linia

H jak Hydraluron

Zaczęło się od malutkiej próbeczki, która skończyła się po kilku tygodniach regularnego stosowania. Działanie hydraluronu tak mi się spodobało, że zdecydowałam się na pełnowymiarową wersję. Jeżeli interesuje Was, czym jest owy żel w tubce, zapraszam do lektury.

Producent mówi, że hydraluron to pierwszy na świecie kwas hialuronowy, który w 100% nie jest pochodzenia odzwierzęcego, nie zawiera parabenów, glikolu propylenowego. Nie ma zapachu i nadaje się do wszystkich rodzajów skóry. Nie do końca chce mi się wierzyć, że jest pierwszym, ale z resztą się zgadzam.

Kwas hialuronowy jest naturalnym składnikiem występującym w całym ciele, wypełnia przestrzeń międzykomórkową.

Niestety z wiekiem ilość kwasu hialuronowego drastycznie maleje, dlatego dzieci mają tak delikatną, sprężystą i gładką skórę (oj mają, mają). Po 40 roku życia mamy już go o połowę mniej.
Kwas HA działa jak gąbka/magnes, pochłaniając i zatrzymując wodę. Tworzy swojego rodzaju film na skórze wiążący wodę (jest w stanie wchłonąć do 1000 razy swojej masy w wodzie) co powoduje, że wszelkie kremy aplikowane po nim zostają dłużej na skórze (nie parują tak szybko z jej powierzchni).

Producent zaleca stosowanie serum dwa razy dziennie tuż przed aplikacją naszego tradycyjngo kremu.
Serum wchłania się w przeciągu kilkunastu sekund nie pozostawiając lepkiej warstwy. Skóra jest gotowa na krem, bądz olejek.

 "Powierzchowne" działanie HA ma korzystny wpływ na odbudowę uszkodzonego naskórka, czyli szyciej gojącą się skórę ☛co zmniejsza ryzyko pojawienia się bakterii na powierzchni skóry ☛co pomaga m.in w walce z trądzikem!!!


 W składzie jest rownież szczep z czerwonych alg morskich, które zwiększają odnowę komórek, jędrność, elastyczność i gładkość skóry. 

Co zauważyłam po zastosowaniu tego kosmetyku?
Skóra jest miękka, elastyczna i bardziej przyjemna w dotyku. Mój synek czasami niechcący zadrapie mi buzię i rana naprawdę goi się w ekspresowym tempie.
 

Według mojego kosmetycznego guru jest to jeden z "must have" codziennej pielęgnacji, które każda z kobiet i nie tylko powyżej 20roku życia powinna posiadać w swojej kosmetyczce. 

Jeżeli lubujecie się w slsowych żelach do mycia buzi, kochacie imprezy, alkohol, palicie fajki, macie odwodnioną skórę, na której nie trzyma się żaden podkład, żyjecie w stresie, jecie nieregularnie i niezdrowo to te serum jest dla Was. Oczywiście jeżeli nie podpisujecie się pod żadnym z powyższych punktów, możecie dać sobie z nim spokój:)


Nawilżający żel można kupić w Bootsie klik i często jest w promocji 3za2 albo 1/3 off.

Hydraluron jest produkowany przez "rzeczywiste laboratoria", których główną polisą jest dostarczanie najwyższej jakości produktów w szczerej cenie, bez zbędnych wydatków na marketing i reklamy.

Próbowałam go też porównać do naszych rodzimych kwasów HA, które możemy kupić bez problemu na wielu stronach www i powiem Wam szczerze, że nie wiem co mam powiedzieć. Z jednej strony, to przecież praktycznie to samo (tylko kilka razy tańsze), a z drugiej efekty po kilkunastu tygodniach używania Hydraulonu bardziej mi odpowiadają. 

Używałyście czystego kwasu, bądź takiego serum wcześniej? 
Pozdrawiam 
Aga

 

76 komentarzy:

  1. Musże mu się przyjrzec, Boots ma czasem perelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko poczekaj na promocje:)

      Usuń
    2. Ciekawe czy drogi ????

      Usuń
    3. Ciekawe czy drogi ????

      Usuń
    4. Niestety do najtańszych nie należy, z tego co pamiętam kosztuje około 35 euro.

      Usuń
    5. witam i pozdrawiam, jesli bedziecie w Polsce polecam eveline okolo 20zl, 15 ml hialuron w czystej postaci:))milego dzionka

      Usuń
    6. Właśnie kupiłam :) jest promocja w boots aktualnie , zamiast 25 kosztuje £16!

      Usuń
  2. Yep, jest w mojej kosmetyczce od ponad 4 miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować ten specyfik, bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam produktu a podobnym działaniu - to aktywator SensiSOMI marki PHYRIS - i jestem baardzo zadowolona z jego działania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałem kwasu hialuronowego z BU i rzeczywiście nawilża buzię i zwiększa wchłanianie się tłustych kosmetyków, ale trzeba z nim uważać bo nałożony na sucha skore możne ja wysuszyć. Dobrze by było żeby miał tez rożne wielkości cząsteczek aby mogły przeniknąć przez skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna z wielkości nie przeniknie przez skorę:(( Musiałabym robić to z igiełkami. Ten nie przesusza skóry:)

      Usuń
  6. Koniecznie musze go zakupic,kiedys uzywalam ale ten ktory mialam byl jakis dziwny i nie sprawdzal sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO kilku tygodniach naprawdę widać różnice. Polecam

      Usuń
  7. nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio w tkmaxx kuoilam serum z kwasem hialuronowym za cale 5£.
    Mam nadzieje, ze bedzie tanszym odpowiednikiem tego co nam dzisiaj przestawilas ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. zuzylam tubke, teraz mam mini z boxa od BBB http://www.britishbeautyblogger.com/2013/10/bbb-beauty-box-ii.html i zaluje ze nie zrobilam zapasu przy ostatnim 3za2 b bootsie.
    Caroline nie tylko Twoim guru jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zaciekawilaś mnie tym boxem:) Same cudeńka:) Pewnie niedługo będzie kolejna promocja

      Usuń
  10. Nie miałam, ale brzmi bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobne do HadaLabo poleconego przez Azjatycki Cukier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz sprawdzę i porównam

      Usuń
    2. Nie mogę na stronie znaleźć składu, ale idea jest identyczna:)

      Usuń
  12. Bardzo podobne do HadaLabo poleconego przez Azjatycki Cukier

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog o kosmetykach. Tak to lubię :) muszę się dużo w tej dziedzinie pouczyć. Dodaję do obserwowanych
    Skromnie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam ekoampułki z Pat&Rub ma chyba takie samo działanie.Niestety cena 180zł za coś co wystarcza mi na miesiąc jest mocno przesadzona.Nie mniej, rzeczywiście produkt tego typu to must have:)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam ale naszych polskich marek:D

    OdpowiedzUsuń
  17. kosztuje 25, nie tak drogo, ale rzeczywiście warto na niego zapolować przy promocji 3 za 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga jak kwas hialuronowy z BU powodował u mnie zwiększenie czarnych zaskórników to ten też będzie to powodował?
    Jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno mi pwiedzieć i dziwi mnie trochę to, że takie miałaś doświadczneie po HA

      Usuń
  19. Aga, a czy kobiety karmiące piersią mogą go używać? Pewnie tak, skoro Ty go używasz i karmisz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego cos co kladziesz na buzie mialoby miec wplyw na karmienie piersia????? Juz nawet kosmetykow uzywac nie mozna?

      Usuń
    2. Nie wiesz, że substancje zawarte w kosmetykach nałożone na nasze ciało wędrują do krwiobiegu, a potem z przedostają się z mlekiem matki do organizmu dziecka? Nikt nie mówi, że nie można używać kosmetyków, więc po co się tak oburzasz. Można, ale z głową.

      Usuń
    3. Tak, tak... jak karmisz piersia to juz kosmetykow nie uzywaj, zyj na gotowanych warzywach i najlepiej nie oddychaj, bo sie zanieczyszcenia do mleka dostana. Typowe polska policja matek karmiacych:/ Poza tym skad Agi mialaby wiedziec czy sie to do mleka dostaje??? Moze ty wiesz, skoro wiesz tak duzo.

      Usuń
    4. Przecież ja się nie pytam Agi, czy się dostaje do mleka. Widzisz gdzieś żebym o to pytała? A tak poza tym to nie popadaj w skrajność. Niektóre składniki zawarte w kosmetykach mają działanie rakotwórcze, więc lepiej nie używać wszystkiego co popadnie. Ale to nie znaczy, że mamy WSZYSTKO odstawić. A z ta "polską policja matek karmiących" to nie wiem do kogo pijesz. Nikt nie zabrania używania kosmetyków podczas karmienia. Czytaj ze zrozumieniem.

      Usuń
    5. Ja nie słyszałam o przeciwskazaniach i używam.
      @Mikki: nie można stosować wielu kosmetyków podczas ciązy i karmienia piersią szczególnie tych zawierająchcych wit A, może to doprowadzić do uszkodzenia płodu i poronienia. Ciąża to nie choroba, ale trzeba zachować podstawowe srodŻi ostrożności i potwierdzi to każdy lekarz

      Usuń
    6. Agi: Masz racje, ale tych informacji dowiesz sie od lekarza tzn. zostalo to zbadane i jest tych zakazow w sumie niewiele. Nie lubie po prostu dorabiania teorii i wpedzania normalnych matek w poczucie winy, a niestety 'znecanie' sie nad matkami to narodowa pasja - jak nie rodzisz w bolu, nie glodujesz karmiac piersia to robisz zle, to nie jestes dobra matka. Przytrafilo mi sie uslyszec od polskiej kolezanki ze np nie powinnam jesc curry bo ostre. Jak radza sobie kobiety w Indiach, ktore bardzo ostre curry jedza na codzien to jest dopiero zagadka :) Uwazam, ze do wszystkiego potrzebny jest zdrowy rozsadek, ktory akurat Ty masz :)

      Usuń
  20. hey ! szukam coś podobnego ale do ust, czy może ten produkt można stosować na usta ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym różni się ten kwas hialuronowy od tego zakupionego na ZSK czy BU?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma trochę inne dzialanie i skład. Kilka z widzek napisało mi, że odniosło taie samo wrażenie w porównaniu do kwasu ze stron www na korzyść hydraluronu

      Usuń
  22. Widziałam go Bootsie ale jakoś sie nie skusilam. Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam podobnego produktu marki Collistar, Attivi Puri Acido Ialuronico (skład zbliżony, czysty aktywny kwas HA) Na moja skórę 30+ działa bardzo dobrze, również widzę różnice działania w stosunku do kwasu z BU. W PL dostępny w Douglas za ok 190zł, jest to produkt wydajny i wart swojej ceny. Poniżej krótkie info w tej serii są trzy aktywne preparaty, kwas HA, kolagen, witaminy A+C+E.

    http://glow.pl/uroda/pielegnacja/collistar-pure-actives-skladniki-aktywne-w-czystej/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście podobny, ja kiedyś sosowałam czysty kolagen, ale nie widziałam jakiś fantastycnych efektow;(

      Usuń
  24. ja mam taki kwas ze stronki zrób sobie krem, koszt 5,90zł za sporą buteleczkę...działa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie do tego toniku co mowilas o niezbednikcha czy to jest ten : http://www.pixibeauty.co.uk/web-exclusives/glow-tonic bo na tej stronie jest inna butelka ,nie taka jak twoja z papka . dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, przynaję, że nie wiedziałam o zmianie szay graficznej. Moja koleżanka ma mi kupić jeden w czwartek i jak nie zapomnę, to napiszę Ci jak wygląda sprawa

