linia

Poducha chmura

Dziś zapraszam na mini projekt. Będziemy potrzebować:
Trochę wypełniacza do poduszek (ja swój wyjęłam z poduszki z Ikea), kawałek starego dresu lub innego materiału, trochę niktki i igiełkę;)
 Wycinamy odpowiedni kształ poduszki i na lewej stronie obszywamy brzeg (możemy to zorbić ręcznie, bądz na maszynie). Zostawiamy małą dziurkę.
 Przewracamy poduchę na prawą stronę
 Wypychamy puchem
Zszywamy brzeg...
 i gotowe

 Zapraszam tez na film (jeżeli chcecie zobaczyć mnie w akcji:)
Buziaki i do usłyszenia:)
Aga

21 komentarzy:

  1. Rewelacyjne te poduchy dzięki za pomysł :). Muszę koniecznie pokazać dzieciakom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te poduszki :) Będę musiała sobie takie zrobić ;) dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Aga! Super pomysł! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć kogoś kto nam uszyje, bo ja nawet z guzikiem sobie nie radzę...;)

      Usuń
  4. Super pomysł. Właśnie jestem na etapie robienia porządków w szafach, także na pewno jakiś materiał się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl Aga...pozdrowienia,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! No i te gwiazdki... Super móc podarować dziecku coś, co samemu się zrobiło. Może kiedyś będzie się chwalił kolegom: "tak, wiem, że są super- to MOJA Mama zrobila" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze. Synek na pewno jest zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale swietny pomysl ,razem z moja coreczka uwielbiamy takie DIY;)pozdrawiam
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze, uwielbiam DIY i czuję się bardzo zainspirowana, coś czuję że skusze się na podobny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Twój Mały Szkrab to ma z taką mamą dobrze! Wspaniałe poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny pomysł! ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń