linia

Raj dla świeczkomaniaczek

Jedyne i niepowtarzalne w swoim rodzaju miejce, gdzie można znaleźć perełki jakich mało...TK Maxx i dział ze świeczkami
Wczoraj spędziłam tam dosłownie 30minut wąchając i oglądając poszczególne okazy.
Dominuje motyw świąteczny. Swoją drogą to świetny pomysł na prezent (nie tylko bożonarodzeniowy)

Bardzo oryginalne kompozycje zapachowe...
Podobają mi się też ceramiczne opakowania
I choć nie kupiłam żadnej, to nacieszyłam oko:)

Wypatrzyłam jeszcze takie cudaki:
Za oknem jest tak zimno, że chyba muszę poszukać zakopanej głęboko w szafie mojej gumowej butelki:) Z tego co pamiętam to chyba ma tygrysie wdzianko.

Mam nadzieję, że Wasz weekend mija spokojnie. Trzymajcie się ciepło
Agi

91 komentarzy:

  1. Zapachowe swieczki mnie bardzo bardzo kusza, ale niestety nie jestem wstanie wytrzymac w pokoju w ktorym sie taka pali, od razu boli mnie glowa, to samo mam z kadzidelkami. Kupuje zwykle sieczki, ale one nie sa az takie ladne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj tych na bazie wosków roślinnych...np sojowych, albo sama możesz taką zrobić. Na allegro jest kilka opcji i możesz dodać zapach, który najbardziej lubisz;)

      Usuń
    2. dzieki za rade, to moze byc rozwiazanie:)

      Usuń
    3. Agnieszko czy możesz polecić kilka firm które spotykasz w TKmax? bo czytam składy i tylko widzę "wysokiej jakości woski" a nie np. woski roślinne czy sojowe ;-)
      co jeszcze
      PS.
      Zapraszam na nasze ChustoForum: http://chusty.info/forum/forum.php - prawdziwa skarbnica wiedzy dla Rodziców i nie tylko ;-)
      Wychowanie dzieci w duchu AP, gdzie można wiele się dowiedzieć również nt. takie jak. Pieluszki Wielorazowe,Chusty i Nosidła Ergo,Kuchnia wg. 5 przemian oraz karmienie dzieci { a raczej powinnam powiedzieć dziecko je samo!}BLW czyli http://babyledweaning.pl/

      Serdecznie WAS pozdrawiamy Świątecznie
      Buziaki!

      Usuń
  2. Ja bym tam stała i nie wiedziała którą mam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj się wybieram :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aga Ty mnie wciągnęłaś w te świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świeczki zapachowe..i w ogóle świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a w którym to tk maxxie aż taki duży wybór? na leicester square to nawet połowy z tego nie ma! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te świeczki z drewnianym knotem są cudne, jakby siedziało się przy ognisku :) Uwielbiam TKMaxx'owe świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W polskich TK Maxx'ach rzadko kiedy można spotkać aż taki wybór ;/ niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam o tym pisać, że u nas bieda w tym temacie...

      Usuń
  9. jakiś czas temu byłam w Warszawie i przechodziłam koło TkMaxx, ale nie zaszłam do środka... teraz żałuję :/ Muszę to nadrobić przy następnej wizycie w stolicy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham świeczki! Wszyscy moi bliscy wiedzą, że jak dostanę świeczkę w prezencie to wyściskam:) Dla mnie rajem jest sklep w Krk z Yankee Candle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham świeczki ale w tk są drogie

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwy raj, nie wiem czy 30min wystarczyłoby mi na wąchanie każdej świeczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj marzę o takim termoforze, moje stopki również. ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm pieknie te świeczuszki wyglądają, chciałabym wszystkie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jejku nie potrafiłabym wyjść bez niczego. Kupiłabym wszystko.
    Aguś jak się czujecie z dzieciątkiem.
    Buziaki dla Waszej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś jak się czujecie z dzieciątkiem?*

      Usuń
    2. Dzieciątko rośnie i ja razem z nim. Mamy dobre i złe dni, ale dajemy radę;)

      Usuń
    3. To się cieszę. A tak ogóle uwielbiam Cię :*

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem totalna swieczkomaniaczka! szkoda ze do najblizszego tk maxx mam 3 godz jazdy autem :( dziewczyny znacie jeszcze jakies miejsca gdzie jest duzy wybor swieczek?

