Niedzielny lunch w parku

Wiem, że niektórzy w moich czytelników lubią zaglądać do naszej kuchni:) 
Dziś zdjęcia z pikniku. Trochę oszukańczy był, bo nie na trawie, tylko ławeczce. Ale na świeżym powietrzu:)

Produkt wyjściowy:
Do pićku była lemoniada i wiśniowa cola:) pychota
Coś do posmarowania, nie trudno się domyślić:) houmus
Proces tworzenia, zwrócie uwagę na skupioną minę:))
Produkt końcowy:)
Na deser coś zdrowego:
Opakowania jak od pasztetu:))
I coś grzesznego, ale mówię Wam, niebo w gębie:)

Uwielbiamy takie niedziele i pomimo tego, że padał deszcz, to spędziliśmy w parku cudowne, relaksujące chwile:) 

Mam nadzieję, że wasz tydzień upływa w przyjemnej atmosferze. Ja pracuję, sprzątam, gotuję i oglądam mecze (a kto ich nie ogląda?) 
całuję 
Agi

Na koniec mały bonus na poprawienie humoru tym, co może go akurat dziś utracili:)


Aga zajadająca indora:)

82 komentarze:

  1. Ale pyszności...aż zrobiłam się głodna!!! :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, nie ma to jak wejść na post do Agi i zgłodnieć...

      Usuń
  2. mnie zainteresowały te napoje... to jakaś popularna firma w Anglii? nigdy o tym nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO oryginalnie brytyjska firma, która botanicznie warzy piwo. Możesz ją kupić w organicznych sklepach i niektórych pubach, czasami nawet z dużych suermarketach:) sprawdz na stronie:) Jako ciekawostkę powiem, że wystęuje w tepedysku LMFAO - Party Rock Anthem w 4.21 minucie:)

      Usuń
  3. Sama bym z chęcią wyszła na takie jedzonko na świeżym powietrzu :)
    Ja dzisiaj podczas deszczu wyleciałam z parasolem na spacerek. Wyciągnęłam jeszcze mojego chłopaka (był troszkę zły, ale przeżył) Takie drobiazgi dają tyle radości życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :) Super, taki lunch w parku musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne animacje:) Naprawdę można poprawić sobie humorek. U nas chyba nie ma takich napoi buu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności ! :) a ja akurat jestem głodna :)

    WWW.IT-INSPIRES-ME.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłodniałam prze Ciebie grrrrrrrr ;))))))
    normalnie zaraz przestanę obserwować :P podpadłaś hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha houmous musi być ! ;)
    apetyczny lunch, mniam mniam mniam !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ummm palce lizac! lubie takie pikniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! Ta kanpka wygląda jak najlepsza kanapka świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wlasnie, bo nic nie piszesz o naszych zawodnikach? trzymasz kciuki?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha te animacje wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności mieliście! Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że nie lubię awokado bo bym Ci zabrała tę kanapkę :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Avocado houmous musi być pyszny;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ohh same pyszności (oprócz szynki:P)
    Minę rzeczywiście masz niezłą :D no ale przecież trzeba się skupić przy krojeniu , żeby nie pomylić własnych palców z bagietkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiło się mega smakowicie, aż ślinka cieknie...wybacz, ale jestem potwornie głodna. Szkoda, że pogoda nie dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada przeapetycznie, zawsze jak jestem w uk to mam wrazenie ze wszytko tam wyglada smacznieje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O raany:) po pierwsze-jak to wszystko smakowicie wygląda!:) po drugie-Twoje miny absolutnie przyprawiają o uśmiech, skupienie pierwszorzędne :D a ostatni gif, to już mi słów zabrakło:)) Super, że sobie robicie takie wypady piknikowe. Jak jest słonko, to trzeba je łapać;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nad tym puree ostatnio się zastanawiałam w rossmanie!! a tu proszee widzę go u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. He he :) Ty to wiesz, jak wywołać uśmiech :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiśniowa cola ? Pierwszy raz czytam o takim napoju ^^
    I narobiłaś mi smaka na noc ;(
    Świetne zdjęciowe animacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie ma to jak po 23 narobić komuś smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym teraz zgrzeszyła z tym ciachem, bez mrugnięcia okiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. hehe ten gif jest mega!:) Aguś Ty to umiesz człowiekowi humor poprawić żeby nie wiem co!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że wiele blogerek ogarnął szał Euro :D Trzymasz kciuki za Polską, Anglią czy może obydwoma?
    A pomysł na piknik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie rarytasy na noc ?! To karygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope you'll like
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba trudno bylo tym nożykiem cokolwiek przeciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. pomidorki koktajlowe <3 daj gryzka! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aż się rozmarzyłam, ja w pracy, a za oknem deszcze. Zazdroszczę takich pikników, czy to na trawce czy ławce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oo bardzo smaczny ten posiłek,m a szczególnie ten mus owocowy-pychota! :) Ostatnie zdjęcie mnie rozbawiło haha :D

    OdpowiedzUsuń
  34. dobrze że wypoczywasz Agnieszko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam! Jestem teraz taka głodna :P
    Dodaje bloga do obserwowanych!
    Zapraszam do mnie. U mnie konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  36. Smacznie wygląda to jedzonko a i pomysł na piknik godny ściągnięcia od Ciebie:)
    hhahah bonus świetny, zdał egzamin mój humor się polepszył:D
    Lubię Twoje poczucie humoru:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniam Mniam ale humus to pychota jak się samemu zrobi:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale mi narobiłaś smaka :D Też lubię takie pikniki :D

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG! mam ochotę na taką kanapeczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda pysznie!
    Zapraszam do mnie, właśnie zaczynam :)
    Czekam na rady i uwagi. Buziaki!
    http://ejzja18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. hummus moge jesc codziennie:) napoj cola strasznie mnie zaciekawil;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł z piknikiem, ja mam ciągle na niego ochotę ale nigdy nie mogę się jakoś zebrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aga, dodawaj częściej takie posty z jedzonkiem!!
    Ja uwielbiam je oglądać, aż się robię głodna:):)
    Jedzenie na świeżym powietrzu u mnie zawsze działa dobrze, nawet mimo zimna:)
    Poza tym proponuj jakiś nowy filmik kulinarny!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. mniam mniam,ale narobilas mi smaka :)) ja już bardzooo długo szukam takiej szyneczki z indyka w UK i nie umiem znalesc.! :( wszystko tylko paczkowane- mozna wiedziec Aguś gdzie ją kupilas?:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. mimo tego, iż jestem po obiedzie zrobiłaś mi apetyt:D

    OdpowiedzUsuń
  46. od hummusu jestem uzależniona, a teraz mieszkając w Polsce robimy go sami z mężem. Można co prawda kupić w sklepie gotowy (też w różnych smakach), ale ten własnoręcznie robiony jest lepszy bo w zasadzie proporcje i składniki można zmieniać według upodobania :) Pamiętam swoją wycieczkę do Holland Park przed wyjazdem z Anglii (mieszkałam dość blisko - na nogach poszliśmy) i pawie się na szczęście pokazały. Polecam też ogród japoński (w Holland Parku) - piękny jest, wodospady, roślinki i te sprawy. Pamiętam tę toaletę dla psów :] Bagieta ze zdjęcia boska, hummus z awokado też :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ajjj!!... grzeszność najpyszniejsza, mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Na świeżym powietrzu wszystko super smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaką ja jestem miłośniczką jedzenia... :) Smaka mi narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny blog zdecydowanie bede sledzila:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy to jedzonko jest z tego marketu z ultra-zdrowa zywnoscia? :D Wyglada niesamowicie smakowicie, az slinka leci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy takie jedzonko jest duzo drozsze?

      Usuń
    2. whole foods w duzej mierze jest dobrze pracujaca maszyna marketingowa, ale naprawde mozna kupic tam produkty ktore nigdzie indziej sa niedostepne, unikalne i co za tym idzie znacznie drozsze .
      Jesli chodzi o warzywa i owoce naturalne to maja porownywalne ceny z noralnymi ;-)

      sorki ze sie wtracam do dyskusji :)

      Usuń
  52. hej :) jeśli ktoś chce wypróbować kosmetyki przed ich kupnem to polecam serdecznie tą stronke :) http://shinybox.pl/?ref=0c386bf zapraszam i pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. haha masz mine drwala pilujac ta bulke! Swietne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy możesz mi powiedzieć jak obrabiasz zdjęcia ,żeby miały taki kolor? Please ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pyszności :-) no i tak myślę, gdzie ja mam pójść na taki piknik w Lublinie?;-)Ściągnę sobie te pyszności,co?:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale teraz to umarłam z głodu - jest 13 a ja bez sniadania i bez wizji obiadu do 18 !!! zapraszam do siebie - ja obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mniam ! Uwielbiam Twoje posty o jedzeniu :))
    Pozdrawiam, Klaudia.
    Zapraszam na rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Słyszałam, że takie "szybkie jedzenie" jest niezdrowe Agi, uważaj na siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  60. ale mieliscie fajne dreniane sztuce , :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy mogłabyś mi powiedzieć, jak zrobić taki pokaz slajdów w poście, plz. Już drugi dzień przeszukuję Internet ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji :/ Prawdziwa blondynka jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić w programie PhotoScape :)

      Usuń
  62. Świetny gif na końcu hihi:)

    OdpowiedzUsuń