linia

Makijażowe nowości w akcji | zapowiedż filmu

Dzięki uprzejmości Agnieszki z kanału Agnieleczka, miałam możliwość testowania kilku makijażowych cudeniek.
  
CHANEL LES BEIGES Healthy Glow Sheer Powder
CHANEL LE VOLUME DE CHANEL Mascara
Guerlain Meteorites Illuminating and Mattifying Pressed Powder Compact
Bourjois Little Round Pot Cream blush
Bumble and bumble Surf Spray
 Już niedługo na moim kanale powjawi się film w którym opowiem Wam trochę więcej o każdym z nich. Zapraszam serdecznie
Agi xxx


30 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to fajnie :-) Bardzo lubie cie ogladac :D Ps. Pozdrowienia z Wrocławia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam filmik - Ś-W-I-E-T-N-Y ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ciekawie, sama chętnie bym potestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać filmiku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. same dobre marki :) ciekawa jestem mascary

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam każdy film i przeczytałam każdy post ale nigdy nie mogłam zebrać się do napisanie czegokolwiek.. Bardzo ale to bardzo dziękuję Ci za prowadzenie kanału na yt i prowadzenie bloga;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam jak i obejrzałam. Każdy Twój filmik jest świetny i czegoś nowego zawsze się dowiaduje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam film, kosmetyki dobrze się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do kanału z kosmetykami: http://naturalnepieknofm.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam do cb małą prośbę , czy mogłabyś podać swoejgo maila, bardzo mi zależy aby wysłać ci coś małego i przy okazji dodać kilka słów ( prywatnie), jeżeli nie chcesz podawać na forum do możesz napisać mi w wiadomośći na fb https://www.facebook.com/anna.ocipinska

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamten puder Chanel w odcieniu 30 i uzywma go jako bronzer. fotki sa na moim blogu. i masz racje..pachnie on cudnie

    OdpowiedzUsuń
  15. no więc czekamy :D!

    PS dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również zazdroszczę tych perełek :)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam z niecierpliwością;))

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chce zobaczyc bumble w akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga dzisiaj z chłopakiem oglądałam film "Superstar" z 1998 roku, taka głupiutka komedia, ale do czego zmierzam :) Gra tam aktorka identyczna jak Ty:) puscilam az chłopakowi Twój filmik i powiedział to sama - blondyneczka( czarny charakter hihi) Podaje fink do filmwebu http://www.filmweb.pl/film/Supergwiazda-1999-104288

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguś to jest ta aktorka http://celebgreat.com/Best-awards-winners/Elaine-Hendrix.html#gp

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogladasz geordie shore albo operacja stylówa? Dużp kest u was dziewczyn które przesadzaja z solara, samoopalaczem, dopinkami, sztucznymi rzesami i makijazem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa efektu jaki daje ten puder! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Chanel, a maskara Le Volume to mój ulubieniec :) Ostatnio pisałam także o nowościach na jesień, jeśli masz Aguś ochotę zapraszam na Beauty Icon :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym przetestować ten róż - ostatnio uwialbiam wszystko, co kremowe :))

    OdpowiedzUsuń