      Usuń
    2. Aga wiesz coś na temat tej zmiany? Bo ja mam ogromną ochotę zamówić ten tonik ale zmyliła mnie trochę ta inna butelka ;/ A jeśli chodzi o żel to chyba poczekam na promocję:)

      Usuń
  26. Właśnie obejrzałam Twój filmik na YT i na prawdę zaciekawiłaś mnie tym żelem. Muszę go koniecznie poszukać :) Ciekawa jestem czy w moim bootsie jest ;) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, chcialabym polecic jeszcze jeden produkt z bootsa o podobnym działaniu i składzie. Jest to maska liftingujaca z firmy Una Brennan(fioletowa), stosuje sie jako maskę lub właśnie jako serum. Ma kwas hialuronowy na 3 miejscu zaraz po wodzie i glicerynie, ma rownież postać przezroczystego żelu. Dla mnie oba te produkty sa podobne w działaniu, różnią sie cena maska teraz w promocji kosztuje ok 7£. Moze komuś sie przyda takie info , warto wypróbować samemu i porównać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazalabym na maski z Una Brennan, mnie uczulila tak jak Age glinka...

      Usuń
  28. może się skuszę jak znajdę :):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aga będę za 10 dni w Londynie i pewnie skuszę się na niego :) Mam prośbę ! Czy mogłabyś polecić mi jakieś miejsca gdzie można tanio i smacznie zjeść? Wolałabym zbankrutować w boots i primark niż na obiedzie :) Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrą opcją są chinese eat as much you can, czyli płacisz ok 8 funtów i jesz ile dasz radę. Nie wiem czy akurat takie miejsce będzie w twojej okolicy. Posiłek w pizzerri kostuje ok 10-15 funtów...zapytałam też o to Gava i on też nie wie co polecić...trudna sprawa

      Usuń
  30. ..nie miałam,ale może kiedyś sobie zakupie takie cudo;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ja używałam tylko kwasu hialuronowego ale lepiej sprawdzał się na włosy niż na twarz niestwty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie na włosach się zupełnie nie sprawdził:((

      Usuń
  32. Ja kupiłam swoje pierwsze serum hialuronowe Skin Eternal z firmy " Source Naturals" popularnej w Stanach. Ma co prawda nieco cukierkową konsystencję i chemiczny zapach ale robi swój "job" :-) znacznie bardziej lubię ten produkt niż inne wynalazki typu: kolagen (który spina niesamowicie skórę) , bio oil czy też olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  33. czytam Twoj blog od dawna, bardzo go lubie. dzieki za ta recenzje, super produkt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytam Twojego bloga od niemalże początku jego istnienia. Teraz sama raczkuje. Będzie mi miło jeśli co jakiś czas zerkniesz :) Zapraszam, blog o wnetrzach i nie tylko http://interiorand-exterior.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Aga,

    ja tak troche z innej beczki, ale zastanawiam sie wlanie nad zmiana telefonu i myslalam o iphone. Moglabys zrobic filmik wady/zalety iphone? Jestem ciekawa Twojej opinii (: Uwielbiam sluchac jak mowisz, jest to bardzo naturalne wiec super by bylo zobaczyc filmik, ale jesli na blogu zrobilabys wpis to tez chetnie przeczytam.

    Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wlaśnie planuję zakup hydraluron'u, ale zastanawiam się co wybrać, krem czy serum? różnią się one opakowaniami jednen jest w czerwonym, a drugi w różowym. Może wiecie, który by się bardziej sprawdził?
    http://ewelynyswiat.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam, uzywam od 6 miesiecy, uwielbiam, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  40. zaciekawiłas mnie ;) muszę się bliżej przyjżeć tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie bym wypróbowała, ale nie mam do niego dostępu. Szkoda, że w Polsce go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  42. jest teraz w promocji w bootsie. jutro po niego ide. a jak jest potem z opalaniem? mozna sie opalac z nim na buzi?

    OdpowiedzUsuń