linia

Grudzień w zdjęciach

Nawet nie wiem co powiedzieć, bo nie było mnie tu od prawie dwóch miesięcy:) Nie lubię się tłumaczyć, ale może zdjęcia z tego okresu pozwolą zrozumieć moją nieobecność:) Naprawdę dużo się działo:)

 Nasza choinka
 Winter Wonderland



Impreza 

za imprezą...


 Nie można się obejśc bez WC selfie
Ciasteczka imbirowe
 Świąteczna latarenka
Choinka w pracy i kolejna impreza

 Polska



 Babcine ogórki
 Wiecznie głodna Inka

 Fryzjer
 Białystok wieczorem
 Bombki dla was, nadal czekam na zgłoszenie zwyciezców

 Wigilia
 MY
 Białystok
 Rozpakowywyanie prezentów
 Nalewka taty
 Trochę zakupów
 Romantyczne kolacje
 I koniec roku:))


Mam nadzieję, że w tym roku znajdę więcej czasu na bloga, bo wiem, że część z Was cierpliwie czeka;))
Całuję i do usłyszenia

Aga

61 komentarzy:

  1. I już nie wiem które podoba mi się najbardziej! To lustrowe selfie - BOSKO! Przepiękna choinka, widać, że aktywnie spedziliście miesiąc - całuję mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ,widać ,że jesteś bardzo szczęśliwa! :) mam pytanie ,gdzie zakupiłaś tę sukienkę z cekinami? Jest ona cudowna! Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam na szmatach w PL i nie ma metki, więc nie wiem z jakiego sklepu pochodzi

      Usuń
  3. James jest przesłodki! A zdjęcie romantycznej kolacji we 3 na pięknych talerzykach jest moim ulubionym :)


    aftermedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga skad sukienka? Bajeczna! Wszystkiego dobrego dla całej rodziny w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, niczym się nie przejmuj ;) Jesteś aktywną mamcią, nie ma się co dziwić ,że blog zszedł na dalszy plan. Rodzinka jest najważniejsza ! Już to pisałam ,ale powtórzę jeszcze raz - kwitniesz przy swoich mężczyznach ;) Cudna rodzinka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. agus co to za kurtka na ostatnim zdjeciu ?
    pieknie wszedzie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ten Twój synek jest przystojny, słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście cudowną rodziną! Agnieszko jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tych wieczorowych strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, Aga, jaka laleczka z Ciebie, WC selfie zdjęciem roku <3 A James w tych getrach i małych Hunterach stopił lód w moim sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia !
    Tak sobie pomyślałam co do zdjęcia na którym James rozpakowuje prezent, że pewnie ciężko było opakować rower ;P
    Agnieszko, Twoja srebrna kreacja to CUDO :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpakowywanie zajęło trochę, ale radocha była duża

      Usuń
  13. Fajne zdjęcia. ;) Szczęśliwego Nowego Roku! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga! cudna parka i czapka, gdzie je kupiłaś? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombowo wyglądasz w tej cekinowej sukience!! No i nareszcie wróciłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega zdjęcia.Wyglądałaś na sylwestra jak milion dolarów!!! Wszystkiego dobrego w nowym roku.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie trać czasu przed komputerem, korzystaj z pięknych chwil w gronie rodziny i przyjaciół :* w chwili relaksu zaglądaj do nas czasem;)

    ♥♥ ohh jak ja uwielbiam te sercowe talerze :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo się działo jak widać ;d świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko wyglądasz pięknie, a Twój synek jest przesłodki! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie wyniki konkursu bo nawet nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wiadomóści do tych osób, ale chyba zrobię to ponownie

      Usuń
  22. Z synem na huśtawce najlepsze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie Aga wygladasz!! Ciezko znalezc czas majac tyle obowiazkow, a czas leci szybkoo

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne... kolacja we dwoje :)) hahaha A łapka poszła wcześniej spać? Ciągle głodny pies? To znam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rodzinka :) dużo zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia!! Fotorelacja miła dla oka :) W tej sukience z "selfie z wc" wyglądasz obłędnie!! Kiecka jest boska!!

    Pomyślności w Nowym Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia (wszystkie) :) James jak duży , rośnie jak na drożdżach . A jaka to szminka na 7 zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie, że znów jesteś :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne podsumowanie! :)
    na ten Nowy Rok życzę zdrówka i dużo pozytywnych dni w Waszym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Agi,gdzie są wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam wiadomóści do osob, ale 4 mi nie odpisaly:(

      Usuń
  31. Fajny mix
    śliczne sukieneczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah ta Twoja figura...:) A najbardziej spodobała mi się romantyczna kolacja i talerzyk synka hehe

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! :) Zwłaszcza łazienkowe selfie i genialna sukienka. Zauważyłam na ostatnim zdjęciu że pojazd Jamesa to Bugaboo. Jak Ci się go używa? Ja dziś po oględzinach w sklepie sama stałam się jego posiadaczką i wydaje mi się że to najlepsza opcja z wózków dostępnych na rynku, ale mój jeszcze czeka na swojego lokatora wiec ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć ponadto ze super się prezentuje, jest lekki i na sporo funkcji. Będę wdzięczna za Twoja opinię. Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Slicznie Aga slicznie powiedz jaki masz kolor wlosow ? Jaki odcien i czy masz jeden kolor na calosci ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekne zdjecia!! Moj synek ma juz 5 lat a nadal uwielbia jezdzic na swoim bez-pedalowym rowerku, bardzo fajna sprawa!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja Zosia ma 7 miesięcy a już powinna pójść do fryzjera! ;) Masz jakiś sposób na "filcujące" się włosy z tyłu głowy u malucha po nocy? Po kąpieli suszymy i rozczesujemy jej włoski, a rano zawsze to samo.. Jak będziesz miała chwilkę to zapraszam :) www.milliehome.pl
    uściski,
    A

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! A James jest przecudowny!! ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna rodzinka z klasa....jesteście piękni....twojimezczyzi i piękna ty z syneczkiem....te kreację...ach.....jaki masz lakier na pazurk ach przy zdjęciu nalewka taty chyba.....taki śnieżny kolorek?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rodzinka:) i przepiękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pieknie wygladasz a synus slodziutki do schrupania :) Mam podobnego urwisa :)
    Ago szukam takiego lampiona jak Twoj, czy mozesz zdradzic gdzie kupilas? chodzi mi o ten ktory tak uroczo przystroilas na swieta z "Bambim" w srodku
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale slicznie wygladalas !!!
    Synek oczywiscie tez !

    OdpowiedzUsuń