linia

Maybelline New York Pure Cover Mineral Concealer

W życiu o nim nie słyszałam, ale po filmiku Maxineczki o korektorach postanowiłam zaryzykować. Niestety nie można go znaleźć stacjonarnie, ale na ebayu klik ich ci dostatek. 
 Maybelline New York Pure Cover Mineral Concealer

Korektor ma błyszczykowy aplikator i w opakowaniu jest 5ml.
 
Miałam mały problem ze zidentyfikowaniem odpowiedniego do mojej cery odcienia i chyba wybrałam za jasny (02 Natural), ale w tym momencie to jedyna wada którą mogę znaleźć w tym produkcie.
Ten korektor jest naprawdę fantastycznym produkem. Ma tak przyjmeną, delikatną konsystencję, że jego aplikacja to czysta przyjemność. Dostarcza przy tym odpowiedniego krycia i bez większego problemu maskuje cienie pod oczami, nie podkreślając zmarszczek.
 Podoba mi się jego skład: 100% mineralnych pigmentów, nie zawiera oleju, talku i jest bezzapachowy. Używam go od ponad tygodnia i na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce. 

W tym momencie mam wrażenie, że jednym z najpopularniejszych korektorów w sieci jest Collection 2000 Lasting Perfection Concealer klik. Ja kochałam go ponad dwa lata temu, ale wydawało mi się, że bardzo wysuszył mi okolicę oczu:( więc uważajcie na niego.
Wspomnienie sprzed lat:

Pozdrawiam i do usłyszenia:)

Aga

82 komentarze:

  1. Bardzo długo używałam podkładu z tej linii, który był niesamowity i niestety do dziś takiego odpowiednika znaleźć nie mogę, a tak kocham... :( Korektor mnie kusi, ale z drugiej strony skoro i tak jest wycofany to nie wiem czy jest sens go szukać na siłę :P Miłego użytkowania!: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POszukaj online, bo w niektorych krajach są nadal dostępne

      Usuń
  2. Dla mnie to on jednak za suchy:/ Wolę inne konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nastepny na liscie do testow polecam Healthy Mix od Borjouois,ładnie kryje (w szczegolnosci zasinienia)nie uczula i nie wysusza skory,jest bezzapachowy ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się w 100%. :-) Mam i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. Miałam, używałam-super efekt. Teraz jestem na etapie Maybeline Dream Lumi touch-rozświetlający (ja mam w kolorze 01) jak dla mnie najlepszy ze wszystkich. Super kryje, w ogóle się nie "zbryla" i efekt mam na cały dzień-jak byś miała gdzieś możliwość spróbuj koniecznie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jak ktoś mieszka blisko Tesco Extra, w którym to znajduje się Strefa wyprzedażowa (nie we wszystkich) to są one na wyprzedaży chyba po ok.18 zł

      Usuń
    4. MIalam go dwa lata temu i oddalam mamie, U niej też stoi;)

      Usuń
    5. Hehe :) Widać nie każdemu pasuje toto samo :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie to najlepszy korektor jaki kiedykolwiek mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt świeżego spojrzenia u mnie dawał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam korektor Fit me od Maybelline, am super lekka konsystencje a kryje dobrze jak Collection.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie nie na temat.Jaka jest Twoja opinia na temat kremu Zelens 3t complex?Chciałabym go kupić, ale nie znam nikogo, kto może coś o nim powiedzieć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile masz lat i jaką cerę? Jest to dośc trściwy krem i nie polecałabym go dla młodej cery

      Usuń
    2. 23 cera mieszana, ale często odwodniona, raczej bezproblemowa.

      Usuń
    3. Będzie trochę za "mocny". Sprawdz Z Matrix;)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo za opinię i polecanie.Przetestuję i dam znać o efektach.Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Mam ten korektor i chyba jako jeden z nielicznych radzi sobie z moimi cieniami pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uzywam tego korektora z Collection i mnie naprzykład nie wyszusza okolic pod oczami , ale wiadomo działanie kosmetyków jest to sprawa indywidualna. Możę się skuszę na ten korektor. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać czy po dłuższym czasie stosowania, nie wysuszania skóry pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest mój ulubiony korektor od ponad 2 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Także się "czaję" na ten korektor już jakiś czas... Tylko waham się jeszcze między korektorem z NYX... sama jestem ciekawa który w końcu zakupię :))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Collection 2000 tez uwielbiam ale wyprobuje tez ten Maybelline skoro go polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten korektor pare dni temu byl w poundlandzie zakupilam trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten korektor pare dni temu byl w poundlandzie zakupilam trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używam korektora, ale nad tym się zastanowie

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie hitem korektorowym pozostaje MAC Pro Longwear. Kiedyś uwielbiałam korektor od Bobbi Brown, ale niestety zmieniono w nim formułę i produkt jest obecnie dla mnie nieporozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam oba o ktorych mówisz i mam podobne zdanie. Z BB zrobiło się coś dziwnego:///

      Usuń
  18. Uzywam tego korektora od ponad miesiaca i u mnie tez swietnie sie sprawdza. Wczesniej mialam MAC mineralize concealer i rowniez bylam z niego bardzo zadowlona. Ten Maybelline dziala wg mnie dokladnie tak samo jak ten z MAC a jest tanszy wiec bardzo ciesze sie ze go znalazlam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. używam go od lat, dowiedziałam się o nim z kanału Izabeli kilka lat temu (notabene szkoda, że przerwała nagrywanie).

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana a miałaś już catrice kamuflaż ? jeśli nie to mogę ci go wysłać ! jest rewelacyjny :) zrobiłam o nim post na blogu więc jeśli chcesz zobaczyć jego krycie koniecznie zajrzyj :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. też słyszałam, że ten korektor rewelacja :))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. O, muszę zapolować na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. znowu skusiłaś :) juz zamowilam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam korektor z maybellina ale z serii affinitone:) Ostatnio nawet prezentowałam efekt. Tego niestety nigdzie nie widziałam, ale jak dorwę chętnie kupię dla porównania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dorwałam go ok 2 miesiące temu w Poundlandzie , niestety nie mogłam sprawdzić odcienia i również wzięłam ciut za jasny. Jest świetny śmiało mogę go porównać z tym z Collection :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten korektor i byłam bardzo zadowolona! Szkoda, ze nie są już dostępne w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam swój korektor Maybelline w odcieniu 04 rose beige i nie można na niego narzekać. Jednak jego lepszym choć droższym odpowiednikiem jest korektor MAC Pro longwear conceales w odcieniu NW20. Obydwa nie wysuszają skóry pod oczami lecz MAC utrzymuje się cały dzień czego niestety nie można powiedzieć o korektorze z Maybelline:( pozdrawiam i zapraszam do siebie http://alizanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To mój ukochany korektor, jednak został wycofany ze sprzedaży, nie wiem czemu, może marka wprowadzi coś nowego. Ostatnimi czasy zastanawiałam się nad korektorem od Heleny Rubinstein, wiem, że kiedyś go używałaś. Uważasz, że jest dużo lepszy? Ten z maybelline, na pewno nie wysusza i świetnie kryje, w połączeniu z pudrem długo się trzyma. Moim zdaniem jest lepszy od MAC pro longwear, bo w porównaniu do niego nie wchodzi w zmarszczki i ich nie podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  29. używam i potwierdzam - rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Używałam i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kiedyś uwielbiałam ten korektor, dużo lepszy od Maca.

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę wypróbować, bo niestety moje poprzednie korektory nie poradziły sobie z moimi sińcami :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wlasnie w radiu uslyszalam ze beckhamowie oddali swoje ubranka do red cross charity shop na Chelsea i Kensinngton. Moze masz ochote jutro sie wybrac ;) http://www.mirror.co.uk/3am/david-victoria-beckham-give-thousands-2815129

    OdpowiedzUsuń
  34. ja uzywam bell minerals i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś bardzo go chciałam kupić teraz niestety nie mogę już go znaleźć u mnie w drogerii w mieście.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja Aga szukam czegos rozswietlajacego bardziej niz kryjacego.. Cieni pod oczami (jeszcze) nie mam mocnych wiec przymierzam sie do slynnego ysl.. Uzywalas kiedys moze?;)

    OdpowiedzUsuń
  37. pozdrowienia Nieesiu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja poszukuję dobrego korektora, ale rozświetlającego.:(

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie korektor collection niestety przesłuszył okolice pod oczami teraz szukam czegoś nawilżającego. Może uda mi się właśnie ten zakupić i wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog ;p
    Obserwuję ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę spróbować, bo poszukuje ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez go kupiłam z polecenia Maxi i sprawdzał mi się super! Będąc w sierpniu w Londynie zakupiłam wspomniany Collection i czekam aż wykończę Rimmel Wake me Up i zaczynam testowanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. tego korektora juz nie produkuja, wiec lepiej sprawdzaj date waznosci kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. hm..szkoda, że nie mam okazji go przetestować :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Używałam ten korektor ale strasznie mi wysuszał skore i nie używam go narazie szukam czegos co nie bedzie wysuszał mi skore mozesz cos polecic?

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedyś kuzynka mi przywiozła, jest znaczy był świetny szkoda że już nie mogę go używać bo w moim mieście narazie go nie znalazłam ;<.
    Zapraszam na mój blog: http://czekoladowymonsterek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym go przetestowała....Tyle razy na niego patrzyłam ale nigdy nie trafił na moją toaletkę-chyba nadeszła moja pora :) Dzięki Aga za wodzenie na pokuszenie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam ten korektor. Wielka szkoda, że przestali go produkować, a kupować kosmetyków bez internet nie lubię :( Będę musiała poszukać zamiennika.
    http://mloda9305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba poszukam go gdzieś w internecie bo mój korektor się skończył a mam ochotę wypróbować coś nowego
    wystarczyczasu.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Tutaj go wycofali i kupuje go tez na ebay albo w outlecie, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Również muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  53. Musze go wypróbować ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja go znalazłam przez przypadek w funciaku :) , niestety też jest dla mnie za jasny :/

    OdpowiedzUsuń
  55. Maybelline miał poprzednią wersję korektora o niebo lepszą, b. kryjącą ale wycofali go więc ten ma od roku i jest taki po prostu ok... dostępny we wszystkich drogeriach... Tamtego poszukiwałam długi czas aż się poddałam i wiem, że nie było to tylko moja opinia(ale to zawsze tak jest, że jak kosmetyk jest super to wycofują go, bo z tym samym losem innych bestsellerów też się spotkałam :[ ).

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń