linia

Wiadomomość z ostatniej chwili...Sleek w Bootsie

Dzięki jednej z Was (dziękuję Magdo Leno:) dowiedziałam się, że Sleek jest do zdobycia na stronie Boots klik i to w ofercie 3za2:) Jeszcze jakiś czas temu był marką zarezerwowaną tylko dla drogerii Superdrug klik.
Nie wiedziałam ich szafy w sklepie stacjonarnym, ale to pewnie tylko kwestia czasu. Choć "faza" na Sleek dawno mi przeszła, ale wiem, że wiele z Was uwielbia ich produkty. 

Pozdrawiam Aga
PS. Mam oko na jeden błyszczyk:) tylko ciiii

18 komentarzy:

  1. Przydałby mi się Sleek stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W norweskim Bootsie jeszcze nie mają. Czekam więc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u nas nigdzie nie można dostać go stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś proszę napisz szybko post o dodatkach do gazet grudniowych/styczniowych.
    Teraz większość bliskich będzie przyjeżdżała do Polski i mogą nam zakupy zrobić :-)

    Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich Chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na naszego magicznego bloga ; )

    http://jakontozrobil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć słońce!

    W Irlandii w Bootsie Sleek też już jest od jakiś 2 tygodni :)

    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też już przeszło z paletkami Sleek`a. Teraz jestem wierna tylko UD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne sa te paletki.Dobrze sie trzymaja na oku i kolory maja dosc ladne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo yeaaah ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzialam dzisiaj Sleek w Bootsie na Oxford Street

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jaaaaa bym chciała żeby w Polsce były ich szafy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak przy okazji to w Superdrug suche szampony Batiste sa za polowe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga ten tusz jest w Rossmannie, w ogóle muszę Ci powiedzieć, że te tusze Eveline są super, ja kupuję od jakiegoś czasu i zaraziłam siostrę i żadnego innego nie używamy, to jest taka alternatywa na każdą kieszeń i moim zdaniem jest dużo o lepszy meybeline itp. Kiedyś z tej firmy miałam też błyszczyk z takimi drobinkami brokatu i też byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedną paletę Sleek i powiem że nie jestem jakoś bardzo zachwycona z tego powodu. Pigmentacja ok ale cienie niestety rolują się po kilku godzinach (nigdy nie miałam tego problemu, używam bazy) i osypują się podczas aplikacji. Raczej nie kupię więcej.

    OdpowiedzUsuń