linia

Mini zakupy z Polski | Minko, Ziółka, Vichy, Eveline i Organique

Hej, dostałam od mamy paczkę, a to oznacza tylko jedno:)

  • Żel pod prysznic Alverde z czarną porzeczką, którego niestety połowa się wylała:((
  • Dezodorant z Vichy. Ostatnio zdradziłam go na jego brata z białą nakrętkę (wierzę, że jest przeznaczony do skóry wrażliwej) i niestety trochę się nie nim zawiodłam. Postanowiłam wrócić do ulubieńca sprzed lat. Kiedy już złożyłam zamówienie u mamy znalzałam go w Bootsie klik...ale mam refleks.
  • Moją ukochaną kredkę do brwi Cartice w kolorze 040 Don't let me brown klik
  • Serum do rzęs Eveline klik (z polecenia Kasi z kanału MakijażeKasiD klik)
  • Algową maseczkę Organique z dynią i glukozą klik. Już miałam ją w koszyku kiedy ostatnio byłam w Polsce, ale zrezygnowałam po tym jak ekspedientka sklepu powiedziała, że maseczka jest tylko na raz. Jedna z Was mówiła, że używała tego opakowania wielkokrotnie i zachwyciły ją efekty. No i kupiłam, tzn siostra mi kupiła:)
 Mam włożyła mi też cały arsenał składników do przygotowania specjalnej herbatki:
Nie pytajcie jeszcze co z niej będzie, bo ja sama nie wiem hahah:) zapytam mamę o szczegóły i się pochwalę;)

Na koniec jeszcze kilka ulubionych przypraw:
W paczce było jeszcze biurko dla Jamesa od Minko klik.


Więcej szczegółów już niedługo;)

Dajcie mi znać, czy próbowałyście czegoś z powyższej listy (szczególnie maseczki Organique).

Całusy Aga

40 komentarzy:

  1. bardzo ciekawią mnie maski z Organique ;) ale również przerażało mnie to, że mogą być zastosowane tylko jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe jest, aby zużyć 50g maseczki na raz! Chyba, że kładzie się ją na całe ciało... ale raczej nie po to ona jest. Ja robiąc sobie maseczkę z glinki sypię jej sobie szczodrze - około 7-10g. Producent trochę zaszalał z tą ilością...

      Usuń
    2. Ja mam tą ze sluzem slimaka jedwabna i ona jest w platku, to może ta też? i ponoć można ją na dwa razy użyć albo trzy, bo jest dobrze nawilzona. Strasznie jej jestem ciekawa ale użyje przed jakimś ważnym wyjściem :D

      Usuń
    3. Boże, pomyliłam sobie z maseczka z ORIENTANY xD wybaczcie :D ale tej z organique też jestem bardzo ciekawa! :)

      Usuń
  2. Z której serii jest to biurko? A może z mebli dziecięcych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra zrobiła trochę pod nasze potrzeby, ale możeliwe, że pojawi się w regularnej sprzedaży:)

      Usuń
    2. Byłoby super miałaby juz jedna chętna:)

      Usuń
  3. Odżywkę do rzęs z Eveline używam prawie półtorej roku i jestem z niej bardzo zadowolona gdy używałam ją w duecie z maskarą z Max Factor False Lash Effect 24 Hour dostawałam pytania czy mam sztuczne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odzywka działała dopoki jej uzywalam, wiec tak jak większość odżywek, a cena lepsza;) uzywalam glinki z organique, niestety moja wrażliwa cera tego nie lubila;/ opakowanie jest podobne, a porcji w nim z 10, może tu będzie podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę na odżywkę do rzęs i kredkę Catrice (jeżeli ją znajdę.... :)). Daj znać co to będzie za herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odżywkę z Eveline i byłam zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej maski nie sposób zużyć! Używam jej już jakiś miesiąc, średnio raz w tygodniu. Kładę naprawdę solidną warstwę a z opakowania jakby nie ubywało :) Ale buzia po niej jest taaaka mięciutka, że nie moge przestać jej głaskać (i mój chłopak tez! :D) I też bardzo lubię te przyprawy bez chemii, zwłaszcza posypkę do kanapek i innych dań, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię te paczki od Twojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłabyś zdradzić gdzie Twoja mama zaopatrza się w przyprawy i w szczególności te składniki na herbatki w Białym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje je w zielarskim na Ordonowny, albo w innyh aptekach, teraz się pojawiły wszędzie:)

      Usuń
  11. przyprawę do drobiu używam obecnie i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo właśnie to ona!!! Odzywka z Eveline! Pozbawiła mnie rzęs w kącikach oczu odkąd przestałam ją stosować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko, poważnie? będę się przyglądać moim rzęsom

      Usuń
  13. Posiadam jedną maseczkę Organique z papają... Też kiedyś pani w sklepie poinformowała mnie, że jest ona na jeden, że niewydajna... Myślę sobie "a guzik z tym!" Wróciłam po nią, miałam ochotę, kupiłam. Na razie użyłam dwa razy i na pewno jeszcze na 2 starczy... Nie jestem przesadnie oszczędna, ale uważam, że na jeden raz można się nią wysmarować od głowy do pępka...
    A jeśli chodzi o jakość maski, na początku mnie nie powaliła. Ja mam skórę wrażliwą, więc bałam się jej właściwości złuszczających... Jednak po użyciu drugi raz, zauważyłam, że pięknie wygładza buzię, nie świeci się w strefie T, nadaje jednolity blask na całej skórze. Oprócz tej mam jeszcze maskę w białą glinką, taką na wagę, bardzo przyjemna i na pewno jeszcze niejedną wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobię dziś użyję, tak mnie namówiłyście;)

      Usuń
  14. kusi mnie ta maseczka i żel do brwi chyba jak będę w Pl to się skusze;)
    Ps: a synuś jak już urósł buziaki dla maluszka:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten dezodorant z Vichy używałam przez długi czas, ale zamieniłam go na podobny z czerwoną nakrętką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki też jestem bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. maseczki z Organique używam bardo często w mojej opinii najlepsze są z borówką i żurawiną (wystarczają mi na 3 razy), a ta z dynii jest...TRAGICZNA, mam wrażenie, że w miejscach uwrażliwionych (np. po wypryskach) zostawia przebarwienia, POMARAŃCZOWE!!! Niby znikają, może się ścierają, wymywają po kilku myciach twarzy. Moja siostra ma podobne odczucia (tj. złe) w sprawie kremu z serii dyniowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani w sklpeie mi wlaśnie tę borówkową polecała, ale wzięlam inną, zobaczymy jak się sprawdzi:)

      Usuń
  18. Zazdroszczę tej przyprawy z czarnuszką! Myślę, że musi być przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczki algowe Organique są świetne :) Miałam również tą wersję dyniową, ale najbardziej polubiłam żurawinową. Każda taka maseczka stosowana tylko na twarz starczała mi spokojnie na jakieś 4 użycia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba się skuszę na przyprawy tej firmy, gdy wykończę swoje zapasy. Jesteś, Agi, bardzo przekonująca ;-) Na szczęście jest ich sporo na portalach aukcyjnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga Jamesowy sprzęt do rysowania (cały mechanizm z rolką do papieru) jest świetny! Skąd takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/10149350/

      Usuń
    2. Dzięki, widzę że u nas też jest w ofercie :). Piękne zdjęcie malucha!

      Usuń
  22. Uwielbiam kosmetyki Organique :)

    OdpowiedzUsuń