcie mi, czy w w PL też mamy takie targi? Jest o Waszym zdniem miejsce warte odwiedzenia? 

Agi xxx

120 komentarzy:

  1. Są, ostatnio u mnie w Szczecinie były dośc spore takie targi, niestety, ja jeszcze zainteresowana nie jestem w tej tematyce,więc nie byłam,nie wiem na jaką skale to było :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jaki masz śliczny brzuszek :) Wyglądasz super, na buzi nic się nie zmieniłaś :) Ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie chcesz zdradzać w którym miesiącu jesteś i bardzo dobrze, bo to Twoja osobista sprawa ale po wielkości i kształcie brzuszka mogę zgadywać, że jesteś 5-6 miesiąc :) Jestem ciekawa czy zgadłam :) Życzę Tobie i maleństwu dużo zdrówka :)

      Usuń
    2. Zmieniłam się...5kg przytyłam:)) nigdy w życiu tyle nie ważyłam i moje plecy to czują;)

      Usuń
    3. 5? a co powiesz o 25:-)???????

      Usuń
  3. Aga zdecydowanie czekamy na notkę co udało się kupić.

    Ja mam ten kosz Mojżesza wiklinowy i jest super , córeczka spała w nim ok 5mcy a niedługo pewnie wykorzysta dla lalek.

    Kocyki La millou oczywiście znamy. U nas na łóżku obowiązkowo musi być narzuta arbuzowe sówki.

    Wszystko jest teraz takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kosza chyba nie kupię...masze mieszkanie jest tak malusie...a La Millou mnie zauroczyło...już niedługo się przekonacie jak bardzo:)

      Usuń
  4. jako że małżeństwa ani macierzyństwa narazie nie planuję, to się tym nie interesowałam, ale wydaje mi się, że nie...
    przynajmniej nie na taką skalę i nie z takimi markami dla wyposików hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik na biegunach było ( i myślę , że nadal jest )moją ulubioną zabawką.
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrowienia dla ciebie i dla bobaska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam swojego wierzchowca;)) swoją drogą nie wiem gdzie teraz jest???

      Usuń
  6. Królestwo dla przyszłych mam :)
    Aga, zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Warszawie na pewno były (zapewne teraz też są) podobne targi z płatnym wstępem, ale nie byłam.. A rzeczy cudne! Ile ja spędziłam czasu na oglądaniu wózków w necie.. <3 teraz jestem już na innym etapie (3 i 5-letnich córek), ale może kiedyś znów będę wózka szukać.. tak czy siak niesamowicie się wszystko zmienia, teraz są takie gadżetu, o których parę lat temu nawet nie śniłam!
    Życzę Wam dużo szczęścia i zdrowia. A macierzyństwo z każdą chwilą daje więcej radości i satysfakcji. My kompletnie straciliśmy głowy dla naszych dzieci i jest nam razem coraz fajniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też bym stamtąd nie wyszła (mimo, ze nie mam na razie w planach ciąży, to uwielbiam wszystko co dla Maluszków) :-)
    A te koszyczki - kołyski po prostu boskie :D

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcia są mega! tak właśnie czuje się dziecko pośród tych wszystkich wieeelkich rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie targi odbywają się zapewne w każdym większym polskim mieście, w Lublinie i Warszawie na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja to super wspominam - zakupy - wyprawka - dla mojego maleństwa! <3
    sweet brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim miejscu to dopiero można przepuścić masę gotówki ;)))) Ja dobrze, że macierzyństwo na razie mi nie grozi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda ,cudeńka aż się chce znów zachodzić w ciążę :D
    Pięknie wyglądasz.
    Jeśli mogę coś w kwestii wózka.Koniecznie taki z koszem na dole,pojemnikiem na przydasie i inne klamoty.z torbą na butelkę ,pieluchę itp.
    Te z Twojego zdjęcia są cudne lubie takie nowoczesne.Ale niestety mało praktyczne.To taka porada ode mnie :)
    pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, torba jest dodatkowym wydatkiem...ja już mam wóżek i wygląda trochę inaczej:) Mam nadzieję, że będzie praktyczny:)

      Usuń
  14. Raz w Krakowie na Błoniach były, akurat obok nich przejeżdżałam i zwróciłam uwagę, że coś takiego jest :). Ach, to było w maju ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga ale Twoje dzidzi jest duuuze! :)

    Czasami w W-wie organizowane sa Targi Mother&Baby gdzie niekiedy za darmo mozna sprawdzic stan swojego wozka, fotelika :) Bardzo fajna, przygatna rzecz :)

    Dzidzia rosniej duza!
    Sciskam Was moooocno! xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. jak będę w ciąży to materac z dziurą będzie mój! :D
    całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa ja jeszcze potrzebuję dwóch dodatkowych dziurek na piersi LOL

      Usuń
  17. ooo kurcze, ale to fajnie wygląda :)sama nie mam dzieci, baa nawet nie planuje w najbliższym czasie, ale miło ogląda się takie zdjęcia i Ciebie taką szczęśliwą :) dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegapiłam, że będziesz mamusią, spóźnione gratulacje :)
    Ja byłam właśnie w weekend w Poznaniu na takich targach ale było mało stoisk, miernie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. materac z dziurka jest najlepszy:) hehe pomysłowe :) swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne targi! Mnie jeszcze nie dotyczą, ale fajnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszej koleżance z pracy kupiliśmy taką matę edukacyjną przy której stoisz na pierwszym zdjęciu, ma mase ziennych części wiszące misie, brzęczące grzechotki. Ostatnio z nią rozmawilam i z perspektywy dwoch lat powiedziała że to najlepsza rzecz jaką dostała, kladła tam maluszka, on z dużym zainteresowaniem bawił sie calym ustrojstwem a ona w tym czasie miała troszkę czasu na inne obowiązki domowe lub po prostu dla siebie i wszystkim takie maty poleca. Pomyślalam że i Wam może ona się przydać dla Waszego bąbelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gavin chce ją kupić...ja jakoś nie jestem do konca przekonana...pewnie jak się uprze to kupi i razem tam pod nią będą siedzieć;))

      Usuń
    2. Moja malutka siostrzenica ma taką mate, ale ona się nią zupełnie nie interesuje. Woli ciągnąć psa za ogon i wyrywać liście z kwiatów gdy chodzi na czworakach. Ona ogólnie w miejscu usiedzieć nie może, tylko raczkuje, albo chce by ktoś ją nosił ;)

      Usuń
    3. Jezeli moge cos doradzic w sprawie mat to napewno nie kupowac nowej. Wiem jak to jest jak oczekujesz na dzidziusia i wszystko tak pieknie wyglada ze wydaje sie tone pieniedzy a pozniej sie okazuje ze polowy z tych rzeczy nie uzywasz. My kupilismy taka wypasiona dla mojego Antka. Pare lat temu kosztowala £40. A on tylko troszke na niej lezal, gora po 5 min. Chcialam ja pozniej sprzedac na ebayu bo byla jak nowa ale chodzily za £1.00 wiec po prostu oddalam na freecycle. Z perspektywy czasu zdecydowanie kupilabym uzywana bo nie ma gwarancji ze akurat Twojemu dziecku sie spodoba. Pozdrawiam

      Usuń
  22. Nocniczek w formie walizeczki to mój faworyt :) Super targi a Ty wyglądasz przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko, slicznie wygladasz!
    W PL tez sa takie targi, problem w tym, ze na targach wystawiaja sie zwykle markowe firmy, a doswiadczenie (moja corka ma juz 18 miesiecy), nauczylo mnie, ze nie zawsze to, co najdrozsze jest najbardziej praktyczne. Mam dla Ciebie mnostwo rad dotyczacych macierzynstwa, tak sie zlozylo, ze ze wszystkich znajomych ja pierwsza mialam dziecko, wiec wszystko testowalam organoleptycznie na swojej corce i na sobie. Jesli bylabys zainteresowana takim mailem, to napisz do mnie msarwinska@o2.pl
    Caluje Was goraco i ciesze sie, ze tak pieknie znosisz ciaze. Ja wygladalam jak wielki pryszczaty wieloryb. Buziaki.
    ms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz ochotę to pisz na nieesia25@yahoo.co.uk...a jeszcze może wieloryb mnie czeka...kto wie;)

      Usuń
  24. Wow, ale wybór :) Faktycznie, fajne miejsce dla przyszłych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aga ciąża Ci służy, wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bylam tam na jednym show ale to bardziej bylo o tym co sie robi zanim przyjdzie dziecko an swiat;). Uwielbiam zakupy dla maluchow i juz nie moge doczekac sie kiedy wstawisz filmik o zakupach. Moja siostra jest teraz w 18stym tygodniu ciazy i juz zapowiedziala mi ze na christmas sales bedziemy robic zakupy dla malucha:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję zakupy wyprzedażowe, dlatego nie szalałam za bardzo na targach:)

      Usuń
  27. Ale będzie z Ciebie śliczna mamuśka, z wózkiem wyglądasz uroczo, rewelacyjne są te materace dla kobiet w ciaży, nie wiedziałam, ze takie wykonują, albo maszyna do hologramów:)) Jakie wielkie krzesło i kuek:))) Buziaczek dla Ciebie i maleństwa!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej... cudowne! ja bym tam mogła zamieszkać :D wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. wow aż się che mieć dziecko haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzieki za link. Napewno sprawdze czy sa takie targi w okolicach Bristolu. Co do firmy STOKKE to naprawde robia swietne rzeczy ale ich cena jest przerazajaca. Podobaja mi sie wozki ale cena powyzej £1000 nie wchodzi w gre. Pozdrawiam Goraca cala Wasz Trojke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach zazwyczaj są okazyjne promocje, szczególnie na wózki...ja zdecydowałam się na inny, a właściwie mój mąż zdecydował...wózek to jego bajka;)

      Usuń
  31. Te ostatnie zdjecia przy wielkim stole - genialne:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem co kupiliście !: )
    Przepięknie wyglądasz z brzuszkiem ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajne rzeczy dla dzieci :)

    Najbardziej urzekły mnie tkaniny, kocyki i mała laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy, ostatnie zdjęcie najlepsze ;PP Wyglądasz ślicznie i promiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie jestem ciekawa co kupiłaś tym bardziej, że ja jestem na razie na początku kompletowania wyprawki i oprócz ubranek nie mam jeszcze nic (termin w połowie stycznia)...może w ten sposób jakoś się zmobilizuję;)pozdrawiam Ciebie i Dzidziusia i męża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem kupilam niewiele...znacznie więcej 4 tyg temu...ja już dużo rzeczy dostałam od znajomych i rodziny...w praniu wyjdzie, czy rzeczy się przydadzą, czy będą zuepłnie zbyteczne

      Usuń
  37. o rany, chyba bym stamtąd nie wyszła, mąż by mnie musiał siłą wyciągać ;)
    ciekawa jestem co kupiliście ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej ja pewnie też bym chciała wszystko zobaczyć i wszystkiego dotknąć:P Pięknie Aga wyglądasz:) Jeśli będziesz miała chwile zapraszam do siebie http://chaotyczna-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Oglądam Twoje filmiki już sporooo czasu, sama nie wiem ile - chyba w okolicach 2 lat już?! Jakoś przypadkiem się to zaczęło i poszłooo, potem zaczęłam oglądać też filmy innych i w ogóle odkryłam cały ten youtubowo-blogowy świat. Przez ten czas stałam się narzeczoną, żoną i stosunkowo niedawno, mamą!- szybko to u nas poszło i kolejność troszkę była pomieszana, ale i tak planowaliśmy ślub, a potem dzidzię, więc tylko przesunęliśmy uroczystość i mieliśmy trochę mniej czasu na przygotowania. Moja córeczka ma troszkę ponad 3 miesiące i teraz czasem, jak ją karmię piersią, włączam sobie jakiś filmik albo czytam bloga dla rozrywki, chociaz nie oglądam już wszystkiego, jak leci, jak kiedyś, oj niee;-) Mój narzeczony, a teraz mąż patrzy na to moje oglądanie z małym podśmieszkiwaniem się, bo to takie babskie, te kosmetyki i ciuchy, i lista rzeczy, które bym chciała przez wasze filmiki się rozrasta, co dla budżetu domowego nie jest najlepsze:P, ale Ciebie kojarzy, bo też pochodzi z Podlasia i studiował w Białymstoku (mieszkamy we Wrocławiu), więc jak mu ostatnio powiedziałam, że jego ziomalka jest w ciąży, to wiedział o kogo chodzi ;-) Ja ciąże przechodziłam tak sobie, nie byłam kwitnącą przyszłą mamuśką, prawie wszystkie ciążowe dolegliwości mogłam odhaczać na liście, bałam się, czy z bobasem wszystko ok, latałam do lekarza, czytałam książki i fora i nakręcałam się niepotrzebnie. Poród też miałam nienajłatwiejszy, bo mała urodziła się z rączką przy główce i nie doczekałam się znieczulenia, które miało być dostępne w razie "w" w tym szpitalu, w którym zdecydowałam się rodzić, ale dałam radę, w sumie daliśmy radę, bo bardzo pomogła mi obecność męża (jeśli Gav i Ty nie macie jakiś obiekcji w tym temacie, to naprawdę polecam) i to wszystko naprawdę jest do przeżycia, nawet komplikacje po porodzie, które niestety też nas nie ominęły i musiałam się jeszcze, bez córeczki:-(, dwa razy kłaść do szpitala. Nie jest łatwo i pięknie, jak na filmach, ale warto i nie wyobrażam sobie teraz, żeby Jej nie było. Ale się rozpisałam heh - w każdym razie teraz oglądam Cię i czytam jeszcze cieplej o Tobie myśląc. Życzę Wam dużo zdrowia i spokoju, nie słuchania koleżanek i ich mrożących krew w żyłach opowieści porodowych - ja miałam przed porodem swoje mantry - miliony kobiet rodzą i rodziły dzieci, na kucki w burakach, to ja nie dam rady?! i, zasłyszane i wzięte z hipnoporodów - każdy skurcz przybliża dziecko do moich ramion - może głupie, ale mnie to pomagało Dacie radę i jak to mówiła nasza położna ze szkoły rodzenia - "co weszło, musi wyjść":P Trzymam za Was kciuki i mam nadzieję, jak już Dzidzia albo Dzidź będzie na świecie na fajne filmiki, po których będzie się wydłużała moja lista zakupów dla małej haha mąż się załamie Jedyna szansa na oszczędność, że jednak nasza córa trochę będzie starsza W kwestii wyprawki dla bobasa, to coś tam mogę poradzić, co nam ułątwiło życie, a co kompletnie się nie przydało, ale tu już nie będę się rozpisywać, no i moja królewna właśnie się obudziła z krótkiej drzemki i jest głodnaaa, więc kończę Serdeczne pozdrwoeinia z Wrocławia A. i Z.

    OdpowiedzUsuń
  40. Może i są w Polsce takie targi ale na pewno nie takie jak w UK.

    A co do krzesełka Stokke... tu w Szwajcarii dużo Szwajcarów zakupiło te krzesełka dla swoich dzieci i uważam że są praktyczne ("rosną" razem z dzieckiem), dziecko moich hostów ma 6 lat i nadal korzysta z tego krzesełka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz pięknie :) Fajny pomysł z tymi targami.

    OdpowiedzUsuń
  42. polecam odcinek dzień dobry tvn http://dziendobry.tvn.pl/video/urbanski-bujaj-sie-mala,1,newest,33552.html#! jest w nim krzesełko, które Cię interesuje:) od siebie moge polecić leżaczek Fisher Price (w filimiku jest z tygryskiem) ma cudowną funkcje wibracyjną:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Normalnie raj ! Ale bym tam chciała być a moja pociecha by oszalała z zachwytu.

    Ps. Jak słodko z brzuszkiem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Normalnie raj ! Ale bym tam chciała być a moja pociecha by oszalała z zachwytu.

    Ps. Jak słodko z brzuszkiem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  46. Agnieszko- pięknie wyglądasz! Aż zatęskniłam za ciążowym brzuszkiem. Stokke robi fantastyczne rzeczy, krzesło polecam w 100% ale dla maluszka będzie potrzebna dodatkowa poduszeczka, oni mają ją w swojej ofercie. Nie do zdarcia! Co do personalizowanych kocyków polecam www.kocyki.pl Moi chłopcy je mają, starszy od 6 lat i kocyk nadal ma się dobrze- nie zniszczył się i jest prześliczny. Dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomarańczowy wózek zauroczył mnie :) Jaki jest koszt takich nowoczesnych wózków w UK ? Ciąża ci służy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pewnie ok 1000...my zdecydowaliśmy się na coś innego

      Usuń
  48. Pięknie Aguś wyglądasz, naprawdę cudownie :) Armani Baby nawet widze! Rzeczywiście można oszaleć na punkcie rzeczy dla maluszków :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna sprawa, uwielbiam te rzeczy dla maluszków. Już nie mogę doczekać się filmików. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam Cie Agnieszko, ostatnio pytalas gdzie kupic ciuchy ciazowe i akurat widzialam ladne bluzki I trzy rodzaje jeansow dla przyszlych mam w peacocks wczoraj. Nie wiem czy Ci sie spodobaja ich ciuchy ale moze cos znajdziesz. Pozdrowienia dla calej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam Cie Agnieszko, ostatnio pytalas gdzie kupic ciuchy ciazowe i akurat widzialam ladne bluzki I trzy rodzaje jeansow dla przyszlych mam w peacocks wczoraj. Nie wiem czy Ci sie spodobaja ich ciuchy ale moze cos znajdziesz. Pozdrowienia dla calej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  52. Aguś! Czytając komentarze, to dzięki Tobie zwiększy się przyrost nautralny w Polsce :) Pięknie wyglądasz!
    Życzę dużo zdrówka Tobie i dzidziusiowi! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Super jest ten czerwony wozeczek do ktorego sie przymierzasz ale mega drogi dlatego ja zdecydowalam sie na boogaboo cameleon i jest super jak jeszcze nie muslalas to goraco polecm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica pomiędzy stokke i bugaboo nie jest taka duża...my też kupiliśmy bugaboo cameleon:) mąż wybrał

      Usuń
  54. jako przyszłej mamie serdecznie polecam artykuł http://gdzieciaki.pl/artykul/bialo-czarna-rewolucja :)
    Pozdrowienia dla rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz prześlicznie,promiennie ;) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  56. hahahha fotka z filiżaną pierwsza klasa!
    mnie taka ilość zabawek i at. dziecięcych bardziej przeraża jednak, niż rozczula, więc chyba lepiej, że nie mam dzieci, hihi

    Buźka kochana!
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz prześlicznie! Do twarzy Ci z brzuszkiem i nic dodatkowo nie przytyłaś.
    Wybór rzeczy dla dzieciaczków jest ogromny i wszystko takie piękne, że aż sama zaczynam chcieć bobaska :))

    OdpowiedzUsuń
  58. przydałaby mi się taka wielka filiżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hm ja nie wiem czy w Polsce jest cos takiego,ale u nas w Madrycie ostatnio tez sie takie odbyly jakis tydzien czy dwa tygodnie temu,osobiscie nie bylam,ale slyszalam ze byl nawet specjalny kacik,gdzie mamy mogly sobie makijaz,fryzjera,pani i peri zafundowac. Ze zdjec kolezanki widzialam rowniez,ze cos podobnego bylo,oporcz tego wielkiego stolu i mega duzego krzesla;)
    Promieniejesz widac i to bardzo pozytywnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. jaki piękny brzuszek już widać :)
    w Krakowie nie słyszałam niestety o takich targach :(
    świetnie pokazali to jak świat postrzega dziecko, każdy rodzic powinien to zrozumieć :) super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie się prezentujesz :) Widać, że szczęśliwa mama :)
    Targi wyglądają powalająco, bardzo chętnie poczytam i poogląam posty/filmiki dotyczące Twoich zakupów. Z tego, co się orientuję, w Polsce takich targów raczej nie ma, może są, ale wydaje mi się, że napewno nie z takim rozmachem...

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejku jaki śliczny brzuszek już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. tak też mamy takie targi co roku. Mam to krzesełko i absolutnie nie kupuj. Miałam też 3 inne i moje dziecko nienawidziło wszystkie! To strata kasy puki dziecka nie ma i ono nie siedzi. Jak młode będzie siedziało po pół roku, to odwiedzisz z nim wszystkie koleżanki co mają jakieś krzesełka i nakarmisz w nich swoje i zobaczysz ,dopasujesz co i jak. Kupowanie w ciemno jest bez sensu! I nie kupujcie wszystkich złotych gadźetów i wynalzaków ( ja tez tak robiłam) bo 3/4 nie odpakujecie nawet. Każde dziecko jest inne i nie przewidzisz co polubi, dużo rzeczy warto kupić po porodzie jak naprawdę zobaczysz że Ci to niezbędne. SERIO. Jak masz jakieś pytania pisz, ja mam trenning w tej materii dobry.

    OdpowiedzUsuń
  64. Mój bratanek ma zabawkę tą, którą trzymasz na pierwszym zdjęciu :) w 100% mogę Ci ją polecić, jest dobre dla maluchów i mają, co z nią robić. Sam maluch skończył 6 miesiąc. Nadawała się już od malusieńkiego, a teraz to już zaczyna na tym szarżować. Szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. nawet nie zdawałam sobie sprawy ,że jest tyle bajerów dla dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Agusia, ja jakieś 8 miesięcy temu też kolekcjonowałam wyprawkę dla swojego maluszka :) Fajna sprawa... ile to przyszłym rodzicom sprawia radości :) Dużo siły dla Ciebie! brzuszek śliczny tfu ffu

    OdpowiedzUsuń
  67. Po kształcie brzucha stwierdzam ze będziesz miała córeczkę :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  68. Aga, widze ze sporo rzeczy podoba Ci sie z Mamas&Papas. Pracowalam tam 2 lata :) (teraz mam 5 miesieczna coreczke).
    Powiem tak:
    Jak juz ktos wczesniej pisal o macie z pierwszego zdjecia - ja rowniez ja posiadam. Szczerze polecam! Mala non stop sie na niej bawi! Jest swietna.
    Co do krzeselka Stokke - poczekaj az maluszek podrosnie, Wtedy sama bedziesz na takie przedmioty patrzec troche inaczej. Ja sama wiem, ze lepiej krzeselko kupic plastikowe nizeli drewaniane, a wlasnie niedlugo bede musiala sie za jakims krzeselkiem rozgladac.
    Wozek Stokke - fajny, lekki, poreczny, ogromna gama kolorow ale brak porzadnego kosza na zakupy pod siedziskiem to akurat dla mnie duzy minus.
    Jezeli masz jakies pytania co do produktow Mamas&Papas i innych przydatnych rzeczy - sluze rada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham ten sklep...mogłabym mieć wszystko...

      Usuń
    2. Prawda jest taka, ze nie wszytsko jest warte swojej ceny. Fakt mam od nich wozek, lozko, ciuchy mase innych rzeczy, ale jest sporo tanszych i lepszych zamiennikow na rynku ;)

      Usuń
  69. Nie oglądałam Twojego bloga i filmików chyba ze 100 lat! wchodzę a tu taka niespodzianka!
    Aga z brzuszkiem! Gratuluje z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  70. o kurczeeeeee ile rzeczy jeszcze nie widziałam :D Pozdrowienia dla Ciebie, pieknie wyglądasz z brzusiem ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Czesc Aga! Pieknie wygladasz! :)
    Pamietam, kiedy chodzilam po sklepach patrzac na rzeczy dla maluszkow i nie mialam pojecia co tak naprawde bedzie mi potrzebne!
    Jesli chodzi o lozeczko, to i zwykle, klasyczne, drewniane i takie w stylu 'portable crib' bardzo sie u nas przydaly (mialam i cos w stylu tych malych wiklinowych lozeczek dla niemowlakow, ktore mozna nosic z miejsca na miejsce, ale wcale sie nie przydalo, maly zaraz z tego wyrosl); dobre sa i tzw 'play mats' - dzieciatko lezy na podlodze, na kolorowej macie, a na gorze ma zabawki - bardzo czesto tego uzywalismy i cena bardzo dostepna na tyle zabawy; do kapieli kupilismy najpierw zwykla wanienke, ale nie bylo nam najwygodniej w niej myc malucha, wiec zdecydowalismy sie zakupic wanienke, ktora z jednej strony miala ksztalt lezanki, super dla mycia noworodka, a z drugiej siedzonko - tak mycie szlo o wiele sprawniej i bezstresowo az do momentu, kiedy maly zaczal po prostu brac kapiele w wannie (wiec prosta, zwykla wanienka wcale nam sie nie przydala); poza tym lezaczki, gdzie male moze siedziec, bawic sie, nawet jesc ale przede wszystkim koooopac :) - to tez u nas bylo bardzo czesto uzywane, codziennie przez pare dobrych miesiecy. No i dobry wozeczek. To wg mnie podstawa. :)
    Pozdrawiam cieplutko znad Pacyfiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej Aga jak oglądam twoje zdjęcia wracają wspomnienia kiedy ja poszukiwałam rzeczy i mebelków dla mojego dziecka, powiem Ci czego my używaliśmy a może jakieś rady Ci się przydadzą,
    po pierwsze kupiliśmy łóżeczko drewniane do tego ochraniacze ale i tak to był zły pomysł mała jak miała 3,4 miesiące zaczęła się przekrecać na boki i uderzała głową i nóżkami o szczebelki mimo ochraniaczy i postanowiliśmy kupić łóżeczko turystyczne i do niego porządny materac gryka kokos gryka,i to był strzał w 10 było miękkie po bokach i już nam się nie obijała,jeśli chodzi o wanienkę to mieliśmy taką klasyczną do niej kupiliśmy tą leżankę dla noworodków i to był niewypał kilka razy tak ją kąpaliśmy bo baliśmy sie jaka jest malutka ale człowiek dochodzi do wprawy i zdecydowanie lepiej dziecko trzymać na ręce i kąpać,wózki ja patrzyłam na to by miały duży kosz pod spodem,z racji tego że często sama chodziłam na zakupy my mieliśmy x lander XA i szczerze polecam gondola jest dość spora a spacerowa wersja jest duża wygodna i ma bardzo duży daszek,jeśli chodzi o te maty edukacyjne to u nas to się nie sprawdziło córka wcale nie chciała się tym bawić ani tam leżeć,jeśli chodzi o leżanki np fisher price lub tego typu co bujają i ma tam dziecko zabawki to fajna sprawa bardzo często tego używaliśmy,jeśli chodzi o krzesełko do karmienia najpierw kupiliśmy takie składane plastikowe służy nam do tej pory ale w domu u teściowej,zamieniliśmy je dlatego że po rozłożeniu zajmuje duzo miejsca,jak córcia była troszkę większa tak koło roku może troszkę więcej kupiliśmy to zwykłe krzesełko Z Ikea i byliśmy bardzo zadowoleni,a jesli chodzi o kosmetyki to mycia noworodka, mieliśmy przeróżne i cóż okazało się że mała ma po nich uczulenie jedynie dobra okazała się emulsja do kąpieli Balneum Baby a jako oliwkę stosowaliśmy oliwę z oliwek bo miała rumień noworodkowy no i kąpaliśmy czasem w krochmalu,Jescze sprawa chusteczek nawilżanych wiem że w Anglii napewno jest ogromny wybór ale tu w polsce używałam pampers active baby bo sensitive strasznie podrażniały skórę.to chyba tyle strasznie się rozpisałam i mam nadzieję że choć troszkę pomogłam :):)

    Pozdrawiam Łucja

    OdpowiedzUsuń
  73. Agnieszko wygladsz super w ciązy,bardzo Cie pozdrawiam
    co do krzesełka stokke ja mam bardzo podobne ale kupiłam je jak synek miał około roku wcześniej miałam plastikowe fisher price rainforest ,dla maluszka jest wygodniejsze za względu na siedzisko.Co do wózka to polecam peg perego zwłaszcza gt3,ten bugaboo jes fajny moja koleżanka ma taki zielony,jest bardzo mały,dziecko w śpiworku ledwo się mieści zwłaszcza wiekszy bobas.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ile cudnych rzeczy! :) Mąż nie narzekał na tak długi czas spędzony na zakupach ? ;)

    Agnieszko, pytałaś o tego typu targi w Polsce. Ja słyszałam tylko o tych Targach, podaje link : http://www.targiswiatdziecka.pl/ najbliższe odbędą się dopiero w kwietniu 2013r. Tutaj podaje również drugi link, do targów, które organizuje Smyk : http://www.zmienpieluche.pl/targi/

    Wyglądasz kwitnąco! :)
    Uwielbiam Twojego bloga, jak mam zły dzień lub humor nie dopisuje, bardzo lubię włączyć sobie któryś z Twoich filmików na YT. Jesteś świetnym lekarstwem na poprawę nastroju! :))

    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  75. wygladasz cudownie :) zajrzj na strone romashop z recznie robonymi laleczkami :) piekne spodobaja Ci sie ::)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczny masz już brzuszek ;) bardzo ładnie wyglądasz do twarzy Ci z wózeczkiem ;-)Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  77. wszystko fajnie, wszystko piekna, ale najcudniejszy jest Twoj brzuszek :-) a na buzi jeszcze piekniejsza niz bylas :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyglądasz przepięknie Aguś! :) Dużo zdrówka dla Was!
    A targi były ostatnio u mnie w Szczecinie, ale na razie to nie jestem tym zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja nei jestem jeszcze w ciazy..nie mam dziecka...ale na takie rzeczy moge patrzec godzinami hehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej Mamusiu :) To przecież jasne, że chcemy notkę o zakupach dla dzidziusia! Dobrze obstawiam, że będzie córcia :)? Trzymaj się cieplutko, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga, wcześniej oglądałam Cie na tylko na YT. Bardzo fajnie ze masz bloga teraz będe mogła Cie ogladac jeszcze częściej :D

    Ale teraz robią cuda dla maluszków :) Ja bym tam zamieszkała ! ;p
    Świetnie wyglądasz ! Trzymaj się mocno :) Całuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  82. ślicznie wyglądasz, masz bardzo ładny brzuszek!:) myślę, że będzie chłopiec:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Fantastyczne zdjęcia przy stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Aga a wózek kupiliście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a juz znalazłam :) bugabo jest ok. moim zdaniem stokke wygląda badziewnie - sam plastik. ale rzecz gustu.
      ps wyglądasz ślicznie :)

      Usuń
  85. Hej,
    jestem na Twoim blogu pierwszy raz(bardzo fajne miejsce). Chociaż jak zobaczyłam buzię, skojarzyłam, że widziałam kiedyś Twoje filmiki na YouTube. Patrząc na te zdjecia przypomniało mi się jak niedawno sama byłam w ciąży i błądziłam często w poszukiwaniu tych wszystkich niezbędnych rzeczy dla Dziecka...
    Takie targi to świetna sprawa, ale może zakręcić się w głowie :)
    Życzę dużo zdrówka i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  86. wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  87. Aguś - promieniejesz ! <3
    ale super gadżety , głównie ten materac ! trzymaj sie cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  88. Aga ale juz masz sliczny brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  89. ja swoj wozek tez kupilam na baby show tylko za akurat w excell. Bugaboo jest swietnym wozkiem ale troche przereklamowany niestety. ja swoj uzywalam tylko 13 miesiecy bo potem malemu bylo niewygodnie i teraz smigamy maclarenem. osobiescie jestem zachwycona babyjogger citi mini gt i na bank zainwestuje z nastepnym maluszkiem:) A jesli chodzi o produkty firmy mamas&papas- ODRADZAM!! piekne i drogie rzeczy ale jakosciowo okropne!!! Mam zestaw mebli, z lozeczka schodzi juz farba a mamy je niecaly rok. zabawki sie szmaca bardzo szybko a przescieradla to moja najwieksza porazka. Teraz jestem zakochana w tzw nearly new sales jak np mum to mum market lub sell it mama albo te organizowane przez NCT. wszytko tam kupuje, czasami nawet nowe rzeczy no i najwazniejsze ZA GROSZE!! A strokee... fajne tylko ze o wiele za drogie. John Lewis robi odpowiednik S tyle ze za niecale £50.

    OdpowiedzUsuń
  90. Prosze prosze troche nie ogladam żadnych blogów. Dziś stwierdziłam odrobie zaległości a tu co? GRATULUJE kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń