linia

Gąbkowy zmywacz do paznokci

Hej, dziś mam dla Was szybki przepis na jedem z najskuteczniejszych i najszybciej działających zmywaczy do paznokci. 
Ostatnio wiele firm kosmetycznych wyszło z inicjatywą gąbkowego usuwania pozostałości lakieru.
Nawet nie przypuszczacie jak łatwo jest go wykonać w domu:)
Potrzebujemy:
mały słoiczek, pojemnik z nakrętką
gąbka
zmywacz
nożyczki
Gąbkę przycinam tak, aby pasowała do słoika, nacinam małą dziurkę na palec i wlewam zmywacz:) I gotowe
Zapraszam na szybki film, gdzie pokazuję jak to zrobić:)
 

Pozdrawiam
Aga

22 komentarze:

  1. A już liczyłam, że napiszesz recenzję jakiegoś gotowego :D Za kilka dni wyjeżdżam na wakacje, a robienie swojego raczej nie wchodzi w grę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś kupiłam w sklepie takiego gotowca, byłam zadowolona :-)
    fajna gąbka arbuzowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, gąbeczka w kształcie arbuza taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i tania alternatywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie można wiele zaoszczędzić wystarczy pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich zmywaczy. Po czasie brudzą palce. Pomysł fajny. Kiedyś bawiłam się w robienie takiego, ale ostatnio bardziej wole waciki nadaczone zmywaczem. Praktyczne w domu i w podróży.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysl..zaraz po pracy lece ogladac filmik :)
    pozdrawiam,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bajer ;) nie lubię zmywać paznokci :D zwłaszcza czerwonych i brokatu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł fajny :) ale chyba nie będzie mi się chciało bawić :) z tym docinaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za tą formą zmywacza do paznokci, ponieważ płyn się szybko zabarwia od kolorowych lakierów i brudzi palce i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo napisać, właśnie dlatego też nie lubię tej formy zmywaczy :(

      Usuń
  11. Ale fajny pomysł :)
    Myślałam, że to jakiś gotowy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze fajny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A masz Agnieszko jakiś pomysł na zmywanie brokatu? Internet jest pełen tutoriali, ale żaden nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł muszę wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń