linia

Tydzień! ♡

Mężczyźni mojego życia smacznie śpią, a ja znalazłam chwilę, żeby Wam podziękować za wszytskie życzenia i wiadomości, które od kilku dni zostawiacie pod moimi postami;) 
Jesteście wielcy i wasze słowa dodają mi otuchy i siły każdego dnia i nocą też hahaha 

Nie mogę uwierzyć, że to już tydzień...łapiemy każdą sekundę, bo czas ucieka jak szalony:)

Koszytając z okazji chcę Wam pokazać kilku niezbędników, którzy zdecydowanie ułatwili nam pierwsze dni życia.
Mokre chusteczki Derma H2O WaterWipes, składają się w 99.9% z wody i 0.01% ekstraktu owocowego...nic więcej. Niezastąpione w czyszczeniu malutkiej pupci. Nie podrażniły małego, są zupełnie bez zapachu i na pewno będę do nich wracać. Miałam mały problem z ich zdobyciem (można je zamówić na Amazon, Ocado) ale było warto. Polecam na 100%

Pieluszki Naty by nature. Mówiłam Wam wcześniej, że chcę używać pieluszek wielorazowych, jednak przez pierwsze tygodnie, przynam bez bicia, że ze wzglęgu na lenistwo i zmęczenie, używamy tych. Zużyliśmy już dwa opakowania haha!!!!! Szał ciał. I te serducha ajjj ♡

Babylove Mama Krem/maść na bazie lanoliny z olejem kokosowym i olejem jojoba okazała się zbawieniem dla karmiącej piersią mamy. Maść ma fantastyczne właściwości natłuszające i moja kumpela ze Słowacji chyba wiedziała co robi, wysyłając mi go kilka miesięcy temu. Niedawno pisała też o nim Megi link.
 
Na sam konieć, żeby nie bylo wątpliwości, kto jest szefem:))

 
 Muszę lecieć, bo mój chrupek (jak to mówi Paulina) się budzi:))

całuję i do usłyszenia wkrótce;)

Agi-Mama 
♡♡♡

270 komentarzy:

  1. gratulacje!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, Agi!
    Szczesliwa i spelniona boss-mama! :)
    Serdecznie pozdrawiam Wasza trojke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jeszcze raz gratuluję i życzę dużo zdrowia dla całej Waszej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)) Niech się Chrupek zdrowo chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! i Życzę wytrwałości oraz samych cudnych momentów! Choć się nie znamy to szczerzę Ci kibicuję! Dziękuję że dzielisz się swoim życiem! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne Gratulacje :))
    Agusławo kibicuję trzymam kciuki i przesyłam masę ogrom ciepłych myśli do Waszej 3 :)))
    Też mam w domu mężczyzn :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluję :) Moim synkom bardzo służyły kosmetyki baby love, ja uwielbiałam ich serię dla ciężarnych, obyło się bez rozstępów a przytyłam 20kg. Szkoda, że chusteczki nie są ogólnodostępne, my stawiamy na Huggies Pure. A bluza wymiata no i sama prawda na niej napisana. Powodzenia, życzę dużo sił i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszymy się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla WASZEJ TRÓJKI :)
    każdy dzień przy takim skarbie ucieka bardzo szybko
    Życzę wiele pięknych chwil
    buziaczki dla skarbeczka
    http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromne gratulacje! :)
    Czy tą maść trzeba zmywać przed karmieniem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz gratulacje!!!
    Przesylam Waszej rodzince moc pozytywnej energii:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację i chwytaj każdą chwilę z maleństwem bo czas starsznie szybko ucieka......

