linia

Mała rzecz, a cieszy

Na początek dostałam dosłownie kilka od kumpeli na wypróbowanie i teraz nie wyobrażam sobie codziennego makijażu, a właściwie codziennych poprawek bez nich...
Patyczki kosmetyczne w rozmiarze mini...
Idelanie usuwają maskarę, która podstępnie każdego dnia odbija mi się na górnej powiece...

Znajoma wie o czym marzy Agusława...w pojemniczku znajduje się hojna porcja Crème de Pistache Honey Bath od Laury Mercier
Emulsja do kąpieli pachnie obłędnie i pewnie pomoże zaspokoić rządzę posiadania tego produktu...chyba dziś wieczorem zrobię sobie mini SPA
niech mieszanka pistacji i miodu łaskocze moje zmysły:)
Patyczki pochodzą ze sklepu Muji, gdzie króluje surowy styl i minimalizm (kosztowały £2.50). Pudełeczko obok też pochodzi z tego sklepu...polecam ich stronę...dla inspiracji...http://www.muji.eu/.
Tak skromnie, ale konkretnie na dziś
Pozdrawiam Agi x

33 komentarze:

  1. Ja do poprawek makijażu uwielbiam patyczki które z jednej strony mają "ostrą" końcówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Świetne są!

      Usuń
    2. Wiem o jakich mówicie, ale albo ja ślepa jestem, albo ich u mnie nie widziałam:) te mini z nieba mi spadły

      Usuń
    3. ja kupuję je w Rossmannie, marki Liebe (? tej rossmanowskiej od płatków, patyczków itd.) - Aga jak będziesz w PL to sobie spraw, są świetne a kosztują grosze :)

      Usuń
    4. Zobacz aga sobie na Guru makeup emporium. Dostawa kosztuje wiecej niz patyczki, ale jak cos wiecej kupisz to sie oplaca :)

      Usuń
  2. Mi też się często maskara odbija :) mam długie rzęsy i jak je pomaluję to muszę chwilę odczekać z przymrużonymi powiekami, żeby wyschła :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie malowania oczu bez patyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. patyczki przy makijażu to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się czasem odbija maskara, przeważnie wtedy kiedy się śpieszę wtedy to patyczki niezbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z powyższymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W grudniu wybieram się do Muji w Sztokholmie, to może sobie kupię te patyczki :) polecasz jeszcze coś z tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ciekawe pojemniki akrylowe...nie znam więcej produktów;)

      Usuń
  8. bez patyczków nie ma tuszowania rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie wyobrażam sobie dokończenia makijażu, bez użycia patyczków ;) Ale fajnie wiedzieć, że istnieje opcja mniejszych. Muszę się rozejrzeć czy nie są dostępne gdzieś w PL.

    Pozdrawiam Cię ciepło Agnieszko :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tez by mi sie przydaly takie male patyczki! Zawsze jesten wymazana tuszem w szczegolnosci teraz, kiedy bobby brown nie jest dla mnie litosciwy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sklep!!!! Żałuje tylko, ze nie ma go w moim mieście :( ale jak tylko jestem w Warszawie to korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś kto wymyślił patyczki powinien dostać nobla:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga relaksujacej pistacjowo miodowej kapieli zycze:):) Uwielbiam zapach jej produktow do kapieli i ciala. Mialam kiedys krem do rak o zapachu creme brulee to jak nienormalna;);) przykladalam co chwila posmarowane nim dlonie do nosa:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są bardzo słodkie, ale na pewno bardzo oryginalne...nie znam ich zamienników

      Usuń
  14. tak właśnie myślałam że pochodzą z Azji...azjaci uwielbiaja wszystko co malutkie i słodkie...W lecie np hitem jest miniaturkowa coca cola w puszce...lub woda w butelce 200ml:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super nawet nie wiedzialam ze cos takiwog istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny sklep- potrzebowalam kiedys kupic zwykle biale koszule z dlugim rekawem a ze potrzebowalam minimum 5 sztuk wiec niekoniecznie tm.lewin mi pasowal cenowo. Koszule maja juz ponad 2 lata i sa w wysmienitym stanie, mimo cotygodniowego prania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomocne musza byc te waciki ! W koncu wszedzie dojda :)
    Pozdrawiam ! :)

    Hej :) Moze zajrzysz? Zalozylam nowego bloga z inspirujacymi gadzetami i innymi pomyslami :) Zapraszam ! http://juliee-julieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Patyczki przy codziennym makijażu to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  19. http://greckie-delikatesy.pl/kosmetyki-c-17.html
    Znalazlam tutaj to maslo do ciala z firmy MYTHOS

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa odmiana dla wprawionych w bojach z regularnymi patyczkami. Przepiękne tło zdjciowe, to mini jabłuszka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ekstra! niedawno zastanawiałam się, czy są takie specjalne małe/cienkie waciki do oczu :) więc chyba skoczę do Muji i zobaczę po ile u nas w Polsce je sprzedają. Niestety, nie wiem jak w innych krajach, ale w Polsce Muji jest dość drogim sklepem, więc spodziewam się, że takie patyczki będą kosztowały z 15 zł (czyli 5razy więcej niż za normalne patyczki...). Niemniej jednak, uwielbiam ich minimalizm i dizajn :)

    OdpowiedzUsuń
  22. patyczki w makijazu niezastapione :D

    OdpowiedzUsuń