linia

Kilka chwil z weekendu

Szkoda, że miłe chwile tak szybko się kończą. Niewątpliwie do największych przyjmności ostatnich dni należał wyjazd na mini wakacje. Zwiedzaliśmy południowe wybrzeże Wielkiej Brytanii.
Idelana pogoda, plaża i towarzystwo:) 
Zresztą zobaczcie sami:
 Czekoladowe orzeźwienie
 Lazurowa woda
Durdle Door

 
W takim domku przy plaży mogłabym zamieszkać
 Pierwsza podróż łódką
 i kąpiel w zimnej wodzie
Degustacja piachu:)
Szkoda, że już trzeba byo wracać, ale jutro kolejny wyjazd:) 

Jak Wam mijają wakacje?
Całujemy

79 komentarzy:

  1. Jakie cudne te giraski... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oja, tez bylam w Durdle Door :) w niedziele, jak milo byloby Cie spotkac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. James ma stópki do wycałowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo mi się podoba to zdjęcie w kapelutku :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo mi się podoba to zdjęcie w kapelutku :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda pogoda dopisuje nam ostatnio na Wyspach ;) oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że Anglia ma taką ładne plaże i wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, będzie co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie macie tam fajne plaże?:) a co macie za nosidełko?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! :))) Nie mogę się napatrzec na Ciebie w roli Mamusi :))) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że woda zimna. Fajne malutkie stópki na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Najważniejsze, że wyjazd się udał i pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piekne widoki. W Szkocji tez mamy piekna pogode, a w weekend ma byc powtorka upałow. Juz planuje pojechac gdzies nad morze. Pozdrawiam. P.S. Slodkie girki malucha. Nic tylko podgryzac i calowac :))

    OdpowiedzUsuń
  15. UWIELBIAM dziecięce stopy! :D Już nie mogę się doczekać aż ujrzę swoje maleństwo i jej malutkie stópki, to takie wzruszające :) Widzę że weekend choć krótki to udany, uśmiech od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. slodkie fotki malego:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) od dawna śledzę Cię na blogu, ale komentuję pierwszy raz.. Zdjęcie ze stopami i stópkami Twojego synka jest boskie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. James rośnie w oczach, wspaniale :) A Tobą nie mogę przestać się zachwycać, na filmikach szczególnie widać, jak promieniejesz ze szczęścia;) Oby następny wyjazd również się udał!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej Aga w miniony weekend byłam na podobnym wypadzie tylko, że zwiedzałam północne wybrzeże Hiszpanii;), jak zobaczyłam to zdjęcie z Durdle Door byłam w szoku bo w Hiszpanii właśnie na pólnocy jest identyczne miejsce;) wpisz sobie "playa de los catedrales" w google a tu przesyłam Ci link do mojego zdjęcia z tego miejsca;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201175350893145&set=a.10201175117167302.1073741829.1451445430&type=3&theater

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sądziłam, że w UK może być tak ładnie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. James'owe stópki prze urocze!:))
    A Ty kwitniesz Kochana!:))

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wasze stopy to mega słodki widok :) a z dzidziusia James'a już się taki chłopczyk zrobił :) pozdrawiam Was gorąco i życzę wszystkiego dobrego! Piszę pierwszy raz mimo, że czytam i oglądam od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajecznie! Zazdroszczę Ci tak pięknych chwil :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wyglądasz w tym kapeluszu ! Też tam byłam, miejsce jest magiczne . Pozdrawiam
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne zdjęcia Aga! udanego wypoczynku w PL! ;] może wybierzesz się na wycieczkę do Łodzi? ;] zapraszam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia *.*



    Zapraszam do siebie ^^
    ronni-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie... bylam w tym samym miejscu, w tym samym czasie, co Ty Nieesiu i Cie nie spotkalam! Tak samo ledwo co doszlam z parkingu na plaze a jak zobaczylam parking ten zaraz blisko Durdle Door to myslalam ze sie wsciekne ze zlosci!! ale masz racje widoki wynagradzaja wszystko! My spedzilismy tam cala niedziele i zal bylo odjezdzac... nastepna wycieczke planujemy do Kornwalii, tam dopiero podobno jest bajka... ale najpiekniejsze jest to, ze mieszkajac w Londynie mamy dwie godzinki i jestesmy w takim wspanialym miejscu... Jutro rowniez moja krotka relacja na blogu, takze zapraszam:) a zdjecie ze stopanaszkami- cud miod i orzeszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia!:) Piękne widoki i ta wspaniała woda!

    OdpowiedzUsuń
  29. I pomyslec, ze moglam wpasc na Was na plazy w Boscombe :( Kolejny weekend plaze pekaly w szfach. W prasie lokalnej podano, ze byly wielogodzinne korki w niedziele na autostradzie w kierunku Londynu...

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Aga :) Broń Boże nie odbierz tego jako krytykę ale zauważyłam, że James siedzi przodem w nosidełku. Sama jestem teraz na etapie wyboru nosidełka lub chusty i zgłębiam temat. Zerknij proszę na ten artykuł http://pediatria.mp.pl/lista/show.html?id=65165
    Piszą, że nie należy nosić dziecka przodem do świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie polecam noszenia przodem...
      i odwiedzenie posta http://ilonas25.blogspot.co.uk/2012/10/nosidelka-chusty.html

      Usuń
  31. Nie wiedziałam, że w W.Brytanii są takie piękne plaże i ta woda :) wow.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również nie wiedziałam!
    ja podziwiam Giewont ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ zazdroszczę! Piękne widoki i jak na Anglię naprawdę cudowna plaża ! Pięknie Ci Aguś w tym kapeluszu, James w swoim też wygląda stylowo :D Korzystajcie z wakacji, pogody i bądźcie szczęśliwi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Juz sie niemogę doczekac jak nasz synek sie urodzi i pojedziemy na rodzinne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia. Ostatnio byłam w Londynie u siostry teraz żałuję, że nie wyskoczyłyśmy nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  36. więcej takich postów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. My planujemy wyjazd nad jezioro w ten weekend,niestety na typowy urlop w tym roku nie możemy sobie pozwolić

    OdpowiedzUsuń
  38. ojeju, ale słodko wyglądają Jamesowe stópki na Twoich! Uroczy widok :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. ale tam pięknie! i ta woda:) uściski dla Ciebie i maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Agnieszko- a czy omawiałaś kwestię noszenia dziecka w nosidle przodem z np. fizjoterapeutą. Nie odbierz tego broń Boże jako krytykę czy wymądrzanie się, ale dobrze jest to zrobić- temat jest mi niezwykle bliski. Dziecko jest Twoje i decyzja oczywiście też, ale poczytaj np. http://www.noszaki.pl/czytelnia-przodem-do-swiata-nie.html. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Widoki piękne ale nóżki cudowne! :* Taki mały wypoczynek należał Ci się! ;]
    Dziewczyny zapraszam do mnie... :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. niesamowite, że to Anglia, nie znałam jej od tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zdjęcie gdzie Kruszynek trzyma swoje stópki na Twoich stópkach - przeurocze! Zakochałam się w tym zdjęciu!
    Zawsze wycałowuje girki synka mojej przyjaciółki, są takie słodkie i urocze ^__^ nic tylko całować ;-D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lulworth cove i durdle door mielismy zobaczyc w zeszly wekend... niestety nie dostalam wolnego, moze w nastepna sobote?:) pieknie tam jest... a zdjecia Waszych stópek cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Plaza z simsów ;)A zdj. piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Duże stopy, małe stópki ;) super zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja po pierwszych zdjęciach nie powiedziałabym w życiu, że to GB :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia! Dziś byłyśmy pierwszy raz na basenie - moja małą Hania skończy jutro 2 miesiące. Wakacje spędzamy w domu, trochę na balkonie a trochę na kocyku przed domem. Byłyśmy raz nad jeziorkiem, zamoczyć piętkę, ale woda zimna i straszne komarowo - a u Was są komary?? pozdrawiam i może wpadniesz poczytać u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  50. Widze kochana ze odwiedziłaś jedna z piękniejszych plaż :) Widoki piękne i chodź podroż mecząca ,ale na prawdę warto zwiedzić ta piękna plaze :) no,a przy okazji nad tym lukiem(w sumie pod)została nakręcona scena z filmu Piraci z Karaibów :)jak wrażenia synka,na zimna,wręcz lodowata wodę oceanowa??Zdiecie w kapeluszu cudowne :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  51. O jej ! słodkie zdjęcia z maluchem ! ;DD no przesłodkie ! mam mega banana na twarzy jak patrzę na takie małe szczęście z mamusią ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia, cudowny filmik z wakacji. Jestem zauroczona Tobą i Twoją 3osobową rodzinką. Obyście byli tak pozytywnie nastawieni do życia już zawsze ;)
    A gdy widzę te małe pulchne nóżki Twojego bobaska to aż mam ochotę na takiego samego Słodziaka. Gdyby mój chłopak to usłyszał chyba zabroniłby mi odwiedzania tej strony :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. http://niebieskiepasje90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tez bylam w Durdle Door w sobote i to na swojej sesji slubnej ;)))) a w niedziele odpoczywalam w West Bay. Super miejsca, warto odwiedzic. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Agus podziel się jak Twoj Synek spedzil podroz.Mnie czeka 12 h jazda samochodem z 11 miesiecznym Synkiem.Znasz dobre sposoby na przetrwanie?

    OdpowiedzUsuń
  56. Piekne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Stopy! :))))) zapraszam na mojego bloga :) www.jtalkabout.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Az ciężko uwierzyć ze byłaś kilka kilometrów od miasta w którym mieszkam..
    Widoki są naprawdę przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Te zdjęcia z stópkami twojego bobaska mnie normalnie rozwalają !! :D JAKIE TO UROCZE <333

    OdpowiedzUsuń
  60. już nie mogę się doczekać weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniale wyglądacie :), domek przy plaży - wspaniały. Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  62. Super fotki :) zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń