linia

Inteligentna woda, czyli Glacéau SmartWater

Kika tygodni temu na półkach brytyjskich supermarketów pojawiła się "inteligentna woda". 
Glacéau SmartWater zaintygowała mnie i postanowiłam sprawdzić na czym polega jej mądrość. Więcej o samej marce możecie sprawdzić tu

Okazuje się, że przepis na mądrą wodę nie jest taki trudny: 
odparywujemy wodę źródlaną, żeby potem skroplić jej parę (ten proces jest tez zwany destylacją), a następnie dodajemy tylko odpowiednią ilość elektrolitów, w celu zachowania odpowiedniego bilansu magnezu, potasu i wapnia. 

Smart Water smakuje jak najzwyklejsza na świecie woda mineralna, ale dodatkowe korzyści uzyskujemy dzięki magicznym elektrolitom (które pomagają zapobiec odwodnieniu). Jest idelana dla sportowców, bo ma podobne właściwości do napojów sportowych, a nie posiada smaków i kalorii.

Pomysł na taką wodę narodził się kilka lat temu w USA i w tym momencie jej twazą jest Jenifer Aniston
 
Żródło internet
Woda zamknięta jest w plastikowej butelce, która w 30% jest zrobiona z roślin i ma pojemność 600ml. Kosztuje niecałego funta i chociaż jej "inteligencja" nie przeszła na mnie, pewnie jeszcze się kiedyś na nią skuszę.

Slyszałayście o takim wynalazku, czy waszysm zdaniem to pic na wodę?

25 komentarzy:

  1. Słyszałam i piłam. Woda jak woda, nie odczułam magicznych właściwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca ta woda, myślę że muszę jej spróbować chociaż z ciekawości i sama ją ocenić. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zwykły chwyt marketingowy, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierze w "lepszosc" wod zmineralizowanych, tej nigdy nie pilam, za to uwielbiam nasze polskie galicjanki, muszyny itp:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinują ;) pic na wodę, fotomontaż ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ktoś lubi nowinki, wymysły i cuda - okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to nawet do reklamy wody trzeba się rozebrać...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę wodę i bardzo często kupuję! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, ale czuję trochę oszustwa w tej inteligencji :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam kiedyś jak ktoś niósł ja na ulicy, i się właśnie zastanawiałam co to za wynalazek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o tej wodzie ale jak dla mnie to pic na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czego to ludzie nie wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny wymysł mający sprzedać zwykłą wodę z dodatkiem elektrolitów. Gdy chodziłam na siłownię, kupowałam elektrolity w postaci tabletek musujących i rozpuszczałam sobie w zwykłej, mineralnej bądź przefiltrowanej wodzie. I też dawało radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z checia wyprobuje te wode..chociaz to pewnie nowy chwyt marketingowy..
    pozdrawiam,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  16. Woda sama w sobie jest magiczna i myślę, że z każdą możemy zrobić coś dobrego :) Polecam zapoznać się z badaniami dr Emoto :) to nie pic na wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pilam ta wode juz wielokrotnie i nie widze w niej nic nadzywczajnego. W smaku tez nie jest powalajaca. Po calym dniu w butelce, woda rowniez zaczyna nieprzyjemie pachniec. Duzo lepsza jest moim zdaniem woda Fiji, tylko nie wiem czy jest dostepna w Europie.

    OdpowiedzUsuń
  18. to pewnie tylko chwyt marketingowy. Ja lubię naszą polską Muszyniankę.

    OdpowiedzUsuń
  19. juz przestalam wierzyc w takie reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kiedyś spróbować ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie: http://katze-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio pije wode Nestle i ta woda smakuje mi najbardziej obok oczywiscie Evian:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadna rewelacja ale ją pije :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. woda destylowana pewnie jest ochydna

    OdpowiedzUsuń