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój mężczyzna woła na mnie "Candle freak" ilekroć jesteśmy w TkMaxx ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój już nawet nie komentuje;))

      Usuń
    2. To jest tak, że jak wchodzę to instynktownie tam wędruję i wącham każdą :) znalazłam ostatnio świeczkę o zapachu bzu - pachnie jakbym miała bukiet świeżych kwiatów bzu w domu :)

      Usuń
  19. Ale urocze termoforki :) A z takiego sklepu też pewnie szybko bym nie wyszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten sklep.
    Byłabym tam stałą klientką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uwielbiałam ten sklep i nadal go lubię, ale tłumy mnie przerażają...mam wrażenie, że mają coraz więcej klientów

      Usuń
  21. Ja nie jestem fanka swieczek, ale jak wroce do Londynu to na pewno cos wyszukam w Tkmaxxie.... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz że uwielbiam Twojego bloga i Twój kanał na yt?!?!?!!:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja swój termofor okdurzyłam jakiś czas temu jak miałam zapalenie barku;) Ma na sobie śliczny czerwony golfik, ale musze rozejrzeć się za nowym wdziankiem dla niego, bo trochę się zmechacił;)))
    No tak żałuję, ze nie mam u siebie TK, ze szok już bym kupiła prezenty bożonarodzeniowe... a czy Ty Aguś odkładasz je na ostatnia chwilę czy raczej kupujesz dużo wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię odkładać rzeczy na ostatnią chwilę i zamysły na podarki już w mojej głowie są:) Ciekawe tylko jak z ich realizacją

      Usuń
  24. Też uwielbiam swieczki ;))) wlasnie odpalilam moj nowy kominek z aromabotanical:) jest swietny i swieczki dolaczone rowniez:) ( na Twoim pierwszym zdjeciu, na 3 polce od gory :) po prawej stronie:)- to moj zestawik, tylko ja mam zielony o zapachu gruszki:) )

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj wypad do takiego sklepu, to raj dla oczu :) Jednak chyba dostałaby oczopląsu i chciałabym wszystkie kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio w TK Maxxie nabyłam taką o zapachu ciasta karmelowego. Właśnie mi się pali w salonie a zapach który się unosi jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najchetniej to bym wszystkie zabrała do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie jak byłam ostatnio w "moim" TK nie mogłam przejść koło tych świeczek obojętnie! Stałam przy półce z pół godziny ;), później wyszłam, aby za chwilę wrócić i zrobić sobie przyjemność Truskawkową Murphy ;).. Mimo, że już zima to pachnie u mnie truskawkami ;)!
    I zgodzę się, że to genialny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja to Kocham wszystkie świeczki <3 W mieście jest sklep , w którym są genialne świeczki np. czekolada jest po prostu boska ;* Razem z przyjaciółką kochamy świeczuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda,że w moim Gdańskim TkMaxxie nie ma takiego działu, jedynie małe stoisko. zwykłe świeczki, bezzapachowe na dodatek za dużą kasę:(

    OdpowiedzUsuń
  31. też uwielbiam klimat świec, ale za bardzo nie mam możliwości ich palenia :( odkąd mój wszędobylski kociak na nie wpadł i wymazał się gorącą parafiną nie mam odwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  32. lubie takie gadżety, ale co za dużo to nie zdrowo, więc staram się stopować i tylko właśnie się napatrzeć. Bo po chwili można dojść do wniosku że kolejna świeczka mi nie potrzebna. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy bym nie wyszła z tego sklepu ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrząc na tak cudowny dział ze świeczkami, jako równie mocno zakręcona świeczkomaniaczka, żałuję że nie ma takich w polskich TK Maxxach (póki co ja takich nie widziałam) :(
    Spokojnego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. mhmmm... chetnie bym sie tam przeszla :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam zapachowe swieczki! a TK Maxx jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ochhh chciałabym móc palić świeczki niestety moja mama nienawidzi świeczek i nie pozwala mi ich palić w domu . A mnie bardzo uspokaja zapach i sam wygląd takiej palącej się świeczki . No ale cóż . A jak tam się z maleństwiem czujecie ? :* pozdrowienia z zaśnieżonej Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa dekoracja! Pięknie wyglądają, chyba sobie jakąś ciekawą sprawię na okres jesienno-zimowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem zapachomaniaczką!! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ho ho ho!!! ale wybór!!! Sama nie wiem co bym kupiła, z pewnościom nie jedną;p;p Tak waśnie za jakąś chwilkę się kładę, patrzę sobie na mój blogroll a tu o świeczkach :):) zaświeciłam świeczuszki z jakieś 10 min temu. Ja mam skromniejsze wersje o zapachu jabłuszka z cynamonem i dwa podgrzewacze, ale lubię ten klimat. Dzisiaj u mnie była paskudna pogoda zimno, deszcz ze śniegiem i potwornie wiało, więc te śliczne płomyczki troszkę ocieplą mi ten zimny klimat. Pozdrawiam :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale wybór ;) Chociaż dla mnie nadal numerem jeden są te z Bath&Body Works ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również pokochałam świeczki! :)
    A z termosem w tym okresie się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo też lubię ten dział w TkMaxxie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. ja własnie z takową butelką leżę i się grzeję - ma czerwony kubraczek plecionka jak sweter ;] w PL tyle śniegu napadało że hoho ;[ mi udało się właśnie w TK MAXX upolować świeczkę choć nie mamy takowego działu, czasem coś wrzucą! ;] buźka Aguśka!

    OdpowiedzUsuń
  45. preferuje kominek z olejkami eterycznymi, choć nie pogardze też świeczką, niestety za wiele ich nie mam ;( czas zaopatrzyć sie w świeczke cynamonowo-jabłkową, herbate juz posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Super okazy! Życzę zdrówka, Agi! A propos akcentów świątecznych - wczoraj puścili chyba pierwsze "Last Christmas" w tym roku O.O Zmiana czasu za chwilę, na drogach ślisko i spadł pierwszy śnieg. Nie ma odwrotu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ojaaacieee! wybrałabym na pewno sporo zapachowych :) wspomagają mnie zwłaszcza przy urządzaniu domowego SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No no, takiego wyboru w warszawskim TKMaxx nie ma. Ale za to są futrzaki do podgrzewania w mikrofali a potem podgrzewania siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Właście wczoraj wybrałam się do TK Maxx i również oglądałam świeczki, to mój ulubiony dział w tym sklepie, zaraz po kosmetycznym oczywiście:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie bym tam zamieszkała ;D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne świeczuszki. Zanim bym sobie jakąś wybrała to minęło by wiele godzin . ;)
    Pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny masz tk maxx
    u mnie jest w całym tkmaxie 7 no może 9 wszystkich świeczek :/
    kupiłam u siebie duzą yankiee na przecenie ale od tego czasu słabo co do firm i zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta fioletowa ze srebrną gwiazdką - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Prawdziwy raj ze świeczek! Aż mnie kusi, że poijechać do TK MAXX i powachać te wszystkie cudeńka ;) W sumie naprawde dobry pomysł na prezent ;)
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedyś znalazłam tam świeczkę która pachniała dla mnie cudownie, może wspomnieniem dzieciństwa O_o Ale nie zdecydowałam się jej kupić i teraz bardzo żałuje. Nawet nie wiem z jakiej firmy była :( ale sądzę że z Wielkiej Brytanii pochodzila. Kiedyś ją znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja także uwielbiam świeczki, podobno Yankee są bardzo fajne, może ktoś wie gdzie w Poznaniu można je znaleźć? Pozdrawiam :)

    http://resztatopikus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cóż za piękny widok:))))))Uwielbiam świeczki i uważam ze to dobry pomysł na prezent))) pozdrawiam Ewa::::

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe czy u nas dzial ze swieczkami tez bedzie taki wielki:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Coś pięknego taki sklep :)

    wlasnie zastanawiam sie nad zakupem cieplego cudeńka bo jestem tak okropnym zmarzluchem ze non stop mi zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Agnieszko mogłabyś mi napisać jak nazywa się ta świeczka co jak się pali to jest odgłos palącego się drewna???Mam przyjaciółkę w Anglii i chciałam, żeby mi taką kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  61. U nas też trochę ich jest, ale nie ąż tyle.

    A Wood wicki też są u nas, jednak zapachy mnie nie powaliły. Za to aromabotanical polecam

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam świeczki już mam niezły zestaw w domu który cały czas się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. wow ! w który to tkmaxx w Londynie? często jestem na west croydonie, brixtonie badz clapham junction ale nie widziałam az tylu!

    OdpowiedzUsuń
  64. o tak ! TK Maxx to raj dla nosa :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesiu kiedy kupiłaś ten super zestaw do robienia muffinek? Bardzo chciałabym kupić go mojej przyjaciółce, ale byłam dzisiaj w Tk maxxie i go nie znalazłam :< nie wiesz może gdzie moge jeszcze dostać taki? ten z Twojego filmiku o prezentach świątecznych szczególnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Niesiu kiedy kupiłaś ten super zestaw do robienia muffinek? Bardzo chciałabym kupić go mojej przyjaciółce, ale byłam dzisiaj w Tk maxxie i go nie znalazłam :< nie wiesz może gdzie moge jeszcze dostać taki? ten z Twojego filmiku o prezentach świątecznych szczególnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Rok temu na urodziny otrzymałam właśnie taką ciekawą świecę jak i pieluszki wielorazowe dla dzieciaka. Bardzo przydatne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  68. WOW, mnóstwo świeczek, jednak ja wole je kupować przez internet.
    https://magictrip.pl/

    OdpowiedzUsuń