linia

Bling bling, czyli Vintage biżu

Nie wiem, czy pamiętacie, ale rok temu w jednym ze swoich filmików pokazałam Wam wisior-serucho, który kupiłam w TOPSHOP na Oxford Street. Łańcuszek był w kolorze złota i obawiałam się, że straci kolor albo co gorsza sprawi, że moja szyja będzie wyglądała jakbym się nie kąpała od tygodni:)
Sprzedawca podzielił się ze mną bardzo cenną uwagą, żeby nie spryskiwać go perfumami i powinien mi służyć na bardzo długo:)) Nie mylił się! Nie mówię tu jednak o biżuterii, która podlega pod markę TOPSHOP... moim zdaniem pozostawia wiele do życzenia...bardzo słaba jakość i powalające ceny.
Notkę tę poświęcę Gogo Philip i jego Vintage Bijoux. Jest to włoski projektant z Milano/u, który od lat zajmuję się biżuterią. Nie wiem jak Wam, ale mi włosi zawsze kojarzyli się z dużą ilością złota i taka właśnie jest jego kolekcja:)) 

Grube a'la gangsta łańcuchy z imitają wartościowych kamieni... Ogromne kolczyki, bransolety i ciężkie wisiory, to jego znak rozpoznawczy. To niesamowite jak łaczy ze sobą klasyczne wzory z nutą nowoczesności. Podobno inspiracją była biżuteria i akcesoria jego mamy:))

Z tego co pamiętam, mój jakże delkatny łańcuszek kosztował chyba £9 albo £11, co wydawało mi się dość sporą sumą jak na takie maleństwo. Nawet nie wiecie jak się usieszyłam, jak w Westfield Shopping centre (my fave) znalazłam stoisko z jego biżuterią i to w bardzo dobrych cenach:) Faktem jest to, że nie są to najnowsze kolekcje, ale ja znalazlam sobie parę perełek..




Ceny wahają się od £3-25. Ja wybrałam sobie parę kolczyków i wisiorków:)) Ostatnio naszło mnie na serca...Uwielbiam je za to, że mnie nie uczulają i wyglądają świetnie:)) Nosząc jego skarby, dostałam też dużo komplementów...
Najnowsze wzory są dostępne w sieci sklepów Topshop (ceny są wyższe:((). Jeżeli mieszkacie w pobliżu to koniecznie musicie te miejsce odwiedzić. 
Maxi dress + piękna biżu = czuje się jak million dollar babe:))
PS. dziękuje pani ze stoiska, że pozwoliła mi zrobić zdjęcia...coś mi mówi, że jest z naszego kraju:)), a jeżeli nie to też pozdrawiam


Ciao bella
XOXO
 

30 komentarzy:

  1. Piękne !
    Masz bardzo dobry gust i jesteś bardzo śliczna.
    Uwielbiam oglądać Twoje filmik i posty.
    :-)
    Zapraszam serdecznie, może ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze świetne te wisiorki z butelaczkami , czy można tam nalać perfumiki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. @TheBertka nie probowalam, ale chyba można:)) na imprezę jak znalezł:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża biżuteria dla dużych babek - to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie istnieje nic co poprawiałoby nastrój kobiety tak jak to robi biżuteria :) Bardzo ładne dodatki. I jaka cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, piękna biżuteria może dodać pewności siebie i zmienić każdy strój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, piękne zakupy.
    W którym dokładnie miejscu jest to stoisko w Westfield?

    Z góry dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba bym się nie porwała do noszenia perfum na łańcuszku :D za to wpadł mi w oko twój wisiorek :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisiorek z buteleczką to bym zakupiła:) Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh... Jaka śliczna ta biżuteria. Z chęcią też bym taką przygarnęła do moich łapek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta biżuteria. Powiem szczerze, że ja zawsze bałam się kupować tego typu biżuterię,z tego samego powodu co Ty. Zawsze mi się wszystko wycierało, mimo, iż nie kosztowało mało. Jak trafię na tę markę, chętnie przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ze odkrylas takie slicznosci w dobrych cenach, bo topshopowe ceny powalaja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga! Te trójkąty są prześwietne! Pragnę ich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mówiłam oczywiście o kolczykach ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cenię sobie oryginalne rzeczy, dlatego notka mi się podoba. A to, co sobie wybrałaś... naprawdę widać, że masz dobry gust. Nie zdziwisz się chyba, jeśli ktoś zrobi Ci lekki napad na skarbnicę z Twoją biżuterią w sypialni, prawda? ;>

    Czekam na kolejne ciekawe i nowe "perełki" i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, otagowalam Cie u mnie :)

    http://mshaniaslittleworld.blogspot.com/2011/06/tag-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Nieesiu:)). Chcę,żebyś wiedziała, że z niecierpliwością czekam na nową notkę czy filmik na youtube u Ciebie:)). Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Milano to Mediolan, a biżu rzeczywiście ciekawa i w dużym wyborze.

    OdpowiedzUsuń
  19. bizu naprawdę gangsta ale trochę koloru by nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czesc.. właśnie oglądałam twój profil na You Tube-ie:) i bardzo jestem zadowolona z twoich rad pomysłów itd. :)..
    A teraz dołączam do obserwujących twój blog ..:).. ciesze się ze na swoim blogu pokazujesz prdukty UK bo ja mieszkam tu nie za długo i zawsze fajnie zobaczyc jakies podopwiedzi lub przestrogi ..
    no to pozdrawiam xox

    Kiss:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Buteleczki jako zawieszki na szyję, są prze zemnie pożądane już hohhoho... problem w tym, że ciężko znaleźć je w stanie dobrym jakościowo.

    Pozdrawiam, Czara Pełna-Czaru

    ------------------------------------------------
    Zapraszam na mój całkiem nowy blog:
    http://malinowerajstopy.vot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. przez przypadek oglądając filmiki zauważyłam , że rownież prowadzisz bloga :)
    bardzo się cieszę bo filmiki są świetne.
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik- serduszko cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za biżuterią raczej nie przepadam, ale piękne skarby nam tu prezentujesz :)
    Miłego dnia Agusia. Buziaki :*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I really like your blog!
    Follow me :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super! :) za tydzień będę w Anglii, to postaram się tam zajść :)

    OdpowiedzUsuń