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Dużo szczęścia, a dla Ciebie przede wszystkim siły i cierpliwości ;) Pochwal się jakie imię wybraliście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moc uścisków dla Waszej Trójeczki :))) Buziaki :***
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie byc mama co??? Pada sie ,ale gdy sie patrzy na takiego malego chrupka odrazu moc wzrasta z czasem "wzrostu"radocha rosnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! rycze jak głupia jak na niego patrze, jak się uśmiecha przez sen i jak wzdycha:)) mogłabym godzinami wymieniać:)

      Usuń
  17. Serdecznie Wam gratulujemy _ całyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Białystok. Niech księciunio rośnie w zdrowiu :) a Wam życzę abyście się cieszyli z każdego dnia, prowadząc przez życię ta małą istotkę. moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) No i wytrwałości w tych pierwszych tygodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko - serdeczne gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję :)) też czekam na swoje maleństwo z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję:) Dużo zdrowia dla Ciebie i Chrupka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, bedziesz cudowną mamusią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Dużo zdrówka życzę! Dla karmiących mam polecam Bepanthen, u mnie sprawdził się super. Gorąco pozdrawiam świeżo upieczonych rodziców:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie bardzo się cieszę Waszym szczęsciem, mimo że przecież tak naprawdę Was nie znam. Przez to wszystko śniłaś mi się kilka dni temu, oglądałam Twój filmik na YT, Twój przystojny synuś już raczkował na kocyku za Tobą i mówiłaś do niego Kubuś. :) wstałam i zastanawiałam się czy powiedziałaś nam jakie Twój mały skarbek otrzymał imię. :P
    całuje Was wszystkich a maleństwo dwukrotnie. :):***

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzeczka świetna! :)
    Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje!!! niech zuch rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Co jak co ale.. wdzianko małego jest boskie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!Wiem co teraz czujesz :) moja córeczka ma 8 miesiecy,to był i jest najcudowniejszy czas w moim zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale! Gratulacje!
    Ponoć doświadczenie porodu i wydania na świat dziecka dają kobiecie niesamowitą siłę! Życzę zdrówka przede wszystkim i żeby ta MOC nie opuszczała Was nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  31. No to jeszcze Gav musi wybudować dom i posadzić drzewo :D i "American Dream" edycja Polska spełniony xD A tak na serio to gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje :) Dużo siły życzę i zdrówka dla maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje, śle buziaczki :):*

    OdpowiedzUsuń
  34. Aguś to Ty już urodziłaś?? właśnie oglądałam Twój filmik o ciąży cz 2, gratuluję i życzę zdrówka dla całej rodzinki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. oooo, przegapiłam rozwiązanie :)
    Serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję Agi Mamo i GavTato:) Pamiętam, jak jeszcze niedawno Małą Agi na YT mówiącą o różnościach kosmetycznych do włosów, a teraz cały świat to Maleństwo, super;) Cieszę się Waszym szczęściem;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo, to juz po wszytkim, gratuluje i zdrowia dla was wszytkich,
    wiec to jak wyglada mama lub brzuszek wcale sie nie sprawdza jesli chodzi o przyszla plec dzziecka:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Przekaz o SZEFIE - fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. od roku oglądam Twoje filmiki i czytam posty, a jeszcze nigdy nic nie komentowałam. Jednak dzisiaj muszę napisać, że wzruszyłam się czytając o Twoim maleństwie. To niesamowicie dziwne, że nie znając kogoś bezpośrednio można tak cieszyć się ze szczęścia tej osoby, jak się cieszymy szczęściem naszych przyjaciół. Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  40. jest czad ! :) bycie mamą to najlepsza rzecz na świecie,nie jest łatwo ale na pewno jest cudownie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. No w końcu znalazłaś czas na post :) Jeszcze raz serdecznie Ci gratuluję! Szkoda,że te rzeczy nie są dostępne w PL, ale z ciekawością czytam Twoje opinie i może mnie namówisz do zamówienia dla mojej malutkiej czegoś szczególnie polecanego. Trzymajcie się cieplutko i zdrowo! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Samych pięknych chwil w zdrówku i radości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdrówka dla całej Waszej trójki!:*

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję i życzę dużo zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jeszcze nie miałam ku temu sposobności, ale serdecznie Ci gratuluję! :) Gdy przeczytałam na YT, że Maleństwo się urodziło, strasznie mnie ten fakt ucieszył :) Najważniejsze, że zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
  46. Z całego serca gratuluję Mamo Agusławo :) <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Mama rządzi! Nie zapomnij jak już Małpka wyrośnie z tego wdzianka oprawić je i powiesić w widocznym miejscu, co by się panom nie zapomniało ;) a tak naprawdę to życzę, żeby czas zwolnił, Małpek nie rósł tak szybko, żebyś jak najdłużej mogła się nim nacieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje i buziaki dla synka i rodziców :) Życzę dużo spokoju i cierpliwości i trzymam kciuki, żeby maluszek nie dał w kość rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje, przede wszystkim dla Ciebie!! Niech Mały rośnie duży i zdrowy! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje dla Młodych Rodziców...Od dziś zawsze będę pamiętać o urodzinach Twojego synka gdyż obchodzimy je tego samego dnia :)...Ogromne buziaki dla Małego Mężczyzny:*

    OdpowiedzUsuń
  51. No nareszcie jakieś info! A już sie martwilam;* często gościcie w moich myślach, jest to dla mnie zadziwiajace, że ludzi oglądanych w Internecie można tak dobrze znac i tak bardzo sie wszystkim cieszyć razem z nimi ;) Po raz setny gratuluje syncia chrupcia i życzę dużo zdrowia !Xoxo
    Clau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie to samo...
      po mimo że nie znam osób z YT osobiście to często myślami do nich wracam.. i razem z nimi przeżywam te dobre chwilee :)

      Usuń
  52. ale ten czas leci co?
    zapraszam na
    http://www.muminlondon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Aga gratuluje synka :) na pewno sobie poradzicie:P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje!!! I życzę dużo sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bluzeczka świetna :) Dużo zdrówka dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  57. gratulacje! siły i zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje również i ode mnie. Dużo szczęścia i wytrwałości !:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje kochana!:)
    Aż trudno uwierzyć, jak to szybko zleciało:) Dopiero co wszyscy się emocjonowaliśmy Twoim ślubem, wiadomością, że jesteś w ciąży, a tu już rodzinka powiększona:) I teraz już nic nie będzie takie samo!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. O kurcze!!!!!
    Ale mam zaległości.. bo nawet nie wiedziałam ;( grrr głupia sesja;/
    AGNIESIU GRATULACJE!!!! DUZO SIŁY I ZDROWIA!!! :****
    Ale się ciesze :) to moja najlepsza wiadomość dnia! ♥

    bardzo fajne są te pieluszki.. jak opiekowałam się moją siostrzenicą w Londynie to też ich używałam w sensie Ami nie ja ;) hihi

    Trzymajcie się Kochanie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Moje Bobo tez ma dziś równiutki tydzień,30.01.2013-5:30,pierwszy wrzask i życie wywróciło się do góry nogami.:))
    Na brodawki u mnie sprawdziła się lanolina z angielskiej firmy Lansinoh,natomiast cały czas wyrzucam sobie ,że w czasie ciąży czytałam te głupoty z internetu nt.porodu i pielegnacji maluszka..teraz wiem ,że 99% to stek bzdur,bo każda z nas jest inna i każde dzieciątko jest inne ,juz po tygodniu mogę stwierdzic ,że połowa rzeczy która została kupiona z myślą o maluszku jest zbędna.
    Dużo zdrowia dla maluszka i dobrego samopoczucia dla młodej mamci.:)

    OdpowiedzUsuń
  62. haha fantastyczna bluzeczka!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. gratuluję dzielnej mamie! niech bobas rośnie zdrowy i śpi duuuuuuuuużo!

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje Gratulacje dla Ciebie i Twojego męża ! Dobrze się spisaliście :) Przed wami jeszcze długa droga :) Powodzenia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje Agi!! Aż się wzruszyłam :)) Pozdrawiam całą trójeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  66. Moje gratulacje. Jesteś wspaniałą mamą!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Agi-Mamo wielkie gratulacje! Rośnijcie zdrowo, trzymajcie się ciepło i dużo śpijcie, zwłaszcza w nocy ;) Czy to będzie bardzo natrętne, gdy zapytam jak z mężem dacie synkowi na imię?

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojej :) Jesteś tak miłą osobą, że czuję się jak ktoś z rodziny i uśmiecham się jak głupia do monitora :)

    Wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Buziaki dla nowego członka rodziny :))) i dla Was! :*

    OdpowiedzUsuń
  70. maleństwo musi być prześliczne i słodkie :) gratulowałam już na yt, więc tu tylko dodam-powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiem czy to normalne, bo pewnie to też przez moje hormony ciążowe ale jak czytam Twoje wiadomości czy to pod filmikami czy na blogu czy jak oglądam Twoje ciążowe filmiki ryczę jak bober...;) O czizys;)Buziaki dla Trio:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Widząc od kilku dni, że nie pojawiają się nowe posty domyślałam się, że pewnie to już TEN czas. Z całego serca gratuluję i życzę dużo siły:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję! Dużo zdrówka, siły i żeby Mały dawał Wam chociaż trochę pospać:)!

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluje rodzicom ,,dobrze wykonanej roboty ,, :) Pozdrawiam was serdecznie i przesylam wirtualne buziaki dla chrupka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratulacje Aga!
    Zastanawiałaś się może nad zamówieniem darmowych próbek Johnson's Baby? Jest tylko mały minus - wysyłają tylko do Polski. Od razu jak to zauważyłam to pomyślałam o Tobie i maleństwie :) https://www.johnsonsbaby.com.pl/products,zamow.html
    Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. GRATULACJE! Na pewno Twój synek jest śliczny, jak ma tak piękną mamę i przystojnego tatę ;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratulacje i duzo ciepłych zyczen, aby ten wyjatkowy czas pierwszych chwil z malenstwem byl jak najbardziej radosny i jak najmniej wyczerpujący.

    OdpowiedzUsuń
  78. :) mama boss oczywiste :P buziaki

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje Agusławo :) Bycie mamą to fantastyczna sprawa.
    P.S. Wiesz, że Wasz Chrupek ma setki przyszywanych blogowych i youtubowych "ciotek"? Chyba każda Twoja stała widzka i czytelniczka wyczekiwała wieści o narodzinach maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jejku...kiedy zobaczyłam ostatnie zdjęcie to się popłakałam ze wzruszenia...:)
    Życzę Wam dużo zdrowia...:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje, dla Ciebie i Gava ! Ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje! Niech maluszek rośnie zdrowy i za bardzo nie dokucza rodzicom.:))

    OdpowiedzUsuń
  83. Kochana wszystkiego dobrego dla Was i maleństwa! Niech się zdrowo chowa i szybko rośnie. Wydajesz się kipieć szczęściem, oby tak dalej! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ojejka Aguś!!! Super!!!! <3 Gratulacje!!!! Niech bobcio rośnie zdrowy :***

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratulacje !!! Tekst na śpiochach Waszego MALUCHA jest najlepszy !!! :)
    Dużo zdrówka i wytrzymałości całej 3 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulacje dla szczesliwych rodzicow:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Duży chłop będzie! :)
    Powodzenia w dalszych miesiącach ''pracy''! <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! <3 :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. och! śledziłam całą ciąże i jest maleństwo :)
    super niech zdrowo rośnie i niech nie dokucza rodzicom w nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje i dużo miłości :) dla całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  90. uśmiecham się na samą myśl o Waszej trójce:))))

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulacje, zycze zdrowia dla maluszka!
    x,
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Dla maluszka zdrówka i niech sobie smacznie śpi.. Uwielbiam dzieci. Chociaż was nie znam myślę, że z was rodzina idealna jest:)
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje!! Dużo zdrowia i miłości i snu ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratulujemy !! ;)
    Zdrówka i radości !

    OdpowiedzUsuń
  95. Buzia mi się cieszy, jak czytam jaka jesteś szczęśliwa :) Napis na ubranku super :) Pozdrawiam kochani!

    OdpowiedzUsuń
  96. O kurcze, jak ten czas szybko zleciał! Pamiętam, że dosłownie przed chwilą oznajmiałaś nam w swoim filmiku, że "jesteśmy z Gavem w ciąży", a tu już "małpiątko" ma tydzień! ;) Strasznie gratuluję i cieszę się Twoim szczęściem :) zdrówka dla Maluszka a dla szczęśliwych Rodziców przede wszystkim dużo siły, czasu i miłości! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję Aga:)

    A zdradzisz Nam jak maluszek ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluje Ci i życzę wszystkiego co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluje i zycze powodzenia. Jestes dla mnie niesamowita inspiracja twoja szczerosc i posty pelne milosci i usmiechu. Mam nadzieje ze moje zycie w uk tez uda mi sie twoimi sladami poukladac. Troche daje mi spokoju mysl ze w razie slubu miedzynarodowego albo porodu w anglii bede miala twoje filmiki i posty ktore na 100% pomoga mi przetrwac po tym jak przetarlas slady :)pozdrowienia dla calej rodzinki x

    OdpowiedzUsuń
  100. Agnieszko, szczerze gratuluję :* Oby synek chował się zdrowo, a Tobie życzę, żebyś spełniała się w roli mamy i była uśmiechnięta każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  101. No ja się zastanawiam, czemu tak długo nie ma notek :p Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego Tobie, Gavowi i Maluszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkiego dobrego mamo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  103. Serdecznie Wam gratuluję. cudowne wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. Niezmiernie ciesze sie Waszym szczesciem ;*

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratulacje!:) Zdrówka i ogromnej ilości miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratulacje dla Waszej Trójki:) kiedy przypomnę sobie jak oznajmiłaś, że Jesteście w ciąży.. a tu pach już Malpiatko jest z Wami to przeraża mnie myśl, że i mój moment okresu ciąży jakże najpiekniejszego szybko minie, przyjdzie lato i nasze BOBO będzie z nami:)łezka w oku zakreciła się;) Dziękuje Ci Aga-mama 3majcie się!

    OdpowiedzUsuń
  107. wielkie gratulacje :) wspaniale czyta się twoje notki, które same w sobie kipią radością :) życzę wam wszystkiego najlepszego :) będziesz cudowną mamusią :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Agnieszko czytam Cię i oglądam filmiki na bierząco już kilka lat i dopiero teraz się odzywam- serdeczne gratulacje z okazji narodzin Waszego Szkraba:)) ja 7 miesięcy temu zostałam mamą- cudowne i przepiękne uczucie- a w dziecko można wpatrywać się godzinami- bo to przecież Nasz osobisty cud nad cudami! Życzę Ci wytrwałości, cierpliwości i samych sukcesów w byciu mamą :*****

    OdpowiedzUsuń
  109. Zdrówka dla Twojego Chrupka ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. gratuluję! :) też mam małego brzdąca w rodzinie i cieszę się każda chwilą z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluje Asuś , pozdrów swoich mężczyzn , starszego poczochraj po główce, młodszego połaskocz po stópce ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratulacje, niech rosnie kruszynka zdrowo! :) A Tobie i Gavinowi duzo sily, energii i przespanych nocek.

    OdpowiedzUsuń
  113. Gratuluję Agnieszko :) nawet nie wiedziałam, że już urodziłaś, a tu już tydzień! Widać, że bardzo cieszy Cię macierzyństwo :) zatem niech tak będzie już zawsze! i niech maluszek zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Wytrwałości kochani ;) buziaki dla całej waszej trójki:***

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję, będziesz cudowną, pozytywnie nakręconą mamą :))))

    OdpowiedzUsuń
  116. Gratulacje Aguś ;*

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie miałam jeszcze okazji a tez bym chciała złożyć Ci szczere gratulacje, dbaj o siebie i "Ktosia" i trzymaj się zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratulacje Aga!!
    Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratulacje i samych cudownych chwil spędzonych z rodzinką :)))

    OdpowiedzUsuń
  120. tak się przejęłam tym, że już urodziłaś jakbyśmy się co najmniej 10 lat znały! słodki mały pampersik, naszej pupka już się ledwo wciska w rozmiarową trójkę...:)) buziaki i gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluję z całego serca. Sama w tamtym roku zostałam mamą. Zyczę wielu pięknych chwil ;) których będzie pod dostatkiem ;) zdrowia dla całej Waszej trójeczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  122. Wiedziałam że będzie chłopak;) Pozdrowienia Aguś serdecznie. Dużo szczęścia życzę:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratulacje Kochani ;* Życzę Wam, żeby Maluszek się dobrze rozwijał, zdrowo rósł i żebyście mieli z Niego wiele pociechy ;););)

    OdpowiedzUsuń
  124. gratuluje i zycze wszyyystkiego najlepszego z calego serca :***

    OdpowiedzUsuń
  125. Wszystkiego dobrego Agi&Gav&Chrupek! :-) Odpoczywajcie, cieszcie się sobą i bądźcie szczęśliwi. Przesyłam gorące uściski z Poznania i uśmiecham się do Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ojejkuuuuu, gratulacje! życzę dużo zdrówka dla malucha i świeżo upieczonych rodziców, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ojejkuuuuu, gratulacje! życzę dużo zdrówka dla malucha i świeżo upieczonych rodziców, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  128. dużo szczęścia dla całej waszej trójki! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Agnieszko, nie uwierzysz, ale o tym, że urodziłaś, dowiedziałam się... tadammm... z PUDELKA!
    :) Ktoś napisał w komentarzu pod jakimś tekstem, że jesteś już mamą. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratulacje i dużo zdrowia dla Waszej trójki

    OdpowiedzUsuń
  131. Jeszcze raz przeogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Aga, raz jeszcze wszystkiego najlepszego dla Synusia i szczęśliwych rodziców. Korzystajcie z każdej chwili, żeby się nacieszyć Maluszkiem, bo te pierwsze dni już się nie powtórzą:-). Czekam z niecierpliwością na nowe wieści od Was:-).

    OdpowiedzUsuń
  133. AAAAAAAAAA to już hehe gratulację ;)
    Wszystkiego dobrego kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  134. Aguś gratuluje, odsypiaj i odpoczywaj:))

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję i dużo zdrówka dla maluszka i rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  136. Serdeczne gratulacje!!! Śpij kiedy tylko możesz - wiem co mówie ( mam 3 miesięcznego Bąbla :* )

    OdpowiedzUsuń
  137. Tak czułam, że to już bo za długo było cicho... Hihihi... Ale super!!! Przyjmijcie najszczersze gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  138. Cieszę się Twoim szczęściem, niech Maleństwo zdrowo rośnie:]!

    OdpowiedzUsuń
  139. kochana urodzilas dokladnie tydzien po mnie- niech Nasze Bobiki chowaja sie zdrowo :)
    buziaczki w noski! :*

    OdpowiedzUsuń
  140. Gratulacje:-)wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  141. gratuluję!!będziesz wspaniałą mamą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Najbardziej wyczekiwany Bobas w sieci ;) - gratulacje!!! :) ...a moje Maleństwo za 10 tyg. ma się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Agaaaaa gratulacjeee!!!! czytam: moi mężczyźni, myślę Gav i pies....??? nie wiedzialam, że już urodziłaś! Zdrówka dla Was młodzi rodzice i dla cudownej pociechy!!!!!! :)) pozdrowienia, Karolina :**

    OdpowiedzUsuń
  144. wszystkiego dobrego dla Waszej trójki, będziesz na pewno wspaniałą mamą, to zresztą już widać :))

    OdpowiedzUsuń
  145. Chrupek skojazylam od imienia Christopher hehe ;) Codziennie o was mysle i jestescie taka dla mnie motywacja 'idealna czyli kochajaca sie rodzinka' . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. Gratuluje z całego serca! będziesz wspaniałą mamą ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  147. Gratulacje dla rodziców!!! To jak ja przegapiłam wiadomość, że tu już tydzień po porodzie??? ZDROWIA ZDROWIA ZDROWIA

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję! Macierzyństwo to najpiękniejsza rzecz jaka może się przydarzyć kobiecie, celebruj każdą chwilę bo są one niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  149. mojej kuzynki dzidzius tez mial sie urodzic w tym samym czasie co twoje male kochanie ale jakos mu sie nie spieszy i juz tydz po terminie ;/
    szczescia i zdrowka dla was i malego
    zajzysz do mnie na bloga
    lucyystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Go girl!! Założę się,że jesteś świetną mamą:) Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń